О, рідний, любий вчителю наш ласкавий,
Дбайливий друже наш із юних літ.
Ми Вам слова принесли величаві
І наш учнівський радісний привіт.
Жовтень щедрий на барви осені.
День учителя – свято ж яке!
Освітянській великій родині
Дітвора шле вітання палке!
Вітаю вчителів із чудовим святом.
Воно і ніжністю, і радістю дзвенить.
Учитель! В слові цім багато
Добра, любові, щирості звучить!
(Пісня «І навіть берізка біля школи»)
1. Дорогі вчителі! В цей осінній святковий день ми проведемо для Вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. (Лунає дзвінок на урок.)
2. Доброго Вам дня і приємного настрою!!!
1. Як заведено у Вас, вчителів, ми спочатку теж оголосимо тему і мету сьогоднішнього уроку.
2. Отже, тема уроку: «Вчителем бути чи не бути».
1. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви, сформувати вміння правильно відпочивати, продовжити розвивати терпіння, виховувати почуття такої любові та поваги до себе, як до своїх учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
2. Дорогі вчителі! Щоразу на початку уроку ви визначаєте кількість присутніх і відсутніх учнів. Дозвольте і нам зробити певні соціологічні висновки.
1. Отже, загальна кількість вчителів у нашій школі –7.
Із них 4 є представниками жіночої статі, а 3 ̶ чоловічої. Як ви думаєте, про що говорить цей факт?
2. Беззаперечно це свідчить про те що учоловіків і жінок унашій школі практично рівні права.
1. А тепер оголошуємо перший етап уроку – актуалізація опорних знань.
На прилавках книгарень уже давно користується широкою популярністю короткий педагогічний словник. Просимо вчительську громадськість не забувати такі основні професійні терміни:
ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й профілю, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем.
2. ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок.
1. ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
А ДІТИ, за неперевіреними даними, ̶ найбільше багатство.
2. Ми повторили визначення основних шкільних понять і переходимо до наступного, мотиваційного, етапу уроку.
А наскільки нам відомо основною мотивацією вчителів є хороші знання учнів, отож ми щиро обіцяємо наполегливо гризти граніт науки.
Усі: Обіцяємо ! Обіцяємо ! Обіцяємо !
2. Розпочинаємо основну частину уроку.
(Звучить пісня «А ми дівчата з України» - ансамбль дівчат).
1. Поки наші дівчата співали, то в іншому куточку села Стецько до Уляни залицявся.
Сценка «Сватання на Гончарівці» (уривок)
2.Восени по селах весілля справляють;
І танцюють, і співають, сватів засилають,
Бо в нашій Україні гарних козаків багато.
Звучить пісня «Ми козаки»
1. А яке ж село та без вечорниць…
Ось уже дід з бабою чекають гостей до вечері.
Сценка «Вечорниці»
(Дід з бабою виконують українську
жартівливу пісню «Чом я не хазяйка)
2. Дорогі наші глядачі. Ви посміхались, очі сяяли. Це найкраща нагорода нам. Нехай ваші діти радують Вас. Посміхайтесь, та будьте здоровими і щасливими. Малюйте в своїй уяві все те, про що мрієте, бо мрії збуваються….
Заключна пісня «Я україночка» .
1. Дорогі вчителі! Наш урок завершено. У зв'язку із святом домашнього завдання не буде. До побачення!!! До нових зустрічей!!!
(Дзвінок із уроку)