"Сценарій до Дня святого Валентина"

Про матеріал

Розробка сценарію до Дня святого Валентина. Насичена програма, цікаві конкурси. Участь приймає 5 пар (хлопчик і дівчинка). Кожна пара отримує титули) Бланки для жюрі додаються.

Перегляд файлу

                            Сценарій до Дня святого Валентина

Ведучий:

І знову лютий. Але про який холод йдеться, коли обличчя усміхнене, комірці прикрашають сердечка-символи, а в поштовій скриньці ви знаходите довгоочікуване й таке коротке зізнання в коханні.

Ведуча:

Тож вечір наш присвячений коханню. Саме йому, коханню!

Ведучий:

Неспокійному і спокійному!

Ведуча:

Підступному і відданому!

Ведучий:

Нерозділеному і взаємному!

Ведуча: 

Гіркому і солодкому!

Ведучі (разом):

 Вічному коханню!

Ведучий:

Добрий день, дорогі друзі, ровесники, шановні вчителі та гості !

Ведуча:

Сьогодні, у День Святого Валентина, запрошуємо на свято всіх закоханих.

Ведуча:

День Святого Валентина має й іншу назву — День закоханих. Звідки пішла ця назва, нам розповість легенда.

 

                                              (Лунає лірична музика)

Ведучий:

Історія оповідає, що у третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Швидко линула про нього слава. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючися, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало.

Ведуча:

У цей час римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Коли тюремник дізнався, що Валентин потрапив за ґрати і його мають незабаром стратити, то бідолашний батько хотів покінчити життя самогубством, адже дочка мала довіку залишитися незрячою.

Ведучий:

Священик мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа саме 14 лютого. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили.

Ведуча:

Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою! Сталося це із присмаком великої втрати.

Ведучий:

Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
Тоді в душі троянда розцвітає,
Співає у душі тоді весна!
Любов людська велику силу має,
Зцілити може й оживить вона.

Ведуча:

Минули століття... Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив цю дату Днем Святого Валентина.

Ведучий:

14 лютого закохані всього світу святкують День Святого Валентина. Цього дня розкривають одне одному свої почуття, дарують подарунки, готують сюрпризи. У передсвяткові дні ви можете не вагаючись, сміливо освідчуватися в коханні. Нерішучі можуть скористатися валентинкою чи іграшкою у вигляді сердечка.

За повір’ям, у ніч на 14 лютого Святий Валентин сходить на землю і дослухається до розбитих сердець.

Ведуча:

А чи вміємо ми кохати? Чи спроможні витримати цей важкий і солодкий тягар? Зараз перевіримо, провівши святкову конкурсну програму. На нашому святі  ми оберемо найромантичнішу пару — Валентина і Валентину. За це звання будуть змагатися наші пари

Пара №1_______________

Пара №2_______________

Пара №3_______________

Пара №4_______________

Пара №5_______________

 

Ведуча. Кожна конкурсна програма звичайно має своє журі. Тож і наша не стала виключенням.
 

________________________

________________________

________________________
(Представлення журі)

  1.     Конкурс «Знайомство»

Ведуча:

Перший конкурс нашої програми «Знайомство». Завдання цього конкурсу – якомога цікавіше розповісти про себе. Розпочинають конкурс юнаки.

 

 

Ведучий. Просимо журі оцінити виступи  учасників по 5-бальній системі

 

КОНКУРС № 2 "ПАНТОМІМА".

 

На листках паперу надруковані завдання. Хлопці одержують завдання, його демонструють, а дівчата його відгадують.  На підготовку та роздуми 1 хв..  Почали!

Конкурс №3 «Дивовижне почуття – кохання»

Ведучий:

Найкраще про кохання говорять поети. Тож кожній парі надаємо можливість спробувати свої сили в поетичних змаганнях.

Продовжте вислів «У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»

(Через 5 хв учасники зачитують вірші, оцінюється оригінальність освідчення)

Конкурс №4 «Романтичний танок»

Ведуча:

Ваше завдання затанцювати так, як ще ніколи не танцювали. Танці упродовж лише 5 хвилин — і ми обираємо найкращу пару!

 

Конкурс:№5 Інтелектуальний конкурс, який називається “Питання на засипку”.

1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)

2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішла кожна коза? (По землі)

4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)

5. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З

кропиви)

6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)

7. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)

10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)

11. Хто має найбільший хобот? (Слон)

12. Яку команду дає вартовий? (Стій)

13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

15. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)

16. У який гощик не можна налити води? (У повний)

17. Якого каменя немає у морі? (Сухого)

18. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

19. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)

20. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

Ведучий 2: Отже, послухаємо наше шановне журі ...

 

 

КОНКУРС №6  «СОЛОДКІ ПОЦІЛУНКИ»

Оголошуємо конкурс "Солодкі поцілунки". Завдання полягає в тому, поки що звучить музика треба залишити якнайбільше

поцілунків па сердечку.

 

Конкурс №7 "Хто згадає більше слів"

"Ця гра легко замінить конкурси на День Святого Валентина в школі, сприяючи розвитку уваги і активності у дітей. Всім учасникам пропонується по черзі називати слова, які мають відношення до прекрасного почуття любові. Основною умовою є те, що слова ці повинні починатися з букв, що входять до складу слова "любов".

 

Конкурс № 8 « З'єднай половинки»

Ведучий 2. Про людські душі Платон писав, що Бог розкидав їх половинки по всьому світу і ці половинки шукають одна одну під чарівну мелодію, а тоді коли роз’єднанні половинки зустрічаються навіть мелодія замовкає.
Ведучий 1. Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.
 

  1.     Джульєтта - Ромео.
  2.     Адам - Єва
  3.     Майстер - ... (Маргарита)
  4.     Ромео і - … (Джульєтта)
  5.     Кай - ... (Герда)
  6.     П'єро - ... (Мальвіна)

 

Поки наше шановне журі перевіряє ваші відповіді, пропонуємо глядачам допомогти своїм командам заробити додаткові бали.
 


А тепер просимо журі оголосити результати ваших відповідей.

 

КОНКУРС № 9 "ПОДАРУНОК".

 Ви, як справжній джентльмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб.

Учасники тягнуть з капелюха жереб.

конкурс № 10 "Домашнє завдання”. 

ВЕДУЧИЙ: Сьогодні наші милі дівчатка, я вважаю, почули дуже багато приємних слів, компліментів і зізнань. А тепер надійшла черга зробити приємне і нашій сильній половині. В цьому нам допоможе конкурс "Домашнє завдання”. 
Напевне, всі знають такий вислів: "Шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок”. Що ж, перевіримо. Наші дівчата отримали домашнє завдання: самостійно приготувати смачну "валентинку”, цікаво представити її і подарувати своєму обранцю.
(Смачними "валентинками” можуть бути будь-які вироби з тіста: печиво,тістечко, шматок пирога, торту тощо)

 

Конкурс № 11 «Солодка парочка»

Кожній парі дається по цукерці. Завдання кожної пари — спільними зусиллями без допомоги рук розгорнути і з'їсти цукерку. Пара, яка впорається з завданням, перемагає. 
 

Вед.2.Отже  ви пройшли і цей конкурс. Надаємо слово журі._________________________

Переможцями стали:

Номiнації

1. Валентин i Валентина._______________________________________________

2. Мiс нiжнiсть та мiстер мужнiсть.______________________________________

3. Мiс романтичнiсть, мiстер впевненiсть._________________________________

4. Мiс та мiстер талановитiсть.__________________________________________

5. Мiс та мiстер кмiтливiсть. ____________________________________________

 

 

Ведучий:

На цьому наша конкурсна програма завершується.

Ведуча:

Вечір закінчується, але свято у ваших серцях триває. Ми хочемо, щоб сьогодні прозвучало не одне зізнання в коханні, може навіть привселюдно. Нехай ваша душа завжди буде зігрітою чиєюсь любов’ю, теплом і ласкою.

Ведучий:

Зігрійте і ви когось любов’ю, турботою, адже кохання не просто почуття — це сенс нашого життя. Нехай любов і краса супроводжують його.

Ведуча:

День Святого Валентина — це день, коли заборонено сумувати.

Ведучий:

Тож запрошуємо всіх на танцювальний майданчик!

(Святкова дискотека

 

№ конкурсу

 Пара №1

Пара №2

Пара №3

Пара №4

Пара №5

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

 

№ конкурсу

 Пара №1

Пара №2

Пара №3

Пара №4

Пара №5

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

 

№ конкурсу

 Пара №1

Пара №2

Пара №3

Пара №4

Пара №5

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

Підсумки

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Яцишин Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня 2018
Переглядів
3746
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку