Сценарій конкурсно – розважальної програми для старшокласників «Мелодія двох сердець»

Про матеріал

Сценарій конкурсно – розважальної програми для старшокласників

«Мелодія двох сердець» до дня Святого Валентина

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Перегляд файлу

Сценарій конкурсно – розважальної програми для старшокласників

«Мелодія двох сердець»                                                                                                                      до дня Святого Валентина

(позивні)

1 ведуча: Доброго вечора, дорогі друзі!

2 ведуча: Доброго вечора! Правда ця фраза чудова?

1 ведуча: Вона одразу нас  зближує з вами!

2 ведуча: Упоравшись зі справами, сьогодні будемо насолоджуватись мелодійною піснею, романтичним танцем, вдихати аромати закоханості.

1 ведуча:     Життя без кохання,

       Життя без любові

       То небо без сонця,

       То небо прозоре.

2 ведуча:      Життя неможливе,

        Воно не існує,

        Коли ваше серце

        Любові не чує.

1 ведуча: І знову лютий. Але про який холод йдеться, коли обличчя усміхнене, у ваших руках сердечка – символи із коротким зізнанням в коханні?

2 ведуча: Тож вечір наш присвячений коханню. Саме йому – коханню!

1 ведуча: Неспокійному і тихому!

2 ведуча: Підступному і відданому!

1 ведуча: Нерозділеному і взаємному!

2 ведуча: Гіркому і солодкому!

1 ведуча: Ми розпочинаємо нашу конкурсно – розважальну програму                           «Мелодія двох сердець».

2 ведуча: А ми її ведучі:

1 ведуча: Яценко Анна і Черкашина Вікторія

2 ведучий: Тож зустрічайте з бурхливими оплесками наших конкурсантів.                             (звучить музика)

Чарівні дівчата:

1._________________________________________________________________________2._________________________________________________________________________3._________________________________________________________________________4._________________________________________________________________________

1 ведучий:

Прекрасні хлопці:

1.______________________________________________________________________2.______________________________________________________________________3.______________________________________________________________________4.______________________________________________________________________

1 ведуча: Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу дівчину, яка стане Валентиною цього вечора.                                                                                                                                                 2 ведуча: Ми не сумніваємося також, у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най – най  - принаднішого Валентина.                                                                                                                                                                1 ведуча: Але жоден конкурс не обходиться без журі, яке ми вам із задоволенням оголосимо і яке розділить номінації між нашими учасниками:

«Валентин і Валентина»;

 «Найелегантніша пара»;

«Найвеселіша пара»;

 «Най артистичніша пара»

1._________________________________________________________________________

2._________________________________________________________________________

3._________________________________________________________________________

1 ведуча: Шановному журі прийдеться сьогодні не тільки оцінювати виступи наших конкурсантів, а й утворити з них пари, які будуть  змагатись за почесне звання у номінації «Валентин і Валентина - 2014». Оцінювання буде проводитись за п’ятибальною системою. Бажаємо успіхів!

2 ведуча: Ми проводжаємо наших учасників готуватись до конкурсу «Знайомство». Підтримаємо їх оплесками.             (звучить музика)

пісня «Снег»

1 ведуча:  Ми оголошуємо конкурс «Знайомство». Де кожен конкурсант розкаже про себе, про свої інтереси, хобі, що полюбляє тощо.

2 ведуча: На сцену запрошуємо: ______________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1 ведуча: От і познайомилися поближче . У журі є уявлення про майбутні пари.  Але щоб впевнитися до кінця хто кому підходить по парам, ми проведемо                               Конкурс «Інтелект»

2 ведуча: Давайте запросимо до нас конкурсантів.(вихід учасників, звучить музика)

1 ведуча: Конкурс «Інтелект» полягає у тому, що вам потрібно відповісти на запитання. І таким чином шановне журі зможе визначити майбутні пари, які згодом утворяться. Тільки просимо глядачів не підказувати, а то за це учасникам буде менше шансів на перемогу.  Тож почали.

2 ведуча: Почнемо з дівчат:

1_______________________________

  1. Як називається місто, у якому побудована Ейфелева вежа? (м. Париж, Франція)
  2. Як називається морський рак круглої  форми із двома кліщами? (Краб)
  3. Як називається людина, яка малює картини? (Художник)

2.________________________________

1. Як називається міжпланетний простір? (Космос)

2. Чим заправляють салат Олів’є? (Майонезом)

3. Як називається чарівна коробка лікаря Айболить? (Аптечка)

3._________________________________________________

1. Як називається нелітаючий птах Антарктиди? (Пінгвін)

2. Як називається сховище чого-небудь у великих кількостях? (Склад)

3. Як називається денна зірка? (Сонце)

4. _______________________

1.  Обриси якої країни нагадують чобіток? (Італія)

2. Як називається найвідоміша книга Т. Шевченка? (Кобзар)

3. Яка голка не тоне в морі? (Риба - голка)

1 ведуча: Молодці дівчата, справились!

2 ведуча: Хлопці готові? Тож почнемо!

1._________________________

1. Як називається головна частина комп’ютера? (Системний блок)

2. Зубатка це риба? (Так)

3. Як називається окрема кімната на судні для пасажирів? (Каюта)

2. __________________________

1. Яким приладом вимірюють температуру? (Термометром)

2. Скільки кольорів має райдуга? (сім)

3. Людини якої професії виготовляє вироби з глини?

3. _____________________________

1. Про який музичний інструмент кажуть, що він плаче? (Скрипка)

2. Хто врятував Муху-Цокотуху:? (Комар)

3. Чи чує акула? (Так)

4. ________________________________

1. Хто найголовніший Бог Олімпу? (Зевс)

2. Який птах добре бігає, а літати не вміє? (Страус)

3. Як називається майданчик для боксу? (Ринг)

2 ведуча: Справились.  Розумники наші.

1 ведуча: А зараз настає хвилюючий момент. Шановне журі визначилось. І час оголосити новоутворені пари. Надаємо слово журі.

2 ведуча: Давайте привітаємо наші пари! (Ведуча роздає номерки парам)

Пара №1 ___________________________________________________________

Пара №2___________________________________________________________

Пара №3___________________________________________________________

Пара № 4___________________________________________________________

1 ведуча:  Романтичні пари готові до конкурсу «Побачення». 

2 ведуча: Хлопці! Мріючи про побачення з коханою, яке із романтичних місць в нашому населеному пункті ви б обрали?

1 ведуча: Молодці хлопці, справились! А журі тим часом фіксує бали.

2 ведуча:  До нас підкрадається  наступний конкурс «Привітання».

1 ведуча:     В этот день сегодня,

       Сюрприз преподношу,

       И стать моей возлюбленной

       Покорно вас прошу,

       Надеюсь, вы пойдете гулять теперь со мной,

       И день для всех влюбленных мы встретим под луной!

2 ведуча: Дівчата! Ваша задача розв’язати вузлики, хто швидше розв’яже і пригостить свого коханого. Та пара і переможець! (звучить музика, А. Апиной «Узелки»)

1 ведуча: Молодці! А зараз я пропоную журі виставити бали!

2 ведуча: Давайте проводимо пари оплесками, щоб готувались до наступних конкурсів. А на сцену ми запрошуємо 3 клас, з музичним подарунком!

(3 кл. «Танго»)

1ведуча: Дякуємо учням 3 класу, але ми з нетерпінням зачекались наших закоханих. Зустрічайте їх.                                                                       (звучить музика)

2 ведуча: Наступний конкурс «Смачний». Ви отримуєте по цукерці. Задача кожної пари – загальними зусиллями без допомоги рук розгорнути цукерку і з’їсти. Хто швидше впорається – переможець. Почали!

(під музику)

 1 ведуча: Ми без сумніву знали, що ви справились!                                                      Оголошуємо останній конкурс «Погодуй коханого».

2 ведуча: Ви бачите перед кожною парою в декілька кроків стоїть піала з морозивом. Завдання дівчини взяти ложку, добігти до піали, зачерпнути морозиво й акуратно повернутись назад  до свого партнера. Хто швидше нагодує коханого – переможець.

1 ведуча: І за традицією оголошується останній конкурс «Танцювальний»

1 ведуча: Ми без сумнівів знали що ви впораєтесь! Підтримуємо і проводжаємо конкурсантів оплесками! (під музику виходять)

2 ведуча: А  поки журі буде рахувати бали і визначати переможців, для вас буде співати Майданюк Катерина.

пісня «По серпантину»

1 ведуча:                           Любов підносить серце над землею,

                                                   І робить дивовижні чудеса.

                                              Стає людина зовсім інша з нею,

                                                   Тоді в її душі живе краса.

2 ведуча:                            Тоді в душі троянда розцвітає,

                                  Співає у душі тоді весна!

                            Любов людська велику силу має,

                                Зцілити може й оживить вона.

1 ведуча:  Запрошуємо пари на сцену. (грає музика) Журі визначилися з балами. Настав хвилюючий момент. Слово надаємо журі.

(виступ журі).

2 ведуча: І в цей день, День святого Валентина – це свято здійснення найпотаємніших мрій.

 1 Ведуча:                        Любов – не кара, але й не гра.

                                        Вона не квітка, що зів’яне швидко.

                                       Любов – це дар. І Бог сам вибирає,

                                          Хто заслужив оце пізнати диво.

      Ведучі (разом) : Кохайте і будьте коханими!

         2 Ведуча: Дякуємо всім за увагу.  До зустрічі!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку