16 березня о 18:00Вебінар: Соціалізація учнівства засобами топонімічних досліджень у позаурочній діяльності

Сценарій до Дня Вчителя «Слово Учитель – горде і ласкаве»

Про матеріал

Сценарій до Дня Вчителя «Слово Учитель – горде і ласкаве». Можна використати не тільки як загальний сценарій у школі, а і для класного заходу з учнями 5-11 кл. і вчителями.

Перегляд файлу

«Хто в світі не бував,

той і дива не видав»

Сценарій новорічного вечора для старшокласників

Виходять ведучі – стюардеси. / лине новорічна музика/

Ведуча 1. Пані та панове! Вітаємо вас на борту новорічного авіалайнера.

Ведуча 2. Сьогоднішня ніч незвичайна, сповнена приємних несподіванок.

Ведуча 1. Будемо сподіватися, що ніякі дива не перешкодять нашому польоту. Бо чого тільки не трапляється в новорічну ніч!

Ведуча 1. Наш екіпаж вам бажає щасливого польоту і приємного апетиту. А щоб ви не сумували під час польоту, пропонуємо новорічну подорож «Хто в світі не бував, той і дива не видав» в мякому салоні новорічного авіалайнера по Новорічній планеті. Дивись, на наш лайнер заходять багато гостей. Подивимось? (Заходять гості, музика)

Ведуча 2. Шановні пасажири. Наш лайнер злетів у повітря. Маршрут пролягає через чудові країни та океани навколо світу. Музика. Танок.

Ведуча 1. Сьогодні ми вітаємо наших головних гостей подорожі – Діда Мороза та Снігуроньку. Вітаємо! (Музика, заходять Дід Мороз та Снігуронька).


Дід Мороз.

А ось і я — казковий дід,

Якого знає цілий світ,

Який з дарунками мандрує,

 Щасливу долю всім дарує.

Снігуронька.А я — онучка Дідуся,

Снігуронькою звуся я,

Без мене свята не буває,

Бо чарівні слова я знаю.

Щоб Новий рік прийшов до вас,

Усміхайтесь повсякчас!


Ведуча 2. Ну ось Дід Мороз і Снігуронька на місці. Можна переходити до розваг.

Ведуча 1. Ой, а я спіймала сніжинку, треба загадати бажання.

Ведуча 2. Час перейти до розваг, а ти загадуй своє бажання.

Ведуча 1. Діду Морозе, Снігурочко! Я загадала своє бажання. Якщо нам вже довго летіти над планетою, допоможіть, будь ласка, визначити у цей новорічний вечір, хто краще: дівчатка чи хлопчики?

Ведуча 2. Вельмишановні, вирішіть наш спір. Сьогодні на нашому лайнері присутні і хлопці, і дівчата. А ми дізнаємося хто ж з них кращий. А очолити ці команди ми пропонуємо саме вам – Діду Морозу та Снігуронці.

Дід Мороз. Ми згодні. Але чогось все-таки не вистачає у вас в святковій залі.

Снігурочка. Так, Дідусю. Ялиночка не сяє різнокольоровими вогниками.

Дід Мороз. Так-так. Потрібно виправити це. (Дід Мороз та Снігуронька кажуть «Раз-два-три! Ялинонька гори!!!») Музика. Ялинка сяє. Оце саме те, що потрібно! Снігуронька, йдемо за нашими учасниками! (Виходять)

Ведуча 2. Тож на сцену ми запрошуємо найрозумніших, наймудріших, найкрасивіших та найелегантніших дівчаточок нашої школи! Зустрічайте!

Музика. Снігурочка виводить дівчат.

Ведуча 1. А зараз прошу під шалені оплески зустріти найсміливіших, найсильніших, найстрункіших старшокласників нашої школи! (Виходять 5 хлопців та Дід Мороз). Музика. Дід Мороз виводить хлопців.

Ведуча 2. Команди у нас те, що треба, адже капітанами є неперевершені Дід Мороз і Снігуронька.

Ведуча 2. Здавалося, можна починати, але у нас є ще й найсправедливіші судді цієї гри – це ……. Добрий вечір, пані судді!

Ведуча 1. Наша подорож починається над Європейським континентом. Музика. (Дзвін курантів)  І ми в Європі. В Європі, як і в будь-де, більше за всіх  Новому року радіють діти. А як інакше? Діти щиро вірять в чудеса.

Ведуча 1. Ось тепер можна і розпочинати. Перший наш конкурс називається «Відгадай!».

Ведуча 2. І я думаю, що хлопці проти не будуть, якщо першими почнуть наші дівчата. Гравці із вашої команди отримують малюнки. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і показуть свою відповідь, яка в них на аркушах.  У вас буде по 3 запитання.

Питання 1. Найдавніша новорічна традиція Британії, – це незвичайний гостинець, який приносять гості в якості подарунка.  (Шматочок вугілля).

Ведуча  2. Так, ви не повірите, але це звичайний добре прогорілий шматочок вугілля з власного каміна. Його якраз і кидають у хазяйський камін, тільки це вже не просто вугіллячко, а частинка тепла їх власного будинку.

Питання 2.

Що роблять англійці у останні 12 секунд старого року? (Відкриті двері.) У завершальні 12 секунд господар випускає через задні двері будинку рік, що минає, а коли вдарять останні дзвони курантів, він поспішить відкрити парадні двері і впустити нові, радісні події року, що настав.

Питання 3. Іспанці зустрічають Новий Рік під бій курантів на головній площі Мадрида. Там збираються тисячі людей. Що у них в руках? (Виноград).

Ведуча 2. Так, в руках у людей кульки з дванадцятьма виноградинами. Під час бою курантів під кожен удар закидають у рот по виноградині.

Ведуча 1. Дівчата, ви себе показали гарно. У мене для вас, шановні хлопці є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно знайти правильну відповідь. 

Питання 1. Що найчастіше дарують в Англії на Новий рік? (Листівка)

Ведуча 1. Так. Зустріч Нового року в Англії супроводжується обміном яскравими святковими листівками. Ця традиція виникла ще в 1794 році.

Питання 2. До французьких дітлахів в новорічну ніч приходить Пер Ноель —Дід Мороз. Куди він кладе їм подарунки? (Подарунки кладе в черевичок).

Питання 3. Якщо ви зустрічаєте Новий Рік в Італії, краще не виходьте на вулицю. Чому? (Предмети мебелі)

Ведуча 1. Так - з першим ударом дзвону з вікон полетять різні предмети — стільці, тумбочки, крісла та інші предмети. Так італійці, позбавляючись від усього старого, очищають місце для нового.

А ще кожна родина обов'язково пече новорічний пиріг, де заховано багато різних сюрпризів. І ми для вас приготували такий пиріг, візьміть по шматку й довідаєтеся, що вас чекає в новому році. Музика, роздають канапе.

Ведуча 1. Пані судді, оголосіть рахунок.

Ведуча 2. Наступний раунд має назву «Хто я».  (У дівчат – малюнок………….., у хлопців………………) Конкурс оцінюється 10 балами. Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині малюнок зимового персонажу. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні».  А почнемо ми спочатку із наших рідненьких хлопців.  (Ведуча чіпляє на спину малюнок, хлопець починає задавати питання команді.)

Ведуча 1. А з дівчаток  я запрошую ______________________.

Ведуча 2. Пані суддя, вам слово.

Ведуча 1. Наш авіалайнер пролітає над Атлантичним океаном. Новий рік витає і тут, у безмежному океанському просторі. (Танок 11 класу)

Ведуча 1.  Наступний конкурс має назву «Чоловік чи жінка». Я говорю фразу, а ви даєте відповідь до кого вона відноситься - до чоловіка чи до жінки. Відповідає кожен гравець по черзі. У вас є 6 запитань. Кожне запитання – 1 бал. Почнемо із вас дівчата.

1. Хто був злий через відсутність велосипеда, а коли транспортний засіб з’явився – подобрішав? (чоловік) 2. Якого роду країна азербайджанців (чоловіча) 3. Кому належать слова: «Я подумаю про це завтра» (жінка) 4. Перший Президент України (чоловік) 5. Президент нашої школи (жінка) 6. Найвища статуя світу зображує (чоловіка)

Ведуча 2. А тепер ваша черга, хлопці. 1. Хто це Марко Вовчок? (жінка) 2. Кого більше в 9 класі дівчат чи хлопців? (хлопців) 3. Хто директор сільського будинку культури? (жінка) 4. Хто з героїв української пісні йшов в сад зелений, в сад криниченьку копать? (чоловік) 5. Кому належать слова: «Без надії сподіваюсь» (жінка) 6. Хто найчастіше отримували Нобелівську премію? (чоловіки)

Ведуча 2. Пані судді ми хочемо почути ваш вердикт.        

Ведуча 2. А ми продовжуємо нашу подорож. Музика. (Дзвін курантів). І ми пролітаємо над американським континентом.  А чи знаєте ви, що у Бразилії прихід Нового року відзначається гарматним пострілом. Коли бразильці почують постріл, вони поспішають  поцілувати дорогу людину, щоб увесь рік був щасливим.

Ведуча 1. І ми присвятимо наступний конкурс  пісням. «Відгадай мелодію». На конкурс я запрошую дівчат. Ти слухаєш уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показуєш своїй команді цю пісню. За 90 секунд команда повинна відгадати. Зрозуміло, що пісня стосується новорічних свят. (Проводиться конкурс)

Ведуча 2. А я запрошую для цього конкурсу одного представника від хлопців. У тебе теж є 90 секунд.

Ведуча 2. Пані судді, вам слово.

Ведуча 2. Ось ми обігнули американський континент та потрапили до Тихого океану. Музика. (Дзвін курантів) Наш авіалайнер досягнув берегів азіатських країн. Номер 10 класу

Ведуча 2 достає із-під ялинки граблі.

Ведуча 1. Навіщо тобі граблі?

Ведуча 2. Дізналася, що у  Кореї обов’язковим аксесуаром Нового року є граблі, оздоблені різними дорогими прикрасами. Мабуть, саме ними в новорічну ніч "загрібають щастя". Може і в мене вийде.

Ведуча 1. Поки ти загрібала своє щастя, ми вже досягли берегів Африки.

Ведуча 2. А ти знаєш, що в Африці залишилися ще племена, куди цивілізація не дійшла.

Ведуча 1. Невже?

Ведуча 2. Дивись сама.

Номер 10 класу про зустріч Нового року у африканському племені.

Ведуча 2. Ну от, поки …….. загрібала своє щастя, наша подорож досягає кінця – ми підлітаємо знову до європейських кордонів. А наступний конкурс присвячений казковим героям.

Ведуча 1. Конкурс «Напиши героїв». Зараз кожна команда отримає по 5 аркушів з малюнками персонажів. Ваше завдання: дівчатам попідписувати імена чоловічих героїв, а хлопцям, відповідно, жіночих.  По моїй команді починаємо змагання. У вас є 30 секунд. (Дівчатам: Шрек, Рокфор, Тімон, Василій Вірастюк, Дід Мороз Хлопцям: Білосніжка, Попелюшка, Леся Українка, Лілія Підкопоєва, Снігуронька). (Проводиться конкурс)

Ведуча 1.  Судді оголосіть рахунок. (Музика, бій курантів)

Ведуча 1.  Я чую знайомий дзвін. Чую гарні новорічні пісні.

Ведуча 2.  Бо час спливає і наша подорож добігає кінця. Ми повертаємося на Україну, додому. А у нас вечір 31 грудня називали щедрим, або багатим. Побутувало уявлення про те, що у новорічну ніч відкривається небо і в Бога можна попросити що завгодно.

 А ми просимо наших хлопців та дівчат згадати народні зимові новорічні прикмети. Конкурс «Назви прикмети». У кожної команди буде підказка – ваше завдання ними скористатися. У вас 30 секунд. Ведуча 1 роздає підказки.

Зимові прикмети для команди хлопців

  1.                   Напередодні Нового року не залишай жодної незакінченої хатньої справи;
  2.                   Перевдягнися у все нове, щоб протягом року були обновки.

Зимові прикмети для команди дівчат

  1.                   Не починай Новий рік з боргів, аби не розплачуватись весь рік;
  2.                   Не можна на Новий рік плакати, бо увесь рік плакатиме.

 (Команди оголошують свої прикмети) Музика. Бій курантів.

Ведуча 1. Бій годинника нам сповіщає про те, що наша подорож закінчується. Тримайтеся міцно за крісла. Ми приземляємося до рідної землі.  Музика. Ось ми і вдома. Шановні Дід мороз та Снігуронька. Щоб наша подорож вважалася закінченою, ви як капітани повинні завершити наш конкурс. Хто ж сьогодні  - хлопці чи дівчата перемогли, вирішувати саме капітанам. І так  конкурс капітанів команд. Шановні Снігуронька та Дід Мороз, ви маєте якнайшвидше зав’язати краватку. (Проводиться конкурс)

Ведуча 2. Шановні судді. Вам слово! (Журі підводить підсумки. Оголошують переможців та вручають призи).

Ведуча 1. На цьому наше свято підходить до завершення. І не важливо, хто переміг. Адже наші дівчатка найкрасивіші та наймиліші.

Ведуча 1. А наші хлопці найсміливіші та найсильніші.

Снігуронька.  Хай у новорічну ніч до ваших дверей підійдуть щастя, добро, любов, успіх. Разом із відліком курантів вони увійдуть до вашого дому і залишаться у вас назавжди!

Дід Мороз. Подивіться всі навколо!

Як красиво, як чудово!

Так і хочеться сказати:

На прощання час співати. Фінальна пісня.  («А на порозі Новий рік»)

Список використаної літератури

  1.                   Свята у школі: Сценарії // Шкільний світ. — Серпень 2004. — №29-32. 
  2.                   Свята у школі: Сценарії // Шкільний світ. — Липень 2006. — №25-28. 
  3.                   Свято у школі: Збірник сценаріїв у двох частинах. — Ч.І / Укладачі: і М. Бачинська, Ю.М.Половинчак, Н.В.Яременко. — Біла Церква, 2003. —  35 с.
  4.                   Свято у школі: Збірник сценаріїв у двох частинах. — Ч.ІІ / Укладачі: М. Б. Бачинська, Ю.М.Половинчак, Н.В.Яременко. — Біла Церква, 2003.— 20 с. 
  5.                   Шкільні свята // Сільська школа України. — Липень 2005. — №19-20. Спецвипуск. — С.71-72.
  6. https://www.schoollife.org.ua/1248-2016/
  7. https://www.schoollife.org.ua/1248-2016/