Сценарій до Дня Вчителя

Про матеріал
Доброго дня вам, шановні вчителі! Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі. Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі. І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!
Перегляд файлу

                     Сценарій до свята «День учителя»

 

Ведучий  Доброго дня вам, шановні вчителі!

     Поволі падає золоте листя і вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, дорогі вчителі.

     Вони, як маленькі натомлені сонця, розсипаються міріадами грайливих блискіток і наповнюють ваші очі радістю, дорогі вчителі.

       І це золото, дароване вам щедрою осінню в знак щасливої долі, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, дорогі вчителі!

 

Ведучий . У першу неділю жовтня, у вас професійне свято.

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний.

Без нього життєва повість не пишеться у людини.

 

Ведучий . Немає свого він часу, життя його – тільки школа.

Учитель – це дружні класи , із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами й тата.

 

Ведучий . О, рідний, любий вчитель наш ласкавий,

Дбайливий друг наш з юних літ.

Ми вам слова принесли величаві

І наш учнівський радісний привіт.

 

Від діда-батька сину, внуку

Вам довелось передавати

Рецепт чарівний і науку –

Добром добра людей навчати.

 Вед. 2 Існує притча. Коли народжується дитина, Господь благословляє її у білий світ своєю рукою. Покладе на голову – мудрою буде, на серце –  милосердною, на руки – майстром слова діла. А цій людині Господь одночасно поклав на голову, серце, руки. Ім’я цієї людини – Вчитель.

Звучить дзвінок

 

Ведучий 1: Ось пролунав дзвінок,

                   Розпочинає свій урок

                   Улюблений наш вчитель…

Ведучий 2:         Хвилинку! ………, зачекай! Який урок? Який учитель? Сьогодні ми відзначаємо День вчителя, це свято для наших учителів, а ти пропонуєш їм замість відпочинку знову проводити уроки.

Ведучий 1:  Згодна, щось я про це не подумала. Що ж тоді робити?

Ведучий 2:         Пропоную провести уроки самим, а вчителі нехай відпочинуть.

 Ведучий 1:  Дорогі наші наставники! Забудьте, хоча б ненадовго, про свої проблеми та турботи і проведіть приємно час, адже сьогодні – ваше свято!

Ведучий 2:  Шановні педагоги! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Пропонуємо вам уявити себе школярами і відвідати наші уроки.

Ведучий 1:  Адже урок — це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся добре і впевнено, як риба у воді.

 

Вед. 1 В цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. Побудьте декілька хвилин терплячими,

2. слухняними ,

1. врівноваженими,

2. привітними ,

1. усміхненими,

2. радісними ,

1. люблячими ,

2. уважними учнями.

1. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

 

Ведучий 2:  Сьогодні для суму в нас місця не буде,

Радість і сміх пануватимуть всюди.

Запрошуєм всіх вас активними стати,

Щоб настрій веселий й бадьорий всім мати.

 

Ведучий 1: У цей осінній святковий день ми проведемо для вас вітальний інтегрований урок з використанням інтерактивних методів навчання. І як заведено у вас, спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

Ведучий 2:  Отже, тема уроку звучить так:  «Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими».

 

Ведучий 2:  Мета уроку: донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої літери; продовжувати розвивати терпіння й уміння правильного відпочинку; виховувати почуття любові та поваги до себе.

Ведучий 1:  Тип уроку – комбінований, візуальний ряд – презентація.

Ведучий 2:  А тепер пропонуємо емоційно налаштуватися на урок.

 

Пісня  «…»

Ведучий 1:  Дякуємо. Пропонуємо відпочивати далі.

 

Вчитель! Скільки сили треба,

Щоб навчити нас усіх,

І терпіння, і бажання,

І надій, і сподівання.

 

         Вчитель наш – найкращий в світі,

Допоможе в хвилину важку,

І нехай тільки посмішки й квіти

Він знайде на своєму шляху.

 

Отже, наступний етап нашого уроку – сприйняття й засвоєння навчального матеріалу.

Ведучий 2:   Вступне слово учителя. ……

 

    У цю святкову, радісну годину

Ми раді бачити шкільну нашу родину.

День вчителя відкритим оголошуєм

І до слова директора запрошуєм.

 

Виступ директора

 

Ведучий 2:  Мистецтво римування зародилося ще у давній Греції. Вміння добирати потрібну риму свідчить про те, що ви людина освічена, начитана, ерудована. Знайомтесь — вчителька римування…

 

Урок на………….

 

 

 

                 Осіннє листя падає поволі,

                  Вкриває землю золотим шатром.

                  Це золото, дароване в знак долі,

                  Змальоване і пензлем і пером.

             Цей світлий день належить вам по праву.

                 Він сотнями осяяних зірок.

                   Плекаєте Ви України славу,

 І нескінченний, мабуть, ваш урок.

 

Ведучий. Із року в рік учитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття, щедро віддані дітям, працюють на майбутнє. Образ улюбленого вчителя – доброго і водночас вимогливого, вихованці пам’ятають усе життя.

Ведуча. Багато почесних звань і відзнак є у освітян: «Народний учитель», «Заслужений учитель», «Відмінник народної освіти». І все таки, найвище звання – «Улюблений учитель»! Тож бажаємо, щоб ви всі були удостоєні цього звання!

 

Ведучий 2:  Дорогі вчителі. Я думаю, що після такої серйозної роботи прийшов час перерви щоб ви відпочили.

 

Сценка з прибиральницею

 

Ведучий 1:  Хороша розминочка вийшла. Зразу захотілося ще попрацювати.

Ведучий 2:  Це ж добре. Закріплюємо вивчений матеріал з метою вироблення навичок правильного відпочинку.

      Взагалі на світі існує чимало професій, і всі вони необхідні, адже приносять користь людству.

     Але є серед них дві найважливіші і найгуманніші – це професія лікаря і вчителя.

    Стати лікарем чи вчителем – це не просто обрати фах. Це означає взяти на себе відповідальність за життя і долю людей.

     Учитель – цілитель людських душ. Жорстокість, байдужість, егоїзм, неосвіченість, бездуховність – усе це хвороби з якими бореться вчитель своєю добротою, мудрістю і любов’ю до дітей.

     Завдяки вам, вчителі, світ повниться добром і красою. Ви даруєте нам мету, прагнення знань, відчуття прекрасного. Отже, як чудово, що на світі є ви, освітяни!

    А тепер вашій увазі пропонується інтегрована частина уроку, її вам представлять учні 11 класу.

 

Виступ  (сценка)

 

    Особливе хвилювання сьогодні відчувають молоді вчителі. Адже для них все вперше… Перша школа… Ким вона стане для них? Перші учні…, які вперше зустрічають їх  за зовнішнім виглядом.

      Перші колеги по роботі…, перший директор…, завуч…, перша зарплата..

     З першого дня в школі ваш вік буде відлічуватися  уроками і перервами, навчальними семестрами і канікулами.

     Щоб підтвердити, що вибір ваш правильний, що ви ніколи не зрадите своєї мрії – бути вчителем, щоб довести, що вчителем все таки звемо сьогодні найкращих, і відбудеться незвичайна подія – нагородження дипломом молодого педагога.

    Тож рішенням учнівської ради молодим вчителям вручається диплом. Від цього дня ви стаєте дійсним членом педагогічного колективу Турківського ЗЗСО.

 Дипломи вручає голова учнівської Ради Костюченко Оксана.     

На сцену запрошуємо вчителя фізики Ферелетича Олега Миколайовича.

      До вручення диплому запрошуємо вчителя математики Кавчак Ірину Іванівну.

   Дипломом нагороджується вчитель біології Ігнацевич Юлія Іванівна.

       На сцену запрошуємо асистента вчителя Кузьо Василину Василівну.

    Диплом вручається  асистенту вчителя Сенюзі Олені Іванівні.

  До вручення диплому запрошуємо …………………………………………………………………………………………………………..

 

 

Ведучий 1:  Продовжуємо розвивати навички терпіння й уміння правильного відпочинку. Наступний урок з вами проведе ………………………………………………………………………………………………………….

 

 

Ведучий 1:  Настав час підводити підсумки уроку.

Ведучий 2:  Професія вчителя – унікальна. Подібної у світі немає. Кожен педагог своїм серцем і розумом формує завтрашню людину, суспільство, зрештою – усю цивілізацію.

Ведучий 1:  Сьогодні ми всіх вас вітаємо,

У ваш професійний цей день.

Найкращого в світі бажаємо,

І щирих та ніжних пісень.

 

     Прийміть у дарунок пісню у виконанні учнів … класу.

Пісня  «»

 

 

ВЕДУЧИЙ : УЧИТЕЛЬ… ВІН АРТИСТ АЛЕ ЙОГО СЛУХАЧІ І ГЛЯДАЧІ НЕ АПЛОДУЮТЬ ЙОМУ.

ВЕДУЧА : ВІН СКУЛЬПТОР АЛЕ ЙОГО ПРАЦІ НІХТО НЕ БАЧИТЬ.

ВЕДУЧИЙ : ВІН ЛІКАР АЛЕ ЙОГО ПАЦІЄНТИ РІДКО ДЯКУЮТЬ ЗА ЛІКУВАННЯ.

ВЕДУЧА : ЙОМУ НІБИ АКТОРУ ЗА КУЛІСАМИ КРИЧАТЬ «ВАШ ВИХІД. НА СЦЕНУ!».

ВЕДУЧИЙ . АЛЕ СЬОГОДНІ ВІН ГЛЯДАЧ І МИ МОЖЕМО ДОЗВОЛИТИ СОБІ ВИСЛОВИТИ НАШЕ ДАВНЄ І СОКРОВЕННЕ ПРОХАННЯ.

ВЕДУЧА . ДОРОГІ ВЧИТЕЛІ! ЛЮБІТЬ НАС ТАКИМИ, ЯКИМИ МИ Є!

ВЕДУЧИЙ . НЕДОВЧЕНИМИ І ЗАВЧЕНИМИ!

ВЕДУЧА . ВЕСЕЛИМИ І ЗАСМУЧЕНИМИ!

ВЕДУЧИЙ . ОКРИЛЕНИМИ І ЗАМУЧЕНИМИ!

ВЕДУЧА . ЛЕДАЧКУВАТИМИ І НЕПЕРЕДБАЧУВАНИМИ!

ВЕДУЧИЙ . НЕПРОЩЕНИМИ І ПРОБАЧЕНИМИ.

ВЕДУЧА . СЛОВОМ ЛЮБІТЬ НАС ТАК ЯК МИ ВАС ЛЮБИМО!

ВСІ РАЗОМ:  МИ ВАС ЛЮБИМО Й ШАНУЄМО!

 

Нехай життя квітує буйним цвітом

І свято радісне приходить знов і знов.

А доля хай дарує з кожним роком

Вам щастя, радість, мудрість і любов.

 

 

Хай доля учительська красною буде,

І школа  рідна про вас не забуде,

Рятує хай ангел-спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

 

Вам доземно вклоняємось ми

За любов, за турботу, горіння.

Ми дорослими стали людьми.

Тож спасибі за ваше терпіння.

 

ВЕД.   На мою думку, уже повинен пролунати дзвінок . Отже , підсумок уроку. Чи донесли ж ми до свідомості учителя , що він – Учитель ?!

ВЕД.  Чи досягли мети уроку?

ВЕД.  Дорогі вчителі, а чи задоволені ви нашим уроком?          ( ПОЧЕКАТИ)

ВЕД.  Шановні вчителі ! Ще раз щиро вітаємо вас із професійним святом!  Хай щастить вам на освітянській ниві !

docx
Додано
2 лютого
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку