Конкурсно - розважальна програма до ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА, 7 - 8 КЛАСІВ. Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.
Сценарій свята до Дня святого Валентина
«Моя половинка»
Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.
У залі звучить музика. Сцена святково прикрашена.
1-й хлопчик.
Що то є за днина,
Що то є за свято,
Що сюди зійшлося
Людей так багато.
2-й хлопчик.
Знаю, що за днина,
всім варто це знати —
Свято Валентина!
Закоханих свято!
3-й хлопчик.
У цей чудовий день
Нехай Валентин, як в добрій казці,
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок –
Палкий поцілунок!
4-й хлопчик.
У День Святого Валентина,
За вікном, одна картина.
Всі з букетами ідуть,
І любов свою несуть.
Я усіх в цей день вітаю,
Своє серце відправляю.
Все ж бувають чудеса:
Було серце, стало два.
Ведуча 1
Добрий день, шановні учасники і вболівальники! Ви, звичайно, здогадалися, що сьогодні наш день ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.
Ведучий 2: Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим.
Ведуча 1 Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священника звали Валентин.
Ведуча 2 Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити.
Ведуча 1Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого, він надіслав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність.
Ведуча 2 А дата смерті священника, що попри суворі перешкоди одружував закоханих, навіки залишилася в пам'яті людей.
Під звуки тихої мелодії
5 – й хлопчик :
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
1 – а дівчинка:
Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...
***
Ведуча 1: Але сьогодні ми не будемо сумувати, а обиратимемо найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємнішу дівчину, яка стане Валентиною.
Ведуча2: Ми не сумніваємося також у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.
Ведуча 1. Отож оголошуємо конкурсну програму «Моя половинка».
Ведуча 2: Запрошуємо наших конкурсантів на сцену.
( Під музику виходять конкурсанти)
Енергійна, весела, позитивна …
Ведуча 1. Тендітна, життєрадісна, чарівна ….
Ведуча 2. Креативна, творча, доброзичлива…
Ведуча 1. Ніжна, любляча, милосердна…
Ведуча 2. Упевнений, сміливий, щирий…
Ведуча 1. Чуттєвий, дбайливий, відвертий ….
Ведуча 2 . Стильний, незалежний, кмітливий…
Ведуча 1. Надійний, оптимістичний, рішучий…
***
Ведуча 2.
Ви, напевне, не раз чули, як дорослі кажуть про свого чоловіка або дружину: “Моя друга половина”. А чи знаєте ви, звідки з’явився такий вислів? Послухайте, які чудеса відбувалися в стародавній Греції.
Ведуча 1.
Першою людиною був Андрогін. Але це була дуже незвичайна людина, бо він з’єднував у собі 2 початки – чоловічий і жіночий, тобто раніш не існувало окремо жінок і чоловіків, а був лише Андрогін. І відчув він у собі велику силу і гармонію двох початків, зазнався і осмілився навіть сказати самому Зевсу, що він сильніший і кращий за нього.
Ведуча 2.
Розгнівався Зевс на Андрогіна і вирішив його покарати, та так, щоб запам’ятали люди надовго цю помсту. Він розділив Андрогіна на 2 половинки – на чоловіка та жінку – і сказав: “Відтепер людина зможе бути щасливою і сильною, тільки якщо знайде свою половинку в житті”.
Ведуча 1.
З тієї пори люди ходять по землі в пошуках “другої половинки”, іншими словами – коханої людини. Тільки разом вони стають дійсно сильними і щасливими.
Ведуча 2.
Отже, відшукайте і ви свою “половинку” за допомогою наших чарівних капелюхів.
Ваше завдання навмання дістати листівки – валентинки, а потім відшукати їх пару.
***
Ведуча 1. Шановні пари, займіть свої місця біля столиків.
Ведуча 2. Журі конкурсної програми….
Ведуча 1. Оголошуємо перший конкурс «Юні поети». Завдання парам : продовжити вірш :
У День святого Валентина
Бачу чудную картину…
Пари вже готові, тому запрошуємо їх до мікрофона. Нагадуємо журі,що максимальна кількість балі – 5 б. ( кожна пара зачитує свій вірш)
Ведуча 2. А чи знаєте ви , що квітковою емблемою сьогоднішнього свята є Червона троянда. Стверджують, що початок цієї традиції поклав Людовік XVI, який подарував в цей день Марії Антуанетті червоні троянди.
Ведуча 1. — За легендою вони з'явились, дякуючи Афродиті, богині кохання та краси. Поспішаючи до свого коханого, який був поранений, вона наступила на кущ білих троянд, уколола ногу шипами і її божа кров пофарбувала їх в червоний колір.
Ведуча 2. А наш наступний конкурс називається « Квіти для половинки».
Завдання хлопцям: із серветок виготовити троянду своїй обраниці. Журі оцінює швидкість та якість виконання. Максимальна оцінка – 5 б.
Троянди! Квіти просто чарівні!
Вражають кольором людину.
І квітнуть ціле літо день при дні
У світлу й дощову годину.
Дарують аромат п’янкий, тонкий,
І мають надзвичайну вроду.
Й казковий усміх-погляд чарівний,
Тому давно ввійшли у моду.
Бо стільки в квітах сонця і тепла,
Та ласки, ніжності і світла.
Краса троянд до серця пролягла
Й любов’ю щирою розквітла.
Ведуча 1. Доки журі сумують бали за два попередні конкурси , пропонуємо переглянути відеоролик « Як святкують День Валентина у різних країнах…»
Ведуча 2. Просимо журі оголосити результати за два попередні конкурси.
Ведуча 1. Наступний конкурс « Ти без мене – не ти, я без тебе – не я».
Погляньте на екран , ви бачите імена чоловіків та жінок. Завдання: з.єднати чоловічі та жіночі імена у всесвітньо відомі пари.
Роботи віддаємо журі для оцінювання. Максимальна оцінка – 7 б.
Потап Оксана
Юрій Горбунов Алла Пугачова
Віталій Білоножко Настя
Максим Галкін Катерина Осадча
Адам Світлана
Ромео Єва
Тарас Шевченко Джульєта
Ведуча 2. А зараз перевіримо , чи впоралися ви із завданням.
Потап - Настя
Юрій Горбунов – Катерина Осадча
Віталій Білоножко – Світлана
Максим Галкін – Алла Пугачова
Адам – Єва
Ромео – Джульєта
Тарас Шевченко – Оксана
Ведуча 1. Нікому не секрет , що шлях до серця чоловіка лежить через шлунок. Конкурс «Смакота». Усіх учасників просимо стати в один ряд біля журі. Кожна пара повертається обличчям один до одного. Завдання дівчатам: пригостити хлопців Йогуртом. Кожна дівчина лівою рукою годує свого партнера. Журі оцінюють швидкість та охайність виконаного завдання.
Ведуча 2. Просимо журі підбити бали.
ВЕСЕЛА ПАНТОМІМА
Грають двоє - хлопець і дівчина. Звучить музика.
Дівчина заходить і сідає на лавочку, відкриває книгу та починає її читати. Потім з'являється хлопець. Він бачить дівчину, хапається за серце, зображуючи кохання з першого погляду.
Хлопець сідає на інший край лавочки і нишком спостерігає за дівчиною. Потім починає рухатися ближче і надавати їй знаки уваги - підморгувати, посміхатися і т.д. На всі ці залицяння дівчина лише фиркає, крутить носом, загалом, зображує повну відсутність будь-якого інтересу до хлопця. Вона робить вигляд, що читання книги приносить їй просто велике задоволення. Хлопець після кількох відчайдушних спроб привернути до себе увагу, раптом дістає з кишені .... шоколадку. Повільно розгортаючи її, демонстративно відламує шматочок за шматочком і відправляє їх собі в рот. Дівчина починає поглядати в бік шоколадки, але як тільки хлопець повертається в її бік, вона тут же різко відводить погляд. Потім хлопець кладе шоколадку на лавочку з боку дівчини і начебто навмисно дивиться в іншу сторону. Дівчина спокушається шоколадкою і по шматочку краде у нього. Потім хлопець все ж застає її на місці злочину. Він бере шоколад, що залишився і з посмішкою простягає дівчині. Та спочатку маніриться, але потім посувається ближче до хлопця, піднімає книгу, закриваючи обличчя обох, і що відбувається далі, глядачам не видно. Через кілька секунд, книга опускається, і всі бачать дві вимазані шоколадом фізіономії. Парочка встає і йде.
Або відеоролик
Ведуча 1. Просимо журі оголосити бали.
Ведуча 2. Наступний конкурс «Пантоміма». Завдання: дівчинка зображує предмет, що зазначений на папері. Хлопець відгадує. За відгадану пантоміму кожна пара отримує 2 б.
Ведуча 1. Дорогі прикраси, красива зачіска, оригінальний манікюр – це щоденна мрія кожної дівчинки.
Ведуча 2. Ох, Дашо, ти права. А давай подаруємо нашим красуня – конкурсанткам хвилинку релаксу.
Ведуча 1. А давай! Конкурс « Красиві нігтики». Завдання : хлопці фарбують своїм обраницям нігті. Журі оцінює охайність виконаної справи. Максимальний оцінка – 5б.
Ведучий 2:
Просимо журі підвести підсумки конкурсу.
Перегляд презентації
Журі присвоює номінації :
« Найартистичніша пара»
«Найромантичніша пара»
«Пара глядацьких симпатій»
« Найпозитивніша пара»
« Найкреативніша пара»
«Найоригінальніша пара»
Дякуємо нашим конкурсантам за участь у програмі, глядачам за підтримку , журі за достойне оцінювання, ведучим за майстерність та гарний настрій. Усім до зустрічі.
Конкурси |
Максимальний бал |
Пара № 1 |
Пара № 2 |
Пара № 3 |
Пара № 4 |
1.«Юні поети» |
5 б |
|
|
|
|
2.« Квіти для половинки» |
5 б |
|
|
|
|
3.« Ти без мене – не ти, я без тебе – не я» |
7 б |
|
|
|
|
4.«Смакота» |
5 б |
|
|
|
|
5.«Пантоміма» |
2 б |
|
|
|
|
6.« Красиві нігтики». |
5 б |
|
|
|
|
Загальний бал
|
|
|
|
|
|
Номінація
|
|
|
|
|
|