Наша творчість – тобі , Україно!
Мета: пропагандувати вивчення української мови,
познайомити з українським фольклором,
спонукати до творчості,
виховувати любов до свого краю, традиціям та спадщини українського народу.
Наша творчість – тобі , Україно!
Мета: пропагандувати вивчення української мови,
познайомити з українським фольклором,
спонукати до творчості,
виховувати любов до свого краю, традиціям…
Обладнання: плакати з висловлюваннями письменників та поетів про мову
прислів’я та приказки про мову,рушники
Хід заходу
Звучить пісня « Зеленеє жито »
Виходять хлопець і дівчина в українських костюмах, а з ними ще одна дівчина з короваєм на рушнику.
1 ведучий. Добрий день,друзі.
В Україні здавна є традиція славна,
Воду брати з чистої криниці,
Муку з ярої пшениці.
Руками добрими замісити
І гостей на свято запросити!
2 ведучий. Шановні вчителі, батьки і діти!
Запрошуємо вас на слово щире,
На свято рідної мови -
« Наша творчість – тобі, Україно!»
1 ведучий. Ми зібрались на честь святкування рідної мови.
А звідки пішло це свято?
Українського літописця преподобного Нестора – нащадка творців слов’янської писемності Кирила та Мефодія.
1 ведучий. Саме з преподобного Нестора літописця і починається писемна
мова.
2 ведучий. Цей рік присвячений творчості дітей, тому і ви сьогодні будете
творцями
1 ведучий. Запрошуємо на сцену наших магістрів, які є чарівниками у
творчих лабораторіях.
Вчителі виходять на сцену в українських костюмах
2 ведучий. А що таке лабораторія – спросите ви?
1 ведучий. Лабораторія – це кімната, в якій відбувається якесь відкриття.
2 ведучий. Разом з магістрами ви будете працювати в лабораторіях рівно
30 хвилин. По закінченню роботи, ви збираєтесь знову в цій
залі для того, щоб показати свої досягнення.
1 ведучий. Ми вас зацікавили?
2 ведучий. Отож, ідіть і творіть!
1 ведучий. Творчу лабораторію « Літературну» очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
2 ведучий. Творчу лабораторію « Мальовнича Україна » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
1 ведучий. Творчу лабораторію « Пластилінова казка » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
2 ведучий. Творчу лабораторію « Спортивні розваги » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в фойє біля кабінету ПВП
1 ведучий. Творчу лабораторію « У ритмі танцю » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
2 ведучий. Творчу лабораторію « Пісенна » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
1 ведучий. Творчу лабораторію « Очумілі ручки » очолює
________________________________________________________
Хто є учасниками цієї лабораторії будь ласка проходьте
в кабінет № ______
ІІ частина заходу
Звучить «Козацький марш » діти збираються в залі.
1 ведучий. Ми ради знову бачити вас у святковій залі.
2 ведучий. Кожна епоха дарує людству нові винаходи і відкриття.
Найбільшим винаходом людства було письмо. Писемні знаки
дали людям можливість зберегти істинне знання. Завдяки
написаному слову люди збагнули світ і своє місце в ньому.
1 ведучий. За допомогою слова і ви сьогодні спілкуєтесь, читаєте, записуєте
свої думки.
2 ведучий. Які ж відкриття сьогодні зробили ви ?
1 ведучий. Свою творчість і певні відкриття показала лабораторія
« Мальовнича Україна». Ви можете побачити їх роботи на виставці.
2 ведучий. А переможцями в цій лабораторії є такі учні:
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. Лабораторія « Пластилінова казка» представила свої роботи на
виставці . Кожен хотів внести свій вклад в загальну справу.
2 ведучий. А переможцями виявились такі діти:
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. В « Спортивно-розважальній» лабораторії діти були учасниками
козацьких розваг .
2 ведучий. І тут теж виявились свої переможці.
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. А «Пісенній лабораторії» є чим похвалитись?
Запрошуємо вас на сцену.
1 дитина. В народній пісні – голос невсипущий,
Душі людської вічне відкриття,
Вона ніколи, як і хліб насущний,
Не вийде з моди сущного життя.
Художній номер пісня « Наша мова »
2 ведучий. Найталановитішими в цій справі виявились:
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. Слово надається « Літературній лабораторії »
Вони працювали групами. Заучували вірші, складали акровірш на
слово « Україна», шукали прислів’я про мову та слово і
пояснювали їх значення.
1 дитина. Ой, цікаві ж для малят
Такі часи дозвілля –
віршики і казочки,
Загадки і прислів’я.
2 дитина. Українка я маленька…
3 дитина. Українець я маленький…
4 дитина. Давайте прочитаємо прислів’я і запам’ятаємо їх.
2 ведучий. Бачимо, що ви гарно попрацювали.
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. Слово надається лабораторії « У ритмі танцю»
1 дитина. Ой, заграйте, музики.
В мене гарні черевики.
Танцювати я мастак
Український наш гопак.
Художній номер ____________________________
2 ведучий. Переможцями в лабораторії « У ритмі танцю» є:
ІІІ місце - ___________________
ІІ місце - ___________________
І місце - ___________________
1 ведучий. Гарно ви попрацювали,
Всі таланти показали.
2 ведучий. А що ви нам пообіцяєте?
1 дитина. Мово рідна, слово рідне,
Хто вас забуває.
Той у грудях не серденько –
Тільки камінь має.
2 дитина. Її незміряно багату,
Дзвінку, і ніжну, і завзяту,
Як день сьогоднішній чудовий,
Люблю, люблю вкраїнську мову.
3 дитина. Буду я навчатись мови золотої
У трави веснянки, у гори крутої,
В потічка веселого, що постане річкою.
В пагінця зеленого,що зросте смерічкою.
1 ведучий. Любіть свою рідну мову.
Любіть свій рідний край, де народились і живете!
2 ведучий. До побачення. До нових зустрічей.
Звучить заключна пісня про Україну.
Додаток
«Пісенна» лабораторія
Слова пісні « Наша мова »
Тепла, як сонячна днина,
Добра неначе весна,
Мова віків України,
Казка її чарівна.
Мова – усміхнена квітка,
Радість весела, дзвінка.
Гарна, як небо улітку,
Ніжна, як пісня струмка.
Мова – джерельна криниця,
Райдужно-сонячний цвіт.
Це українська зірниця,
Що зачаровує світ.
Слова пісні « Наша мова »
Тепла, як сонячна днина,
Добра неначе весна,
Мова віків України,
Казка її чарівна.
Мова – усміхнена квітка,
Радість весела, дзвінка.
Гарна, як небо улітку,
Ніжна, як пісня струмка.
Мова – джерельна криниця,
Райдужно-сонячний цвіт.
Це українська зірниця,
Що зачаровує світ.
Слова пісні « Наша мова »
Тепла, як сонячна днина,
Добра неначе весна,
Мова віків України,
Казка її чарівна.
Мова – усміхнена квітка,
Радість весела, дзвінка.
Гарна, як небо улітку,
Ніжна, як пісня струмка.
Мова – джерельна криниця,
Райдужно-сонячний цвіт.
Це українська зірниця,
Що зачаровує світ.
Слова пісні « Наша мова »
Тепла, як сонячна днина,
Добра неначе весна,
Мова віків України,
Казка її чарівна.
Мова – усміхнена квітка,
Радість весела, дзвінка.
Гарна, як небо улітку,
Ніжна, як пісня струмка.
Мова – джерельна криниця,
Райдужно-сонячний цвіт.
Це українська зірниця,
Що зачаровує світ.