Сценарій "Кращий читач класу"

Про матеріал
Конкурс «Кращий читач класу» проводиться у 3 -4 класах під час Тижня книги, або в рамках відзначення Міжнародного дня читання вголос. Цей захід спрямований на підняття престижу дитячого читання, виховання любові до книг.
Перегляд файлу

                                     Кращий читач класу

Вчитель: Добрий день дорогі гості!  Сьогодні  наше свято ми присвячуємо її Величності - Книзі, та вам, наші шановні розумники і розумниці,   читачі нашого нашого  класу, які дружать з книгою.  Ми вітаємо Вас у нашій залі і запрошуємо  взяти участь у нашому конкурсі «Кращий читач класу -2024»!

 

Представлення журі.

 

Презентація книжкових виставок -  «З книгою подружись – розуму навчись», «Від автора – до читача…».

 

Пісня «Якщо у вас немає книжки…»

 

Запрошення учасників зайняти місця.

 

1 конкурс. «Знайомство».

Учні  представляють себе як читача. Розповідають про себе, свої улюблені навчальні  предмети, свої вподобання.

 

2 конкурс . «Мій читацький щоденник».

Діти перед початком конкурсу надають журі для перевірки власні читацькі щоденники. Оцінюється зміст, кількість прочитаних творів, наявнісь описаних вражень від прочитаного, охайність записів, наявнісь ілюстрацій.

 

 

3 конкурс. «Презентація улюбленої книги».

Учасники конкурсу презентують улюблену книгу – можна в електронному вигляді,  виступають в образі улюбленого персонажа твору, демонструють  ілюстрації до книги.

 

Перегляд відео про книги.

 

4 конкурс. Письмовий конкурс  «Герої улюблених творів».

 

Написати назву і героїв твору за 1 хвилину – хто згадає найбільше.

 

Вікторина з глядачами. «Вгадай казку».

 

1). «Лисичка до глечика, голова не влазить. Вона туди, вона сюди, то попробує лапкою, то понюхає нічого не виходить». 
(«Лисичка та журавель») 
2). «Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили їй гніздечко, обложили її пір’ячком і посадили туди качечку». 
(«Кривенька качечка») 

3). «Прибігли мишенята, дивляться не нахваляться: - От так півник! От так молодець! Треба тепер тісто замісити та пироги спекти» 
(«Колосок) 
4). «А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби та на землю в двір, а з двору та в ворота, та й побіг, покотився дорогою». 
(«Колобок») 
5). «Дівчинка привіталася з вовком і каже: - Іду до бабусі, несу пиріжки та горщик масла».(«Червона  Шапочка»).

 6). «Був собі дід Андрушка, а в нього – баба Марушка, а в баби – донечка Мінка, а в дочки – собачка Фінка, а в собачки – киця Варварка, а в киці – вихованка – мишка Сіроманка». («Ріпка»)
7). «Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили їй гніздечко, обложили її пір’ячком і посадили туди качечку». 
(«Кривенька качечка») 
8). «Увечері стомлена від роботи, вона лягала спати не в постіль, а далі, поряд з пічкою, на золі. І тому, що вона була в золі, в пилюці, брудна, сестри назвали її… «Попелюшкою» 

9). В одного чоловіка був кіт старий, що вже нездужав і мишей ловити.

От хазяїн його взяв та й вивіз у ліс. «Пан Коцький».
10).«Ото Івасик як підріс трошки, став просити батька: «Зробіть мені, тату, човник та весельце». 
(«Івасик – Телесик»)

11). Пас, пас хлопець її аж до вечора та й став гнати додому. Тільки до воріт став доганяти, а дід став на воротях у червоних чоботях. «Коза-дереза».

 

 

5 конкурс.  Кастинг   «Я – диктор».

Учасники отримують картки  і зачитують виразно уривок. Журі оцінює дикторську майстерність.

 

6 конкурс. Бліц-турнір. Швидко відповісти на питання. Правило піднятої руки.

1. Хто з казкових персонажів зберігав свою смерть в качиному яйці?

(Чахлик-Невмирущий).

2. У якій казці бабусю та онуку з’їв вовк?

(«Червоний Капелюшок» Ш.Перро).

3. Хто загубив черевичок на балу?

(«Попелюшка» Ш.Перро).

4. Як звуть жабку в казці «Рукавичка»?

(Скрекотушка).

5. Хто з казкових персонажів зберігав свою смерть в качиному яйці?

(Чахлик-Невмирущий).

6. Що казала лисичка-сестричка, коли вовк ловив рибу в ополонці?

(«Мерзни, мерзни, вовчий хвіст»).

7. Хто виконував усі бажання Ємелі?

(Щука).

8. Що не варто шукати в копиці сіна?

(Голку).

9. Хто в казках є царем звірів?

(Лев).

10. Як звуть «чоловічка з мотором»?

(Карлсон).

11. Літаючий апарат Вінні-Пуха?

(Повітряна кулька).

12. У казці якого письменника звичайна горошина відіграє важливу роль?

(«Принцеса на горошині» Г.Х.Андерсен).

13. Назвіть ім’я хлопчика, який виріс у вовчій зграї?

(Мауглі).

14. Хто написав «Кобзаря»?

(Т.Г.Шевченко).

15. Як звуть найбалакучішу жінку в українських казках?

(Язиката Хвеська).

16. Як називається музичний твір для кращого сну?

(Колискова).

17. Що не варто шукати в копиці сіна?

(Голку).

 

6 конкурс «Я - казкар».

Учні отримують картку з початком відомої казки. Завдання – скласти своє продовження казки.

 

 Жили собі дід та баба, та такі убогі, що нічого в них не було. Одного разу дід і каже:

– Бабусю! Піди у хижку та назмітай у засіці борошна, та спечи мені колобок.

Баба так і зробила. Спекла колобок і залишила на вікні, щоб простиг. А він з вікна та на призьбу, а з призьби та на землю, та й покотився дорогою…

Танець дівчат із книгами.

 

7  конкурс «Впізнай героя»    

Юний чарівник, у якого є сова. (Гаррі Поттер)

Злий господар лялькового театру з довгою бородою. (Карабас-Барабас)

Вигнала Зайчика з його хатки(Коза-Дереза).

Маленька дівчинка, що живе у квітці. (Дюймовочка)

Героїня, яка не вміла мовчати і її чоловік провчив за це. (Хвеська)

Її каретоа перетворилась на гарбуз? (Попелюшка)

Хлопчик, якого викрала Снігова королева. (Кай)

Як звали трьох поросят? (Ніф-Ніф, Наф-Наф, Нуф-Нуф)

Шкідлива стара з  народних казок. (Баба Яга)

Яке домашня тварина носила взуття? (Кіт у чоботях).

 

8 конкурс «Числа у казках»

Пригадати і записати  казки, у назвах яких є числа.

 

9 конкурс «Знавці приказок і прислів`їв про книги. »

Продовжити прислів`я.

     Книги – міст (у світ знань.)

       Хороша книга – яскравіша (сонця).

      Золото добувають із землі, (а знання - з книги.)

     Знання – сонце, книга –( вікно.)

     Хто багато читає,( той багато знає.)

   Книги – ключ до (знань.)

   Книга вчить,( як на світі жить.)

Вчитель. Вітаємо всіх учасників свята! Всі ви виявили себе справжніми  книголюбами - мудрими, кмітливими читачами, гарними дикторами і письменниками, показали свої вміння боротися і перемагати.  А ще – продемонстрували любов до книги -  справжнього джерела знань! 

Виступ журі.

Нагородження переможців, відзначення учасників грамотами і подяками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку