Урок "Шкільне життя або Життя чудових людей"

Про матеріал

Сценарій нестандартного уроку "Шкільне життя або Життя чудових людей" до Дня Вчителя.Для роботи класного кервіника та вихователя.

Доброго дня вам, шановні вчителі! Сьогодні на уроці ми з вами будемо подорожувати.

- Зоя Олексіївно, перестаньте розмовляти, і приберіть жуйку з рота.

(Зоя Олексіївна – у нас немає жуйки)

- Припиніть сперечатися, ось так би біля дошки відповідали. Дістаньте всі підручник. Зараз перевіримо домашнє завдання. Наталія Василівна, зачитайте, яке завдання ви повинні були виконати вдома.

(Наталія Василівна – За допомогою рогатки потрапити до Австралії)

- Чудово, ось і подивимося, як ви це завдання виконаєте. Дістає карту (можна заздалегідь її розвісити), на континенті Австралія вішає мішень. Викладачам дається по п'ять спроб, пульки для рогатки використовуються паперові, щоб уникнути пошкодження картки. За результатами стрільби, виставляється оцінка. За найбільш влучне попадання, найвища оцінка.

- Молодці, з домашнім завданням ви впоралися. А зараз ми з вами вирушимо в подорож,

але перш ніж вирушимо в подорож, проведемо розминку.

Перегляд файлу

Перший урок до Дня Вчителя

Арсен :  Ага! Я так і знала! Не чекаєте, без нас почали! Чи не здається тобі , Азочко , що ми не туди потрапили ? Невже я знову забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки?  Так ні. Я все зробила за оцим рецептом. ( дістає з кишені папірець і пильно розглядає )

Настя:  А де ж друга половина рецепту  ?  куди ж вона поділася ( Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця ) .

Настя:  Ой лишенько ! А ти кидала сюди квашених черв’ячків ? Ні ? А де ж ти їх поділа ?  Що ? Поїла ? Ох ти ж нерозумна дитина ! Куди ж оце нас занесло ?.

Арсен : Моя ти розумнице! Це навіть краще ніж я  сподівалася ! День учителя в ліцеї-інтернаті! Просто чудово! А ось і самі господарі …

(Ворожка підходить до класного керівника 11-го класу).

Арсен : Красунечко, позолоти ручку – всю правду скажу : що було, що буде, чим серце заспокоїться . Лежить на тобі чорне прокляття, вже сьомий рік лежить. Так…(уважно розглядає долоню).Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш 17 атестатів, станеш вільна, як птах. Ні  обі виховних годин, ні генерального прибирання … Ось тобі амулет на щастя (чорна ручка), щоб атестати благополучно виписалися та щоб прокляття впало…

Підходить до директора) 

 

Настя: О!Чую! Надзвичайно сильну ауру! Це, напевно, козирна дама. О пардон директор ліцею. Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати або воском. Азо давай яйце. Та ні Азочко, це ж директор ( дає гусяче).   Прийдеш до мене в офіс, там приватно ми і поговоримо…

 

 Арсен

( Підходить до вчителя інформатики): А от у тебе аура ще слабенька, ти тільки-но прийшла  до  школи ( бере руку). Бачу зірвані уроки, недоспані ночі біля конспектів. От тобі, дівчино , амулет для сміливості, щоб знав як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двієчку дописуй. І жодних проблем  мати не будеш…

Настя

( Підходить до завуча з ВР): І в тебе ще слабість я відчуваю, висять у тебе над головою величезні проблеми: семінари, звіти , накази…Що ж це таке діється?  Тут треба масово порчу знімати… Чекаю вас всіх у себе на особистому прийомі!

Ілля: Ах, ви   ж темні чорнокнижниці! І як ви встигаєте скрізь всунути свого носа? Хто вас сюди запрошував?

Арсен: Явився, світило науки! І що ти за чоловік такий? У людей свято, а ти сваритися…. А, ну тебе…залишаємо ми вас.

Доброго дня вам, шановні вчителі! Сьогодні на уроці ми  з вами будемо подорожувати.

- Зоя Олексіївно, перестаньте розмовляти, і приберіть жуйку з рота.

(Зоя Олексіївна – у нас немає жуйки)

 - Припиніть сперечатися, ось так би біля дошки відповідали. Дістаньте всі підручник. Зараз перевіримо домашнє завдання. Наталія Василівна, зачитайте, яке завдання ви повинні були виконати вдома.

(Наталія Василівна – За допомогою рогатки потрапити до Австралії)

- Чудово, ось і подивимося, як ви це завдання виконаєте. Дістає карту (можна заздалегідь її розвісити), на континенті Австралія вішає мішень. Викладачам дається по п'ять спроб, пульки для рогатки використовуються паперові, щоб уникнути пошкодження картки. За результатами стрільби, виставляється оцінка. За найбільш влучне попадання, найвища оцінка.

- Молодці, з домашнім завданням ви впоралися. А зараз ми з вами вирушимо в подорож,

але перш ніж вирушимо в подорож, проведемо розминку.

1.За що учня виганяють з класу (За двері)

 2. Чому лисиця озирається, коли за нею біжить собака або вовк? (Тому що на спині у неї немає очей)

3. Як називається країна, що має назву головного убору? (Панама)

4. Без чого людині жити не можна? (Без імені)

 5. Яка гілка не росте на дереві? (Залізнична)

 6. Що робитиме ворона, проживши 3 роки? (Буде жити четвертий)

7. Де сухого каменю не знайти? (В річці)

Молодці! А тепер можемо вирушати  в подорож. Всьому світу відомі прекрасні творіння людського розуму і умілих людських рук.

Назвемо їх.

Сім чудес світу

Піраміда Хеопса (Гіза, 2550 до н. е.),

Висячі сади Семіраміди (Вавилон, 600 р. до н. е.),

Статуя Зевса в Олімпії (Олімпія, 435 р. До н. е.),

Храм Артеміди (Ефес, 550 р до н. е.),

Мавзолей у Галікарнасі (Галікарнас, 351 р. До н. е.),

Колос Родоський (Родос, між 292 і 280 рр. до н. е.),

Александрійський маяк (Александрія, III століття до н. е.).

Ми з вами теж живемо в дивовижному місці, чудеса є і тут, на нашій землі, в нашій школі. Досить тільки озирнутися і побачити ці дива. Їх створила сама природа! А ще й людина, яка любить свій рідний край, свою школу.

Шкільне туристичне агентство пропонує ВАМ зробити навколосвітню подорож, яка  називається: «Шкільне  життя або Життя чудових людей»

Як відомо театр починається з вішалки, ну а школа з директора. Наш глобус обертається. Центральний материк - кабінет директора.

А що найголовніше для директора? Сміливість, вміння, ніколи не сумувати і справлятися з найскладнішими і несподіваними ситуаціями.

 Сьогодні ми підготували для вас завдання.

Наша Ірина Іванівна смілива. Вона не побоїться піддатися небувалим випробуванням.

Ірина Іванівна  прошу Вас  вийти до мене.

                                              На стіл висипаються гроші.

 Отже, Ірина Іванівна,  ви як найвідповідальніша, будете рахувати гроші, і відповідати на наші запитання, (в зал) можна підказувати, ми не на уроці.

 Ваше повне ім'я?

 Дата народження?

 Скільки у вас дітей?

       Як звуть директора нашої школи?

      Скільки у вас сьогодні уроків за розкладом?

 Яке сьогодні число?

 Чим ви зараз займаєтеся?

         Скільки нарахували?

 Ось бачите, Ірина Іванівна,  ви  не тільки блискуче впоралися із завданням, але і не втратили почуття гумору в цьому суворому іспиті. Прошу вас зайняти своє місце.

 Продовжуємо.

- Ми з вами на уроці образотворчого мистецтва. Візьміть  папір і олівці і намалюйте автопортрет. На виконання  завдання у вас хвилиночка. На зворотньому боці підпишіть.

- Прошу вас здати малюнки (змішати малюнки і вчителі повинні дізнатися, чий це автопортрет)

- Вирушаємо в подорож по нашим шкільним коридорах. А для того, щоб веселіше було ми повинні виконати завдання –  пригадати пісні своїх шкільних років.

Відволічемося не набагато від шкільного життя і пропоную відправиться в зоряну подорож..

Увага на екран!

Відео за знаками зодіаку

Якщо зірки запалюють, значить це комусь потрібно! А ми впевнені, що завдяки вашому щоденній праці, дорогі вчителі, ми стаємо зірками! Спасибі Вам, за вашу працю, за терпіння і розуміння !!!

Так закінчився наш гороскоп,

Ми сподіваємося, що не нудний.

Посміхніться! І цей рік

Вам подарує все найкраще!

Подорожуємо далі.

Пропоную відгадати кросворд

. В ньому я пишу весь час
І не тільки я  - весь клас!
Пишем гарно, як один!
Бо «обличчя учня» він. (Зошит)



9. Жив колись дідусь Перо,
Вчив писати дітвору,
В нього гарна є онучка:
Кулькова червона… (ручка)


2. Дуже я потрібна всім,
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу, 
Хоч сама завжди мовчу. (Книжка)


10.  Веселкові кольори – 
Для шкільної дітвори:
Синій колір – це для неба,
А для сонця – жовтий треба,
Всі барвисті, кольорові,
З пензлем малювать готові. (Фарби)

3. Ниточки, папір, тканину,
Розділяють на частини. (Ножиці)

 

11. Гострий ніс і вперта дуже вдача,
З олівцем він дружить на додачу.
Та кутів не любить малювати,
Все б йому кружляти і кружляти. (Циркуль)


4. Всяк школяр його шанує,
Бо він пише і малює,
Хто ж цей славний молодець?
Здогадались? (Олівець)

12. Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка
Ця вертлява буквоїдка.(Гумка)


5. В нім малюють сонце, квіти,
Маму, тата, гарний дім.
У цій «книзі» малювати
Дітям до вподоби всім. (Альбом)


13. Які уроки вже були,
Що назавтра задали,
Пам’ятає всі оцінки,
Навіть ті, що з поведінки. (Щоденник)


6. Лінія пряма – це мука
Навіть для самого Вмійка.
Вміти креслити – наука!
Допоможе тут… (лінійка)


14. Величезне полотно
Та й існує вже давно.
Любим ми на нім писати,
А ще більше – витирати. (Дошка)


7. На хатинку схожий я.
Тут живе одна сім’я:
Мама-ручка, циркуль-тато
Й діток-олівців багато. (Пенал)


15. Стіл, указка, це ось – дошка,
Парта он в кутку моя.
Тут сидить мій друг Антошка.
В класі цім навчаюсь… (Я)


8. А ще одна хатинка
Схожа на торбинку.
Всі книжки туди кладу,
Як до школи я іду. (Портфель)

 

 

 

- Молодці!

Ми продовжуємо нашу  кругосвітню подорож.

Зараз ми з вами відвідаємо гурток драматичний.

Завдання на картках.

(Вчителі дістають картки з ролями - покажіть казку «Ріпка»)

 

 

 

Сонце встало,

Ранок розбудило

На город швиденько вийшов

Супер-фермер – дід Кирило.

Озирнувся, знову ходить.

Дід завершив свою справу –

Ріпка виросла на славу.

Повнощока, зелен чуб.

Уродилась ріпка, хоч куди!

Час з землі її тягти.

Смикнув раз, вдруге,

Сили всі зібрав, потяг

Та таку красуню,

Зрушити не зміг ніяк.

Сили у діда вже не ті.

А щоб ріпку цю дістати,

Треба мускули круті.

Кличе бабу він з городу.

Дід: Бабо! Бабо! Ходи не лежи!

 Мені ріпку вирвати допоможи!

 Баба: Ой, старий! Ще дуже рано.

   Я готую всім сніданок.

 Дід:  Бабо! Кинь свої діла –

        Ріпка виросла велика. Ось яка!

 Баба: Іду! Іду! Старий!

Вихователь: Прийшла баба швидко

                      Стали разом потягли

                       Дід за ріпку, баба за діда.

                       Тягнуть руками, упираються ногами.

                       А ріпка сидить, як пень.

                       Кличе баба внучку.

Баба: Внучко, йди допоможи ріпку витягнути.

Внучка: Як же ріпку потягнути,

              Зачіску собі зімну.

              Манікюр собі зламаю!

              Добре, нігті не наклала,

              Як би я допомагала.

              Вся ця справа не для мене,

              Дівка, я така, міська.

              На городі може в мене,-

              Заболить ще голова.

Баба: Внучка! Скоріш ставай ріпку тягнути. Дід за ріпку, баба за діда, внучка за бабу. Тягнуть-потягнуть, витягнуть ріпку не можна. Покликала внучка песика Бімку.

Внучка: Бімка, іди скоріш ріпку витягнути допоможи

 Ось прибіг собака Бім. Стали знову на городі тягти ріпку. Дід за ріпку, баба за діда, внучка за бабу, пес внучку за юбку. Тягнуть-потягнуть, витягнуть не можуть.

Кличе песик Бім, кицю Мурку подружку свою.

Песик: Мурко! Іди допоможи ріпку витягнути.

Мурка: Я до ріпки не піду! Хто її хоче, хай і тягне.

 Змилуйся кицюня-Мурка! Допоможи витягнути ріпку. Принесу тобі «Мівіну»  і смачнесенький «Віскас».

Мурка: Добре!

Вихователь: Стали вони тягнути ріпку. Тягнуть-потягнуть, витягнути не можуть, кличе Мурка мишку з нірки.

Мурка: Мишка! Іди допоможи ріпку витягнути.

Мишка: Мурка, дай мені чесне слово, що я лишусь жива та здорова.

Мурка: В мене «Віскас» є  в запасі!

Мишка: Вперше вірю я котам,

Йду допомагати вам!

  Стали вони всі разом

                        Тягнути ріпку,

                        Раз – два – три! Потягли

                        Ріпка «ГОП» і догори(падають).

                        Витягнули ріпку.

Ця ріпка не проста!

Ця ріпка чарівна.

Всіх на святі малюків

Пригощає залюбки.   

 Ілля: Вам сподобалась ця казка?

ВЧИТЕЛІ: Так!

Ілля : Вона добра чи зла? Діти, як ви краще почуваєтесь: коли дружите, чи коли сваритесь? Правильно, коли ми дружимо! За допомогою дружби наші герої витягнули ось яку ріпку.

А зараз перед вами три чарівні ящики .У кожному з них, за його словами, лежить предмет, який вивчає одна з наук,  пропонуємо  глядачам, які беруть участь в конкурсі, закривши очі, обстежити мішечок з допомогою носа і назвати науку, яка вивчає вміст мішечка.

варіанти:  1) Банан - наука про рослини (ботаніка) або наука про далекі країни (географія)  

2) Мило - наука про те, як утримувати тіло людини в чистоті і бути здоровим (гігієна)  

3) Риба  - наука про тваринний світ (зоологія)  


Дорогі вчителі всі ви дуже любите приймати іспити. Сьогодні іспит для вас. Я пропоную кожному з вас дістати по квитку     На столі лежать квитки і відповіді-шпаргалки до них.     Екзаменованих беруть питання, зачитують його вголос, потім беруть і зачитують будь-яку картку з відповіддю.     Питання.

- Чи будете писати записки батькам про погану поведінку їхніх дітей?

- Чи з'являться незабаром любимчики в класах?

- Чи будете будити учня, який заснув на вашому уроці?

- Чи будете ви викликати батьків до школи?

- Чи будете ви час від часу на уроках розповідати анекдоти?

- Чи часто ви будете спізнюватися на уроки?

- Дозвольте ви користуватися шпаргалками?

- Чи збираєтеся ви використовувати указку як холодна зброя?

- Ви любите на уроках грати за комп'ютером?

- Чи часто під час уроку розмовляєте по телефону?

Відповіді.

- Ні, ні в якому випадку!

 - Навіть в думках такого ніколи не було!

- Може бути. Я над цим ще подумаю.

- Не дочекаєтесь!

 - Бач чого захотіли!

- Так! Я про це давно мрію.

- Можливо. Це буде залежати від мого настрою.

- А чому б і ні? Кому-то можна, а мені не можна!

 

Дякую , що чесно відповіли на всі питання! Тому іспит здали всі успішно!

Скоро продзвенить дзвінок, підведемо зараз підсумок! У школі життя кипить, вирує, багато нам турбот обіцяє!

Вчителю за доброту й терпіння,
За всі знання і за уміння
Ми дякуєм! В осінній теплий день
Бажаєм радощів, натхнень!

За вашу працю непросту
За вчительську любов святу
Ми вам бажаєм сил, здоров’я,
Учнівської пошани і любові!

Хай Бог дає портфелі грошей,
Хай будуть учні всі хороші,
Нехай освіта стане перспективною,
А не лише важливою й потрібною!
Дякую за увагу!

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку