5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок 21 "Професії і школи кінематографу

Про матеріал
Урок №21 з інтегрованого курсу "Мистецтво" 9клас. Тема уроку: Професії і школи кінематографу". На цьому уроці розбираємо, люди яких професій приймають участь у зйомках кіно. Знайомимося з видатними сценаристами та кінорежисерами, розглйдаємо поняття: зірка кінематографу. Учні розповідають про своїх улюблених акторів та кінорежисерів, слухають саундтреки до кінофільмів.
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Мистецтво» 9клас Л.Масол.

Урок 21

Тема уроку: Професії та школи у кінематографі

Мета: Ознайомити учнів з професіями та людьми, які створюють кіно: режисерами, акторами, кінооператорами, та іншими;

Розвивати уміння працювати  з інформацією, працювати в групах;

Виховувати допитливість, відповідальність та інтерес до кіномистецтва;

Тип уроку: Засвоєння нових знань.

                                                       Хід уроку

1.Організаційний момент.

2Актуалізація опорних знань.

Технологія «Мозковий штурм»: 1.Назвіть основні жанри кіно та їх особливості.

Навести приклади кінокомедії та чим вона відрізняється від трейлера?

Які музичні фільми увійшли до скарбниці світового кінематографу?

Назвіть найвідоміші з них.

3Мотивація навчальної діяльності.

Створення кіно потребує кропіткої праці багатьох людей різних професій.

Їх умовно можна розділити на кілька категорій:

 А)Професії, що мають сценічний аналог та повязані зі сценічними мистецтвами.

Б)кінематографічні професії, що забезпечують кіновиробництво.

В)Професії, що повязані з кінопрокатом;

Давайте складемо таблицю цих професій за підручником.

Сценарист- автор сценарію для фільму,телесеріалу;

Кінорежисер-ключова фігура на знімальному майданчику, що відповідає за за художню та сценічну складові картини; Він, як інтерпретатор сценарію доносить задум автора до глядачів;

Діти, назвіть, будь ласка, найвидатніших кінорежисерів.

Учні називають: Стівен Спілберг, Мартін Скорсезе, Люк Бессон, Джеймс Кемерон, Квентін Тарантіно.

Робота з підручником (стор 135) знайомство з іменами та творіннями інших кінорежисерів.

Запитання: Як ви розумієте слово «кастинг»?

Актор-ключова фігура кінострічки

Яких акторів та актрис називають зірками і чому? Що таке амплуа і як цей термін допомагає чи шкодить кіноактору?

Дискусія на цю тему.

Знайомство з рейтингом топ найкращих актрис за версією американського інституту кіномистецтва 1999р. (підр.стор 137)

Кінооператор-одна з головних професій у кінематографі. Наскільки вдало кінооператор обере ракурс зйомки, освітлення, позиції кадрів, забезпечить технічну якість зображення також залежить успіх фільму.

Найвидатніший із сучасних операторів Свен Нюквіст, який є володарем 2х Оскарів за кращу операторську роботу. Він зняв понад 20 фільмів за свою творчу діяльність.

Як ви вважаєте, якою є роль художника - постановника і хто йому допомагає?

Давайте ознайомимося самостійно з цими професіями.

Робота з підручником (стор 138)Відповіді на запитання:

Робота  в парах: Проаналізувати і порівняти костюми Клеопатри з різних кінострічок. Довести, що вони відповідають епосі фараонів.

Над фільмом також працює музичний цех, адже звук має не менш важливе значення ніж зображення.

Кінокомпозитор створює музику, а звукорежисер створює звукові образи, керує музичними редакторами, звукооператорами.

Чи знаєте ви композиторів, які писали музику до кінофільмів?

Давайте самостійно ознайомимося з творчістю одного з них: Гансом Цимером, який подарував глядачам саундтреки до 150 голівудських фільмів

Слухання саундтреків до мультфільму «Король Лев», фільмів «Пірати Карибського моря», «Код да Вінчі»

Постановники трюків - створюють на екрані ілюзію дій, неможливих у реальності. Їх створюють каскадери.

Що ви можете розповісти про цю професію?

Учні відповідають на запитання.

Поцікавтеся іншими професіями в кінематографі.

А зараз виконання творчого завдання:

Обєднайтеся в малі групи та створіть ескізи костюмів Клеопатри, чи Аліси (заставка до теми), або створіть ескіз до улюбленої стрічки чи мультфільму.

Під музику саундтреків до кінострічок учні виконують творче завдання.

Оцінювання творчої діяльності учнів.

Підсумок уроку.

Рефлексія: Кожен учень говорить про що він дізнався на уроці, та що йому найбільше сподобалося?

Домашнє завдання: Підручник (стор 134- 140).

Поцікавтеся іншими кінематографічними професіями.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
27 січня 2019
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку