Сценарій географічної гри" Світ географії" 7 клас.

Про матеріал
Короткий сценарій-алгоритм до географічної гри у 7 класі " Світ географії",презентація до якого додана вище.
Перегляд файлу

Географічна гра «Світ географії»

Мета: узагальнити матеріал за курс географії 7-го класу, активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати їх творчі здібності, підвищити інтерес до предмету.

Обладнання: фізична карта світу, комп’ютер, мультимедійний комплекс , призи,подарунки.

I  конкурс « Мої канікули»

(відгадай країну)

  •                   Текст читати уривками. Після кожного уривку учасники називають країну. (Весь текст стосується однієї країни — Японії).
  •                   За 1 уривок — 3 бали, 2-й — 2 бали, 3-й — 1 бал. Максимальна кількість — 5 балів.

I. (3 бали).

За розмірами території цю країну можна порівня­ти з найбільшими країнами Західної Європи і шта­тами США. Однак за своїм складом і конфігурацією вона різко відрізняється від них. Порівняно бідна на природні ресурси, але дуже багата на ... узбережжя. За загальною довжи­ною берегової лінії її можна порівняти з усією Аф­рикою.

II. (2 бали).

Жителі країни використовують ієрогліфічну пи­семність. Навчання в 9-річній обов'язковій школі дає знання 1200 ієрогліфів, а всього треба знати їх близько 2000. Поряд з цим в цій країні існує скла­дова азбука. В сучасних текстах корені більшості слів пишуться ієрогліфами, а граматичні закінчення і службові слова — складовою азбукою. Тексти чи­таються згори донизу і справа наліво.

III. (1 бал).

Місцеві жителі з давніх часів називають свою країну Ніппон (або Ніхон). Ця назва складається з двох ієрогліфічних знаків, перший з яких означає «сонце», а другий «основа». Звідси й походить прохідне найменування країни як «Країни ранково­го сонця». Червоне сонячне коло на прапорі і круг­ла хризантема на державному гербі також сим­волізують сонце, що сходить.

(Японія )

II конкурс «Оратор»

  •                   Тема: «Природа — це казка, яку треба читати серцем».
  •                   Протягом 1 хв. гравці висловлюють свої думки на задану тему. Максимальна оцінка — 4 бали.

                                  III конкурс «Підказка»

  •                   Учасник гри запрошує собі помічника (будь-кого: товариша, учителя тощо).
  •                   Ведучий за допомогою проектору показує учаснику і глядачам по черзі 6 картинок так, щоб помічник їх не бачив.
  •                   Помічник повинен протягом 1 хв. відгадати кар­тинки за тим описом, який буде давати учасник гри. Якщо за 1 хв. відгадані всі 6 картинок, учасник одержує 6 балів + 1 бал додатковий і обов'язково виходить у фінал.
  •                   Після конкурсу «Підказка» в грі залишається 2 гравці з найбільшою кількістю балів. Якщо таких гравців більше (з однаковою кількістю балів), то розігрується додатково відеопитання: назвати людину, зображену на портреті. Показують портрет відо­мого географа. Хто з гравців першим вірно назве цю людину, той залишається грати.

I

II

III

               IV

Льодовик

Гейзер

Жираф

Яхта

Термометр

Слон

Крокодил

Береза

Страус

Річка

Пустеля

Водоспад

Весна

Газета

Кава

Кактус

Портфель

Орел

Човен

Айсберг

Телефон

Кенгуру

Олівець

Хліб

 

VI конкурс «Дуель»

  •                                                        Ведучий задає питання, а учасник, який знає від­повідь, сигналізує про це піднятою рукою.
  •                                                        Відповідь оцінюється у 2 бали. Якщо відповідь невірна, відповідає інший учасник. Ведучий задає 2 запитаня.
  •                                                        Якщо після відповідей на них в обох фіналістів виявляється однакова сума набраних за гру балів, розігрується додаткове пи­тання.

Запитання VI конкурсу «Дуель».

 7-а

1. Яке море не має берегів?

(Саргасове)

2. На якому материку нема рік?

(Антарктида)

7-б

3. На якому континенті водиться дика собака динго?

(Австралія)

4.Як називається найвища вершина світу?                                                                                               

                                                                                                                   ( Еверест)

7-в.

5. Яка частина світу розташована в чотирьох півкулях?

(Африка)

6. Яким приладом вимірюють морські глибини?

(ехолотом)

7-г.

7. Держава в місті. Чи може таке бути?

(Ватикан в Римі)

 

8.На якому материку живе анаконда?                                           (Пд.Америка)

Підведення підсумків і нагородження призерів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
29 жовтня 2022
Переглядів
465
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку