Мета: сприяти розвитку фізичної активності дітей; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Щоб здоровим, сильним бути,
Треба нам про сум забути.
Спортом треба всім займатись
І частіше усміхатись!
Бо усміхнена людина –
Це здоров`я половина!
Той здоровий, хто сміється
Бо нічого не болить,
Все йому в житті вдається,
І чудова кожна мить.
Будьте всі здорові, діти
З усмішкою в світ ідіть.
Хай вам щиро сонце світить,
Всі здоровими ростіть!
Ведучий: Щоб підняти настрій, влаштуймо веселі перегони та конкурси.
1 Вікторина
2 Естафета «Велогонки»
3Жартівливий конкурс «зняти сірникову коробку з носа»
4 Естафета «Веселі перегони»
Учасникам команд потрібно за допомогою гімнастичної палиці пронести на визначену відстань повітряну кульку.
5 Найширокоплечіша команда
6Гуси
Усі учасники шикуються в одну шеренгу вздовж стартової лінії. Пригадують, як пересуваються гуси, і присідають навпочіпки. За сигналом усі розпочинають рухатися гусячим кроком — перевальцем.
7 Гра «Так чи ні»
8 Веселі повзуни
9Гра «Скульптура».
Заздалегідь приготуйте листочки папір з написаними на них частинами тіла (вухо, лікоть, спина, коліно, живіт та ін.) Гравці по черзі дістають їх, а потім доторкаються протягом 10 секунд тією частиною тіла, яка їм дісталася, до області тіла, яку витягнув попередній учасник. Кожна така «скульптура» фотографується на пам'ять
10Продовж прислів’я
Ведучий. Наша подорож у країну Здоров’я закінчується. Пам’ятайте, щоб бути здоровим, слід мати чисті думки, бадьоре тіло, добре серце та щиру душу. А на згадку про нашу мандрівку я пропоную створити дерево здоров’я. Візьмемо різнокольорові кружечки, на яких написані слова про гарний настрій та здоров’я, і розвісимо їх на гілках дерева, що росте на подвір’ї нашого Центру. До побачення, до нових зустрічей!
Ігри на свіжому повітрі
Гра «Земля, вода, повітря, вогонь»
Усі діти стають у коло, ведучий – посередині кола. Він кидає м’яч, вимовляючи одне зі слів: земля, вода, повітря, вогонь. Якщо ведучий сказав «земля», то гравець, який впіймав м’яч, повинен швидко назвати будь-яку тварину, «вода» – назвати рибу, «повітря» – назвати птаха, «вогонь» – відкинути м’яч. Неуважні вибувають із гри.
Полонені (бранці)
Гравці об’єднуються у дві групи і розташовуються шеренгами — одна група проти другої.
Останній по порядку гравець однієї з команд бере м’яч і кидає його гравцеві напроти себе. Гравець ловить м’яч і кидає його наступному гравцеві напроти тощо. Якщо хтось не спіймав м’яч, його вважають «бранцем» і переводять до команди суперника. Перемагає та команда, яка «виб’є» більшу кількість гравців суперників.
Електричний струм
Гравці сідають, беручись за руки та утворюючи коло. Ведучий стоїть у центрі кола і спостерігає за грою. Зміст її такий: перший гравець стискає гравцеві-сусіду праворуч руку, той передає імпульс стискання наступному. Таким чином, «ланцюжком» гра продовжується. За сигналом «Стоп!» гру зупиняють, а ведучий повинен відгадати, хто саме останній стиснув руку сусідові. Якщо відгадав, ведучим призначається той, кого назвали. Якщо ведучий припустився помилки, то він продовжує своє спостереження.
Море хвилюється — раз!
У цій досить відомій грі всі можуть почуватися справжніми акторами, відтворюючи щось виняткове
і неповторне.
Обирається ведучий. Він читає лічилку:
Море хвилюється — раз!
Море хвилюється — два!
Море хвилюється — три!
Фігура морська на місці завмри!
Гравці вільно рухаються, відтворюючи плавну гру морських хвиль, доки ведучий читає про хвилі. Слово «завмри» — це сигнал для всіх учасників завмерти в образі якоїсь істоти або предмета, який вони вигадали самостійно, поки ще були «хвилями». Наприклад, хтось завмер, зображаючи птаха, хтось — клоуна, годинника тощо.
Ведучий підходить до кожної фігури і легким доторком «оживляє» її. Гравець-«фігура» відтворює рухами і жестами свій образ. Ведучий намагається вгадати, кого саме або що саме відтворив гравець. Після того, як усі фігури «ожили», ведучий обирає найбільш творчу, вдало зіграну роль. Гравець, у якого вийшло найкраще, стає переможцем і водночас ведучим
Змія
Усім учасникам необхідно утворити «ланцюжок». Ведучий звертається до одного з учасників: «Я — змія, вчора я бродила, десь-то хвіст свій загубила... Ти будеш моїм хвостом?» Учасник стає за спиною ведучого і міцно тримає його за талію. Ведучий послідовно звертається з такою пропозицією до всіх учасників. Урешті-решт утворюється довга колона — «змія». Ведучий починає бігати, виконувати різні рухи, стрибати в різні боки та ін. Якщо у «змії» «відвалюється» «хвіст», то ведучим призначається учасник, від якого цей «хвіст» «відвалився».
Переповнений автобус
Іноді переповнений автобус може не завдати незручностей, а навпаки — створити гарний настрій. Усі гравці створюють дві команди з однаковою кількістю дівчаток і хлопців. Перед кожною командою накреслено квадрат, розлінований на менші за розміром квадрати усередині,— це «автобус». Квадрати всередині мають бути однаковими, наприклад 7 × 7 клітинок. Кожна команда розташовується компактно у своєму квадраті-«автобусі», щоб зайняти якнайменше клітинок і протриматись у такому стані близько хвилини. Перемагає та команда, яка зуміла розміститися у меншій кількості клітин і простояти таким чином упродовж хвилини.