Сценарій новорічного свята для 9 класу "Новорічні пригоди на пиратському судні "Шкільна перлина" "

Про матеріал
Сценарій новорічного свята для 9 класу "Новорічні пригоди на пиратському судні "Шкільна перлина" " допомогає у цікавій формі провести вечір відпочинку серед старшокласників.
Перегляд файлу

П

Дійові особи:

Оповідач

Піратка (капітан корабля «Шкільна перлина») Джессіка Горобчиха


Пірат Анчоус

Пірат Кальмар

Пірат Френсіс

Пірат Медуза

Пірат Устриця

Юнга

Кормчий

Снігова Баба

Снігуронька

Дід Мороз


 

(Звучить піратська мелодія)

Оповідач :   Пірати, корсари, морські вовки! Слова, просякнуті духом авантюризму… А той з вас, вельмишановні пані та панове, хто не чув ім’я, від якого в жилах стигне кров і волосся встає дибки, скажу я вам, і життя не бачив! А мова піде про легендарного пірата Чорну Бороду та його завзяту правнучку у сьомому коліні Джесіку Горобчиху.

(грає весела музика, на сцену викочують бочку, розтягують сіті й канати, танцюють)

Джессіка: (здалеку) Три тисячі чортів! Знову дискотеку влаштували! Шикуйсь!.. Грудям форму колеса надати!.. Фейс ліворуч!.. Праворуч!.. Так тримати!.. Капітана зустрічати! (виходить до команди)

Дж: Пірати! (гордо) Мої запеклі морські вовки! Обвіяні солоним вітром, але, на щастя, не змиті дев’ятим валом… У мене є план!

Медуза  і Френсіс:  План?! .. Йо-хо-хо!.. (натякають жестами  на заохочення) Три пляшечки рома!… Дж:(розштовхує нахаб)… А щоб вас медуза вжигнула! .. Що за молодь пішла! Як на абордаж, так усі, а як палубу драяти, так нікого!

Френсіс :  Клянусь зубами акули, що відкусила колись вухо моєму прадіду, у повітрі запахло скарбами!

Дж: Ще й якими!.. Ваша мамця нюхом чує здобич!...  Так от, леді і джентльмени. Мені стало  відомо,  що на одному з островів нашого океану є місто скарбів!.. І ми негайно туди вирушаємо!...

Кальмар: А карта в нас є, капітане?

Дж: Звичайно ж, є! (розгортає) … Чекайте, а де мої окуляри?

  •                   Де її окуляри?..де ?

Дж:  Чекайте! … Забула! Я ж їх іще не ношу!

  •                   Тьху! Точно! Вона ж не носить!

Дж: Так! Де ми зараз? ..Зараз ми ось тут!..  Значить нам сюди!... курс на північ!

          Підняти якір!.. Віддати швартові!.. Повний вперед!

(музика, всі вскач обходять ялинку.

Виходять з-за ялинки троє піратів. Вдивляються у глядацький зал через підзорну      трубу)

Кормчий: Земля! Бачу землю!

  •                   Свистать всіх на нагору! (свищуть, усі збігаються наперед)

Дж: Що ж, мої вірні корсари! Здається, ми вже зовсім близько до своєї мети!

Медуза: Залишилося підплисти ближче, кинути якір, пришвартуватися… і-і…

  •                   …І все! Скарби наші! (радісно потирає руки)
  •                   Йо-хо-хо!.. А місцеві аборигени!.. Із ними як?...
  •                   Як, як! … А то ти, Анчоусе, ніби й не знаєш!.. Перший раз грабуємо, чи що?
  •                   Ти, Кальмаре, хоч і «тертий калач» у справах піратських, але дещо таки не вразо-   

вуєш!

  •                   І що ж це я не враховую? Напрям вітру, чи курс долара? Га?
  •                   Колір зони ти не враховуєш, телепню!.. Звідки нам знати, яка на острові епідем- ситуація!...  Може, в них там лохдаун! …(хтось розчаровано присвистує, у команді перешіптуються, кілька разів тривожно звучить слово «лохдаун»)

Кормчий:  То як нам тепер бути?..  Мене й так постійно нудить від морської хвороби!  А       тут не вистачало ще якоїсь зарази підчепити!

Дж: Спокійно, мої відважні корсари!... Спочатку ми відправимо на острів нашу розвідку!

(Усі радісно повторюють слово «розвідку»)

Дж: Ми спустимо на воду шлюпку… І посадимо до неї своїх людей, найкращих з поміж     

         кращих!

  •                   Мене!.. Можна мене? ... Я вмію говорити на кількох іноземних мовах! Ось послу- хайте:     

              Хело! Май нейм із Френсіс! Цігель-цігель ай лю-лю?..

Дж: Досить! Досить! Ти своїм поліглотством попалиш усю команду! Краще буде взагалі

         прикинутися німим!..

  •                   Добре, я згоден мовчати!

Дж: Ну, ще добровольці є?

Устриця та Анчоус:  Є! Ми!

Дж: От і чудово!... Анумо , одягніть оцим сміливцям усі можливі засоби захисту, та нехай 

             вирушають у дорогу. (під ліричну музику «розвідникам» одягають маски, окуляри, 

             бронежилети, бризкають антисептиками, проводжають зі сльозами на очах, 

             махаючи услід носовими хустинками)

Дж: Щось так сумно стало… А на носі ..що?

Кормчий:  На носі… (придивляється) - бородавка, мем! (отримує стусана)

Дж: Яка бородавка, бовдуре?! На носі – Новий рік! А тому - чи не влаштувати б нам оце якихось танців? Га?

Медуза:   Танці? Йо-хо-хо! Три пляшечки … (згнічуються під грізним поглядом капітана) … ну хоча б йогурту.

Дж:  От знайдемо скарби – то буде вам і йогурт, і квашена капуста. А зараз – танцюють       всі!

 (Виконується піратський танець).

(З-за ялинки виходять розвідники)

Юнга:  Розвідка прийшла! Ура!

Френсіс:   Послушайтє лише, шо там било!  Там такоє било! Ми, акі акули, вибросілісь на бєрєг!..

             Обдьорлі сєбє плавнікі! Але добралісь-такі  до цього міста скарбів!

Анчоус:   Нічогеньке таке місто.  Будинок резиденції з білої цегли. Має два поверхи.      Прапор якийсь дивний майорить.

  •                   А людей тьма-тьмуща. Снують по коридорам, неначе косяки ставриди: туди-сюди, 

              туди-сюди.

Устриця:  Особливо молодняк… Їх там класифікують якось дивно: 1-й клас, 2-й клас, 3-й         і так далі, аж до 11-го.

  •                   Дуже всі завзяті й енергійні. Нам би таких у команду!
  •                   Треба завербувати!

Дж:   Завербуємо!.. Але пізніше! А як щодо скарбів?

  •                   Ми обшарили усі їхні трюми і камбузи. Але скарбів так і не знайшли.

Дж:  Та ви за дурнів нас тримаєте?...  На карті читко вказано, що саме там і знаходяться

              скарби.

  •                   Усе, про що дізналися, виклали вам як на духу! Не приховали жодної дрібниці,       мем!

Дж:  Інформація ваша дуже цікава, але що з нею робити, - незрозуміло!

Устриця:   Пробачте, мем! А ми ж іще звідти язиків привели! Може, вони нам допомо-  жуть?

Дж:  Язики?! ..О! ..Язики! Давайте їх сюди!

             (під музику приводять зв’язаних полонених: Снігову Бабу і Снігуроньку)

Юнга:  Це ще що таке?

  •                   Не що, а хто! Я – Снігова Баба, власною персоною. А це – моя подруга Снігуронька!

Дж:  Три тисячи чортів!.. Баба на кораблі! Ще й не одна!..

  •                   Баби на кораблі!.. Полундра! ( усі  з криками «полундра!» тікають за ялинку)

Анчоус:  Відставити «Полундра»!  Я їх, здається, знаю! Читав у газеті. Це символи Нового року.

              З ними ще дід «Біла борода» повинен бути. А у нього завжди мішок скарбів за

             плечима!... Згадав! Дідом Морозом його звати!

Юнга:   Так де ж він, той Дід Мороз?  І де його скарби? Ану говоріть!

Д.М.: Тут я!...А де ж моя Снігуронька?

(виходить до всіх, оторопіло дивиться на зв’язану Снігуроньку)

Д.М.: Три тисячі дохлих шпротів! … Ці негідники зв’язали мою онуку та її подругу! Ану 

            звільняйте їх негайно! Поки я остаточно не розгнівався!

Френсіс:     Клянусь останнім зубом моєї прабабці: у повітрі запахло смаженим!

(похапцем звільняють полонених, шанобливо схиляються перед ними)

 Сн: Скарби шукаєте? Так он же вони, сидять перед вами!...Погляньте в зал (усі дивляться у зал 

          через трубу, окуляри, піднявши свої пов’язки)

Сн: Чим вам не скарби?!: щирі посмішки, світлі обличчя.

С.Б.: Справжні смарагди та діаманти.

Д.М.: Правда, деякі ще потребують «ювелірної обробки»! Але це справа часу!

Дж.: Йо-хо-хо! Та це ж надійна бухта, де варто кинути якір (усі піддакують) і надовго пришвартуватися! (усі піддакують)... А зараз будемо святкувати! (усі радіють)

Сн:     Ялинка сяє від прикрас

           І зал горить вогнями

           Всіх друзів кличемо до нас

           Стрічати свято з нами!

 

Д.М.:    Новий рік до нас приходить,

               Наче сонце ясне сходить.

               Люди всі йому радіють,

               Про добро та щастя мріють.

Сн:  Про майбутнє чудо свята

        Там, де посмішка крилата,

        Підемо шляхом добра,

        Бо надія в нас одна.

 

Д.М.:   То ж до неї крок за кроком!

              З новим щастям!

 

Всі:  З Новим роком!

 

Дж:   Свистать всіх наверх! (свистять,сходяться)

           А зараз слухайте мою команду! Пісню запівай!

                           

                                                               (Звучить пісня)

 

 

 

Дж:     Увага! Увага! Оголошується перший новорічний     

конкурс!_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

           

Оповідач:    Неймовірно щедрі розсипи талантів у наших школярів. І нам такі діаманти ой як потрібні! Тож ласкаво просимо на палубу нашого корабля учнів  7 класу.   ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оповідач:  Дякуємо друзі, за чудове новорічне привітання. А на черзі юні вокалістки з 6 класу.  Вони такі схвильовані і милі!  Тож підтримайте їх своїми оплесками!_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Конкурс  ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ДМ.:(до Снігуроньки)- Внучко!

Сн.: Що, дідусю?

  • А ти ніколи не бачила пародії на себе?
  • - Ні! А що?
  • Зараз побачиш! …(до глядачів) На сцені – восьмикласники!... Зустрічайте!

 

__________________________________________________________________________ Пірат 1: Ей! Анчоусе! Йди но сюди!

Пірат 2: Я тебе слухаю, Кальмаре.

1: Та не мене слухай, а бери свою трубу, всідайся зручніше, та будемо слухати й дивитися номер від учнів 11 класу! … Шановні! (по-піратськи)... Вам слово!...

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________Конкурс ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________- - А зараз… на багаточисельні прохання наших глядачів … на сцену вийдуть… 10-класники! Зустрічайте!_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

-Ну і на цій оптимістичній ноті ми не закінчуємо, а продовжуємо нашу піратську історію.

-Щиро дякуємо вам, шановні глядачі, за увагу! Ще раз усіх з Новим роком!

-А зараз – ДИСКОТЕКА!

-Свистать усіх на палубу! Гайда, танцювати!

anchor-steering-wheel-rope-260nw-1898749018.jpg

 

docx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку