Сценарій інтегрованого літературно-мистецького заходу"Модернізм. Експеримент. Епатаж. Живопис. Поезія. Мода."

Про матеріал
Тема заходу: Модернізм. Експеримент. Епатаж. Живопис. Поезія. Мода.. Мета заходу: Через інтеграцію навчальних дисциплін “Живопис”, “Зарубіжна література”, “Виробниче навчання”розкрити багатогранність мистецтва модернізму ХХ — ХХІ ст. Розвивати креативне, асоціативне мислення, спонукати до творчості, до експериментів в царині моди, формувати художній смак, заохотити прагнення до самовираження, до творчого пошуку. Форма проведення: Культурно-мистецька вітальня. Екскурс у царину модернізму.
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки України

Вище професійне училище№3

 

 

 

 

 

 

 

Модернізм. Експеримент. Епатаж.

Живопис. Поезія. Мода.

 

 

Сценарій інтегрованого літературно-мистецького заходу

з навчальних дисциплін:

“Живопис”, “Зарубіжна література”, “Виробниче навчання”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні                                                            Підготували:

методичної комісії                                                                    викладач живопису,викладач-         .                     

суспільно-гуманітарних дисциплін                                        методист Зайцева Л.А.;

та дисциплін професійного циклу                                          викладач  вищої категорії,

Протокол № 2 від ______________                                         викладач-методист Плаксюк І.І.;

Голови методичних комісій:                                                    майстри виробничого навчання:

Плаксюк І.І. __________                                                          Гриник Г.С. майстер І категорії;

Берегій Л.О. __________                                                         Яковлева К.І. майстер 11

                                                                                                    тарифного розряду

 

 

 

 

Чернівці

Тема заходу: Модернізм. Експеримент. Епатаж. Живопис. Поезія. Мода.Слайд1.

Мета заходу: Через інтеграцію навчальних дисциплін “Живопис”, “Зарубіжна    література”, “Виробниче навчання”розкрити багатогранність мистецтва модернізму ХХ — ХХІ ст. Розвивати креативне, асоціативне мислення, спонукати до творчості, до експериментів в царині моди, формувати художній смак, заохотити прагнення до самовираження, до творчого пошуку.

Форма проведення: Культурно-мистецька вітальня. Екскурс у царину модернізму.

Обладнання: Виставковий або бібліотечний зал. Картини, портрети художників і поетів модерністів. Слайд презентації №1 “Модернізм. Основні течії І половини ХХ століття”.  Слайд презентації №2 “Шедеври малярства як мотиви дизайну”. Музичний супровід до колекції екоодягу із нетрадиційних матеріалів. Малюнки-асоціації учнів до поетичних творів.

 

Хід заходу.

1. Вступне слово першої ведучої.

Епіграф. Слайд 2.

Мистецтво змиває пил

повсякденності з душі.

Пабло Пікассо.

Дійсно, коли очима, душею торкаєшся мистецтва ( музики, поезії, живопису) , опиняєшся в дивовижному світі творчості, фарб, звуків. Ми очищуємося душею, здатні творити, ми зовсім по-іншому тоді сприймаємо буденність.

 

2.Друга ведуча.

Мистецтво — велика сила. Але якби ми спробували передивитися всі картини мистецьких течій, послухати музику різних жанрів, перечитати вірші, різноманітні за тематикою, - нам би не вистачило життя, настільки мистецтво багатогранне. І сьогодні ми запрошуємо вас зробити невеличкий екскурс у царину модернізму: в живописі, поезії, моді.

 

3.Перша ведуча.

Це буде зустріч з модернізмом не стільки інформаційна ( про модернізм ми говорили з вами на уроках літератури і живопису) , скільки наочно-асоціативна: побачити, відчути, уявити, пропустити через серце, створити малюнки-асоціації — сміливо, творчо починати експериментувати в царині моди.

 

4. Бліц-опитування. Слайд 3.

  1.               Дайте визначення ”модернізму”.
  2.               Від якого слова походить ця назва?
  3.                Назвіть основні риси літературно-мистецьких модерністських течій (імпресіонізм, символізм, футуризм, кубізм, дадаїзм тощо).

5. Друга ведуча.

Підсумок бліц-опитування. Слайд 4.

Модерністи відмовляються від реалізму, руйнують попередні традиції, довіряють інтуїції, звертаються до містики, до підсвідомого. Для модерністів головне не зміст, а форма, напіввідтінок, напівтон, сміливо шукають нові форми для самовираження, експериментують зі словом, синтаксисом, змістом. Головне — це епатаж, увага до суб’єктивного, шокувати, створити щось кардинально нове.

6.Перша ведуча.

Вашій увазі пропонується слайд-презентація, присвячена модернізму. Зверніть увагу на риси модернізму, про які ми говорили, у творчості різних художників.

 

7.Слайд-презентація “ Модернізм. Основні течії І половини ХХ століття.” Слайд 5.

 

8. Творчо-дослідницька робота мистецтвознавців:

  1.               Кубізм. Пабло Пікассо;
  2.               Абстракціонізм. Артем Присяжнюк;
  3.               Суперматизм. Каземір Малевич;
  4.               Імпресіонізм. Клод Моне;
  5.               Символізм. Василь Кандінський.

 

Демонстрація  “ Втілення символізму Василя Кандінського в одязі.”

 

Мистецтвознавець.

Пропонуємо вашій увазі колекцію костюмів в стилі модернізму-авангардизму за мотивами картин Кандінського, одного з засновників символізму в живописі. Ескізи дизайнера костюмів Любомири Зайцевої , викладача живопису, а візуалізації креативних ідей ми завдячуємо чудовим майстрам виробничого навчання Гриник Галині Сільвестрівні , Яковлевій Катерині Іванівні , та їхнім вихованцям, учням групи № 1.

 

9. Перша ведуча.

А що ж поети-модерністи? Як вони експериментували? Зверталися до символів, передавали миттєві враження і почуття, натякали, гралися зі словом і створювали дивну поезію, нову за формою та змістом.

Допоможуть нам це відчути наші декламатори та художники, які створили малюнки-асоціації до віршів поетів-модерністів.

 

Виступ декламаторів:

  •                 Символізм у поезії П.Верлена “Осіння пісня”
  •                 Імпресіонізм у поезії П.Верлена “ Так тихо серце плаче”
  •                 Футуризм у поезії В.Хлєбнікова “Заклятие смехом”
  •                 Дадаїзм в поезії Трістана Тцара “Пісня дадаїста”

 

10. Друга ведуча.

Ви почули вірші поетів-модерністів, побачили художнє втілення певних модерністських течій у малюнках-асоціаціях. А тепер переглянемо слайди, де відомі модельєри, натхненні шедеврами живопису великих художників-модерністів, експериментують з кольорами та формами. Їх творіння, колекції або художні образи є поєднанням різних авторських стилів.

 

11.Слайд-презентація “ Шедеври малярства, як мотиви дизайну”

 

12. Перша ведуча.

Модернізм був і залишається важливим напрямком у мистецтві ХХ — ХХІст. Це в першу чергу, відмова від старих консервативних традиційних способів вираження та створення сучасного образу, досить креативного, інколи дивного.

Це є модерн - сучасний, найновіший. Модерн в одязі замість того, щоб відобразити досвід минулого, проектує майбутнє. Це як прогноз погоди у світі моди.

13. Друга ведуча.

Модерн в одязі — це новий спосіб самовираження. Пропонуємо ознайомитися з екомодою, з колекцією одягу із нетрадиційних матеріалів, останніми віяннями цієї моди від наших авторів.

Авторські проби в царині дизайну представляють майстри виробничого навчання Гриник Галина Сільвестрівна, Яковлева Катерина Іванівна та учні 1 групи.

14. Мистецтвознавець оголошує авторів та учасників колекції одягу із нетрадиційних матеріалів.

 

 

п/п

ПІП автора

ПІП моделі

Художній образ

1.

Нагірняк Тетяна Валеріївна

Нагірняк Тетяна Валеріївна

Загроза фігурі

2.

Казаку Кристина Василівна

Ясенівська Ульяна Іллівна

Omnia mea mecum porto

Усе своє ношу з собою

3.

Руснак Анна Дмитрівна

Куцевол Діана Валеріївна

Read me. Читай мене.

4.

Матей Раффаелла Анатоліївна

Унгурян Оксана Василівна

Дзінь дзінь.

5.

Буторін Інна Вячеславівна

Мотуляк Яна

Смітникова родзинка

 

 

15. Відзнака учасників заходу , заключне слово викладача живопису та завідуючої центральної бібліотеки м.Чернівці.

 

docx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку