Вечір «Амур, амур»
Звучить лірична музика
Вед. Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання.
Доброго всім вечора! Маємо надію, що тут зібралися ті кого вразила стріла Амурчика. Сьогодні у нас працює почта амура всі можете, написати свої симпатії тій людині, яка вам подобається і в кінці вечора Амур відправить листа до адресата. На столі лежать кольорові папірці, знаряддя для писання ви пишете загортаєте свого листа і обов’язково вказуєте адресата (Наприклад Іванов Іван. м. Дніпро)
Давайте привітаємось
Привітання Амура!
Вед. Нас по життю веде любов: до мами, до тата, до рідних, до друзів, до Батьківщини, і це все робота Амура.
А хто пам’ятає як звали перше кохання в дитячому садку…(підходить до дітей з мікрофоном і запитує). А симпатія була взаємна? Почуття, симпатія , емоції – це те з чим працює Амур. Почуття виникають між двома людьми, тому для сьогоднішнього вечора потрібна пара.
«Струмочок»
Формування пар за принципом «Струмочок»
Вед. Пари ми сформували, займіть свої місця на танцполі, сьогодні ви змагаєтесь за титул «Романтична пара вечора»
Конкурс №1. «Назви пару».
Майстер - ... (Маргарита)
Алла Пугачова - … (Максим Галкін)
Ромео і - … (Джульєтта)
Кай - ... (Герда)
П'єро - ... (Мальвіна)
Леонід Агутін - ... (Анжеліка Варум)
Тесей - … (Аріадна)
Ассоль - … (Грей)
Леді Діана - … (Принц Чарльз)
Наталка - … (Петро)
Курнікова - … (Е.Еглесіас)
Наполеон - … (Жозефіна)
Рет Батлер - … (Скарлетт О`Хара)
Мавка - … (Лукаш)
Дульцінея - … (Дон Кіхот).
Конкурс №2 . «Стійка пара»
Пара затискує яблуко лобами і виконують повільний танець. Та пара, що впустила яблуко виходить з гри. Перемагають ті, хто втримав яблуко найдовше.
Конкурс №3.
“Питання на засипку”
1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)
2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)
3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому
пішла кожна коза? (По землі)
4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)
5. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З
кропиви)
6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)
7. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)
8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)
9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)
10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)
11. Хто має найбільший хобот? (Слон)
12. Яку команду дає вартовий? (Стій)
13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого
народження? (Гармошка)
14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)
15. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)
16. У який гощик не можна налити води? (У повний)
17. Якого каменя немає у морі? (Сухого)
18. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)
19. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)
20. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)
Конкурс №4 «Романтичний танок»
Вед: Ваше завдання затанцювати так, як ще ніколи не танцювали. Танці упродовж лише 5 хвилин — і ми обираємо найкращу пару!
Конкурс №5 «Дивовижне почуття – кохання»
Вед: Найкраще про кохання говорять поети. Тож кожній парі надаємо можливість спробувати свої сили в поетичних змаганнях. Продовжте вислів «У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
(Через 5 хв учасники зачитують вірші, оцінюється оригінальність освідчення).
Конкурс №6. Весела пантоміма
На листках паперу надруковані завдання. Хлопці одержують завдання, його демонструють, а дівчата його відгадують.
На підготовку та роздуми 1 хв. (Конкурсантам необхідно зобразити:
сумного пінгвіна;
розлючене порося;
хмурого орла;
чайник що кипить;
комара;
ледачого кота;
злу собаку;
веселу мавпу;
зацікавлене цуценя;
дресированого дельфіна та ін.).
Конкурс 7. «Станемо близькими»
Пари отримують кусок газети танцюють на газеті, на кожну зміну музи ки складають газету.
Вед. А поки судді підраховують бали пропонуємо вам уявити себе на побаченні. Я зачитую текст а ви імпровізуєте.
Імпровізація
Ведучий оголошує, що повинні робити учасники, завдання пар найточніше відтворити.
Грають двоє - хлопець і дівчина. Звучить музика.
Дівчина заходить і сідає на лавочку, відкриває книгу та починає її читати. Потім з'являється хлопець. Він бачить дівчину, хапається за серце, це -кохання з першого погляду.
Хлопець сідає на інший край лавочки і нишком спостерігає за дівчиною. Потім починає рухатися ближче і надавати їй знаки уваги - підморгувати, посміхатися . На всі ці залицяння дівчина лише фиркає, крутить носом, загалом, зображує повну відсутність будь-якого інтересу до хлопця. Вона робить вигляд, що читання книги приносить їй просто велике задоволення. Хлопець після кількох відчайдушних спроб привернути до себе увагу, раптом дістає з кишені .... шоколадку. Повільно розгортаючи її, демонстративно відламує шматочок за шматочком і відправляє їх собі в рот. Дівчина починає поглядати в бік шоколадки, але як тільки хлопець повертається в її бік, вона тут же різко відводить погляд. Потім хлопець кладе шоколадку н а лавочку з боку дівчини і начебто навмисно дивиться в іншу сторону. Дівчина спокушається шоколадкою і по шматочку краде у нього. Потім хлопець все ж застає її на місці злочину. Він бере шоколад, що залишився і з посмішкою простягає дівчині. Та спочатку маніриться, але потім посувається ближче до хлопця, піднімає книгу, закриваючи обличчя обох, і що відбувається далі, глядачам не видно. Через кілька секунд, книга опускається, і всі бачать дві вимазані шоколадом фізіономії. Парочка встає і йде.
Вед. Журі готове оголосити пару переможців і так пара сьогоднішнього вечора._________________________________________________________
сумний пінгвін
розлючене порося
хмурий орел
чайник що кипить
комар
ледачий кіт
зла собака
весела мавпа
зацікавлене цуценя
дресирований дельфін
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
«У День Святого Валентина бачу дивну я картину…»
Назва пари |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №1. «Назви пару».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №2. «Стійка пара»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №3. “Питання на засипку”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №4 «Романтичний танок»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №5 «Дивовижне почуття – кохання»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс №6. Весела пантоміма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс 7. «Станемо близькими»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|