Сценарій нового року 8-11 класи

Про матеріал
Сценарій для проведення новорічного свята для 8-11 класів. Можна викоритстати і для учнів середньої ланки (5-7 класи).
Перегляд файлу

Сценарій нового року 8 –1 класи

Зал прикрашений, за столом сидить кума. До неї виходить друга.

І. Ой, кума, а шо це Ви сидите, вся така невинна, зачарована?

ІІ. А що мені робити? Я ж у Вашій хаті, у Вас в гостях.

І. Що в гостях, то в гостях.

ІІ. А що це Ви, кума, недовольні? Чи не раді що я в гості прийшла?

І. Чому не рада? Рада! Тільки Ви, мабуть, забули, що в гості з пустими руками не ходять.

ІІ. А хто казав, що я з пустими руками прийшла?

І. То чого ж на столі, стоїть , тільки моє олів’є? Де ж, Ваш обіцяний, холодець?

ІІ. У Вас в хаті так тепло, що мій холодець, не дай Бог, перетвориться на юшку. З’їмо олів’є, тоді перейдемо до холодцю.

І. Е ні! Так діло не піде! Наїмося мого салату, не до холодцю буде.

 

ІІ. Хай Бог милує! Ви що, не дивились телепередачу «Мастершеф»? там спочатку подають закуску, а потім основну страву!

І. То Ви що, хочете сказати що являєтесь «Богинею кулінарії»?

ІІ. Чому хочу? Воно та і є!

(перша кума аж підстрибує від злості)

І. Хто це ,Вам, таку дурню сказав?

ІІ. Не дурня, а чистої води правда!

І. Та Ви! А Ви!..... Та ну Вас!(топає ногою)

(заходить учень, син однієї з куми)

Син. Ви що, знову, сваритесь? Новий рік на порозі, а у Вас одні сварки на умі!

І. З чого ти взяв що ми сваримося, просто голосно розмовляємо.

Син. Та бачу я що голосно, точніше чую. Ви скубаєтесь, а в Новоолександрівській школі вже святкують по повній!

ІІ. Що? Вже святкують? А ми і не побачимо? Про що тоді цілий рік розмовлятимемо?

(озираються по сторонам і бачать що вони на святі)

І. Господи, кума., так ми вже на святі і всі дивляться як ми скубемося!

ІІ. Та їм не звикати!

І. Та Ви що! (хреститься) свят…..свят…

Син. Все, заспокоїлися? Стільки людей зібралося, а Ви таке влаштували.

ІІ. Ми вже дві хвилини мовчимо, але й досі не бачимо ніякого святкування. Де всі? Де свято?

Син. Зараз , Вам, буде свято.

І. хоча б афішу якусь зробили, чи рекламу.

ІІ. Не кажи, кумонько! Звідки ми знаємо що тут до чого.

І. Як то кажуть – хто є хто.

Син. Не бубоніть, Ви, все буде. От тільки директор привітає всіх зі свято. Наталія Миколаївна, просимо Вас до вітального слова.

(виступ директора школи)

Син. Дочекалися.? Зараз, нам, своє привітання покажуть учні восьмого класу. Вони перший рік в нашому клубі «Едельвейс», тому будьте менш вибагливими, та не почніть свої суперечки серед виступу.

ІІ. Добре-добре, ми культурні жінки.

(виступ учнів 8-го класу)

І. От молодці! От артисти!

ІІ. Ой не кажіть, кума. Видно що готувалися.

Син. Ну що, сподобалось? Це тільки початок. Бо зараз вийдуть до привітання учні 9-го класу!

І. Мені це свято починає подобатись!

ІІ, Ану-ану, покажіть нам клас.

(виходять учні 9-го класу, куми стоять у захваті)

Син. Ну  що, я к Вам виступ? Задоволені?

І. Ти ще й питаєш? Неперевершено!

ІІ, Мене переповнюють емоції. Треба зробити рекламну паузу, так би мовити.

І. Шкода що на такому заході, немає якогось ведучого, щоб конкурси були, щоб цих малюків-переростків поганяли трішечки.

Син. Чому ж немає? Є. ось вона. Валентина Олегівна, ідіть до нас.

В.О. Що трапилось. Чому кликали?

Син. Та ось наші кумоньки, думають що в нас свято без конкурсів. Переживають що в дітей ноги позатікали.

В.О. Хто це їм таку дурницю сказав? Зараз ми їм покажемо як сильно вони помиляються. І так, оголошую перший конкурс. Мені потрібні чотири хлопці і чотири дівчини. Будемо грати за принципом телепрограми «Хто зверху?». Кожному з вас причепили букви. Я ставлю вам питання, а ви повинні вишикуватись так, щоб утворилася відповідь. Хто перший будує слово, той і отримує бал.

(граємо в гру)

Виходять дві куми

І. От розумні! От молодці!

ІІ. Ой не кажіть кума! Тільки я, щось, не можу згадати, чи всі класи показали свої привітання.

І. І я, щось, з цими іграми забула.

Син. Та нічого ви не забули. Зараз, сюди, вийдуть учні 10 класу. Я впевнений, вони не менше вас здивують, ніж попередні.

(виступ учнів 10 класу)

І. Оце жгуть! Оце дають! Обдаровані діти!

Син. Це ви ще не бачили як виступають учні 11-го класу. То взагалі Боги!

ІІ. Прямо таки Боги. Що вже може бути краще?

Син. А зараз подивитесь.

І. А чого це ти такий впевнений.

Син. Тому що я навчаюся в 11 класі. Чи ви, мамо, забули? Зараз ми вам покажемо що таке «Круто»!

(виступ учнів 11-го класу)

ІІ. Круть –крутяча. Але я вже втомилася від цих привітань. Кличте Олегівну.

В.О. Що знову трапилось? Навіщо я знадобилася?

І. Та що-що. Ану вчудіть щось веселе.

В.О. Та без проблем. Чого хочете?

ІІ. Чогось такого….(думає) гламурного.

В.О. Хочете гламуру, буде Вам гламур. Запрошую сюди чотири хлопця і чотири дівчини. Зараз ми подивимось хто кого. Деякі з вас вже виконували це завдання і маєте досвід, а деякі новачки в цій справі. Я роздам вам гаманці з грошима, але не все так просто. Я вам нафарбую нігтики, а ви маєте дістати гроші з гаманця щоб розрахуватися зі мною, але при цьому не зіпсувати свій манікюр. Ну то що, почнемо?

(фарбуємо нігті)

В.О. Це неперевершено! Сірьожа Звєрєв гризе нігті від заздрощів.

(дві куми сміються, не можуть зупинитися)

І. Ой не можу, ой розвеселили!

ІІ. І весело і радісно. Але чому не чутно пісень? Мабуть не підготували?

Син. Як це немає пісень? Є в нас пісні!

І. Що, прямо таки є?

Син. Є!

ІІ. Прямо таки новорічні?

Син. Авжеж!

І. І що, всі підготувалися?

Син. Звичайно всі. Не вірите, то дивіться.

ІІ. Стоп, стоп, стоп! Ми будемо запрошувати до виступів самі. Бо щось у тебе все як по маслу.

І. ой не кажіть, кума. Всі підготовлені, всі такі відповідальні. Ану, нехай, сюди вийдуть учні 10-го класу і покажуть на що вони спроможні.

(учні 10-го класу співають пісню)

ІІ. Ну так-так, заспівали. Ну прямо «Самоцвєти», не дать не взять.

І. щось мені здається, кумасю, що на цьому їхні перли скінчилися.

(син незадоволено каже)

Син. Що за дурниці? У нас все на вищому рівні. Всі на новорічній хвилі!

ІІ. Ага – ага, доті нехай нам заспівають учні 8-го класу.

(виходять співають учні 8-го класу)

 

І. І ці співають! Якщо і далі все так добре буде йти, то в них почнеться зіркова хвороба.

ІІ. Щоб трішки спустити їх з небес на Землю, покличимо сюди Валентину Олегівну, нехай їх трішки поганяє.

І. Валентина Олегівна, йдіть до нас!

В.О. Дівчата, що знову трапилося?

ІІ. Та , щось, в них все добре. А ну поганяйте їх, влаштуйте їм випробування.

В.О. та ні! Так діло не піде! Ніяких випробувань. Конкурс влаштую, але не знущатимусь.

І так. Всі знають, що на свята, в кожній сім’ї готують безліч найсмачніших страв. Зараз ми подивимось, чи допомагають наші учні готувати на святковий стіл, чи тільки їсти можуть.

(гра новорічних страв «Анаграми»)

Зараз я кожному класу роздам листки з завданнями, ви маєте розшифрувати назви страв. Хто перший впорається той і переможець. Тож час пішов.

(грають в гру, читають відповіді)

І. ти дивись, вони не тільки артисти, а ще й гурмани!

ІІ. Не кажи. Аж їсти захотілось. Та нам цим голову не задуриш. Ми ще не чули «золоті голоси» дев’ятикласників.

Син. Та не бубоніть.

І. чого це ми бубонимо? Нам, просто, цікаво.

ІІ. Ну якщо цікаво, тоді дивіться наступний виступ.

(виходять учні 9-го класу)

(після виступу одна кума аж підпригує)

І. впевнена що зараз в них буде зірковий провал.

ІІ. Чому? Звідки така впевненість?

І та ти шо кума, не співали лише учні 11-го класу.  І впевнена що не будуть.

ІІ. З чого ви це взяли?

І. та вони вже дємбєля. Їм ці пісні і дарма не потрібні. Вони вже одною ногою у ВУЗі стоять. А ви про якісь співульки кажете.

Син. Мамо, ви знову сумніваєтесь в моїх однокласниках? Ми, мабуть, найбільше за усіх готувалися. Ми ж останній рік у школі, маємо показати приклад, як треба святкувати новий рік.

ІІ. Ну тоді покажіть. Ласкаво просимо!

(виступають учні 11-го класу)

І. Нє, ну ти дивись! Оце таланти. Не школа, а якийсь «Фонд зірок».

ІІ. Ух, аж дух перехопило.

В.О. А що це ви про мене забули? Чого не кличете?

І. Ой, в нас ейфорія! Вінику до наших учнів, як до Австралії на санях по наших дорогах.

В.О. Так, дівчата, я з вами згодна. В нашій школі «золота молодь» справжні артисти. Гордість переповнює. Мені , здається, всі у захваті від виступів і забули про конкурси. Тому пропоную трішечки розім’ятися.

Попередній конкурс в нас був про їжу. Мабуть ви згідні зі мною, що крім смакоти в них багато калорій. Завжди після свят ми стаємо на пару кілограмів добріші. Тому зараз проведемо перше тренування, як після новорічних свят повертати свої 90-60-90. З кожного класу прошу по одному представнику. Зараз ви крутитимете гімнастичний круг протягом 5 хвилин, хто перший втратив – той програв. А хто виграв, той отримує перемогу і звання фітнес тренера.

(проходить конкурс)

В.О. Оце так справи. ______ ми всі після новорічних свят прийдемо до тебе на тренування.

(Конкурс закінчився, а дві куми в стороні стоять, намагаються крутити обруч)

І. І як вони це роблять, не розумію.

ІІ. Навіщо люди їздять на курорти, на оті концерти, прийшли б до нашої школи, у нас крутіше ніж в Голівуді. А тим. Хто приїздив би до нас сім’єю, ми б ще й скидки робили.

І(мрійливо) Ото б ми зажили. В усі кабінети купили б мультимедійні дошки.

ІІ. Крутячі м’ячі в спортзал.

І. В кабінет хімії обладнання та матеріали для дослідів.

Син. Мрійте. Мрійте. Так буває лише в кіно.

ІІ (плескає в долоні від радощів). Оооо! А чого це на вашому святі сценок не було. От ми вас і піймали на гарячому.

Син. Ображаєте, ображаєте. І сценки в нас є! Не вірите, тоді приготуйтеся і уважно дивіться.

(сценка учнів ____ класу)

Син. Бачите. А ви не вірили. І це ще не все.

(виступ учнів ______ класу)

Син. А зараз свій талант покажуть наші_______класники.

І. так не чесно. Вони сьогодні і співали, і акторів із себе вдавали, а про танці забули.

(з’являється син. Друга кума підпригує від переляку)

ІІ Фуф, а ти тут, як тут.

Син. Я тут краєм вуха чув, що вам ще й танців хочеться.

І. а чому б і ні?

Син. Легко. Будуть вам танці.

(виходять учні 11-го класу)

ІІ. Оце потрясли кісточками. Оце запалили зал. І все одно, прокололися! Свято пройшло без Діда Мороза і Снігуроньки.

(виходить Дід Мороз і Снігуронька)

Д.М. Чому це без нас? Ми весь час були тут і спостерігали і спостерігали за цією феєрією.

Снігур. Оце так свято!, оце так постаралися! Ти згоден зі мною, дідусю?

Д.М. Авжеж згоден.

Снігур. Ми дійсно відпочили, а учні порадували нас.

Д.М. Так, дійсно порадували. І, думаю, що саме час поздоровити артисті та учнів школи, нашими маленькими, але приємними подарунками.

Снігур. Так, саме час привітати.

(Дід Мороз і снігуронька читають привітання. Дарують подарунки)

(виходять куми вітають зі святом)

В.О. Шановні учні, вчителі, батьки та всі присутні, я , також, хочу поздоровити вас з новорічними святами, побажати всього найкращого.

docx
Додано
17 квітня 2019
Переглядів
925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку