Сценарний план
Новорічного свята
Новорічна пригода «Не так сталося, як гадалося»!
(Під урочисті фанфари заходять ведучі)
Ведучий 1. Добрий день всім присутнім у цьому залі!
Ведучий 2. Доброго дня шановні гості!
Ведучий 1. Здрастуйте всі, хто прийшов у цей зал,
і навіть ті — хто запізнився на бал.
Ми вітаємо вас, запрошуємо всіх
нехай в цьому залі лунає тільки сміх!
Ведучий 2. З Новим роком, з новим щастям
ми вітаєм знову вас.
Свято веселе і дійство чудове
нам починати вже час.
Ведучий 1. Слухайте! Ніби в чарівному сні,
в школі сьогодні засяють вогні,
музика тут залунає і сміх
вечір святковий сьогодні для всіх.
Ведучий 2. Хто любить сміх, і вміє жартувати
хай завітає в цей зал.
запрошуємо всіх на новорічний карнавал.
Ведучий 1. Святковий, веселий,
повний посмішок на кожному обличчі.
Зимовий, радісний, хвилюючий
він не повторюється двічі.
Ведучий 2. Чарівний день, чарівне свято
Пісень багато буде в нас лунати.
Ведучий 1. Про зиму чарівну, казкову, величну,
ми пісню прослухаєм з вами незвичну.
(Пісня )
Ведучий 2. Слухайте, слухайте директора наказ:
час веселитися, радіти нам час.
Ведучий 1. З Новим роком ми вітаєм,
щастя всім ми вам бажаєм,
щоб прожити вам цей рік не сумний,
і всім без бід,
щоб охоче працювали,
а в свята відпочили.
Ведучий 2. А зараз в подарунок для вас
Новорічні привітання підготували 2-ий й 3-ий клас.
(Виступ 2-3 класів)
Ведучий 2. Ось таке вступне у нас слово, почали ми всі чудово, а тепер ми просимо всіх, щоб в залі лунав сміх, щоб…
(починає лунати мелодія завірюхи…заходить Зима за нею підтюпцем Сніговик, наляканий і сором’язливий…Зима стає посеред залу відчуває себе вільно і поводиться нахабно…)
Зима. Кхе-кхе… Стоп, стоп, стоп… Все можете «звертати» своє свято, збиратися, забирати свої прикраси, вдягатися і йти додому… Ніякого Нового року тепер не буде отже немає, що святкувати… Хто там у вас головний? Директор? Де він? Ви? От проконтролюйте процес завершення свята… Сніговику, допоможи людям зібратись.
Ведучий 1. Постривайте, а Ви хто? Чому ви керуєте у нас у школі? У нас взагалі-то зараз Новорічне свято.
Зима. Дитино, хто я? Ти зараз мене запитуєш хто я? Я – Зима! Я володарка снігу, морозу, холоду… А це мій помічник, моя маленька розрада…мій Сніговик,- привітайся з дітьми.
(Сніговик ніяково махає рукою робить реверанс і швиденько ховається за Зимою)
Ведучий 2. Ми звичайно дуже раді, що сама Зима завітала до нас на свято, але чому ви кажете, що Нового року не буде? А як же наше святкування?
Зима. От так і кажу. Не буде тепер Нового року. Тепер взагалі ніякого «року» не буде… Для чого це вам? Буде вічна Зима! Сніг, лід… ух… ляпота. Правда мій сніговичок?
Сніговик. (махає головою і плескає в долоні задоволений)
Ведучий 1. Все ж таки, як це не буде нового року?
Зима. Та скільки вам можна пояснювати? НЕ БУДЕ НОВОГО РОКУ ВЗАГАЛІ. Ніякого!
Ведучий 2. Ну але чому?
Зима. Як же з вами важко… Мене в Естонії швидше зрозуміли. Окей… Що таке календарний рік? Це 12 місяців, так? Зміна 4-ох пір року, так? (з яких сама шикарна це ж звичайно я) Так? А ви, люди, вічно всім незадоволені. То вам мало снігу, то вам багато снігу, то вам холодно, то дуже тепло зимою, то слизько, то ожеледь вам не вгодиш… А тепер просто завжди буде Зима, сніг, мороз і те, що я хочу.
Ведучий 1. З чого ви взяли, що ми незадоволені нам все-все подобається.
Зима. Ха! Кажете все-все подобається? Сніговик! Дайно мені сюди мій Льодофон. Так от подивимось, виберемо зараз щось із будь-якої соціальної мережі, о Фейсбук. Пост Сергія: «Зима, ти що взагалі літо?» от що пише Джон: «Вранці Грудень ввечері Березень - і все це називається наша Зима», от, що пише Володя «До школи йду – заметіль, зі школи – дощ. Зима йди додому ти п’яна»… І я можу ще читати і читати… І це тільки в інтернеті, а скільки мені ваших скарг передає мій морозний вітер… У вас завжди багато претензій.
Ведучий 2. Ну це ж не ми… Ми і наші діти люблять і зиму і сніг… Правда ж діти?
(чекає відповіді від дітей «так»!)
Зима. Не ви? Та ви ще гірше певно… Я цілу ніч буду ходити у вас по _________, там притрушу сніжком, там дорогу замету, наводжу красу, «марафєт», а в день тільки й чуєш у вас і ваших вчителів «О! Дорогу знов замело, снігу по коліна, як ми додому потрапимо»? Я ходжу стараюсь для вас, а потім туди подивись там уже дорогу розчистили, там уже мій гарнесенький слизесенький лід присипали піском. Ай вам ніколи не вгодиш. А тепер не буде Нового року він у мене, він мій заручник, я вам його не віддам! Не буде змін пір року, тепер буду тільки я і ви вже всім будете задоволені.
Директор. Пані Зима, доброго дня Вам, я директор нашої школи. Я все розумію, вам прикро… Але ж дивіться які у нас сьогодні дітки чепурні зал наш святково прибраний, ялинка… Ми всі чекаємо Нового року, святкування, ми готувалися. Побудьте у нас на святі, ми постараємось вас переконати, що потрібен Новий рік, потрібне святкування.
Зима. Ви мене переконати хочете? Мене ні в Китаї, ні у Франції, ні в Естонії та Польщі не переконали, ніде. А я оце повз вашої школи до Верховної Ради йшла, попередити, що хай не лаштуються зустрічати Новий рік, і думаю вас теж попереджу. І тут ви вже як «Чіп і Дейл» які спішать на допомогу, хочете врятувати Новий рік?
Ведучий 1. Ну будь ласка побудьте з нами на нашому святі подивіться як ми гарно та весело святкуємо. І вас ми шануємо. І можливо ми зможемо вас переконати, і ви повернете новий рік…
Зима. Ха! Мрійники. Ні-ні все «скручуйте» ваше свято, немає що святкувати… Йдемо Сніговик…
Ведучий 2. Діти давайте попросимо Зиму залишитись.
(всі гуртом говорять Просимо! Просимо!)
(і Зима разом з Сніговиком помалу виходять із залу… Сніговик бере Зиму за руку зупиняє її щось шепоче на вухо в стилі «давай залишимось, от подивись які діти святкові, розважимось трохи відпочинемо, а якщо в них нічого не вийде (я впевнений в них нічого не вийде) ми підемо собі далі», зима прислухується повертається до ведучих і каже)
Зима. Добре. Раз ви просите і Сніговик хоче залишитись, давайте домовимось з вами, якщо мені сподобається у вас на святі, і ви переможете мене зі Сніговиком у декількох моїх конкурсах, я можливо й передумаю і відпущу Новий рік на волю. Сніговик заведи його.
(Сніговик заводить до зали Новий рік який з замотаними руками і заклеєним ротом і ховають його)
Зима. А якщо не сподобається мені і ви будете млявими і невеселими, тоді буде вічна Зима! Згідні? (звертається до дітей)
Ведучий 2. Давайте ризикнемо діти! Погоджуєтесь? (всі дружно говорять ТАК!)
Ведучий 1. Шановні Зима та Сніговик займайте місця у залі, а ми діти розпочнемо наше свято!
(Зима та Сніговик сідають Новий рік так і стоїть)
Ведучий 2. Отже, щоб показати нашій Зимі як ми її щиро любимо наші п’ятикласники заспівають пісню «Зимонька». Зустрічайте їх оплесками.
(звучить пісня «Зимонька» учні 5 класу… Сніговик від захвату підхоплюється і плескає у долоні)
Зима. Ну співаєте ви гарно, а от чи вправні ви. Давайте ви діти приймете участь у моєму конкурсі… Позмагаєтесь зі мною. Згідні? (чекає на відповідь) Сніговик вибери 3-ох вправних хлопчаків. (Сніговик обирає дітей)
Конкурс №1. «Міні-снігоочисник»
Суть конкурсу. Побачимо хто з нас сильніший я і мій сніжок, чи ви. Я буду сипати своїм сніжком, а вам потрібно за хвилину здмухати весь сніжок за ось цю лінію (позначає лінію). Зрозуміли?
( ведучі слідкують за часом лунає музика учасники стають навколішки, зима поступово сипле снігом, а учасники його здмухують, сніговик допомагає учасникам, зима сердиться)
Зима. Хм і вправні ви, молодці можете продовжувати далі ваше свято.
(Зима разом зі Сніговиком сідає на місце)
Ведучий 1. От ми трошки розворушились, а зараз час і посміятися. У кожній школі є свої гумористичні перли і от сьогодні до нас на свято вони і приперли. Зустрічаємо наших учнів-жартівників, які нас трішки повеселять.
(виходять учні 9 класу. під музичний супровід, починають розігрувати імпровізацію з кульками, одна квіточка і в них по кульці)
Учень 1. От ми вас і здивували, да ми вмієм все, навіть квіточку із кулькок можем змайструвать.
Учень 2. А тепер ми продемонструємо вам гостроту нашого розуму…
Учень 3. І язика!
Гуморески. (розіграти сценки у ролях)
Сценка 1.
Учителька:
— Послухай, Ромчику, якщо я скажу. «Я красива», — який це час?
— Минулий, Оксано Романівно.
Сценка 3.
На уроці хімії:
— Михайле, у тебе якого кольору розчин?
Жовтого.
— Молодець, сідай.
А у тебе, Васю?
— Червоного.
— Теж непогано, сідай.
А у тебе, Вовочко?
— Коричневого.
— Двійка! Клас, лягай!!!
Сценка 4.
На уроці історії:
— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?
Левченко здивовано:
— Я не брав... Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.
Ще більше обурившись, вчителька йде до директора і переказує йому свою розмову із завучем.
Директор задумливо:
— А який це був клас? — 5 клас.
— Ні, ці не віддадуть...
(хлопці виходять із залу під музичний супровід)
Ведучий 1. Не одне свято не обходиться без гарних пісень, от і наше новорічне свято не виключення! Зустрічайте!
(Пісня )
Ведучий 1. У кожній школі панує своя атмосфера. І погодьтеся з думкою, що на неї впливають і наші вчителі.
Ведучий 2. І щоб знати, яких сюрпризів чекати нам від вчителів, ми ввели посаду «Шкільного астролога».
Ведучий 1. Зустрічайте.
(виходить ____________ як заучка з великою кількістю листків з гулькою на голові в окулярах)
Астролог. Недоспані ночі дають свій результат. Ой, добрий день. зараз я вам повідаю про що ж віщують зорі.
ГОРОСКОП ПРО ВЧИТЕЛІВ
У овна, дуже непередбачуваний характер, з ним важко знайти спільну мову, особливо коли він говорить англійською. Овна легко вивести з себе. У гніві він дуже галасливий, але тримати зла не стане. Цим ви й користуєтесь. Але у році Вогняного Півня у вчителів-овнів буде все ОКЕЙ.
Тільців у нас у школі ціле стадо. Є ранні Тельці, Тельці в апогеї, і пізні Тельці. Є Тельці-депутати, є Тельці-родичі, є Телець-матуся.
Не переоцініть терпіння Тільця - рано чи пізно воно закінчиться, і тоді від вас не залишиться і сліду. Вчителі-Тельці відрізняються надмірною упертістю. Такий вчитель не відступить від плану уроку нізащо особливо якщо йде історія. І, до речі, будьте завжди готові до уроку - дива не станеться. Тілець не любить відсутності стабільності, лінійка буде щопонеділка. Тому навіть не варто міняти порядок у школі. Чекайте від Тельця постійного контролю.
Близнюки - вчителі у нашій школі відсутні. Бо кожен вчитель це особистість.
Спілкування з учителем-Раком має бути дуже акуратним - він дуже вразливий. Якщо щось його образило під час уроку, він легко може зупинити його і відмовитися продовжувати. Спробуйте заговорити йому зуби. Якщо ж у вас вийшло не образити Рака, він буде милим і веселим, проявить високу ступінь прихильності як до члена сім'ї.
Царів серед вчителів немає.
Діви вчителі відчутні, вони ще досі мріють взяти участь у конкурсах краси.
Терези-вчителі перш ніж щось сказати чи зробити добре все зважують. Терези-класні керівники не набридають класу. Вони не люблять викликати батьків до школи і не будуть лізти в конфлікти між учнями.
Учитель-Скорпіон буває ранній і пізній. Учитель-Скорпіон - не для учнів зі слабкими нервами. У нього в класі потрібно виконувати все по максимуму. А його гострий погляд приборкає навіть самих буйних! Скорпіон може виглядати тихим і не жалити першим. Але лише один ваш невірний рух, і отрута полетить в вас без зволікань. Навіть не намагайтеся з ним сперечатися. Якщо гнів учителя-Скорпіона неминучий, вдайте, що нікого тут немає. Бути учнем Скорпіона - значить пройти школу виживання в екстремальних ситуаціях.
Стрільці-вчителі відсутні.
Ніколи не сперечайтеся з учителем-Козерогом. Він завжди правий, навіть коли не правий. Чим старше Козеріг, тим сильніша ця риса. Якщо Козеріг молодий то він більш поміркований. Кивайте і віддано дивіться в очі. Якщо він каже «Треба!» - Значить треба! Якщо завинили, то не виправдуйтеся, а попросіть поради, як все виправити. Козеріг-учитель завжди оцінить корисні заходи і дисципліну. Для прихильності Козерога не завадить вести себе толерантно.
Водолій (21.01 - 19.02)
Водолій приходить працювати в школу вкрай рідко. І тому в нас його немає.
Риби (20.02 - 20.03)
Вчителю у школі не можна мовчати як рибі. Тому у нас їх і немає.
Гороскоп вчителя - це шанс для учня знайти підхід до педагога, а для вчителя - поглянути на себе з боку. Успіхів вам у новому році!
Ведучий 2. Будьте обачними і слідкуйте за гороскопом. А зараз учні першого класу приготували цілий виступ в подарунок для нашої зими.
(Пісня 1 клас)
Виступ – (1 клас)
Зима. Ну ви гарно підготувалися і діти у вас молодці. Але не думайте що все буде так просто. Я хочу перевірити ваші інтелектуальні здібності. Я задам вам декілька питань, загадаю трішки загадок. Побачу як ви навчаєтесь у школі. Найактивніші отримають від мене міні-подарунки не така я вже й зла… тільки я не люблю шуму хто буде знати відповідь підіймайте руку і я вас вислухаю домовились?
(Зима задає питання та загадує відповіді найактивнішим Сніговик роздає солодкі подарунки)
Новорічна вікторина №1 «Загадки».
Новорічна вікторина №2 «Новорічний калейдоскоп».
Зима. Так видно ви не дарма ходите до школи молодці. Ну продовжуйте що вас там далі по програмі?
Ведучий 2. Програма у нас насичена і цікава, а головне співоча! Зустрічайте учнів 2-3 класів, які запрошують усіх до хороводу!
(Пісня ,)
Ведучий 1. Зараз діти пора нам трішки з вами й розважитись, щоб не замерзнути.
Ведучий 2. Так давайте з вами трішки розімнемось та приймемо участь у Новорічних конкурсах нам потрібно 12 людей, хто має бажання підіймайтесь, бажано щоб хлопчиків і дівчаток було порівну.
Ведучий 1. Тепер давайте ми поділимося на 2 команди по 6 людей. Вигадайте назву для своєї команди.
(На табло для зарахування балів записується назва команд)
Ведучий 2. Перший конкурс.
«Утримай сніжинку»
Ось ви отримуєте по легенькій сніжинці кожен. Ваше завдання по команді почати дути на вашу сніжинку таким чином, щоб вона не упала. З якої команди учасник протримає «сніжинку» в повітрі довше за всіх – та команда й перемогла. Їй зараховується 1 бал.
Ведучий 1. Другий конкурс
«Соколине око»
Ви бачите у нас посеред нашої зали з’явились святково прикрашені лунки. У вас у кожної команди є декілька «сніжків» рівної кількості. Команди стають напроти своїх лунок. По команді ви по черзі починаєте кидати сніжки намагаючись поцілити у вашу лунку. Сніжки, що впали не можна підіймати. По команді «Стоп» проводиться підрахунок «сніжків». У кого більше, та команда перемогла. І отримує один бал. Якщо сніжків порівну конкурс проводиться знову.
Ведучий 1. Третій конкурс.
«Сніговий ком»
У кожної команди є свій «сніжний ком». Завдання кожному учаснику з команди почергово оминути всі перешкоди зигзагом котячи руками свій сніжний ком. Якщо перешкоду буде збито учасник повертається до початку і знову починає котити свій сніжний ком. Оминувши всі перешкоди учасник передає естафету своєму побратиму по команді. Виграє та команда учасники якої швидше справились з завданням. Команда переможець отримує 1 бал.
(відбувається нагорода переможців але й команду, що програла теж нагороджують)
Зима. Ну я бачу, що ваші діти вправні, а як щодо батьків та вчителів? Я хочу щоб вони теж пройшли ці конкурси і показали чи варті вони свої дітей. Сніговик вибери будь ласка по три учасники до 2 команд батьків та вчителів.
(нагороджується команда переможець )
Ведучий 2. Ми всі чекаємо нового року з нетерпінням, прагнемо відчуття свята! От і 6 та 7 клас хочуть подарувати нам трішки новорічного настрою!
(Пісня 6-7 клас)
Ведучий 1. Ніколи не можна забувати про своє коріння, традиції свого народу. Взимку ми святкуємо не лише свято Нового року, а й багато християнських свят. Сьогодні до нас на наше свято завітав Різдвяний вертеп.
(Виходить Вертеп.)
Зима. Та й добре у вас і коріння ви своє не забуваєте і ніби й діти у вас веселі тай вчителі з батьками не пасуть задніх. Але не тягнете ви якось на рятівників Нового року… Та й поспішаю я вже, мені ще в скільки країн потрібно потрапити попередити їх. Сніговик бери Новий рік і йдемо звідси.
(Зима повільно починає виходити із залу, Сніговик приречено бере за зв’язані руки новий рік, витирає сльозу дивиться на діток і зупиняється)
Сніговик. Досить, чуєш мене, досить! Чому ти така зла? Я не хочу тебе слухати, я вже скільки часу плентаюсь з тобою по світу, підкорююсь тобі, а ти мені навіть слова сказати не дала! А я доречі теж вмію говорити і ще й як говорити! Я не просто глиба снігу! Я живий і веселий! І мені сподобалось на сьогоднішньому святі у цій школі! І я знаю, що тобі теж сподобалось! Чому ти не можеш цього визнати!? Перестань бути такою ВІДМОРОЖЕНОЮ, ти не така зла!
Зима. Що?! Як ти смієш так зі мною розмовляти? Шматок снігу ти не вдячний. Чого ти стаєш на їхню сторону? Невже ти не хочеш вічної зими вічного холоду? Ти ж без мене загинеш, ти загинеш коли прийде новий рік і знову настане чергова весна!
Сніговик. А я не хочу жертвувати посмішками, здоров’ям та задоволеннями цих дітей. Вони люблять тебе і люблять сніг та санчата і ковзани. Але їм потрібне сонце, тепло, квіти, кольори яких у тебе так мало. І якщо вже на те пішло, я не хочу вічного життя з таким упертюхом як ти! Я краще вже буду жити у холодильниках цих діток. Правда ж дітки ви не дасте мені розтанути? (діти кричать Так!) Я відпускаю новий рік! (Сніговик розв’язує новий рік поки Зима до нього добирається)
Зима. Ні-і-і!
(забігають до зали три пори року Весна, Літо, Осінь.)
Весна. Що у вас тут сталося?! Зима, що ти накоїла?
Літо. Ми вас вже дуже довго шукаємо.
Осінь. Що це за вигадки з відміною нового року? Непотрібно нам природних катаклізмів. Як це жити без зміни сезонів?
Весна. Ти подумала як люди будуть жити без мене? Без першого проліску, без смачного березового соку, цвірінькання перших птахів, без першого весняного тепла?
Літо. А без мене, без мене ж як? Без липового меду, червоноликих суниць та довгих літніх канікул?
Осінь. Ну а без мене людям справді не вижити, без щедрого багатого врожаю?
Говорять разом пори року: Ти нас запитала чого хочемо ми?!
Зима. Ні, і не збиралася.
Новий рік. Та заспокойся ти! Як на Зиму ти занадто «гаряча». Та не вийде у тебе нічого! Тим більше діти у тебе мене відвоювали я спостерігав за святом.
Зима. Ні не відвоювали… мені і зовсім не сподобалось, а ми домовлялись…
(зима ображено і по дитячому говорить, а Сніговик її перебиває)
Сніговик. Ну не обманюй… ти сама пару хвилин назад мені говорила що тобі сподобалось.
Зима. (Тихенько і ображено) я не хочу знову слухати які всі не задоволені а потім просто розтанути і пропасти…
Новий рік. Ну зрозумій ти вже все у цьому житті повинно бути на своїх місцях і йти почергово. Не можна народитись старим, а потім різко помолодіти! Або піти у перший клас і відразу отримати атестат. І зиму ніхто не буде цінувати якщо перед нею не буде дощів, тепла, квітів… І ти ж все рівно щороку повторюєшся. А щоб чомусь щиро зрадіти, за цим потрібно трішки засумувати.
Зима. Ай… (махає рукою насуплено відходить у сторону)
Новий рік. Дякую тобі Сніговику, за те що звільнив мене. І вам діти дякую за те що відвоювали мене у чесному бою. Я хочу зробити для вас подарунок. І на мою думку немає кращого подарунку ніж пісня. (повертається бере мікрофон вдягає сонце захисні окуляри) де там мій танцювальний балет? (до нового року приєднуються осінь, весна, літо і сніговик)
(Новий рік виконує пісню Mad Heads XL – Новий Рік, біля нього танцюють і підспівують йому осінь, весна, літо та сніговик які потім затягують у танок зиму)
Сніговик. Я теж хочу зробити діти вам подарунки, але у мене є умова. Згідні виконати її? (Так!) Щоб отримати від мене подарунок потрібно дуже весело та запально протанцювати під одну з моїх пісень, запрошую всіх тих хто хоче отримати подарунок від мене до танцю!
(звучить пісня Плач Єремії – Миколай Бородатий ведучі запрошують до танцю всіх учнів, всі учні починають танцювати, а з ними і всі учасники новорічного свята, Новий рік і Сніговик під час танцю ближче до його закінчення роздають дітям подарунки новорічні.)
Зима. Вибачте мене діти, буде у вас і Новий рік, і зміна пір року… Але будь ласка люди будьте й до мене терплячими, а то ви мене знаєте вже…жарти зі мною не проходять.
(Зима бере мікрофон і починає лунати пісня Падає сніжок до неї згодом приєднується Брижицька Н.)
Ведучий 1. Ух і веселе у нас вийшло Новорічне свято! Я надіюсь, що всім воно сподобалось!
Ведучий 2. Ну що ж прийшов час нам прощатись і готуватись до зустрічі нового року! Зустрінемось з вами вже у Новому році! Надіюсь наступного разу у нас все пройде без курйозів)
Педагог-організатор. Шановні учні, гості, та колеги, давайте подякуємо нашим акторам оплесками!
Всі учасники беруться за руки, вклоняються та хором говорять «З прийдешнім Новим роком та Різдвом Христовим!!!»
(звучить фінальна пісня Хай луна веселий спів!)
Кінець
1