Сценарій "День народження 5 класу"

Про матеріал
У позакласному заході беруть участь учні, їхні батьки, класний керівник, адже свято передбачає проведення магічних ритуалів «Очищення голови від дурних думок»,.« Звернення до повелителя високих балів»;проведення веселих уроків та перерв; проголошення клятв всіма учасниками свята.
Перегляд файлу

День народження 5 класу

Вчитель. Добрий день, шановні учні, батьки, гості нашого свята! Ми раді вітати вас  у стінах нашої школи. Адже цей день всі чекали з нетерпінням, бо сьогодні у нас свято –  день народження 5 класу. Адже  наші п’ятикласники пройшли перше бойове хрещення, провчившись І семестр як учні середньої школи. З чим їх і вітаємо.

  Але щоб  взяти участь у боротьбі за звання «Найкращий класний колектив Хлистунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів» необхідно провести деякі ритуали.

 Перший магічний ритуал має назву «Очищення голови від дурних думок».

(На фоні лагідної музики вчитель  продовжує говорити) Давайте двома руками розчешемо голівки, а потім «скинемо» те, що «прилипло» на пальчики», на землю. І ваші голівки наповняться тільки світлими думками.

(Музика змінюється) Наступний етап «Відмова від ворожості». Дорогі діти, навчаючись у школі, ви вже переконалися в тому, що потрібно бути добрим у ставленні один до одного. Тому, щоб відмовитися від ворожих намірів, я пропоную вам стати в коло, обняти один одного за плечі і сказати «Я бажаю тобі добра».

(Учні виконують ритуал і сідають на місця)

Вчитель. (На фоні лагідної музики) А чи вірите ви в прикмети? А я вірю!

  • Якщо вранці мене зустрічає ________________(ім’я учня) зі словами «Доброго ранку, Вікторіє Миколаївно», то день буде вдалий.
  • Якщо співає ________________, то вчителі будуть приємно здивовані.
  • Якщо звернутися з проханням до __________________,воно буде виконане, навіть якщо для цього буде потрібно збігати на Південний полюс.
  • Якщо старостою класу обрали ____________, то в класі завжди і всюди буде порядок.
  • Якщо__________ задати запитання, у відповідь можна почути мільйон відповідей і не тільки на поставлене запитання.
  • Якщо у ____________ є цукерки, він(вона) поділиться з усіма.
  • Якщо ___________ потрапляє в нелегку ситуацію, то завжди знаходить правильний вихід.
  • Якщо в спортивних змаганнях бере участь _____________, то команда отримає перемогу.
  • Якщо до дошки викликають ____________, його(її) відповідь буде правильною.
  • Якщо …
  • Якщо Вікторія Миколаївна сказала чарівне слово «щоденник», то його магія діє з страшною силою. Але я вважаю, що найближчим часом воно перестане бути чарівним, і щоденник слугуватиме тільки для записів домашніх завдань, хороших оцінок і подяк.
  • І найголовніша прикмета: якщо в нашому класі є такі хороші діти, то він буде найкращим у школі.

 

А тепер складіть долоньки і прошепочіть своє найпотаємніше бажання  про навчання, поведінку. Здуйте його з долоньок, нехай вони розлетяться по школі й збуваються цілий рік.

Худ.номер

Вчитель. Бажання бажаннями, але хороша пам’ять та увага нам потрібні. Адже ці головні якості найважливіші для успішного навчання. Тому зараз кожен з вас отримає по одній фантастичній пігулці, яка розроблена в спеціальній секретній лабораторії та має назву «Пігулка уваги та пам’яті».

Батьки роздають пігулки дітям під музичний супровід

Вчитель. А зараз ми виконаємо з вами останній магічний ритуал « Звернення до повелителя високих балів», під час якого ви повинні 3 рази, піднімаючи руки вгору, повторити такі слова Оннімдів ан яситачван юажаб

Учні хором повторюють слова 3 рази

 

 Вчитель. А як ви вважаєте, що ви побажали? Щоб дізнатися ви повинні прочитати фразу навпаки.

Учні читають Бажаю навчатися на відмінно

 

Вчитель. Настав час заробити високі бали в чесній боротьбі! Для цього прошу вас створити 2 команди.

Учні утворюють 2 команди

Вчитель. Кожній команді потрібно придумати назву, девіз та обрати капітана. А батьки тим часом оберуть склад журі, бо саме вони будуть сьогодні оцінювати виступ команд. Час на підготовку 2 хвилини.

Представлення команд

Оцінювання журі

Вчитель. Увага! Розпочинаємо веселі уроки. Першим у розкладі – урок біології. Зараз, шановні команди, вам по черзі будуть задані запитання, за кожну правильну відповідь ви отримаєте 2 бала. Якщо перша команда відповіла неправильно, то є можливість заробити бали є в другої команди. Приготувалися. Почали!

Запитання

  1. Яка пташка вміє рахувати роки нашого життя? (Зозуля)
  2. Яку пташку врятувала Дюймовочка? (Ластівка)
  3. Гриб у горошок. (Мухомор).
  4. Пташка-кухар, яка варить кашу. (Сорока)

 

Урок трудового навчання

Кожна команда отримує листки паперу. За 1 хвилину вони повинні виготовити найбільшу кількість поробок з паперу (літачки, кораблики тощо)

 

Урок математики

Вам потрібно провести математичні обрахунки і назвати правильну відповідь.

Завдання

  1. Шестиголовий дракон прожив на світі 600 років. Скільки років прожила кожна голова дракона? (600 років)
  2. Червона Шапочка несла бабусі пиріжки: 10 з капустою, 14 з грибами, 16 з м’ясом. Половину пиріжків їй довелося віддати Вовку, щоб він не турбував бабусю, а ½ частину пиріжків, які залишилися вона з’їла сама. Скільки смачних пиріжків залишилося бабусі? (10)
  3. З 20 кг корінців, якщо прочитати всі заклинання, можна виготовити 20 г чарівного порошку. Скільки грамів такого порошку можна виготовити з 100 кг корінців? (100г)
  4.  Скільки 9 у ряді цифр від 0 до 100? (20)

 

Весела перерва

Команди по черзі повинні виконати уривки з пісень, у яких згадуються імена.

 

Урок мови

Шановні команди, вам потрібно за 1 хвилину з літер даного слова утворити найбільшу кількість нових слів. Це слово п’ятикласник (напр.: клас, лак, тин, ас тощо).

         Весела перерва

Оскільки у нас день народження, тому команди повинні привітати одна одну з цим святом.

Журі підводить підсумки змагань

Вчитель.  Ось і закінчився ще один навчальний день. Сьогодні ми провели велику кількість ритуалів, виконали ряд завдань і щоб все це почало діяти, нам необхідно щоб прозвучали слова клятви.  І першу клятву проголошу я.

(На фоні лагідної музики)

Я, __________, класний керівник 5 класу Хлистунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, поклавши праву руку на класний журнал, а ліву – на пряники урочисто клянусь та обіцяю:

  • дітей навчати;
  • прикладом їм бути;
  • свята організовувати;
  • батьків до роботи залучати;
  • двійками не зловживати;
  • скарги рідше в щоденники писати;
  • від напастей вберегти;
  • до одинадцятого класу довести.

Клянусь.

         Батьки(хором, на фоні музики)

 Ми, батьки учнів 5 класу, поклавши праву руку на щоденники дітей, а ліву – на ремінь, урочисто клянемося:

  • дітям у навчанні допомагати;
  • задачі вирішувати правильно;
  • твори писати розбірливо;
  • щоденники в суботу провіряти;
  • міри швидко приймати;
  • на зборах виступати активно;
  • всі проблеми вирішувати оперативно.

Клянемось!

 

Учні (Разом)
Клянемося:

  • ніколи не приходити до школи з невивченими уроками;
  • не закінчувати семестр з поганими оцінками;
  • ніколи не запрошувати батьків на збори за 5 хвилин до їх початку;
  • не показувати щоденники батькам у свята  й дні народження.
  • Клянесось!

 

 

Вчитель.  Дозвольте ______________ року вважати днем народженням 5 класу. На пам'ять про цей день дозвольте вручити новонародженим свідоцтва про народження (Вручення свідоцтв. Побажання від вчителя та батьків. Батьки запрошують на іменний торт)

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку