Сценарій квест –гри «Подорож у місто Безпечне»
Для учасників літнього мобільного табору «А у нас у дворі»
Мета: закріпити раніше набуті знання з основ безпеки життєдіяльності, формувати поняття про життя як найбільшої цінності, відповідальне ставлення до навколишнього світу, здоров’язберігаючу, соціальну, екологічну компетентності дітей, прищеплювати почуття відповідальності за збереження природних ресурсів лісу і води, виробляти правила безпечної поведінки в лісі, на водоймі.
Вік учасників: для молодших школярів.
Час проведення: 1 година.
Місце проведення: на відкритому повітрі.
Обладнання: акустична система, мікрофон, столи, стільці.
Реквізит: маршрутні листи, картки з назвами станцій, корзина, папір, ручки, прості олівці, грамоти, ножиці, клей, аркуші жовтого паперу, картон жовтого кольору.
Музичне оформлення: фонограма «Арам зам зам» (з репертуару гурту «Мальдіви»).
Попередня підготовка:
Визначення переможців: переможці визначаються за найбільшою сумою балів.
Хід гри
І. Організаційний етап
Вступна частина
Ведуча: Доброго дня! Рада вітати всіх вас у літньому мобільному таборі «А у нас у дворі». Сьогодні в нас незвичайний день, адже ми закріпимо наші знання з безпеки життєдіяльності. А зробимо ми це мандруючи містом Безпеки. Але перед тим, як розпочати квест, ознайомимося з умовами та правилами гри.
Правила та умови гри
Ну що ж, всім зрозуміло завдання? Отже, на старт! Увага! Почали!
ІІ. Основна частина
1. Зупинка «Річкова»
Завдання учасникам гри: кожна команда повинна відгадати зашифроване слово, яке стосується безпечного поводження на воді влітку, уважно слухати ведучого станції.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, видати гравцям роздруківку з переліком слів, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна сума – 14 балів.
Купання (нупканя)
Човен (ечнов)
Берег ( грееб)
Глибина (абигилн)
Судома (мудоса)
Адаптація (патіцаяда)
Рятувальник ( крьнялутваи)
Стрибок (ксротби)
Пляж (жялп)
Плавання ( анлпваня)
Жилет ( тлиеж )
Водойма (дйомвоа)
Безпека (Зекапбе)
Життя (Тяжти)
Завдання учасникам гри: кожна команда повинна відгадати загадку, уважно слухати ведучого станції.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, зачитати дітям загадки, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна сума – 14 балів.
Загадки:
1). Без ніг, а біжить,
Без рук, а рукава має. (Річка)
2). Два брати у воду дивляться,
А повік не зійдуться. (Береги)
3). Що за гість,
Що темноту їсть. (Ранок)
4). Полунички й вишні зрілі у садку.
Бджоли раді цвіту
На луку барвисті квіти.
Нам дарує щедре …(Літо)
5). Стоїть корито,
повне води налито. (Ставок)
6). Цей блакитно-довгий звір
Має дивну звичку:
З скелі, з кручі стрімголов
Падає у річку. (Водопад)
7). Не вода, не суша –
На човні не попливеш
і ногами не підеш. (Болото)
8). Сірий бик у вікно – ник. (Світанок)
9). Кругом вода,
А з питвом біда.
Хто знає,
Де це буває? (На морі)
10). Жовта скатертина:
Хто її плекає,
Того вона годує, напуває. (Нива)
Завдання учасникам гри: кожна команда повинна дати відповідь на твердження, які стосується безпечного поводження в лісі, відповідь дається «так» або «ні», уважно слухати ведучого станції.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, зачитати учасникам твердження про правила поведінки в лісі, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна сума – 10 балів.
Запитання командам:
Завдання учасникам гри: кожна команда повинна зібрати у корзину тільки їстівні гриби, уважно слухати ведучого станції.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, видати картинки із зображеннями їстівних і отруйних грибів, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна сума – 14 балів.
Завдання учасникам гри: кожна команда повинна дати відповідь на запитання, які стосуються правил дорожнього руху, уважно слухати ведучого станції.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, зачитати запитання про правила дорожнього руху, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Максимальна сума – 10 балів.
Запитання командам:
Завдання гравцям: намалювати на жовтому папері долоні та вирізати їх. Далі потрібно зробити з картону коло і обклеїти його долоньками. Вирізати із паперу очі, ніс та рот та додати до зображення. Для того, щоб поробки стали ще позитивнішими, їх можна прикрасити віночком із паперових квітів.
Завдання ведучого станції: ознайомити з умовами гри на станції, видати папір, ножиці, клей, картон, слідкувати за дотриманням правил гри, оцінювати відповіді гравців, зробити відповідні записи у маршрутних листах. Максимальна сума – 10 балів.
Завдання гравцям: уважно слідкувати за рухами, які показує ведучий станції та повторювати за ним.
ІІІ. Заключна частина
Підведення підсумків гри
Команди збираються на місці старту. Ведеться підрахунок балів. Нагородження переможців та учасників гри грамотами та мотиваційними призами.
Список використаних джерел:
https://vseosvita.ua/library/scenarij-kvest-gri-kozackimi-stezkami-107673.html