КВК. Тема: «Шкільний фарт».
2016
Команда учнів 7 класу «МОП»
МОП – миші особливі піддослідні.
-
Ми готові до випробовувань!
-
Ми гриземо граніт науки!
-
Ну і як? Смачно?
-
Та як сказати…. Минулу осінь до нового року старі книги гризли, а цього річ, мабуть до весни цвіллю давитимемось….
-
Треба головному коту написати… Ми ж молоде покоління… Нові програми… Нові підходи… А підручники старі…
-
Тс-с-с-с! Не треба нам котів!
-
Та й фарба на нових книжках свіжа… кажуть шкідлива для здоров’я!
-
Краще дідівські сухарики гризти будемо!!!
-
А як же нові програми??
-
Та які вони нові?? Вже новіші є!!!
-
Отож, не тільки нам непереливки? Гей, малеча, сухарика залишити?!
-
І за що ж нам таке нещастя!
-
Я знаю, то предки винні….
-
Як це?
-
Ну, як тобі сказати…. Розумієш… знайшли б тебе в капусті на рік раніше, або пізніше…. А тут в саму точку…
-
І не згнила ж капуста в той рік на городі,
-
і лелеки не заблудилися десь в Африці….
-
А, чули, в сусідів на наших братах ще й не такі досліди проводять..
-
-Що? Що? Що?
-
Перевіряють чи можна з української миші зробити Міккі Мауса!!!
-
Як це?
-
А так! Англійська з пелюшок!!! Андестенд? Замість сніданку, обіду і вечері!!! О!
-
Бр-р-р! і як ?
-
Та з перемінним успіхом! От скажи як англійською поцілунок?
-
Kiss! Kiss!
-
Няв!!!
-
(Розбігаються)
-
Отож, тільки коти це чують, так і гаплик!
-
А що таке ЗНО?
-
Я знаю! ЗНОВУ НАМ ОБЛОМ!
-
Ой, боюсь! Знову коти?!
-
Та ні! ЗНО це - Залізні Нерви Нуль!
-
Що таке – Нуль?
-
Це стільки цих самих нервів залишається у вчителя до кінця року!
-
-
Слухайте, а яка тема виступу?
-
«Шкільний фарт, або…..
-
А що таке фарт? Та ще й шкільний?
-
Вікіпедія говорить щось про удачу злодіїв!!!???
-
А ми тут при чому???!!! Що можна в школі вкрасти?
-
Нас хіба що!!
-
Е, не кажи, удача вона і в Африці удача! Он ІНТЕРНЕТ в школі крутий зробили!
-
Та яка ж то удача, Вай фай – закодований!, це облом, а не удача!
-
Я знаю, що таке удача – це 3 уроки фізкультури на тиждень!
-
Мало! Мало! Мало!
-
А ви помітили, як цього року нас поменшало?
-
Ага, на лінійці скоро хоровода водитимемо кругом чергових!
-
Знову удача! - ми тепер в їдальні по два рази в місяць чергуємо!!!……
-
Е-е-е! Не кількістю, а якістю! Он які швидкі екземпляри до нас в 5 клас прибули!
-
Мабуть наша школа в акції виграла « три в одному » !!!
-
Щось, періодичність виграшу, три роки - 8 клас теж фартовий!!
(співають)
Копав, копав душу класній
В школи всеї на виду
Чи не вийде сам директор
І її я доведу….
-
Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
-
Чорнявая чуприна!
-
В школі ґвалту наробив!
-
Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
-
Чорнявая чуприна!
-
Всіх дістав і заробив!
-
Три дзвінки лунає в школі,
На лінійці всі стоять,
За директором «фартовий»
Іде школу прибирать
-
Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
-
Чорнявая чуприна!
-
Стоїть голову схилив!
-
Фартовий, раз, два, три, хлопчина!
-
Чорнявая чуприна!
-
Школу гарно він помив!
-
Праця зробила з мавпи людину!!!
-
І ти віриш в це?
-
Ну 50 на 50!
-
Ви що забули хто ми?
МОП – миші особливі піддослідні.(разом)
Ми готові до випробовувань!(разом)
-
Ми гриземо граніт науки!
-
Як догриземо, станемо……
-
Випускниками?
-
Спиногризами?
-
Гомо – сапієнс?
-
Поживемо – побачимо!
(співають)
Фартові раз, два, три фартові!
Ми класні, бо ми нові!
Підем щастя здобувать!!!!
Фартові раз, два, три фартові!
Ми класні, бо ми нові!(виходять, співаючи)
Розминка
-
Скільки буде 3 ховрашка + 2?
Ну скільки вам говорити – НЕ можна додавати змінні і числа!
-
Хто придумав фізику?
Крокодили які летіли на північ!
-
В яких одиницях вимірюється Терпіння вчителя?
Нерв за секунду.
Домашнє завдання:
«Не щастить в навчанні – пощастить в …»
-
Ми готуємо домашнє завдання?
-
Казали – ні!
-
Чому передумали?
-
Та малуваті ми, щоб бикувати!
-
А якщо неправильно виконаємо?
-
Не помиляється той, хто нічого не робить!!!
-
Безпомилковий ти наш!!!
-
Поїхали!!!!
-
Тема???
-
«Не щастить в навчанні – пощастить в …»
-
Не зрозумів, «пощастить в …»? В чому? В кому? Де? Як?
-
А що там в кінці речення? Три крапки, чи більше?
-
А тобі для чого?
-
Пам’ятаєте ребуси розгадували три крапки- три букви, чотири крапки – чотири букви?
-
Тю, на тебе! Ти про що думаєш!
-
Думку треба продовжити на свій розсуд!
-
А розсуд в нас такий:
-
Будемо досліджувати і робити висновки!
-
Дослідження Перше: Візуальне спостереження за шкільним життям.
В школі у класі
Жив собі хлопчук
Чубчик чорненький
Двійко всього рук
Майже нічого
Взагалі не вчив
Справжній «проффесор»
Із лайливих слів.
Звали ми його Вандам!
В нього рот як чемодан!
Приспів:
Вадя –страх всіх школярів
І учителів й батьків
Кожен день – це мука з мук
Геть відбився він від рук!
Вадька страх всіх школярів
І учителів й батьків
Розходився «не шутя»
Не розумне це дитя.
Бо Вадька, короче,
Сильно оборзів
Вроки зриває
На голову сів!
Батько у школі -
Рідкісний момент -
Гонор де й дівся!
От життя фрагмент!
А мораль тут такова
Невезуха в хлопчука!
Приспів:
Вадя –страх всіх школярів
І учителів й батьків
Кожен день – це мука з мук
Геть відбився він від рук!
Вадька страх всіх школярів
І учителів й батьків
Розходився «не шутя»
«Супер-зомбі» це дитя.
(співають під пісню «Павук», Дзідзьо)
-
А щастя в чому?
-
Е-е-е ! Щастя в тиші , яка настає коли за цим хлопчуком закриваються двері класу!
-
Дослід Другий: Як залежить наше життя від везіння в навчанні?
-
Провівши наукове дослідження даного питання, ми отримали такі результати
-
Чим вищий бал атестата, тим нижча зарплата.
-
Чим більше часу витрачаєш на домашнє завдання, тим швидше потрапляєш в спецгрупу.
-
Чим більше часу навчаєшся, тим пізніше виходиш заміж.
-
Чим нижчий бал атестата, тим частіше вітаєшся з вчителями після випускного.
-
Якщо розгорнувши щоденник тобі здається, що десь ти вже це бачив, скоріш за все це щоденник твого сина.
Якщо не пощастило в навчанні
-
Пощастить в зарплаті
-
Пощастить в особистому житті
-
Пощастить у розумінні своїх дітей
-
Вам не здається, що не тому нас вчать?
-
… А хто програми складає?
-
Мабуть той хто ні своїх, ні чужих дітей не бачив!
-
Ага, і все життя йому дууууже не везло в навчанні!
-
Око за око! Зуб за зуб!
Думковізор
-
Вашій увазі розробка вчених Думковізор.
(Всі члени команди, крім «дослідника» стоять спиною до залу. «Дослідник» підносить «прилад» до голів учнів, називаючи номер уроку)
-
Зріз думок учнів 7 класу протягом дня:
-
Урок – спати, спати, спати..
-
Урок – не я, не я, не я….
-
Урок – Вотамеле, Вотамеле, Вотамеле…
-
Урок – їсти, їсти, їсти…
-
Урок – Вайфай, Вайфай , Вайфай …
-
Урок – додому, додому, хочу додому…
-
Урок – ура!!!! Фізкультура!!!!!
-
Зріз думок вчителів після 7 уроків:
-
Де я?, Де я? Де я?
-
Хто я? Хто я? Хто я?
-
Пі – пі-пі! Ой, я ж ще й чергую!
-
А зараз дізнаємось про що думаєте ви всі….(наводить прилад на зал)
-
Канікули, канікули, канікули…
(виходять співаючи)
-
Фартові раз, два, три фартові!
-
Ми класні, бо ми нові!
-
Підем щастя здобувать!!!!
-
Фартові раз, два, три фартові!
-
Ми класні, бо ми нові!
-
…………..
-
Канікули , канікули , канікули… Ура!!!!!!