Сценарій День здоров'я у класі

Про матеріал
Сценарій свята до "Дня здоровя" з конкурсами. Сподіваюся ті хто обере його весело та з користь проведуть цей день.
Перегляд файлу

Мета: сприяти розвитку фізичної активності дітей; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.

 

 

Щоб здоровим, сильним бути,

Треба нам про сум забути.

 

Спортом треба всім займатись

І частіше усміхатись!

Бо усміхнена людина –

Це здоров`я половина!

 

Той здоровий, хто сміється

Бо нічого не болить,

Все йому в житті вдається,

І чудова кожна мить.

 

Будьте всі здорові, діти

З усмішкою в світ ідіть.

Хай вам щиро сонце світить,

Всі здоровими ростіть!

 

Ведучий: Щоб підняти настрій, влаштуймо веселі перегони та конкурси.

 

1 Вікторина

2 Естафета «Велогонки»

3Жартівливий конкурс «зняти сірникову коробку з носа»

4 Естафета «Веселі перегони»

Учасникам команд потрібно за допомогою гімнастичної палиці пронести на визначену відстань повітряну кульку.

5 Найширокоплечіша команда

6Гуси 
Усі учасники шикуються в одну шеренгу вздовж стартової лінії. Пригадують, як пересуваються гуси, і присідають навпочіпки. За сигналом усі розпочинають рухатися гусячим кроком — перевальцем.

7 Гра «Так чи ні»

8 Веселі повзуни

9Гра «Скульптура».

Заздалегідь приготуйте листочки папір з написаними на них частинами тіла (вухо, лікоть, спина, коліно, живіт та ін.) Гравці по черзі дістають їх, а потім доторкаються протягом 10 секунд тією частиною тіла, яка їм дісталася, до області тіла, яку витягнув попередній учасник. Кожна така «скульптура» фотографується на пам'ять

10Продовж  прислів’я

  1.   Здоровому… (все здорово).
  2.   Доки здоров’я служить, … (то чоловік не тужить).
  3.   Бережи одяг поки новий, а здоров’я… (доки молодий).
  4.   Здоров’я –  … (усьому голова).
  5.   У здоровому тілі –  … (здоровий дух).
  6.   Хто день починає із зарядки, … (у того всі справи в порядку).
  7.   Чиста вода –  … (для хвороби біда).
  8.   Без уроків фізкультури … (не зміцнити мускулатуру).
  9.   Держи голову в холоді, ноги в теплі – проживеш довгий вік на землі.
  10.  Бережи одежу знову, а здоров'я змолоду. 
  11.  Здоров'я за гроші не купиш. 
  12.  Сміх краще лікує, ніж усі ліки. 
  13.  Здоров’я в порядку – дякуй зарядці.
  14.  Хто спортом займається, той сили набирається.
  15.  У здоровому тілі здоровий дух.
  16.  Пішки ходити – довго жити.

 

 

Ведучий. Наша подорож у країну Здоров’я закінчується. Пам’ятайте, щоб бути здоровим, слід мати чисті думки, бадьоре тіло, добре серце та щиру душу. А на згадку про нашу мандрівку я пропоную створити дерево здоров’я. Візьмемо різнокольорові кружечки, на яких написані слова про гарний настрій та здоров’я, і розвісимо їх на гілках дерева, що росте на подвір’ї нашого Центру. До побачення, до нових зустрічей!

 

 

Ігри на свіжому повітрі

 

Гра «Земля, вода, повітря, вогонь»

Усі діти стають у коло, ведучий – посередині кола. Він кидає м’яч, вимовляючи одне зі слів: земля, вода, повітря, вогонь. Якщо ведучий сказав «земля», то гравець, який впіймав м’яч, повинен швидко назвати будь-яку тварину, «вода» – назвати  рибу, «повітря» – назвати птаха, «вогонь» – відкинути м’яч. Неуважні вибувають із гри.

 

Полонені (бранці) 
Гравці об’єднуються у дві групи і розташовуються шеренгами — одна група проти другої. 
Останній по порядку гравець однієї з команд бере м’яч і кидає його гравцеві напроти себе. Гравець ловить м’яч і кидає його наступному гравцеві напроти тощо. Якщо хтось не спіймав м’яч, його вважають «бранцем» і переводять до команди суперника. Перемагає та команда, яка «виб’є» більшу кількість гравців суперників. 
 

Електричний струм 
Гравці сідають, беручись за руки та утворюючи коло. Ведучий стоїть у центрі кола і спостерігає за грою. Зміст її такий: перший гравець стискає гравцеві-сусіду праворуч руку, той передає імпульс стискання наступному. Таким чином, «ланцюжком» гра продовжується. За сигналом «Стоп!» гру зупиняють, а ведучий повинен відгадати, хто саме останній стиснув руку сусідові. Якщо відгадав, ведучим призначається той, кого назвали. Якщо ведучий припустився помилки, то він продовжує своє спостереження. 
 

Море хвилюється — раз! 
У цій досить відомій грі всі можуть почуватися справжніми акторами, відтворюючи щось виняткове 
і неповторне. 
Обирається ведучий. Він читає лічилку: 

Море хвилюється — раз! 

Море хвилюється — два! 

Море хвилюється — три! 

Фігура морська на місці завмри! 

Гравці вільно рухаються, відтворюючи плавну гру морських хвиль, доки ведучий читає про хвилі. Слово «завмри» — це сигнал для всіх учасників завмерти в образі якоїсь істоти або предмета, який вони вигадали самостійно, поки ще були «хвилями». Наприклад, хтось завмер, зображаючи птаха, хтось — клоуна, годинника тощо. 

Ведучий підходить до кожної фігури і легким доторком «оживляє» її. Гравець-«фігура» відтворює рухами і жестами свій образ. Ведучий намагається вгадати, кого саме або що саме відтворив гравець. Після того, як усі фігури «ожили», ведучий обирає найбільш творчу, вдало зіграну роль. Гравець, у якого вийшло найкраще, стає переможцем і водночас ведучим

Змія 
Усім учасникам необхідно утворити «ланцюжок». Ведучий звертається до одного з учасників: «Я — змія, вчора я бродила, десь-то хвіст свій загубила... Ти будеш моїм хвостом?» Учасник стає за спиною ведучого і міцно тримає його за талію. Ведучий послідовно звертається з такою пропозицією до всіх учасників. Урешті-решт утворюється довга колона — «змія». Ведучий починає бігати, виконувати різні рухи, стрибати в різні боки та ін. Якщо у «змії» «відвалюється» «хвіст», то ведучим призначається учасник, від якого цей «хвіст» «відвалився». 


Переповнений автобус 
Іноді переповнений автобус може не завдати незручностей, а навпаки — створити гарний настрій. Усі гравці створюють дві команди з однаковою кількістю дівчаток і хлопців. Перед кожною командою накреслено квадрат, розлінований на менші за розміром квадрати усередині,— це «автобус». Квадрати всередині мають бути однаковими, наприклад 7 × 7 клітинок. Кожна команда розташовується компактно у своєму квадраті-«автобусі», щоб зайняти якнайменше клітинок і протриматись у такому стані близько хвилини. Перемагає та команда, яка зуміла розміститися у меншій кількості клітин і простояти таким чином упродовж хвилини. 
 

 

docx
Додано
12 березня 2021
Переглядів
1052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку