Сценарій новорічного свята для дітей старшої групи

Про матеріал
Яскравий сценарій новорічного свята для дітей 5 - 6 років. Викликає в дітей радість, захоплення, піднесенний настрій. Розвиває пісенні , танцювальні і та інші таланти дітей.
Перегляд файлу

"Новорічна плутанина"

Сценарій новорічного свята для дітей старшої групи.)

Вихователь 1.

Добрий день, шановні гості!

Наступає новий рік,

І йому м’якеньку постіль

Застилає білий сніг.

Ялинка сяє від прикрас

І зал горить вогнями.

Стрічайте діток, уже час

Нам свято розпочати.

Вихід дітей Молодша група

                 Старша група

Ведуча : І знову свято іде до нас

                Із світом чарівних прикрас.

                І кожен знає назву свята:

                Ми будем Новий рік стрічати.

Звучить фонограма завивання хуртовини, заметілі.

Ведуча:Подивіться, чийсь будинок.

             Хто ж оселився в ньому? (Розглядає будинок.)

             Тут живе Снігурка  –

             Снігова дівчина!

             З нею Метелиця і сніжинки –

             Танцівниці-балеринки.

             З Дідусем Морозом дружать,

             Дуже вірно йому служать.

 Танець балеринок молодша група

( Виходить снігурка сідає намотує клубочок) Ширма?

Ведуча

Обсипає Новий рік

Землю чудесами.

Ось і казки біля воріт

Чекають зустрічі з вами.

Діти, подивіться, ми з вами опинилися у володіннях Снігуроньки. Добрий день, Снігуронька. Що ти тут робиш?

Снігуронька: (крутить колесо  прядки). Пряжу пряду.

Ведуча

Навіщо стільки пряжі?

Снігуронька: Нехай тепліше природа одягнеться.

Ведуча

Багато ти приготувала пряжі.

Білі речі невтомно вяжешь.

Сонним деревах пухнасті шапки,

Ялинкам рукавиці вяжешь на лапки.

Снігуронька:Пряжа моя не проста, а чарівна.

Ведуча

 Допоможи нам, пані Снігуронька, знайти шлях – доріжку в царство Діда Мороза.

Снігуронька: Ну що ж, допоможу, спряду з цієї пряжі срібну ниточку, довгу-предовгу, і вийде з неї клубочок. Він-то і покаже вам дорогу в царство Діда Мороза.

Крутись скоріше, моє колесо, щоб прялась ниточка не коротка – довга, не проста – срібна

 

 Снігуронька: (дає клубочок). Візьміть чарівний клубочок, так покваптеся, до Нового року недовго залишилося.

Ведуча:   (бере клубок). Діти, а щоб було веселіше в дорозі, заспіваємо пісню.

 (Під музику виходить Снігова королева.)

 

СН. КОРОЛЕВА:

Що, чекаєте на бал,

На казковий карнавал?

Мене чомусь не запросили,

Та як ви, дітлахи, посміли!?!

Ще будете ви жалкувати,

Зіпсую зараз ваше свято!

Я-володарка крижинок,

Королева Снігова!

Пісня всюди моя лине,

Все від неї завмира:

Ялинка, швидше замерзай,

А вогники мені віддай! (чаклує, вогники гаснуть)

 

(Снігова Королева торкається жезлом до ялинки і вогники на ній гаснуть, а на жезлі - загоряються).

Вихователь 2.

А як же наше свято? Новий рік?

СН. КОРОЛЕВА: Не буде вам свята!

Вихователь 1: Але ж діти цілий рік чекали новорічну казку?

СН. КОРОЛЕВА: Гаразд, буде вам казка (чаклує):

Ось вам казки, діточки,

Тільки в них все навпаки:

Будуть злу вони учити,

Лише погане все робити. (сміється, уходить)

Вихователь 2:

Що ж таке утворила Снігова Королева? Давайте подивимось!

 

(До зали заходит Вовк, він голодний, нещасний, але добрий.)

ВОВК (співає):

Звірі всі лягли вже спати,

Я ж не можу спочивати:

В животі моїм бурчить,

Бо голодний я в цю мить.

У-у-у-у…

або

(З”являється Вовк, співає на мел. укр. нар пісні „Ти ж мене підманула»

 Пісня Вовка.

 Я голодний і сердитий,

 Хочу їсти, хочу пити.

 В мене повний рот зубів

 І ще жодний не поїв.

 

 Та набридло вже блукати,

 Собі їстоньки шукати.

 Чую, хтось сюди іде -

 На обід мені буде! (Прислухається...)

(Під музику виходить Червона Шапочка, танцює.)

Червона Шапочка.

Не піду я до бабусі,

Пиріжки сама всі з’їм!

Й капелюшок не потрібен,

Бо не модний став вже він! (намагається зняти капелюха і тупає ногою)

(Під музику виходить Вовк.)

ВОВК. Добрий день, дівчинка! Який в тебе гарний капелюшок!

Ч.Ш.: А ти хто такий?

ВОВК: Я – сірий вовк!

Ч.Ш. (дістає ошийник): Зараз я тебе на ланцюг посаджу. Буде в мене на дачі злий собака!

(Вовк лякається і тікає за ялинку, ховається, визирає, дивиться чи не пішла Ч.Ш)

Ч.Ш.(в догонку): Стій! Тобі ж хуже буде!.(«біжить» за Вовком, потім сідає на місце.)

(З’являються переляканий Вовк, озирається навколо.)

ВОВК: Фу-у-у! Оце так поснідав дівчинкою!?! Ще б трішки ... і сам в халепу не потрапив. А їстоньки все одно дуже хочеться. Мені хоча б малесенький шматочок. (сідає на пеньок, журиться)

(З’являється зайчик, танцює.)

Зайчик

Хто найсильніший в лісі цім?

Звичайно, це зайчата!

Не смій ставати на шляху,

Бо силою я в тата.

Зайчата

І вовку нас образити

Ніколи не дамо,

Як тільки сюди сунеться –

Відразу поб’ємо! (показує кулак)

Зайчата (до вовка): Ага! попався, який кусався! Сади його в мішок... Поїдеш, вовк, у зоопарк!

ВОВК: Караул, рятуйте! Допоможіть! Не хочу в зоопарк! (тікає)

(Поросята "біжать" за Вовком, а потім сідають на місця. Вовк виглядає з-за ялинки, дивиться, чи нема нікого, тоді виходить.)

ВОВК: Бідний я, нещасний вовк! Що ж це робиться в нашому казковому лісі?! Червона шапочка хотіла мене на ланцюг посадити, а зайчата і того гірше - хотіли у зоопарк відправити... У-у-у! Рятуйте! Допоможіть!

(З’являється Баба Яга, тягне скриню спиною до дітей; штовхає, намагається відкрити, але вона не відкривається.)

Б-Я (благає): «Ну, будь ласка, скринька! Відчинися!» (Скриня щось бурмотить, зойкає..( запис смішных звуків ) «Зараз як вріжу!» (пне її ногою), «От дровеняка!» (знову вмовляє, потім сідає на неї, а скриня «кричить»: «Ой, мамочки, боляче!», Б-Яга підстрибує від несподіванки. Вовк спочатку спостерігає за всім із-за ялинки, а потім виходить до Б-Я.).

Вовк: Привіт, Бабуля! Як справи?

Б-Я: Справи не важненьки у Бабусі Ягеньки!

Ось зібралась йти я на ялинку,

Як раптово все змішалось за хвилинку:

Світло згасло і в ту ж мить

На мене посуд – стриб-стриб-стриб!

Ложки на плаття причепились,

А скринька зовсім зачинилась!

Ось ніяк не могу її відчинити, а в скрині – все моє життя! Що робити з нею, не знаю?

ВОВК: Треба поміркувати… а може, з нею потрібно ласково, по-хорошому? Я ось бачив – ти її лаяла, костяною ногою штовхала…

 Б-Я: Ну, давай спробую по-хорошому (говорить їх ласкаві слова: красавиця ти моя, ягідка ти моя дубова і т.п.)

(Звучить музика або голосний скрип, скриня «відчиняється»:

Б-Я дістає зі скрині новорічний одяг,

струшує його, він в пилюці (мука), чхає.)

Б-Я: Ну, що, Вовчок – Сірий бочок, теперь полетіли до дітей на ялинку!

ВОВК: Полетіли!

(Вовк сідає на мітлу задом наперед, намагаються летіти в різні сторони, не получається, поки Б.Я. не показала Вовку, як потрібно сідати на мітлу. Облітають ялинку із другої сторони виходять.)

ВОВК:

Вам усім привіт, малята,

Ми прийшли до вас на свято!

Хочемо ми з вами грати,

І співати й танцювати!

Б-Я:

Я - Бабусенька Яга,

Та не бійтесь, добра я!

Можу чудеса творити

Веселим свято вам зробити.

Вихователь 1: Ну, що ж, проходьте, ми добрим гостям завжди раді!

Б-Я:

 

Вихователь 2:

Тож давайте діточки

Заспіваєм дружно ми!

ПІСНЯ «                                                      »

Вихователь 1: А де ж Дід Мороз? Може спробуєш  почаклувати!?!

 Б-Я: Добре спробую!

Тари-бари, растабари! -

Швидше дійте мої чари:

Вітри буйні, закрутіть –

Дід Мороза ви сюди несіть!

(Чути чарівні звуки.)

Чари діють, часу не гайте,

Діда Мороза зустрічайте! А нам пора рятувати від Снігової Королеви Новий рік. Прощавайте!

(Вовчик з Б-Я "летять" на мітлі за лаштунки.)

 

Ведмежа і Заєць сидять спинка до спинки: чекають Діда Мороза.

Заєць.

Набридло чекати Морозу,

Я так більше не можу,

Я від Дідуся Мороза

Смачного гостинця чекаю.

Давай-но краще пограємо,

Один одного ми подогоняем.

Ведмежа. Думати, заєць, не заважай.

Заєць. А про що ти думаєш?

Ведмежа.

Дідусь Мороз прийде,

Всім подарунки принесе.

А йому-то хто подарує?

Радість хто йому принесе?

Заєць.

Точно, міша, будемо думати.

Можна що-небудь придумати.Думають.

Заєць.

Я морквину подарую

Дуже смачну свою.

(Показує).

Ведмежа.

Меду краще немає на світі,

Тобі скажуть навіть діти.

Заєць.

Я піду, гляну туди,

Може, вже йде сюди?!

Йде

Ведмежа (міркує).

Чому морква смачніше?

Мед пахучий, соковитий.

Ох, який солодкий, ням-ням.

Сподобається Діду Морозу.

Їсть і поступово йде.

Заєць.

Ні, не видно Діда Мороза.

(Повторює слова Ведмедика.)

«Меду краще немає на світі!»

Все ж морковочка смачніше,

Та й солодша, і ситніша.

Ох, яка смачна, солодка!

Їсть моркву. Заходить Ведмедик, їсть мед.

Заєць. Міш, дай спробувати медку.

Ведмежа. А мені морковочку твою.

Заєць (заглядає в бочонок). А де ж, мишко, мед?

Ведмежа (теж заглядає у свій бочонок і каже здивовано). А з’їв його весь мій рот. А морквина де твоя?

Заєць. Зубки згризли.

Обидва.

Ось так так!

Що ж робити нам, друзі?

Дідусеві Морозу

Як тепер дивитися в очі?

Заєць.

Ой, діти, допоможіть,

Що нам робити, підкажіть!

Ведуча. Допоможемо ведмедю і зайчику? Горщик для меду порожній. Давайте ми його наповнимо чим-небудь смачним.

 

Діти дають цукерки, печиво і наповнюють горщик.

 (Під урочисту музику до дітей виходить Д-М.)

Дід Мороз.

Привіт, діти,

Здрастуйте, гості дорогі!

Ведмежа і Заєць.

Всі тебе ми дуже чекали.

Про твій прихід знали.

Заєць.

Прийми подарунок мерщій

І від нас, і від дітей.

Дід Мороз. Дякую зайчику, дякую ведмедику. Спасибі, діти. Всіх вітаю з Новим

роком! Любі ви, мої малята: любі хлопчаки й дівчата!

             Це я, отой казковий дід, якого знає цілий світ.

             Який з дарунками мандрує, щастя й долю всім віншує.

             Тож прийшов я і до вас, щоб у цей святковий час

             Подарунки вам роздати, з вами весело пограти!

Ведуча. Ми дуже раді тебе бачити, Дідусь Мороз але у нас біда.

               Подивись ,дідусю. на ялинку В кульках різних і сніжинках

                І прикраси одягла  Та чомусь сумна вона

 Дід Мороз. А чому так? Що у вас сталося?

Вихователь:Снігова королева тут все зачарувала: у ялинки вогники забрала,

 а в казках все зробила навпаки: добре стало злим, а красиве потворним,

злюки подобрішали.

Лише завдяки чарам Баби_ Яги ми змогли повернути ялинці вогники,

а от з казками ніяк не впораємся тому ялинка і сумує.

Дід Мороз.Тож будемо ялинку звеселяти, казки додому повертати!

                   (Де мій посох? Вихователь подає посох)

                   Вітри, буревії, сніжні заметілі,

                   Ви навколо світу полетіть!

                   Казки розшукайте  та нам повертайте!( б’є посохом ..звукові єфекти)

Хоровод «   В лесу родилась елочка»  

  Вихователь: Як добре що ти нам допоміг дідусю наші найменші дітки           підготували тобі віршики.                                                                          

Вірші молодша група

Вихователь 

Як добре, що до нас на свято
Ти зміг, Дідусю, завітати
Тебе, ми бачити всі раді
на Новорічнім карнавалі.

ПІСНЯ-ТАНОК «ПРИГОДИ З Д-М».

Ведуча: Дідусю, а можна діткам скористатися твоїм чарівним посохом.

Вірші старша група

Дід Мороз

Ой же, діти, молодці ви,

Спритні в танці, дзвінкі в співі.

Щиро Діда привітали

І чудово розважали.

Приніс торбинку чарівну

Цукерок в ній багато,

Для хлопчиків й дівчаток

Дід Мороз

Згасають святкові вогні,

І важко прощатись мені.

Снігурка: Дуже весело з вами,

Веселі таночки з піснями.

Снігова королева: Хай щастя несе Новий рік,

Здоров я й добра на весь вік!

Разом: Щоб вам весело жилося,

Щоб все кращеє збулося. (уходять).

doc
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
2175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку