Сценарій до Дня Святого Валентина

Про матеріал

Конкурсно - розважальна програма до ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА, 7 - 8 КЛАСІВ. Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.

Перегляд файлу

Сценарій свята до Дня святого Валентина

 «Моя половинка»

Мета: Формування знань учнів про це свято, про  його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння  слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини,  любов до прекрасного.

У залі звучить музика. Сцена святково прикрашена.

1-й хлопчик.

Що то є за днина,

Що то є за свято,

Що сюди зійшлося

Людей так багато.

2-й хлопчик.

Знаю, що за днина,

всім варто це знати —

Свято Валентина!

Закоханих свято!

3-й хлопчик.

У цей чудовий день
Нехай Валентин, як в добрій казці,
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок –
Палкий поцілунок!

4-й хлопчик.

 У День Святого Валентина,
За вікном, одна картина.
Всі з букетами ідуть,
І любов свою несуть.
Я усіх  в цей день вітаю,
Своє серце відправляю.
Все ж бувають чудеса:
Було серце, стало два.

 

Ведуча 1

Добрий день, шановні учасники і вболівальники! Ви, звичайно, здогадалися, що сьогодні наш день ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.

Ведучий 2: Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим.

Ведуча 1 Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священника звали Валентин.

Ведуча 2 Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити.

Ведуча 1Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого, він надіслав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність.

Ведуча 2 А дата смерті священника, що попри суворі перешкоди одружував  закоханих, навіки залишилася в пам'яті людей.

Під звуки тихої мелодії

5 – й хлопчик :

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

1 – а дівчинка:

Дише тихо і легко в синяву вона,

простягає до зір свої руки...

В день такий на землі розцвітає весна

і тремтить од солодкої муки...

***

Ведуча 1:  Але сьогодні ми не будемо сумувати, а обиратимемо найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємнішу дівчину, яка стане Валентиною.

Ведуча2: Ми не сумніваємося також у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.

Ведуча 1. Отож оголошуємо конкурсну програму «Моя половинка».

Ведуча 2: Запрошуємо наших конкурсантів на сцену.

( Під музику виходять конкурсанти)

Енергійна, весела, позитивна …

Ведуча 1. Тендітна, життєрадісна, чарівна ….

Ведуча 2. Креативна, творча, доброзичлива…

Ведуча 1. Ніжна, любляча, милосердна…

Ведуча 2. Упевнений, сміливий, щирий…

Ведуча 1. Чуттєвий, дбайливий, відвертий ….

Ведуча 2 . Стильний, незалежний, кмітливий…

Ведуча 1. Надійний, оптимістичний, рішучий…

***

Ведуча 2.

Ви, напевне, не раз чули, як дорослі кажуть про свого чоловіка або дружину: “Моя друга половина”. А чи знаєте ви, звідки з’явився такий вислів? Послухайте, які чудеса відбувалися в стародавній Греції.
Ведуча 1.
Першою людиною був Андрогін. Але це була дуже незвичайна людина, бо він з’єднував у собі 2 початки – чоловічий і жіночий, тобто раніш не існувало окремо жінок і чоловіків, а був лише Андрогін. І відчув він у собі велику силу і гармонію двох початків, зазнався і осмілився навіть сказати самому Зевсу, що він сильніший і кращий за нього.

Ведуча 2.

Розгнівався Зевс на Андрогіна і вирішив його покарати, та так, щоб запам’ятали люди надовго цю помсту. Він розділив Андрогіна на 2 половинки – на чоловіка та жінку – і сказав: “Відтепер людина зможе бути щасливою і сильною, тільки якщо знайде свою половинку в житті”.

Ведуча 1.

З тієї пори люди ходять по землі в пошуках “другої половинки”, іншими словами – коханої людини. Тільки разом вони стають дійсно сильними і щасливими.
Ведуча 2.
Отже, відшукайте і ви свою “половинку” за допомогою наших чарівних капелюхів.

Ваше завдання навмання дістати листівки – валентинки, а потім відшукати їх пару.
***

Ведуча 1. Шановні пари, займіть свої місця біля столиків.

Ведуча 2. Журі конкурсної програми….
Ведуча 1. Оголошуємо перший конкурс «Юні поети». Завдання парам : продовжити  вірш :

У День святого Валентина

Бачу чудную картину…

 

Пари вже готові, тому запрошуємо їх до мікрофона. Нагадуємо журі,що максимальна кількість балі – 5 б. ( кожна пара зачитує свій вірш)

 

Ведуча 2. А чи знаєте ви , що квітковою емблемою сьогоднішнього свята є Червона троянда. Стверджують, що початок цієї тра­диції поклав Людовік XVI, який подарував в цей день Марії Антуанетті червоні троянди.

Ведуча 1. — За легендою вони з'явились, дякуючи Афродиті, богині кохання та краси. Поспішаючи до свого коха­ного, який був поранений, вона наступила на кущ білих троянд, уколола ногу шипами і її божа кров пофарбу­вала їх в червоний колір.

Ведуча 2.  А наш наступний конкурс називається « Квіти для половинки».

Завдання хлопцям: із серветок виготовити троянду своїй обраниці. Журі оцінює швидкість та якість виконання. Максимальна оцінка – 5 б.

 2 – а дівчинка Троянди

Троянди! Квіти просто чарівні!
Вражають кольором людину.
І квітнуть ціле літо день при дні
У світлу й дощову годину.
Дарують аромат п’янкий, тонкий,
І мають надзвичайну вроду.
Й казковий усміх-погляд чарівний,
Тому давно ввійшли у моду.
Бо стільки в квітах сонця і тепла,
Та ласки, ніжності і світла.
Краса троянд до серця пролягла
Й любов’ю щирою розквітла.

 

Ведуча 1. Доки журі сумують бали за два попередні конкурси , пропонуємо переглянути відеоролик « Як святкують День Валентина у різних країнах…»

 

Ведуча 2. Просимо журі оголосити результати за два попередні конкурси.

 

Ведуча 1. Наступний конкурс « Ти без мене – не ти, я без тебе – не я».

Погляньте  на екран , ви бачите імена чоловіків та жінок. Завдання: з.єднати чоловічі та жіночі імена у всесвітньо відомі пари.

Роботи віддаємо журі для оцінювання. Максимальна  оцінка – 7 б.

 

Потап Оксана

Юрій Горбунов Алла Пугачова

Віталій Білоножко Настя

Максим Галкін Катерина Осадча

Адам Світлана

Ромео Єва

Тарас Шевченко Джульєта

 

Ведуча 2. А зараз перевіримо , чи впоралися ви із завданням.

Потап -  Настя

Юрій Горбунов – Катерина Осадча

Віталій Білоножко – Світлана

Максим Галкін – Алла Пугачова

Адам – Єва

Ромео – Джульєта

Тарас Шевченко – Оксана

 

Ведуча 1. Нікому не секрет , що шлях до серця чоловіка лежить через шлунок. Конкурс «Смакота». Усіх учасників просимо стати в один ряд біля журі. Кожна пара повертається обличчям один до одного. Завдання дівчатам: пригостити хлопців Йогуртом. Кожна дівчина лівою рукою годує свого партнера. Журі оцінюють швидкість та охайність виконаного завдання.

 

Ведуча 2. Просимо журі підбити  бали.

 

ВЕСЕЛА ПАНТОМІМА

Грають двоє - хлопець і дівчина. Звучить музика.

Дівчина заходить і сідає на лавочку, відкриває книгу та починає її читати. Потім з'являється хлопець. Він бачить дівчину, хапається за серце, зображуючи кохання з першого погляду.

Хлопець сідає на інший край лавочки і нишком спостерігає за дівчиною. Потім починає рухатися ближче і надавати їй знаки уваги - підморгувати, посміхатися і т.д. На всі ці залицяння дівчина лише фиркає, крутить носом, загалом, зображує повну відсутність будь-якого інтересу до хлопця. Вона робить вигляд, що читання книги приносить їй просто велике задоволення. Хлопець після кількох відчайдушних спроб привернути до себе увагу, раптом дістає з кишені .... шоколадку. Повільно розгортаючи її, демонстративно відламує шматочок за шматочком і відправляє їх собі в рот. Дівчина починає поглядати в бік шоколадки, але як тільки хлопець повертається в її бік, вона тут же різко відводить погляд. Потім хлопець кладе шоколадку на лавочку з боку дівчини і начебто навмисно дивиться в іншу сторону. Дівчина спокушається шоколадкою і по шматочку краде у нього. Потім хлопець все ж застає її на місці злочину. Він бере шоколад, що залишився і з посмішкою простягає дівчині. Та спочатку маніриться, але потім посувається ближче до хлопця, піднімає книгу, закриваючи обличчя обох, і що відбувається далі, глядачам не видно. Через кілька секунд, книга опускається, і всі бачать дві вимазані шоколадом фізіономії. Парочка встає і йде.

 

 Або відеоролик

 

Ведуча 1. Просимо журі оголосити бали.

 

Ведуча 2. Наступний конкурс «Пантоміма». Завдання: дівчинка зображує  предмет, що зазначений на папері. Хлопець відгадує. За відгадану пантоміму кожна пара отримує 2 б.

 

Ведуча 1. Дорогі прикраси, красива зачіска, оригінальний манікюр – це щоденна мрія кожної дівчинки.

 

Ведуча 2. Ох, Дашо, ти права. А давай подаруємо нашим красуня – конкурсанткам хвилинку релаксу.

 

Ведуча 1. А давай! Конкурс « Красиві нігтики». Завдання : хлопці фарбують своїм обраницям нігті. Журі оцінює охайність виконаної справи. Максимальний оцінка – 5б.

 

Ведучий 2:

Просимо журі підвести підсумки конкурсу.

 

Перегляд презентації

 

Журі присвоює номінації :

 

 

« Найартистичніша пара»

 

«Найромантичніша пара»

 

«Пара глядацьких симпатій»

 

« Найпозитивніша пара»

 

« Найкреативніша пара»

 

«Найоригінальніша пара»

 

Дякуємо нашим конкурсантам за участь у  програмі, глядачам за підтримку , журі за достойне оцінювання, ведучим за майстерність та гарний настрій.  Усім до  зустрічі.

 

 

 

Конкурси

Максимальний бал

Пара № 1

Пара № 2

Пара № 3

Пара № 4

1.«Юні поети»

5 б

 

 

 

 

2.« Квіти для половинки»

5 б

 

 

 

 

3.« Ти без мене – не ти, я без тебе – не я»

7 б

 

 

 

 

4.«Смакота»

5 б

 

 

 

 

5.«Пантоміма»

2 б

 

 

 

 

6.« Красиві нігтики».

5 б

 

 

 

 

Загальний бал

 

 

 

 

 

 

Номінація

 

 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
2611
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку