Сценарій квест-розваги з ОБЖД для дiтей старшої групи

Про матеріал
Шановні колеги, мої вітання! Пропоную до Вашої уваги сценарій квест-розваги для дiтей старшої групи в рамках основ безпеки життєдіяльності. Матеріал поданий у вигляді текстового файлу, що у вкладенні. Автор: музичний керiвник Шаталова Марина.
Перегляд файлу

1

 

Квест - розвага з ОБЖД для дітей старшої групи

«Знає хай дитина кожна:

жартувать з вогнем не можна!»

(Зала поділена на станції, які мають певні атрибути)

(Діти під музику заходять до зали)

Ведуча 1. Діти, відгадайте загадку:

Лежать в порядку дерев’яні малятка, білі, здорові, чорноголові.

Діти. Сірники.

Ведуча 1. Саме через розваги із сірниками виникає багато пожеж. От подивіться, якої біди можна наробити, бавлячись  із сірниками:

 

Ось малята в ліс прийшли. Дровенят сухих знайшли.

Підпалили сірничок – з’явивсь червоний язичок.

Поступово запалало, по травичці застрибало.

(Пробігає хлопчик-вогник)

 

Ведуча 1.  Маленький вогник проник до нашого садочку і заховався, хоче перетворитися з маленької іскри на велике вогнище, допоможіть  його знайти.

Діти. А як нам його знайти?

Ведуча 1. Є маршрут із завданнями, якщо ми їх виконаємо, то знайдемо вогник і перетворимо його на доброго друга.

(розглядають маршрут, йдуть з ведучою до станцій с завданнями).

 Ведуча 1. Яке в нас перше завдання? Станція №1. Да, діти, ми зараз підемо по цьому маршруту та закріпимо наші знання про пожежну безпеку.

 

Станція 1 «Пожежний пазл»

(Діти йдуть до станції №1, там їх зустрічає Ведуча 2)

Ведуча 1. Доброго ранку, ви не бачили маленького вогника?

Ведуча 2. Так, я бачила куди він побіг, але спочатку ви повинні виконати мої завдання – зібрати пазли та відповісти на мої запитання.

(дві команди збирають пазли «Пожежна машина» та «Телефон з  №101» )

Ведуча 2.  Що у вас вийшло?

Діти: Пожежна машина. (Перша команда)

Ведуча 2. Навіщо нам потрібна пожежна машина?

Діти: Щоб загасити пожежу.

Ведуча 2.  «Пожежна машина - машина спеціального призначення.

-  Якого вона завжди кольору?  

-  Чому? (червоного кольору, щоб її було видно здалеку. Червоний колір - колір вогню. Їде пожежна машина швидко, щоб встигнути загасити вогонь і врятувати людей!)

-  Що завжди знаходиться у пожежній машині? (завжди знаходяться вогнегасники, в яких  особлива піна; лопати; спеціальні шланги, які називаються "рукавами". Воду в шланги накачує насос.)

-  Якщо пожежа на високому поверсі, то що допомагає проникнути всередину палаючої оселі та врятувати людей? (складна драбина).

-  Коли машина їде по дорозі її не тільки видно, а й чути сирену. Як ви думаєте, чому вона так голосно звучить? (Відповіді дітей)

Ведуча 2.   Правильно, щоб інші машини чули звуковий сигнал і поступались дорогою пожежній машині.

 Ведуча 2.  А що зібрала друга команда? (Телефон з  №101). Навіщо він потрібен?(викликати пожежну охорону). А що потрібно казати, коли дзвониш по телефону? (точну адресу, будинок та квартиру, своє прізвище та місто де горить).

Ведуча 2.  Молодці, діти, ви гарно впоралися з завданням. Ось тримайте ці краплинки, вони вам допоможуть знайти вогник та його погасити.

 

Станція 2 «Зоопарк»

 

Ведуча 1. Подивіться, діти. Ми прийшли до зоопарку. Але де ж звірятка? (Діти вказують на два дерева, на вітах яких сидять зайченя, левеня, ведмедик, лисичка).

Ведуча 1. Я зрозуміла: вогник швидко пролетів і встиг налякати тваринок. А зайченя та левеня обпекли собі лапки. Допоможіть, будь-ласка, врятувати  тваринок. Але на вашому шляху будуть перешкоди.

 

Гра «Зоопарку допомагаємо – тваринок від пожежі спасаємо!»

(Діти по команді рятують тварин. Для цього по черзі залазять на гімнастичний куб  та знімають тваринок.)

 

Ведуча 1. Молодці, діти, ви гарно впоралися з завданням. Ось тримайте ці краплинки, вони вам допоможуть знайти вогник та його погасити. А тваринок, які обпікли лапки, ми віднесемо до станції «Швидка допомога».

 

Станція 3 «Швидка допомога»

(Діти вирушають до наступної станції, де їх зустрічає Медична Сестра)

Ведуча 1. Добрий день, допоможіть, будь ласка, врятувати від опіку лапки наших звірят. Ми шукаємо маленький вогник, ви його не бачили?

Медична Сестра. Так, бачила, але спочатку виконайте мої завдання. До нас надійшли  маленькі тваринки, які потрапили у пожежу. Ви мені допоможете їх заспокоїти  та надати допомогу їм (відповіді дітей). Чи   знаєте ви, що

пов' язку накладають тільки тоді , коли  є почервоніння і після того, як помазали обпеченний участок спеціальною мазью. А якщо пухирей немає, то опік досить  потримати під проточною водою 10 хвилин, а потім змастити Пантенолом.

 

Гра «Збери аптечку»

(Підібрать матеріал, який підходить  для надання першої допомоги при опіках і скласти  в аптечку.

Гра «Лікуємо тваринок».

(Діти перев’язують іграшки).

Медична Сестра. Молодці, діти, ви гарно впоралися з завданням. Ось тримайте ці краплинки, вони вам допоможуть знайти вогник та його погасити.

Станція 4 «Пожежна»

 

Ведуча 1.  Діти, а що треба робити, як тільки ви побачили вогонь?...Так, вірно, треба викликати пожежних. А хто знає, який номер треба набирати на телефоні? ( 101).

Єстафета "Виклик пожежних"

(Діти діляться на дві команди та біжать до телефону набирають 101, та повертаються.)

Ведуча 1. А тепер наступне завдання. Воно називається «Не помились». Я буду називати слова, а ви, почувши слово, що відноситься до пожежі, повинні  плескати в долоні. Будьте уважні.
(ріже, пожежний, торт, пила, вогнегасник, пакет, кисть, каска, грає, співає, фарба, сірники, рукав, вогонь, квиток, 101, бинт, свердло, маска, сирена, полум'я,....)
Молодці ! З цими завданнями ви впоралися. А хто із вас скаже, чим можна гасити пожежу?

Гра «Чим гасити пожежу?»

(відповіді дітей: при пожежі тушити своими силами тільки маленький вогник (піском, водою, снігом, вогнегасником, тканиною, землею)

 

Ведуча 1. А тепер перейдемо до практики. Я хочу побачити, що ви вмієте.

 

Гра «Хто швидше?»

( Дві команди передають відерця один одному. Остання дитина гасить

 «полум’я»-обруч з намальованим вогнем. Хто швидше загасить вогонь)

 

Ведуча 1. Мені дуже сподобалося, як ви  впоралися із завданнями. Молодці! Будьте завжди уважні, думайте про безпеку. Тримайте краплинки! (Дає дітям краплинки. Всі підходять в центр зали до дитини-вогника і стають в коло)

Ведуча 1. Погляньте, діти, ось де сховався вогник, а щоб вогник не розпалювався, треба його негайно потушити.

Гра «Краплинки»

(діти під музику причіплюють краплинки на вогник)

Ведуча 1. І на останок пропоную відгадати загадки!

 

Загадки
(останнє слово куплета діти повинні відгадати і вимовити хором)

Як побачиш – малюки
Узялись за сірники,
Як ти маєш їх спиняти?
Сірники у них забрати.
Розігрівсь утюг твій дуже,
Що робити будеш, друже?
За гаряче не хапай,
Із розетки вимикай.

Як побачиш – десь горить,
Мусиш ти в ту саму мить
До пожежників дзвонити,
Про пожежу сповістити.

Вивчіть правила пожежні,
Будьте завжди обережні.
Знає хай дитина кожна:
Жартувать з вогнем не можна.

 

Вед. Молодці, діти, ви виконали всі завдання, відповили на всі питання, дізналися багато нового та цікавого. Ви сьогодні були сміливі, відважні, дружні та показали свої  досягнення. Я хочу нагородити вас медалями «Юний пожежник». Я сподіваюсь, що ви будите завжди пам’ятати як потрібно поводити себе з вогнем, будите займатися спортом, станете сильними, хоробрими, як справжні пожежники.

 

Пісня «Пречудово в світі жити»

 

(Під музику діти виходять із зали)

 

 

 

Винагорода пожежник :: bezpeka_navkrugi_web-kvest

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
28 лютого
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку