Комунальний заклад
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. с. Лудин»
Сценарій до Дня вчителя
«Тим, хто душу віддає…»
Педагог-організатор:
Киричук Юлія Віталіївна
2019-2020 н.р.
(З коридору виходять ведучі та учні, що залучені до свята, з квітами. Вітають вчителів, дарують квіти. Стають на сцені.)
Вед.4: Вам, тим, хто навчив відрізняти погане від хорошого, правду від неправди!
Вед.2: Вам, хто завжди нам допомагає, радить, навчає, переконує!
Вед.1: Вам, добрим і суворим, терплячим і дбайливим!
Всі: П Р И С В Я Ч У Є Т Ь С Я!
Пісня
(звук шкільного дзвінка)
Вед.1: Шановний наставнику, зізнайтеся чесно: чому Ви стали вчителем?
Напевно, вступаючи у педагогічний, Ви відповідали щось наївно-абстрактне, на зразок «тому, що люблю біологію», «тому, що обожнюю дітей», «тому, що хочу показати, як правильно навчати» тощо.
Вед.2: Навряд чи тоді Ви усвідомили всю міру відповідальності перед людством, яку добровільно взяли на себе. Це розуміння приходить з роками.
Вед.3: Карапуз з величезним букетом гладіолусів боязко простягає Вам долоньку і озирається на маму. Він довірив Вам свою долю. Тепер Ви для нього «ще мама». Хіба можна не виправдати цю довіру?
Вед.4: Ваша випускниця, подорослішала і погарнішала… Вона сумує, прощаючись зі школою і віднесе у велике життя не тільки ті знання, які ВИ дали їй, не тільки Ваші помилки і сумніви, але і Вашу інтонацію голосу, звичку поправляти волосся і манеру одягатися.
Вед.2: А ось на порозі Вашого будинку стоїть немолодий бородатий чоловік. Ви не відразу впізнаєте свого колишнього учня, адже минуло стільки років! А у нього біда! Він прийшов за порадою і допомогою до Вас.
Вед.3: Та скільки разів, зізнайтеся, Ви хотіли все кинути. Ці нескінченні зошити, ці постійні підготовки до уроків...
Вед.1: Але якась сила знову і знову змушує Вас відкривати двері в клас: «Здрастуйте! Сідайте» Коли на вулиці вас зустрічають і обіймають колишні Ваші випускники, коли вони приходять у школу… І у Вас знову виростають крила.
Вед.4: Шановні вчителі, ми б хотіли взяти у вас інтерв'ю, адже нам цікаво знати вашу думку.
Вед.2: Оскільки у своїй праці ви використовуєте інноваційні технології та методи, то ми також вирішили схитрувати та із самого ранку провели для вас маленьку лотерею у якій ви витягнули різні номерки.
Вед.3: Цікаво, хто ж витягнув лотерейну під номером 7? (після відповіді гравця) Скажіть, будь ласка, який був Ваш улюблений предмет в інституті? За що ви його любили?
Вед.3: А кому пощастило витягнути номер 12? (після відповіді) Дозвольте поцікавитися – чи завжди Ви хотіли бути учителем? Чому?
Вед.1: Запрошуємо до відповіді гравця під номером 2. (після відповіді) Що найважче, на вашу думку, у педагогічній професії?
Вед.4: Хто ж щасливчик під номером 5? (після відповіді) Чи були б ви вчителем іншого предмету, наприклад, математики чи фізкультури? Чому?
(після відповідей вчителів)
Вед.1: Один раз на рік наближається день, коли ми вимовляємо слово «учитель», згадуючи при цьому не контрольну роботу чи тематичне опитування, а квіти і святковий настрій.
Вед.2: У цей чудовий осінній день прийміть від нас сердечні вітання з нагоди Дня вчителя!
Вед.3: У народі кажуть: "Письменник живе у своїх книжках, художник - у картинах, а вчитель - у думках і у справах учнів". Тому кожна людина з почуттям вдячності згадує свою рідну школу, своїх духовних батьків - вчителів.
Вед.4: І ми одностайно згідні із цим твердженням, адже ви такі талановиті, уперті, невгамовні!
Вед.1: І завжди такі різні!
Вед.2: То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою посмішкою призначаєте день перездач.
Вед.3: То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки, докірливо питаючи себе : «Чому у всіх дванадцять?»
Вед.4: А якими лагідними та підбадьорюючими словами ви намагаєтесь підняти успішність класу…!
Вед.1: Ми так вдячні вам за турботу про нас – учнів.
Вед.2: Так хочеться побажати вам долі світлої...
Вед.3: Ангела-спасителя…
Вед.4: Мрії блакитної...
Вед.1: Надії на краще…
Вед.2: Любові неземної…
Вед.3: Краси золотої…
Вед.4: Та ще багато терпіння, успіхів і творчих злетів у роботі та міцного-преміцного здоров'я!
_____________________________________________________________________
(звук шкільного дзвінка)
Вед.3: Багряним листом зацвітає осінь... Учителю, це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей...
Вед.1: Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю, це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.
Вед.2: Плаче хмарка... Учителю, це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе. Дзвенить дзвінок... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.
Вед.4: Безсумнівно – найкращі вчителі працюють саме у нашій школі. Вони досвідчені, ерудовані та просто майстри своєї справи.
Вед.3: Ні для кого є секретом те, що кожен педагог має свої крилаті фрази. Тому ми хочемо запропонувати вам записати їх на кожну літеру алфавіту.
Вед.2: Наприклад: Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?
Вед.1: С – сядь і не нервуй мене.
Вед.4: Б – Боже, ти знову їв жуйку, а її треба жувати!
(вчителі виконують завдання та зачитують їх вголос)
Вед.1: Можливо, колись ми видамо для вас збірочку ваших найцікавіших фраз з яких і самі сміятиметесь, адже ви і не помічаєте, як часто ви їх вживаєте.
Вед.4: Ось вам приклад ваших «коронних» фраз. А хто ним користується – здогадайтесь самі.
(відео із фраз)
_____________________________________________________________________
Вед.3: Щодня педагоги пишуть конспекти, готують наочність і перевіряють зошити. У школі вони завжди зібрані, ділові та серйозні. Та чи ж вони не люди?
Вед.2: Як і у кожної людини у них є якесь своє захоплення – хтось майстерно пече торти, хтось гарно вишиває, хтось читає. Але усі вони однаково люблять музику!
Вед.1: Саме тому ми запрошуємо вас зіграти у гру «Вгадай мелодію». Учасників під номером 1,4,13 та 8 закликаємо вчасно піднімати руку, якщо ви знаєте пісню і можете назвати її виконавця.
(проведення гри)
Вед.4: А яке ж свято без традиційної гри «Відгадай, хто я?». Для її проведення ми запрошуємо на сцену вчителів, чия лотерея має номер 6, 10 та 14.
Вед.3: Ваш запитання повинно бути поставлене так, щоб відповідь на нього була лише «Так» або «Ні».
(проведення гри)
(Усі учні виходять на сцену)
Вед.2: Мій вчителю добрий з дитинно-ясними очима,
Із них починався мій довгий і праведний шлях.
Іду по землі я, і небо співа за плечима,
І світ, наче скрипка, дзвенить на прозорих вітрах.
Вед.4: Мій вчителю ніжний, напнулися мрії, як струни.
А в серці, мов пташка, щебече й щебече любов.
В пориві до тебе стаю я красивим і юним,
Лише біля тебе нуртує так радісно кров.
Катя Паюк: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій школі і саме у цих вчителів.
Катя Киричук: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.
Юля Кораб: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.
Софія Лопатюк: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої школи.
Кіра: І сьогодні поклавши руку на новий Закон про освіту, ми урочисто
клянемось:
Катя Баляс: Ніколи не приходити в школу…
Софія Тацієнко: … з невивченими уроками.
Ангеліна: Ніколи не вітатися з учителями…
Сюзанна: …тримаючи в роті жуйку.
Богдана Козачук: Ніколи не розкривати підручники…
Діана: …брудними руками.
Маргарита: Ніколи не розв’язувати задачі…
Катя Паюк: ..списуючи їх у сусіда по парті.
Катя Киричук: Ніколи не робити домашнє завдання…
Софія Лопатюк: …на уроці фізкультури.
Катя Баляс: Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…
Юля Кораб: . …за 5 хвилин до їх початку.
Богдана Козачук: Ніколи не закінчувати семестр…
Кіра: …з поганими оцінками.
Діана: А ще ми хочемо сказати вчителям :
Всі разом: Ми вас любимо!
Фінальна пісня _________________________________________________________
1