Сценарій до Дня Збройних Сил України

Про матеріал
Шоу " «Хто зверху» в іванівському форматі". Свято до Дня збройних сил України
Перегляд файлу

 

Шоу «Хто зверху» в іванівському форматі.

Свято до Дня збройних сил України

Мета:

  • сприяти патріотичному вихованню учнівської молоді;
  • Організація дозвілля старшокласників;
  • розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність;
  • виховувати патріотичні почуття до рідної землі, дружби та взаємоповагу один до одного, взаєморозуміння.

Ведучі: хлопець, дівчина, вчитель. (Суддям слово надається по готовності результатів.)

Вед. Доброго вечора ,дорогі друзі!

Д: Ми раді вітати вас на нашому святі, присвяченому Дню Збройних Сил України.

ХЛ:  Саме 6 грудня 1991 року Верховна Рада України прийняла постанову про створення Збройних Сил України також в цей час було затверджено слова присяги на вірність народу України які першими прозвучали з вуст першого міністра оборони України Морозова. І з того дня це свято стало символом справжньої чоловічої сили і мужності.

Д: Я, звичайно, приєднуюсь до привітань, проте, мені набридла  постійна дискримінація жінок!

ХЛ:  Що ти верзеш?

Д: Хіба тільки чоловіки служать в армії? Невже ти ніколи не зустрічав жінок-військовослужбовців?

ХЛ:  Та скільки там тих жінок?.

Д: Згідно з офіційними даними Міністерства оборони України, станом на квітень 2018 року загальна кількість жінок, які працюють і проходять службу в українській армії, становить близько 56 тисяч осіб, це 22,4% від усього особового складу.  Тож жінки також заслуговують сьогодні на увагу.

ХЛ:  Ой!!!

Вед. Ну годі вже сперечатися,як що вже копати глибше, щоб стати справжнім захисником своєї держави, треба мати сформовану патріотичну самосвідомость. І тут не можна не згадати про людей, які протягом 11 років Розвивають розумові і фізичні здібності, дітей. Виховують патріотичні почуття до рідної землі. Почуття Дружби та взаємоповагу один до одного.

Д: Так хто ж є тими «китами» на яких тримається оборона країни? Хлопці, які переважають в лавах збройних сил, дівчата, які тримають оборону в тилу, чи вчителі, які формують особистість майбутніх захисників.

ХЛ:  А сьогодні ми це і перевіримо. До вашої уваги конкурсно-розважальна програма «Хто зверху» в Іванівському форматі.

Д: А які ж конкурси без учасників? Отож вітаємо наші команди!

Муз. Вихід учасників

Представлення хлопців

ХЛ:  Перед вами команда сильних, сміливих справжніх хлопців

Незамінний ді-джей нашої школи, розумний відповідальний хлопець, який захоплюється полюванням і на сьогоднішній день є найвищим представником учнівської громади  учень 11 класу Хмура Віталій

Працьовитий серйозний хлопець, на якого можна покластися в будь-яку хвилину учень 10 класу Сухар  Кирило.

Швидкий, спритний, веселий хлопчина, який захоплюється футболом , в дитинстві мріяв стати президентом. Учень 9 класу Гевяк Микола

Привабливий, завжди впевнений у собі,вміє вправно стіляти очима в симпатичних дівчат учень 8 класу Радченко Євгеній

Представлення хлопців

Д: А  я хочу представити команду прекрасних тендітних  активних та цілеспрямованих дівчат.

Талановита красуня, яка не просто танцює як богиня, а й вчить танцювати всіх учнів школи. Привітна завжди з усіма Гуржий Ганна

Дівчина, яка гарно співає, прекрасно малює, прекрасна хазяєчка, президент школи, У неї до всього знайдеться ідея артистична і приваблива Ганжа Анастасія.

 Вона скромна і чутлива,  має добрий характер А ще, сьогодні у неї День народження. Сєчина Христина

Відповідальна,  розумна гарно співає, всю початкову школу була в класі єдиною білосніжкою серед гномів Зайцева Вікторія

Представлення вчителів

Вед. А я хочу представити шляхетних, веселих і водночас стриманих, досвідчених, просто найкращих вчителів нашої школи.

Людина з великої літери, яка є еталоном толерантності і  досвідченості. Захоплюється полюванням, футболом і  вихованням дітей. Завжди веселий, енергійний  Найкращий директор школи який переможе чемпіона світу зі спортивної ходьби. Білий В.В.

Вчителька, яка додає знання, віднімає неправильну поведінку, ділить між учнями свій досвід, а негативне множить на нуль класн.кер 11 класу Хмура О.Т.

Жінка, яка з легкістю процитує будь-якого зарубіжного класика, еталон грації та стилю кл.кер 9 кл. вч. Рос.м і зар .літ Комиса І.П.

Вчителька, яка ніколи не відкладає на завтра те, що можна зробити сьогодні, тому робить його ще вчора. Є перфекціоністкою сама і вимагає того ж від своїх вихованців. Вч. Нім.мови, кл кер 8 класу Юдова Н.А.

 

ХЛ:  Дійсно, сьогодні у нас достойні команди, та не вистачає того, хто буде об’єктивно оцінювати наших учасників. Тож давайте запросимо наше вельмишановне журі. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Д: Давайте познайомимо всіх з правилами нашого шоу.

Вед. Наша програма складається з 6 конкурсів і фіналу, кожен з яких триватиме 90 секунд.  За кожен конкурс команди можуть отримати від нуля до 10 балів. (тобто команда, яка виграє конкурс отримує 10 балів, команда яка опинилася на 2 місці – 5 балів, і та команда, яка програла конкурс, на жаль отримує 0 балів.)

ХЛ:  У фіналі ж ситуація може змінитися, бо команди можуть отримати від 10 до 30 балів за попереднім принципом.

Д: Є конкурси, в яких команди змагатимуться одночасно, а є такі, в яких виступатимуть по черзі. А ось порядок визначить жереб.

Жеребкування

Вед. Панове, не бачу причин затримувати розвагу.           

 Муз.

  1. Влучники». 

ХЛ:  Професія військового — безкорислива професія. Цим відважним людям завжди були притаманні такі риси, як дисциплінованість, відданість, вірність своєму обов’язку й присязі, а також патріотизм, тобто любов до Батьківщини. Вони повинні в будь-який момент стати на захист свого народу та країни.

Д: Ні для кого не є таємницею, що представники будь-яких підрозділів ЗСУ, чи то Сухопутних військ, чи Повітряних сил, чи Сили спеціальних операцій, всі повинні мітко стріляти, вправно володіти вибуховими снарядами.

Вед. Тож наступний конкурс «Влучник». Умови конкурсу прості. Учасники кожної команди шикуються один за одним, беруть снаряди і кидають в корзину. Перемагає та команда, яка за 90 секунд влучить найбільше разів. Тобто, у кого в корзині буде найбільше снарядів.

(Таймер, музика)

Д:  А доки судді рахують снаряди, зробимо невеличку паузу і трохи відпочинемо.

Танець

C:\Users\Админ\Desktop\Безымянный.png

  1.               Хто я?

ХЛ:  Ми всі знаємо, щоб бути гарним військовослужбовцем треба вміти швидко мислити, аналізувати ситуацію і добре взаємодіяти з командою. То ж перший конкурс нашої програми – «Хто я?»

Д: Перед вами ширма. По одному учаснику від команди (по черзі) ми заводимо за ширму, учасник вставляє голову в отвір і за 90 секунд намагається відгадати хто ж він такий? Учасник за ширмою ставить команді конкретні запитання, на які команда може давати відповідь лише «так » або «ні».

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_171032.jpgВед. Запрошуємо представника першої команди.

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_171237.jpg

 

 

 

 

 

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_170857.jpg

 

 

 

 

 

  1.               Морфлот

ХЛ:  Зараз наші учасники на 90 секунд стануть представниками Військово-морських сил.

Д: Уявіть, що ваш корабель потрапив під обстріл і утворилась пробоїна. Ваше завдання за вказаний проміжок часу вичерпати воду. Та є у вас тільки чайна ложка. Перемагає та команда, яка вичерпає більше води.

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_171828.jpg

Вед. Давайте зробимо невеличку музичну паузу і трохи відпочинемо.

Пісня

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_172049.jpg

  1.               Збери літери.

Д: До кожного виду  ЗСУ  входить підрозділ зв’язку. За допомогою наступного ми перевіримо, якими б ви були зв’язківцями. Зараз ми визначимо швидкість набору сприйнятої інформації.

ХЛ:  Конкурс «Збери літери». У вас є літери, з яких ви складаєте слово, яке є відповіддю на запитання ведучого.

Питання 1 команді : М О В А, С А Р У
1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_173136.jpg
 

Питання 2 команді :: Н О Р А ,К А С І
1. В ній живе лисиця. (нора)
2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
3. Його косять на зиму. (сіно)
4. Колір очей, приправа. (карі)
5. Вона буває божою (кара)
6. Символ дружби (арка)
7. Водойма, яка протікає. (ріка)
8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_173605.jpg

 

Питання 1 команді :     (ТП;УИ; ЕС;  РК;)

  1. Огидний звук , що видає в ночі комар (писк)
  2. Кімната в потязі (купе)
  3. Вимірюється барометром Атмосферний…(Тиск)
  4. Він не грає в хокей…(трус)
  5. Країна Латинської Америки (перу)
  6. Місце з’єднання однієї шпалери з іншою (стик)
  7. Ввічлива людина це робить коли заходить в кабінет(стук)
  8. Знак азбуки морзе крапка і…(тире)

 

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_172756.jpg

  1.          Прочитай по губам.

Вед. Шановні наші учасники, уявіть себе розвідниками. Кожен розвідник кожен розвідник повинен бути спостережливим, а ще добре розуміти суть розмови навіть на відстані.

 

ХЛ:  Тож наступний конкурс «По губах». Три учасника команди вишиковуються в ряд біля нашої ширми, а четвертий учасник, який знаходиться на певній відстані від них, говорить слова своїм побратимам, та ті нічого не чують, бо в навушниках голосно грає музика Вони намагаються прочитати слово тільки по артикуляції. 

Д:  Якщо вам показують так (Клас), то ви відгадали слово і відходите, якщо вам показують ___, то у вас не зовсім виходить і треба відійти. Виграє та команда, яка вгадає більше слів.


  1.               Сало
  2.               Булава
  3.               Ракета
  4.               Шабля
  5.               Літак
  6.               Автомат
  7.               Чайка
  8.               Танк
  9.               Чайник
  10.          Буряк
  11.          Смайлик
  12.          Хірург
  13.          Авіація
  14.          Штурм
  15.          Горила
  16.          Калина
  17.          Сосиска
  18.          Козак
  19.          Слон
  20.          Шина
  21.          Ферма
  22.          Білка
  23.          Індик
  24.          Фігура
  25.          Баран
  26.          Комік
  27.          Яйце
  28.          Ді-джей
  29.          Халат
  30.          Жираф
  31.          Олень
  32.          Бик
  33.          Мадам
  34.          Бардак
  35.          Парео
  36.          Банан

 

 

 

  1. ФІНАЛ.  Військово-повітряна оборона

ХЛ:  Уявімо, що ви потрапили до лав Повітряних сили України або війська протиповітряної оборони. Чули про такі?

Д: Цеодин з головних носіїв бойового потенціалу Збройних сил України. Основне їх завдання – це охорона повітряного простору держави та  ураження з повітря об'єктів противника.

Вед. Тож завдання останнього конкурсу полягає в тому, що кожна команда повинна вразити територію противників, і захистити свою.

ХЛ:  . У кожної команди є по ___ літаків. За 90 секунд ви повинні атакувати противників і зробити так, щоб на власній території літаків було як можна менше. За даний конкурс команди отримують від 10 до 30 балів.

Д: Дякуємо всім за активність. Пропоную перед оголошенням результатів зробити невелику музичну паузу.

Номер (Танець)

D:\Борисенко Ю.О\Фото_відео\Новая папка\20181207_173828.jpg

Вед. Настав час підвести підсумки нашого шоу. Слово надається журі.

Вручення нагород.

 

ХЛ:  Завершується наше свято,  але ми сподіваємося, що сьогоднішній вечір вам приніс позитивні емоції і додав оптимізму.

Д: Ми щиро вдячні глядачам за увагу, а учасникам за достойну боротьбу.

ХЛ:  Щиро бажаємо щоб Збройні сили України зміцнювалися і процвітали в мирній країні.

Вед. Ведуча: Щиро вітаємо всіх зі святом, бажаємо незламної волі, подолання труднощів, надійного родинного тилу, богатирського здоров’я та звершення всіх ваших мрій та побажань. А головне, МИРНОГО НЕБА НАД ГОЛОВОЮ.

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поляковв Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
10605
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку