Сценарій до Дня Землі

Про матеріал
Мета. Поглибити знання учнів про природу та її багатства, сприяти вихованню в учнів любові, чуйності до природи, готовності берегти і примножувати її багатства; формувати національну свідомість школярів, виховувати патріотів рідної держави.
Перегляд файлу

Сценарій до Дня Землі

 Мета. Поглибити знання учнів про природу та її багатства, сприяти вихованню в учнів любові, чуйності до природи, готовності берегти і примножувати її багатства; формувати національну свідомість школярів, виховувати патріотів рідної держави.
 

Вчитель. Сьогодні ми зібрались для того, щоб проникнути в світ природи, без якої людина не може існувати. Земля  - наш дім. І від того, як ми будемо жити, як будемо себе в ньому поводити, і залежатиме наше майбутнє життя.
  Сьогодні ми проведемо виховний захід шляхетного ставлення до нашої планети.


1.Така планета наша, ніби казка!
Чарівна, дивовижна і ясна.
Бо ж гріє Землю сонечкова ласка,
Водичкою вмивається вона,
У гарних квітах дивно розквітає,
В зелених травах, в чарівних лісах.
Світанок ніжний пташка зустрічає
І все дзвенить, купається в піснях.
А над усім цим дивом синє небо,
Хмарки біленькі хтось намалював.
І нам здається всім, що так і треба,
Та хто ж нам світ такий подарував?
Таку красу, таке безмежне диво,
Ці звуки, форми, барви-кольори,
Хто це підніс в дарунок милостиво?
Це просто диво, що не говори.

ВЕДУЧА 1 Яка прекрасна наша планета! 22 квітня відзначають Міжнародний день Землі. Цей день став загальнолюдським символічним святом любові та турботи за наш спільний дім.

ВЕДУЧИЙ 2  У планети Земля є свій власний прапор, який представляє собою космічний знімок блакитної кулі на тлі безкрайнього простору Всесвіту.

 ВЕДУЧА 1  У День Землі в різних країнах, за традицією лунає Дзвін Миру, закликаючи людей  відчути всепланетну спільність і докласти зусиль до захисту миру на планеті та збереження краси природи.

Така природа всіх нас зустрічає!
І скільки ти б не жив на цій Землі.
Вона дивує, радує, вражає,
І в зрілості, і доки ще малі.
І не дає ніколи збайдужіти,
Підносить нам сюрпризи повсякчас.
То ж бережіть цю Землю, любі діти,
Вона родила і зростила нас.
Вона нам мати, бо життя дарує,
Годує всіх, для нас цвіте й росте.
І щедрістю безмежною дивує,
Та пам’ятайте завжди і про те,
Що ми тут гості, а природа вічна,
Вона й до нас уже давно була.
Така ж чудова, дивна і лірична…
Не заподійте цьому світу зла.

 

Ведучий 2 В день цього свята давайте, дорогі друзі, пройдемося стежками рідної землі, переглянемо ще раз її скарби, щедро даровані матінкою-природою. І наша перша подорож до лісу. Це особливий, безконечно добрий і щедрий світ, який не просить нічого і дає людям так багато!

Ведуча1 Той, хто рубає дерево – скорочує власне життя – так кажуть у народі. Ми юні, нам жити на цій Землі, тож давайте садити дерева для себе, для своїх онуків і правнуків. Ще не пізно – посадіть біля річки калину, вербу, біля хати – яблуню.

4.У ліс завітаю я знову
На тиху сердечну розмову,
Де пахне достигла суниця
І сонцем пропалена глиця!
Я чую зозулі кування.
Берізок тремтливих зітхання,
Тонкі білозорі сестриці
Сплели свої віти в косиці.

Ліс про щось шепоче.

До сонця піднімаючи гілля,

Важливе щось сказати хоче,

До нас звертається здаля.

Тихенько лине ця промова щира,

Нечутно майже, небайдужий лиш збагне,

Промова зіткана з надії, віри

І серце болісно торкає за живе.

Шепоче ліс, неначе кличе

Заглянути у майбуття.

Він прямо дивиться в людське обличчя,

Щоб ми збагнули: ліс для нас життя.

 

Пісня.

Люди, поможіть, люди, поможіть,

Звірів захистіть, птахів захистіть!

Квітів насадіть і ліси садіть.

Тільки не мовчіть. Тільки не мовчіть!

Клекіт журавлів, світання полів

Не топчіть світ вщерть, бо то буде смерть.

Тож росиця хай, цвіте хай розмай –

Все земне росте, все земне живе!

 

Ведучий  2 Вода – найпоширеніша на Землі речовина. Життя без неї неможливе.  Збереження і оздоровлення річок – одна з найгостріших проблем нашої  держави.

Учениця

.Пам'ятайте, люди, назавжди,
Неможливо жити без води,
Це життя колиска, це дощі,
Це роса і квітка на межі,
Це тумани, ріки і моря.
Джерело у спеку – це життя.
Це кришталь озер і джерела,
Це хмарки у небі, це село
У тополях, вербах над ставком.
Це криниця, квітка над вікном.
Шурхіт хвиль в шторму дикий рев,
Це струмок у травах між дерев,
Зелень трав, веселки кольори,
Пам'ятайте, люди, назавжди.

Учениця

Моя маленька Батьківщина –

Село квітуче.

Розчищу я тебе від бруду

І поки житиму, про тебе турбуватись буду.

ВЕДУЧА 1  А зараз у деяких сценках, виконаних нашими учасниками, ви дійсно переконаєтесь, «як наша рідна природа цвіте і буяє, і як прийдешнє поколінні про це дбає».
Сценка 1. (учасники співають)
Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива,
Додолу верби гне високі,
Горами хвилю підійма.
ВЕДУЧИЙ 2 . І  як йому не ревіти, і як не стогнати, тому Дніпрові, якого наш Кобзар пам’ятав ще широким та глибоким. А тепер і верб не залишилось, лиш одні стовбури стирчать, простягаючи побілілі руки-гілки, немов прохаючи: «Збережіть мене!»
 

( Пісня на мелодію « Несе Галя воду»)

Топчемо ми квіти, дерева ламаєм,

Так ми можем втратить всю красу, що маєм – 2 р.

Що скажуть нам діти?

Що душі не маєм!

Раз усе тут трощимо, сміття розкидаєм – 2р.

Схаменіться люди, захистіть природу,

Як не буде лісу й річки – не буде й народу – 2р.

Ведуча 1.  Екологічну рівновагу Землі порушено. Інтенсивний розвиток виробництва призвів до забруднення атмосфери. Більше джерел води забруднено і потребує очищення. Почастішали екологічні катастрофи. Зникають представники тваринного світу. Радіоактивність на Землі підвищена. У результаті таких тенденцій прискорюється процес старіння населення.

3.Безмежно з дитинства кохаю
Красу свого рідного краю -
Дніпра голубінь неозору,
Сосну в надвечір'ї прозорім,
І місяць у хмарках сріблистих,
І свіжість весняного листя,
І синій промінчик волошок
В пшеничному морі колосся.

6. Квіти – це очі самої природи,
Квіти є різні, як люди й народи.
Квіти – це символ добра й чистоти,
З квітами легше незгоди знести.
Квіти дарують коханим і друзям,
Квіти розрадять і в горі, і в тузі.
Квіти, мов діти, - ніжні, чутливі,
Добрі, привітні, веселі, вразливі.
Квіти червоні – то крові краплини,
Що пролилися в останні хвилини.
Тих, хто за волю упав у борні,
Щастя здобувши тобі і мені.
Квіти у місті, і квіти в селі
Квіти – то очі дерев і землі
Це ж для того, щоб жити й радіти,
Землю вкривають веселкою квіти.

8.Метелика ловити я не хочу:
він – квітка неба, хай живе собі!
Хай крильцями барвистими тріпоче,
щоб радісно було мені й тобі.
І квітку лісову не стану рвати,
її додому я не понесу,
бо вдома їй джмеля не погойдати
і не попити ранками росу!
І ні стеблинку, гілку чи травинку
я не ображу ~ це страшенний гріх!
Бо в кожній з них живе тремка живинка,
що світиться довірою до всіх.

5.Кожна тваринка варта любові
В будь-який час – не лише у розмові.
Кожного дня і кожну хвилинку
Оберігайте всяку звіринку.
Тільки добра їм потрібно бажати
І намагатись не ображати.
Право живих на життя поважайте,
З вдячністю кожну з тварин зустрічайте.
Хай кожна зустріч несе відкриття:
Ціннішого в світі нема за життя!

 

 

 

Учениця

Природа просить порятунку

Зеленим шепотом лісів,

Тривожним лебединим криком,

Змілілим плеском рік, морів.

Вона до нас із щемом в серці

Зомлілі руки простягає,

Надіючись на кращу долю.

Про милосердя всіх благає.

Природа нам – як рідний дім.

Вона усім, як мати.

Щоб лад завжди був в домі тім,

Про це нам треба дбати

Ведучий2. Кожну годину на нашій планеті: - 1700 арків продуктивної землі стає пустелею;

- 55осіб отруюються й гинуть від різних хімічних речовин;

- 1000 осіб умирають й гинуть від отруєння водою;

- 5 – 6 видів тваринного чи рослинного світу зникають.

ВЕДУЧА 1 Кожної хвилини:

Знищується більше 51 акра тропічних лісів!

Використовується близько 35 000 барелів нафти!

Знищується 50 тонн родучого грунту через неправильне його використання!

Виділяється більше 12 000 тонн вуглекислого газу в атмосферу!

 Хто винен?

Разом: Людина

Учень

У Червону книгу ми занесли

Світ неповторний і чудесний,

Що поступово вимирає,

Давно рятунку в нас благає.

Хто, як не ми, поможем цій Землі?

Вона стократ віддячить нам розмаєм.

Задумайтесь, великі і малі,

Яке багатство і красу ми маєм!

Ведуча1. "Встав вранці, привів себе в порядок, приведи в порядок свою планету " – писав Антуан де Сент-Екзюпері у "Маленькому принці".

Гра подарунок Землі

ВЕДУЧИЙ 2. Бачите, нашій Землі не вистачає зеленого кольору. Давайте зробимо її більш квітучою. Для цього бажаючі вийдуть до нас, витягнуть листочок з правилом, якого вони обіцяють дотримуватися, голосно його зачитають і закріплять свою обіцянку відбитком своєї долоні на нашій Землі.

ВЕДУЧА 1. Дякую, я думаю, що кожен в цьому залі завжди буде дотримуватися даних обіцянок!

Ведуча То ж бережіть планету, діти,

ЇЇ озон, річки, сади, ліси…

Щоб проліскам з онуками радіти

І випити джерельної води!

Ведучий І як би не склалось, де б ми не бували –

У мандрах, в далекім краю.

Та серцем синівським щоб не забували

Про неньку – Вітчизну свою!

Ведуча У праці красива, у пісні натхненна,

І люд роботящий у селах, в містах.

Хай Богом ранима і благословенна

Пребуде земля Українська в віках!

(Пісня про Україну)

ВЕДУЧИЙ 2. То ж звертаємось до всіх, подумайте над нашим майбутнім. Пам’ятайте, до чого може довести варварське ставлення до природи. Ще не пізно. Давайте, не допустимо цього.


ВЕДУЧА 1 Я хочу, щоб усі ми долучилися до покращення екологічної ситуації на планеті. Адже ми, як і рослини та тварини, є частинкою природи, її невід'ємною складовою.

 

Тому хочеться звернутися до всіх людей на Землі зі словами:
Людино! Ти — не цар природи,
ти — тільки часточка її.
Добром чи болем обернуться
тобі ж завжди діла твої!
Люди добрі! Живіть, творіть.
Всім я зичу і щастя, й долі.
Поспішайте добро робить
— зла у світі і так доволі!

пісня

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Сценарії
Додано
20 березня 2022
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку