Сценарій КВК. Тема «Шкільний фарт»

Про матеріал

Сценарій виступу команди КВК учнів 7 класу. Тема: «Шкільний фарт». Матеріал складається з представлення команди та домашнього завдання. Розроблений в 2016 році, до змін, внесених в регламент пізніше.

Перегляд файлу

КВК. Тема: «Шкільний фарт».

2016

Команда учнів 7 класу «МОП»

МОП  – миші особливі піддослідні.

  • Ми готові до випробовувань!
  • Ми гриземо граніт науки!
  • Ну і як? Смачно?
  • Та як сказати…. Минулу осінь до нового року старі книги гризли, а цього річ, мабуть до весни цвіллю давитимемось….
  • Треба головному коту написати…  Ми ж молоде покоління… Нові програми…  Нові підходи… А підручники старі…
  • Тс-с-с-с!  Не треба нам котів!  
  • Та й фарба на нових книжках  свіжа… кажуть шкідлива для здоров’я!
  • Краще дідівські сухарики гризти будемо!!!
  • А як же нові програми??
  • Та які вони нові??   Вже новіші є!!!
  • Отож, не тільки нам непереливки? Гей, малеча, сухарика залишити?!
  • І за що ж нам таке нещастя!
  • Я знаю, то предки винні….
  • Як це?
  • Ну, як тобі сказати…. Розумієш… знайшли б тебе в капусті на рік раніше, або пізніше…. А тут в саму точку…
  • І не згнила ж капуста в той рік на городі,
  •  і лелеки не заблудилися десь в Африці….
  • А, чули, в сусідів на наших братах ще й не такі  досліди проводять..
  • -Що? Що? Що?
  • Перевіряють чи можна з української миші зробити Міккі Мауса!!!
  • Як це?
  • А так! Англійська з пелюшок!!! Андестенд? Замість сніданку, обіду і вечері!!! О!
  • Бр-р-р! і як ?
  • Та з перемінним успіхом! От скажи як англійською поцілунок?
  • Kiss! Kiss!
  • Няв!!!
  • (Розбігаються)
  • Отож, тільки коти це чують, так і гаплик!
  • А що таке ЗНО?
  • Я знаю! ЗНОВУ НАМ ОБЛОМ!
  • Ой, боюсь! Знову коти?!
  • Та ні! ЗНО це - Залізні Нерви Нуль!
  • Що таке – Нуль?
  • Це стільки цих самих нервів залишається у вчителя до кінця року!
  •  
  • Слухайте, а  яка тема виступу?
  • «Шкільний фарт, або…..
  • А що таке фарт?  Та ще й шкільний?

 

  • Вікіпедія говорить щось про удачу злодіїв!!!???
  • А ми тут при чому???!!! Що можна в школі вкрасти?
  • Нас хіба що!!
  • Е, не кажи, удача вона і в Африці удача! Он ІНТЕРНЕТ в школі крутий зробили!
  • Та яка ж то удача, Вай фай – закодований!, це облом, а не удача!
  • Я знаю, що таке удача – це 3 уроки фізкультури на тиждень!
  • Мало! Мало! Мало!
  • А ви помітили, як цього року нас поменшало?
  • Ага, на лінійці скоро хоровода водитимемо кругом чергових!
  • Знову удача! -  ми тепер в їдальні по два рази в місяць чергуємо!!!……
  • Е-е-е! Не кількістю, а якістю! Он які швидкі екземпляри до нас в 5 клас  прибули!
  • Мабуть наша школа в акції виграла  « три в одному » !!!
  • Щось, періодичність виграшу, три роки -  8 клас теж  фартовий!!

(співають)

 Копав, копав душу класній

В школи всеї на виду

Чи не вийде сам директор

І її  я доведу….

  • Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
  • Чорнявая чуприна!
  • В школі ґвалту наробив!
  • Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
  • Чорнявая чуприна!
  • Всіх дістав і заробив!

 

  • Три дзвінки лунає в школі,

На лінійці всі стоять,

За директором «фартовий»

Іде школу прибирать

 

  • Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
  • Чорнявая чуприна!
  • Стоїть голову схилив!
  • Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
  • Чорнявая чуприна!
  • Школу  гарно  він  помив!

 

  • Праця зробила з мавпи людину!!!
  • І ти віриш в це?
  •  Ну 50 на 50!
  • Ви що забули хто ми?

 

МОП – миші особливі піддослідні.(разом)

Ми готові до випробовувань!(разом)

  • Ми гриземо граніт науки!
  • Як догриземо, станемо……
  • Випускниками?
  • Спиногризами?
  • Гомо – сапієнс?
  • Поживемо – побачимо!

(співають)

Фартові раз, два, три фартові!

Ми класні, бо ми нові!

Підем щастя здобувать!!!!

Фартові раз, два, три фартові!

Ми класні, бо ми нові!(виходять, співаючи)

Розминка

  1. Скільки  буде    3 ховрашка + 2?

 Ну скільки вам говорити – НЕ можна додавати змінні і числа!

  1. Хто придумав фізику?                 

     Крокодили  які летіли на північ!

  1. В яких одиницях вимірюється   Терпіння вчителя?      

Нерв за секунду.

Домашнє завдання:

«Не щастить в навчанні – пощастить в …»

  • Ми готуємо домашнє завдання?
  • Казали – ні!
  • Чому передумали?
  • Та малуваті ми, щоб бикувати!
  • А якщо неправильно виконаємо?
  • Не помиляється той, хто нічого не робить!!!
  • Безпомилковий ти наш!!!
  • Поїхали!!!!
  • Тема???
  • «Не щастить в навчанні – пощастить в …»
  • Не зрозумів, «пощастить в …»?  В чому? В кому? Де? Як?
  • А що там в кінці речення? Три крапки, чи більше?
  • А тобі для чого?
  • Пам’ятаєте ребуси розгадували три крапки- три букви, чотири крапки – чотири букви?
  • Тю, на тебе! Ти про що думаєш!
  • Думку треба продовжити на свій розсуд!
  • А розсуд в нас такий:
  • Будемо  досліджувати і робити висновки!
  • Дослідження Перше: Візуальне спостереження  за шкільним життям.

В школі у класі

Жив собі хлопчук

Чубчик чорненький

Двійко всього рук

Майже нічого

Взагалі не вчив

Справжній «проффесор»

Із лайливих слів.

Звали ми його Вандам!

В нього рот як чемодан!

Приспів:

Вадя –страх всіх школярів

І учителів й батьків

Кожен день – це мука з мук

Геть відбився він від рук!

Вадька страх всіх школярів

І учителів й батьків

Розходився «не шутя»

Не розумне це дитя.

 

Бо Вадька, короче,

Сильно оборзів

Вроки зриває 

На голову  сів!

Батько у школі -

Рідкісний момент -

Гонор де й дівся!

От життя фрагмент!

А мораль  тут такова

Невезуха в хлопчука!

Приспів:

Вадя –страх всіх школярів

І учителів й батьків

Кожен день – це мука з мук

Геть відбився він від рук!

Вадька страх всіх школярів

І учителів й батьків

Розходився «не шутя»

«Супер-зомбі» це дитя.


 

(співають під пісню «Павук», Дзідзьо)


 

  • А щастя в чому?
  • Е-е-е !  Щастя в тиші , яка настає коли за цим хлопчуком закриваються двері класу!
  • Дослід  Другий: Як залежить наше життя від везіння в навчанні?
  • Провівши наукове дослідження  даного питання, ми отримали такі результати
  1. Чим вищий бал атестата, тим нижча зарплата.
  2. Чим більше часу витрачаєш на домашнє завдання, тим швидше потрапляєш в спецгрупу.
  3. Чим більше часу навчаєшся, тим пізніше виходиш заміж.
  4. Чим нижчий бал атестата, тим частіше вітаєшся з вчителями після випускного.
  5. Якщо розгорнувши щоденник тобі здається, що десь ти вже це бачив,  скоріш за все це щоденник твого сина.
  • Робимо висновок:

Якщо не пощастило в навчанні

  • Пощастить в зарплаті
  • Пощастить в особистому житті
  • Пощастить у розумінні своїх дітей
  • Вам не здається, що не тому нас вчать?
  •  … А хто програми складає?
  • Мабуть той хто ні своїх, ні чужих дітей не бачив!
  • Ага, і все життя йому дууууже не везло в навчанні!
  • Око за око! Зуб за зуб!

 

Думковізор

  • Вашій увазі розробка вчених  Думковізор.

(Всі члени команди, крім «дослідника» стоять спиною до залу. «Дослідник» підносить «прилад» до голів учнів, називаючи номер уроку)

  • Зріз думок учнів 7 класу протягом дня:
  1. Урок – спати, спати, спати..
  2. Урок – не я, не я, не я….
  3. Урок – Вотамеле, Вотамеле, Вотамеле…
  4. Урок – їсти, їсти, їсти…
  5. Урок – Вайфай, Вайфай , Вайфай …
  6. Урок – додому, додому, хочу додому…
  7. Урок – ура!!!! Фізкультура!!!!!
  • Зріз думок вчителів після 7  уроків:
  • Де я?, Де я? Де я?
  •   Хто я? Хто я? Хто я?
  •  Пі – пі-пі! Ой, я ж ще й чергую!
  • А зараз дізнаємось про що думаєте ви всі….(наводить прилад на зал)
  • Канікули, канікули, канікули…

 

(виходять співаючи) 

  • Фартові раз, два, три фартові!
  • Ми класні, бо ми нові!
  • Підем щастя здобувать!!!!
  • Фартові раз, два, три фартові!
  • Ми класні, бо ми нові!
  • …………..
  •  Канікули , канікули , канікули… Ура!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку