23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Сценарій командних змагань до Дня дружби

Про матеріал

Сценарій командних змагань присвячено загальношкільному дню дружби. Команди долають ряд випробувань, виявляючи такі вміння, як кмітливість,спритність, вміння швидко орієнтуватися, працювати в команді. Також в атмосфері спортивного азарту учні не забувають про взаємопідтримку та почуття гумору. Сценарій розраховано на учнів середньої та старшої шкільної ланки.


Перегляд файлу

Командні змагання до Дня дружби

 

Змагаються 2 команди. Вони представляють назву, капітана та девіз.

 

1 конкурс «Радист – центр»

Кожна команда обирає свого радиста, який повинен передати в центр (інші учасники команд) важливе повідомлення. Але команда-суперники (яка знаходиться між радистом та його центром) повинна цьому завадити своїми криками, оплесками, свистом, тупотінням. Радист має 3 спроби передати повідомлення. Виграє команда, яка впорається швидше. (2 повідомлення)

2 конкурс «Кращий костричний»

Змагання в умінні розпалювати вогнище. За командою учасники розбігаються по лісі  та збирають хмиз для розпалювання. Підготувавши дрова, вони повинні підпалити вогнище одним сірником. Не дозволяється користуватися папером, органічним склом тощо. Головна умова - час, витрачений на пошуки дров ¸ розпалювання вогнища. За кожний зайвий сірник додається одна хвилина штрафу. На двох кілочках натягають металічний дріт, який обмежує рівень викладання хмизу, а сантиметрів на 25-30 вище –шпагат чи нитка, яка перепалюється полум’ям вогнища. Перемагає та команда, яка перепалить першою нитку.

3 конкурс «Переправа»

Команди повинні переправитись через уявне болото по купинах (аркушах паперу). При цьому всі учасники команд зв’язані між собою. Виграє команда, яка справиться швидше і з якомога меншою кількістю помилок.

4 конкурс «Вузька стежина»

  На галявині умовно позначають дві вузькі «стежинки» завдовжки 30-35 м і завширшки 25 см. Їхні кордони позначені двома натягнутими мотузками.

 За сигналом капітан команди долає стежину поза її межами, не торкаючись її кордонів. Наступні учасники команд по черзі  рухаються стежиною із зав’язаними очима. Їх ходу скеровує капітан команди. Виграє команда, яка подолає вузьку стежину швидше. За кожну помилку ( торкання мотузки чи її переступання) – штрафне очко.

 

 

 

5 конкурс «Уверх по схилові»

 Попередньо потрібно підготувати два відра і кілька однакових кружок для кожної команди, залежно від кількості учасників.

 На гребені уявного схилу ставляться два порожні відра. За сигналом гравці швидко спускаються вниз, де стоїть повне відро води, черпають кружками воду та швидко піднімаються наверх, щоб вилити воду у відро. Кожен учасник пробігає дистацію всього лише 1 раз.

 Завдання команди - якомога швидше заповнити відра водою до певного рівня. Передавати ланцюжком кружки не дозволяється.

6 конкурс «Слідопити»

Командам треба одночасно зібрати якомога більше кольорових прапорців , розвішаних або схованих на деревах чи інших місцях. Прапорці червоного кольору приносять команді по 1 балу, зеленого – 2 бали. Виграє команда, яка набирає найбільше балів.

7 конкурс «Ковдра»

Командам треба обрати 6 учнів, які  повинні , стоячи на ковдрі, перевернути її зворотною стороною. Виграє команда, яка впорається швидше . За порушення нараховуються штрафні бали.

8 конкурс «Лижний марафон»

Команди шикуються одночасно в 2 колони, беручи один одного за лікті. За сигналом вони починають рухатися таким чином, щоб не збився крок. Враховується загальний час та правильність.

9 конкурс «Командний бій»

4 гравці однієї команди в одному кільці мають наздоганяти 4 гравців іншої команди та влучити якомога більше в їхню команду м’ячем. Виграє команда, яка назбирає найбільшу кількість .

10 конкурс «Жива літера»

Капітан команди має побудувати зі своїх гравців літеру, використовуючи лише словесні вказівки. Гравці виконують вказівки із зав’язаними очима. (Літери Н, П)

11 конкурс «Шпигун»

Команда обирає одного учасника і має його заховати в засідці. Суперники мають його відшукати за трьома підказками. За 2 та 3 підказку нараховуються штрафні бали. Перемагає команда, яка впорається із завданням швидшею

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку