Сценарій квесту для учнів 6-10 класів «Безлюдний острів»

Про матеріал
Даний квест я проводила з учнями 10 класу на останньому занятті з Громадянської освіти. Їм дуже сподобалося, тому пропоную його використовувати як заключний урок у навчальному році.
Перегляд файлу

Сценарій квесту для учнів 6-10 класів «Безлюдний острів»

 

Час проведення:02.06.2021р.

Місце проведення: класна кімната 10-Б клас

 

 

  •      Добрий день всім, хто завітав сьогодні до нас у гості. Давайте на якусь мить закриємо очі та поринемо у світ пригод та небезпек. Тож уявімо себе на безлюдному острові. А потрапили ми сюди на своїх кораблях.

Отож, увага конкурс!

 

1. Вам треба придумати назву корабля та девіз вашої команди (команди представляють назву кораблів, девізи).(Маркери, папір, столи)

 

 

  •         Всі команди  чудово впоралися із завданням, тому отримують ось такі мітки. Ця мітка дається за краще виконання завдання. А ще на ній вказаний шлях далі. Хто перший її отримає той і буде знати куди йому рухатися. Якщо мітку не отримали значить наздоганяйте команду у якої мітка. Тому вам треба постаратися зібрати як можна більше таких міток.

 

А зараз запрошуємо всіх на поглянути на карту острова  «Загублених кораблів». (діти йдуть шукати острів загублених кораблів)

 

2. Зупинка «Розумна голова»            

 

  •              Для того, щоб отримати слідуючу мітку із завданням, вам потрібно розгадати загадки. Щоб завдання зарахувалося, ви повинні будете відправитися на пошуки відгаданої особи та зробити селфі. І тільки тоді отримаєте завдання до іншої зупинки.

 

1 команда.

Він приходить в школу рано,
У нього великі плани:
Навчити дітей писати,
Думати, обчислювати, вирішувати. (перший вчитель)

 

2 команда.

Його найголовніше в школі немає,

Є у нього свій кабінет.

Він знає всіх учнів,

Допомогти і покарати готовий. (директор)

 

3 команда.

Вона сьогодні до школи прийшла

Всіх привітала, до журналу внесла!

Кожну перерву вона разом з вами

Зауваження робить, і хвалить рядками.  (класний керівник)

 

3. Зупинка «Екологія»

 

  •              Завданням цієї зупинки є відгадати як саме вона називається та знайти вчителів, які вам викладають про це! Успіхів!

 

  1. Два брати у воду дивляться, а повік не зійдуться. (2)
  2. Блиснула, зламалася, десь умить сховалася.

 Не впіймати, не догнати, тільки одголос чувати.  (5)

  1. Суші невеликий шматочок, але буває він великим, і дуже, а навколо нього вода.                                                         (2)
  2. Не вода і не суша — на човні не по­пливеш в ногами не підеш.                                                                          (3)
  3. Зимою біле, навесні чорне, літом зелене, восени стрижене.                                                             (2)
  4. Тягнеться нитка без кінця, без краю – лісом, переліском, полем, мимо гаю – ні її порвати, ні в клубок змотати.                                                                                            (5)
  5. Без рук, без ніг, А дерево гне.           (2)
  6. Що навколо нас завжди, але ми це не бачимо?   (7)

 

 

4. Зупинка «Загублених кораблів»

 

  •      Як ви розумієте, на безлюдному острові можна зустріти піратів. А для того, щоб вас не взяли в полон потрібно знати піратський «сленг».

Вам треба  відгадати, що означають деякі вислови з піратського жаргону:

 

■ «промочити горло» - пити;

■ «спрямовувати шхуну» - йти;

■ «вішати на очі чорні мітки» - спати;

■ «мутити шторм в трюмі» - напиватися;

■ «зійтися якорями» - битися;

■ «трусити кістками» - танцювати;

■ «бринькати золотом», «метати піастри» - купувати;

■ «палити з усіх гармат» - лаятися;

■ «мірятися скарбами» - хвалитися;

■ «підняти Веселого Роджера» - веселитися;

■ «пришвартуватися в тихій гавані» - одружитися (вийти заміж).

 

5. Зупинка «Довга нога»

 

Це випробування   для найрозумніших, а найрозумніші та найкмітливіші в команді, звичайно ж, – капітани.

Тож запрошуємо на сцену капітанів наших шхун, для вас ми підготували жарти -загадки, і якщо ви їх відгадаєте, то отримаєте прізвисько «Розумна голова» та фішку

Команди можуть допомагати своїм капітанам. Діє правило «піднятої руки», тільки в тому випадку підказка буде зарахована команді.

 

Почали:

1) Від чого пливе качка? ( Від берега)

2)Що посередині озера ?(Буква «е»).

3) Від чого у гуски лапи червоні? (Від колін).

4) Під яким кущем сидить заєць в зливу? (Під мокрим).

5) Перед ким всі скидають капелюха? ( Перед перукарем).

6) Росте 2 берези, на кожній березі по 4 шпильки. Стільки всього шпильок? (Шпильки на березі не ростуть).

7) Скільки місяців в році має 28 днів? (Всі).

Я оголошую для вас  випробування: «Довга нога»!

 Хто довше всього простоїть на одній нозі ,друга піднята, в коліні ногу згинати забороняється, той перемагає і отримує прізвисько  «Довга нога» , та мітку з позначкою куди рухатися далі.

 

6. Зупинка «Музична пауза».

 

  •         Як відомо моряки завжди полюбляли співати. Зараз ми одягаємо навушники одному з членів вашої команди, він слухає пісню, потім навушники знімаємо. Гравець  повинен без слів та звуків показати назву пісні щоб ваша команда її відгадала.

Переможець отримує прізвисько «Музичний джо» та фішку.

 

7. Зупинка «Безвухий Джо».

 

  •      Пам’ятаєте дитячу гру «Зіпсований телефон»? От і ваше завдання буде приблизно таке ж, але слова буду говорити вам я (медуза, зебра, бегемот, крокодил, лев, папуга, дельфін, краб).

 

  •      Ну ось, діти, й підійшло до завершення наше свято. Ми пограли в піратів, успішно подолали всі випробування та перешкоди. Тепер давайте порахуємо мітки.

 

  •      Вам сподобалось наше свято? Тоді  я не кажу вам до побачення, я кажу вам до нових зустрічей!!! Будьте завжди такими відважними  та веселими.

 

doc
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку