Сценарій. Інтелект-шоу "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Мета: узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, виховувати інтерес та любов до рідної землі, до мистецтва; виховувати естетичні смаки; збагачувати словниковий запас іноземної мови.
Перегляд файлу

Інтелект-шоу «Що? Де? Коли?» (5-11 кл.)

Мета: узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, виховувати інтерес та любов до рідної землі, до мистецтва; виховувати естетичні смаки; збагачувати словниковий запас іноземної мови.

Обладнання: роздаткові картки командам із прислів’ями про музику, комп’ютер, презентації, караоке, портрети композиторів.

 

На дошці назва заходу та епіграф: «Наповнимо музикою серця!» 

                                                Ю.Визбор

 

 

Хід заходу

Вчитель: Добрий день, шановні вчителі та учні! Сьогодні ми всі тут зібралися, щоб наповнити музикою наші серця табільш дізнатися про іноземну мову та мистецтво!

(звучить пісня «Музика» на сл. І.Боревик, муз. Ю.Рожкова)

Вчитель: Музика не відразу стала такою, якою ми її чуємо зараз. Багато тисяч років пройшло перш ніж з’явилися симфонії, сонати, контати, сучасні пісні. Ви знаєте чимало музичних пісень, творів, композиторів. Тому ми сьогодні і зібралися, щоб провести захоплюючу та веселу гру. А присвячується ця гра мистецтву та іноземній мові.

Отже, зустрічайте наші команди!

(Під музику на сцену виходять дві команди по 5 осіб).

Вчитель: А тепер дозвольте оголосити наше справедливе журі.

Вчитель: Отже, для початку визначимо порядок виступу команд. Команди отримують конверти з однаковими прислів’ями про музику. Але прислів’я треба скласти зі слів, що знаходяться в конвертах. Яка команда вгортається із завданням – та й перша й почне, а за першість отримує ще 1 бал.

(Під музику команди складають прислів’я). (дається 2 хв.)

Прислів’я:

1. Бідний пісні співає, а багатий тільки слухає.

2. Весело співається – весело й прядеться.

3. Бесіда дорогу скорочує, а пісня – роботу.

4. Співає пісню той, у кого голос гарний.

 

1. Конкурс «Привітання».

Кожна команда оголошує свою назву, капітана, девіз та емблему. Капітанів команд прошу представити свої команди. Право виступити надається команді… Команди отримують оцінки журі: максимум – 5 балів.

 

2. Конкурс «Розминка».

Необхідно виділити ноти в словах. Наприклад «дорога».

Парасолька

Міф

Маляр

Посольство

Ремісник

Доручення

Клякса

Міліція

Колядка

Факт

Рекорд

Мішень

Валянок

Вареник

Мімоза

За кожну правильну відповідь: 1 бал.

 

 

 

3. Конкурс капітанів

Знайдіть та напишіть кожній країні її столицю. За кожну правильну відповідь: 1 бал.

1.

Belfast

 

 

the capital

A) of Ukraine

2.

London

B) of the USA

3.

Moscow

C) of Northern Ireland

4.

Washington

D) of England

5.

Kyiv

E) of Russia

 

Відповідь:

1. Belfast the capital of Northern Ireland

2. London the capital of England

3. Moscow the capital of Russia

4. Washington the capital of the USA

5. Kyiv the capital of Ukraine

 

Поки капітани готують завдання, вчитель проводить гру з вболівальниками.

 

5. Гра з вболівальниками

Вчитель говорить перше слово групи музичної, а вболівальники продовжують, поки не помиляться.

Вчитель

Океан 

Руки

Ногу

Агата

Чай

ВІА

Дискотека

Плач

Чунга

Учні

Ельзи

вгору

звело

Кристи

удвох

Гра

Аварія

Єремії

Чанга

Чунга-чанга – не група, а назва пісні, і так далі…

 

6. Конкурс «Хто краще»

Один з гравців команди інсценізує укр. пісню. Команди отримують оцінки журі. Максимальна оцінка – 5 б.

 

7. Вікторина «Справжній музикант»

Шість запитань одній команді, і шість іншій. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.

І команда

1. Найменший стрункий інструмент (Скрипка).

2. Графічне зображення музичного звука (Нота).

3. Найвищий музичний навчальний заклад (консерваторія).

4.Хто такий композитор? ( Людина, яка пише музику )

5.Самий похідний музичний інструмент - це... Що?(Гітара)

6.  Скільки струн має скрипка?(4.)

 

ІІ команда

1. Ансамбль з трьох виконавців (Тріо).

2. Автор гімну України (муз.М.Вербицького, слов.П.Чубинського).

3. Музикант, який грає на гітарі (гітарист).

4. Цимбали - це клавішний або струнний музичний інструмент?
(Струнний.)

5. Що таке фонограма?

 

8. Вікторина «YES or NO»

Учні мають відповісти на питання вчителя піднявши правильну відповідь «YES or NO» («ТАК АБО НІ»). Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.

1. Велика Британія складається з 5 країн (NO, з 4 – Англія, Шотландія, Уельс та Північна Ірландія).

2. Найвища гора Великобританії Бен Невіс? (YES)

3. Спікер (лорд-канцлер) під час засідання Палати лордів сидить на мішку з вовною? (YES)

4. Регбі – це марка автомобіля, яка користується великою популярністю у Великій Британії? (NO, спортивна гра з овальним м'ячем, місто в Англії.)

5. На знаменитому Вімблдонському турнірі грають в теніс? (YES)

6. «Чорне пенні» - це перша британська марка? (YES)

7. Перший день тижня а англійському календарі починається з понеділка? ( NO, він починається з неділі).

8. Англійці святкують Різдво 25 грудня? (YES)

9. Традиційною стравою на день Подяки є куриця?( NO, індичка)

10. В Лондоні проживає 50 тисяч людей? ( NO, 7 мільйонів)

11. «Труба» – так називається метро в Лондоні? (YES)

12. Населення Великої Британії складає майже 60 мільйонів? (YES)

13. Сама популярна площа у Лондоні – це Трафальгарська площадь? (YES)

14. Британські острови відносяться до Європи? (YES)

15. Біг Бен – це назва часів? (NO, це назва колокола)

16. Твір «Айвенго» написав Шотландський письменник Роберт Бернс? (NO, Вальтер Скот)

17. Синій, білий, красний – це всі кольори англійського прапора? (YES)

18. Джон і Мері – це самі розповсюджені англійські імена? (YES)

19. На гербі Англії зображений кіт?(NO, там зображений лев)

20. Самим улюбленим святом дітвори є Різдво? (YES)

 

 

9. Конкурс «Кращий співак»

Краще виконання пісні ( за 5-ти бальною системою).

(По одному гравцю з кожної команди під фонограму, по черзі, співають пісню «Україна – це ти» Т.Кароль) фрагмент.

 

10. Конкурс «Загадки»

5-ть загадок (кожна вірна відповідь – 1 бал)

І ком.

1. Вони, як квіти називаються, чудовими дзвоном заливаються (дзвіночки).

2. Бум-бум-бум. Трам-там-там. Що так грає? (барабан)

3.Україну прославляє,

   Хоч не знає слів

   Тугу людям розганяє

   Багатострунний спів.

   У похід її з собою

   Брав козак Мамай

   Мов ясну плекав зброю.

   Хто вона? Вгадай!   (бандура)

4.Що за гість прийшов у дім?

   Скільки ґудзиків на ньому!

   А почнеш їх натискати-

   Починає гість співати!  (баян)

5.Прилягла панянка на моє плече

   Від її співанки аж сльоза тече!  (скрипка)

 

ІІ ком.

1. Гармонь, гітара, балалайка. Їх загальним словом називайка! (інструменти)

2. Музикантам махає він палачкою… (диригент)

3.На нашім інструменті є струни і педаль

   Хто ж є він? Безперечно, знайомий наш….(рояль)

4.Ну й велика оця скрипка!

   Не можна відвести очей.

   Звук низький, баритональний

   Це і є…..(віолончель)

5.Голосок тоненький має,

   Всіх маляток звеселяє,

   Ви на ній всі граєте.

   Хто вона? Впізнаєте?

   Ду-ду-ду! Віть-віть-віть!

   Ви моє ім’я назвіть.

   Не паличка, не гілочка,

   Зовуть мене….(сопілочка)

 

Вчитель: На цьому випробування для команд закінчилися. Тепер журі підрахує бали й визначить переможця. А для глядачів разом з командами виконуємо пісню Є.Комар Республикиkids«Мир без войны».

Команди разом виконують пісню Є.Комар «Мир без войны».

Вчитель: Тепер слово надається журі.

Підбиття підсумків, нагородження учасників.

Вчитель: «Хай надалі надихає нас мистецтво,

А палітра хай натхнення надає,

Ми бажаєм віри вам в прекрасне,

Бо воно тепло і радість всім несе».

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Сценарії
Додано
23 січня 2019
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку