Сценарій до Дня вчителя "Все буде добре"

Про матеріал

Цікавий розважальний сценарій до Дня вчителя "Все буде добре". Смішні сценки, чудові діалоги та яскраві номери незалишать нікого байдужим. Гарний настрій гарантовано.

Перегляд файлу

Сценарій до дня вчителя 2017

«Все буде добре»

Звучать фанфари

Осіннє листя падає поволі,

Вкриває землю дорогим шатром.

Це золото, дароване в знак долі,

Змальоване і пензлем, і пером.

Цей світлий день належить вам по праву.

Він сотнями осяяний зірок.

Плекаєте ви України славу

І нескінченний, мабуть, ваш урок.

Вед. Доброго дня  працівники освіти. Ми  раді вас вітати з вашим професійним святом.

І з великим задоволенням запрошую  в нашу студію програми «Все буде добре». Я  Надія Матвєєва.

І це значить що ваше професійне свято ми проведемо в чудовій атмосфері з масою сюрпризів, зіркових гостей та вітань селебретіс.

Вед. Але в першу чергу звісно ми запрошуємо прекрасну жінку,професіонала своєї справи, про яку говорять, що вона йде попереду часу, і весь колектив школи веде за собою. Вона робить все, щоб у школі панувало взаєморозуміння дітей, батьків та вчителів, досконалість і високий професіоналізм, гуманність і справедливість. Тож з великою повагою ми запрошуємо Олену Миколаївну до нас в студію.

Виступ Директора.

Вед. До всіх вітань директора приєднується _______________________

ХУД.НОМЕР

Вед. В нашу студію ми завжди запрошуємо відомих зірок, щоб дізнатися в них щось сокровенне та особисте.

Вед. Але наша наступна гостя скоріш доведе всіх до сказу своєю говірливістю, ніж розкаже про себе щось цікаве. Тож зустрічайте яскраву та елегантну Катю Осадчу.

К.О.  Привіт, привіт! Привіт! Я також  приєднуюсь до привітань  і хочу наголосити... Шановні вчителі! Нехай крупиці знань, з яких формується повноцінний розумовий багаж, міцно осідають в головах ваших здібних дітей. Нехай ваше дозвілля буде не тільки перевіркою зошитів та написанням методик, але й особистим, насиченим життям. Відмінного самопочуття і простого людського щастя! До речі, Надія, скажи мені, будь ласка, а ти не мріяла бути вчителем?

Вед. Мріяла, як і всі в дитинстві.

К.О. А що ж таке, чому не втілила мрію в реальність. Чогось злякалась?

Вед. Ні, нічого. Хіба що зарплати.

К.О. О, до речі, зарплата… А який в тебе місячний оклад?

Вед. Не менший, ніж в тебе.)) Катю, ти до нас завітала брати в мене інтерв’ю?

К.О. Вибач, це вже професійне. Я хочу поспілкуватися, звісно, з вчителями, які працюють в цій школі.

Вед. У тебе буде така можливість. Дивіться… це ж поважний вчитель літератури!

(виходить дівчинка у образі вчителя літератури)

Катя Осадча: Тетяно Миколаївно , скажіть, а хто з ваших учнів став відомим?

Тетяна Миколаївна: Катю…Ти знаєш, багато хто! От , наприклад, Віталік Козловський! Вивчали ми творчість Шекспіра, а він бубнить під ніс : Шекспір напише, Шекспір напише.. Кажу йому: « Віталіку! Шекспір – видатний письменник  16-го сторіччя. Він уже нічого не напише. Тільки потім я зрозуміла, що це він пісню готував нову!

( приспів  пісні «Шекспир  напишет не про нас»)

Катя Осадча:    Дякую-дякую,Тетяно Миколаївно! А ми зустрічаємо поважного вчителя початкової школи Вікторію Анатоліївну!

Катя Осадча:    : Вікторіє Анатоліївно, скажіть, а хто вам запам’ятався з учнів?

  • Олежка Винник. Тоді він ще був просто Олежиком і збирав не стадіони глядачів, а папірці, які розкидав по класу!

Катя Осадча:    Він тоді вже був такий незвичний?

-О, так! Подарують мені букети на свято, а Олежка каже: « Давайте , Вікторія Анатоліївна, допоможу нести!» Я кажу: «давай!»  А він бере  квіти, вклоняється, каже: «спасибі!» і йде з ними додому!

 (Звучить пісня  Олега Винника)

Катя Осадча:    -Хвилинку! Невже це…Ні , це справді вона. Вчитель малювання – Ніна Семенівна!

Доброго дня!

-Вітаю, Катю! Я вчила малювати Віталіка Кличка!

Катя Осадча:    -А хіба ж він малює?

-Звичайно! Вже не одного суперника розмалював!

Катя Осадча:    -Скажіть, а як він навчався з інших предметів?

-На математиці рахував тільки до 12

Катя Осадча:    -Чому?

-А навіщо більше? у боксі лише 12 раундів.

Катя Осадча:   Логічно)))  Дякую! Хай щастить!

-А ми вітаємо нашу чудову Анжеліку Володимирівну! Першу вчительку Ольги Фреймут!

-Доброго дня усім!

Катя Осадча:    -Невже ви дійсно вчили цю знамениту ведучу? Яка вона була у дитинстві?

-Оля була завжди серйозна!Вона з дитинства дбала про порядок! Підемо ми з нашим 1 класом до їдальні, усі за столи, а вона хвать  шапочку і так і рветься на кухню!!! Усі чергові протирають пилюку вологою ганчіркою, лише Оля Фреймут –білими перчатками! До речі, чи знаєте ви, чому Фреймут завжди на підборах?

Катя Осадча:    -Ні, не знаю, цікаво)

-Щоб краще діставати павутиння ! Така вона і зараз – Олюся-Чистюся!

Катя Осадча Дякую за цікаву розмову.

А ми зустрічаємо вчителя біології! Це дама на шпильках останньої колекції дизайнера «Дольче габанна» – Наталія Василівна!

- Наталіє Василівно! Скажіть, а кого, власне , навчали ви?

  працюю в школі дуже давно! Але запам’ятався мені один хлопчик, який на урок біології прийшов з  Богданом.

Катя Осадча:    Це, напевно, його брат чи друг?

-Аби ж то! Це ж Бодька! Павук! (дістає з сумочки іграшкового павучка та кидає у глядачів)( звучить приспів «Бодя павук» Дзідзьо)

Катя Осадча:    -Я дякую нашим вчителям! А наступного разу обов’язково поговоримо з учителями, які навчали наших політиків і дізнаємося ще більше неймовірних фактів! Нещодавно я брала інтерв’ю у відомої людини світу, і він мені признався що був закоханий у одну вчительку з нашої школи, а хто це не сказав, але передав відео- запис з привітаннями. Дивіться шановні.

Відео- ролік ТРАМПА

Вед.  А ми зустрічаємо талановитих_______________________________________

                                                       Худ. Номер

Вед. З поверненням, шановні)) А ми продовжуємо нашу програму «Все буде добре» І наступна наша рубрика «Спорт в народ».  Запрошуємо до нас в студію Ігора Обуховського, нашу спортивну ластівочку з чимось цікавим.

І.О. Всім фізкульт привіт! Я радий вас вітати. Бачу, що всі вчителі гарно виглядають, усміхнені та зацікавлені. Я, звісно, прийшов не пісні співати, а поділитися з вами особистою системою відновлення сили та енергії під час перерви. Моя реабілітаційна програма розрахована на 4 хвилини, тобто 4 вправи по хвилині і ваша серцево-судинна, нервова, м’язова  та дихальна системи  будуть 100-відсотково відновлені.

Вед.  О, як цікаво. Я знаю ваша система вже добре прижилася у вчителів багатьох  міст України.

І.О. Та не тільки прижилася. Деякі вчителі на перервах ці вправи виконують в груповій формі в коридорі.

Вед. Ти, бачу, взяв із собою головний елемент викладача – указку. Навіщо?

І.О. Побачите. Ну, добре, не будемо тривожити повітря, а перейдемо до виконання  вправ. Давайте я зараз одягну хоча б спідницю щоб в деякій мірі  бути схожим на викладача під час уроків. Так як за рейтингом вчителі жіночої статі просто обожнюють  мою спортивну програму.  (одягає спідницю).

- перша вправа.  Берете указку в дві руки, ноги на ширині плечей і намагаєтесь присісти якомога глибше. Так виконуємо цю вправу хвилину, не більше.

- друга вправа. Підходите до дошки, спиною затискаєте указку і водите нею по хребту вгору вниз, вгору вниз. Не більше хвилини, я вірю, хотітиметься довше, але перерва не резинова, треба поспішати.

- третя вправа. Берете в руки указку, повертаєтесь до дошки, стаєте в позу боксера, уявляєте календарний план чи то заповнення класних журналів і відновлюєте дихання. Головне мовчки. Зрозуміли?

- четверта вправа. Поруч в класі, звісно, будуть діти. Вони вам і допоможуть, як мені ведуча.(скакає) Ось так відновлюєте сили рівно хвилину. Але також пильнуйте, щоб ніхто не знімав вас на відео, а то казусів такого характеру в інтернеті зустрічається безліч.   

                                          Відео учителів

Вед. Боже, це ж геніально! Особливо я уявляю як вчителі на перерві це в коридорі роблять.

І.О.  Шановні вчителі, ви наш приклад у всьому, тому бажаю вам творити, витворяти і натворити чогось неймовірно приємного для себе. Зі святом. До побачення.

Вед. І як ведеться в нашій студії лунають музичні вітання

                                     Худ. Номер

Вед.  В народі кажуть, що письменник живе у своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Лише дід-Віщун, який незабаром з’явиться в нашій студії, не живе ніде, як він говорить. Дід-Віщун, почувши про зйомки святкової передачі, попросився  повіщувати нашим вчителям. Ми довго вагалися, знаючи його не простий характер. Зустрічайте! Дід-Віщун!

Заходить дід Віщун

Д.Віщун. Доброго дня, жінки і чоловіки,я дід Віщун за невелику компенсацію можу  на відстані перевіряти зошити, визначати середній бал в оцінюванні, бачити закритими очима прогульників і направляти їх у школу, можу працювати індивідуально з порушниками правопорядку, викачувати бажання палити та діяти на адміністрацію за допомогою фотографії з приводу  надбавок.

Вед. Дід-Віщун, ви попросилися  повіщувати, а не робити оголошення про ваші недоречні можливості. Погляньте на наших викладачів. Можливо, на когось щось чекає неймовірне, загадкове.

Віщун. Добре. Зараз спробую побачити. (Віщун спускається в зал, робить притаманні йому рухи, підходить до завуча Ольги Григорівни)

Віщун. Лежить на вас синя печатка, вже який рік лежить. Так…

(уважно розглядає долоню).

Але вже скоро все розвіється. Як тільки оцією рукою випишите 539 атестатів, станете вільною, як птах,  Ось вам амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписувались, щоб прокляття  пропало

(Далі Віщун переходить до вчителя фізики)

Ой панночко, а що це в вас на долоні написано? F=m а (тре бородою долоню вчителя). З першого вересня з’явилася  у вас сильна головна біль! Три роки вона буде мучити! Сам не розумію, де б їй взятись… Ну нічого, якось впораєтеся. Ось вам амулет (червона ручка). Як будете контрольні перевіряти, одиничку пишите, а нулик дописуєте, одиничку пишите, а двійочку дописуєте. І жодних проблем не матимете.

(Дід Віщун наближається до директора).

О! Я чую надзвичайно сильну  ауру! Це напевно козирна дама. О, пардон, директор ОНВК. Тут амулетом не відбудешся, глобусом треба викачувати. (качає глобус по плечах директора і приказує) Щоб руки не терпли, особливо права, коли ви, будете  випускникам атестати підписувати. Та пильно слідкуйте, щоб у них було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. І тоді все скінчиться чудово.

  • Бачу аура у вашій школі спокійна, душевна та емоційно насичена.

 

Вед. Дід Віщун, ви більш нічого не бачите? Якщо ні, то проводжаємо оплесками нашого гостя.

 

Віщун. Куди проводжаєте,  я ж номер телефону не сказав, можливо комусь потрібна моя поміч. Записуйте 098..

 

Вед. Кому? Бачите нікому.

 

З залу піднімає руку тех. працівник. І забирає діда з собою.

 

Вед. Підтримаємо оплесками _______________

 

                                                               Худ. Номер

Вед.  Оплески нашим артистам. Ось так вірш за віршем, пісня за піснею, слово за словом – так і підійшло наше свято майже кінця. Але  любі вчителі, ще стільки добрих, приємних слів ви почуєте від хороших   людей. І всі вони будуть сказані від щирого серця.  Увага на екран.

 

                               Відео поздоровлення

Фінальна  пісня

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Козар Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. шнабський олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кільчевська Інна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
34964
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку