Сценарій новорічного свята "Новорічна феєрія"

Про матеріал
Сценарій проведення новорічного ранку з участю казкових героїв в молодшій школі.
Перегляд файлу

Новорічна феєрія.

 

(Сценарій Новорічного свята для учнів 1-4класів)

Дійові особи:  сестрички – Серпантинки, Баба Яга, Кощій Безсмертний, папараці, Снігуронька, Дід Мороз, учні.

 

Хід свята.

 

В прикрашеній новорічній залі по периметру стоять учні.

Ведуча: Дорогі діти, сьогодні ми з вами будемо приймати участь в веселому, яскравому, чарівному святкуванні Нового року. Будемо гратися,водити хороводи, танцювати, приймати участь в конкурсах, будемо веселитися.

До нас на свято завітали чарівні веселі красуні сестрички – Серпантинки. Подивіться, як вони танцюють запальний танок)

(Сестрички – Серпантинки танцюють ритмічний танок). 

Раптом до зали забігає Баба Яга переодягнена в Снігуроньку на боці у неї люстерко, в яке вона часто дивиться. Вона співає пісеньку:

 «Ой літак летів

Колеса терлися,

 Ви не чекали мене,

А я приперлася» 

Ой, куди це я потрапила? Де тут фотокореспонденти, журналісти? Що не бачите, яка краса до вас приїхала, яка фотомодель! Ану швиденько пишіть про мене статті, фотографуйте мене, яка бізнеслєді з лісу …ой, ой, з міста приїхала (позує, її фотографують). Стоп, а що тут взагалі коїться?  Скільки діточок зібралося! А чого це ви тут, а?! Ой, голова ж моя, голова, як же це я забула? Це ж вони на свято Нового року зібралися! А я ж Снігуронька! Ледве не забула! Поки по тих бутіках походила, поки голлівудську усмішку собі зробила,  поки фотографувалася, давала інтервю, то й забула, куди ж це я зібралася. Любі дітки, це ж я, ваша Снігуронька, зачекалися  ви мене, чи не так? Подивіться, який в мене прикид, а як посміхаюсь,(демонструє вбрання й посмішку) обалдеть від такої краси можна! Ой, що ж це я про себе та про себе, я ж вас мушу розвлєкать. А чи памятаєте ви, дітки, як ми з вами минулого року танцювали танок оскаженілих  каченят?!

Серпантинка: Снігуронька, що ти говориш? Не оскаженілих, а маленьких   каченят!

Снігурка – Яга: Та я вже забула, Серпантинка, я ж то стара вже, (мабуть років… (сама до себе: що я морозю, я ж Снігуронька) років мені… 18, молодая зовсім, пам'ять у мене дєвичья, ось такиє справи. Отже, дітоньки,  танцюймо танець Маленьких каченят. (Учні разом із Серпантинками і Снігуркою –  Ягою танцюють танок Маленьких каченят, але Снігурка – Яга танцює танок незграбно, увесь час помиляючись)

Наступна Серпантинка: А я, Снігуронько, все думаю і думаю, де ж це ти гроші взяла на брендовий одяг, на голлівудську посмішку…, щось мені це підозріло…

 Снігурка –  Яга: Де взяла, де взяла, Кощія Безсмертного грабанула. А ще кажуть: «Там цар –  Кощей над златом чахнет». Ха – ха – ха! Він чахне, сторожить! Як би не так! Дрихне він, спить, як дитя, солодким сном. Ось і проспав свій скарб! (сама собі: Та що це я верзу! Успіх у голову вдарив!) Та шуткую я, шуткую! Збирала все своє життя по копійці (схлипує).  Дід Мороз жадібний, ти ж знаєш! У нього снігу  узимку  не випросиш!

Серпантинка: Та що ти таке кажеш, Снігуронько! Дідусь Мороз добрий, щедрий, правда, діти? Завжди приходить з подарунками.  Та і одяг  у тебе якийсь не снігурковий… А конкурси ти підготувала, загадки?

Сігуронька –  Яга: А як же, ось вони, загадочки, ану, відгадайте!

(Читає загадки, але правильні відповіді не приймає, а говорить свої, неправильні, на яких наполягає, мотивуючи їх.)

– Без цвяха і без топірця

Збудована хатка ця.

                   (В. уч.: пташине гніздечко;  якщо учні не знають відповідей, то відповідає котрась із Серпантинок)

Снігурка –  Яга: А ось і  ні, ось і ні. Це барліг ведмедя, він же його будує без цвяхів, дощок, без сокири й  молотка. Що, хіба не так? Відгадуємо далі:

Сидить дідусь ситий

У шуби вдітий,

Хто його роздягає,

Той плаче, не вгаває.

                            (В.уч.: Це цибуля)

Снігуронька –  Яга: Ні, ні,ні. Не вгадали, бо це – Дід Мороз, ось хто. Спробуй, роздягни Діда Мороза! Пожалкуєш що на світ народився! Буде він сидіти і чекати, поки  його роздягатимуть! Як вріже! До того ж він жадібний, я вже казала.

Снігурка –  Яга: Спішать, ідуть,

А все тут та тут.

                              (В. уч.: годинник)

Снігурка – Яга :  І знову ні, бо це ви, дорогенькі  мої Серпантинки. Все спішите, спішите, все: «Нам треба йти, нам треба йти на наступне свято», а самі тут та й тут! Мабуть  чекаєте подарунків. Ну що, вгадала я ?! Пішли далі:

Тече, тече не витече,

Біжить, біжить не вибіжить,

Що це, а?

                               (В. уч.:річка)

Як би не так, річка! Ні, дорогенькі, не річка,а пісочний годинник. З нього пісочок нікуди не зникає, а все в годинничку тече та й тече, його переверни і знову тече пісочок. Роблю висновки, що ви, мої дорогенькі дітки, нічогісінько не знаєте, ось такі невтішні результати! Отже ніяких подарунків вам нема. За що це я мушу їх  вам дарувати? А от ви подаруйте мені якийсь хороводик, може я подобрішаю і дам подарунки ( сама до себе: ага, зараз, я і сама цукерочки люблю).

Учні разом із Снігуркою – Ягою водять хоровод.

 Раптом зявляється Кощій Безсмертний. Снігурка – Яга намагається заховатися серед дітей.

Кощій Безсмертний: Доброго вам дня, шановне товариство! Велике нещастя в мене – зникло в мене злато, я його не  встеріг. Та золото ще б нічого! Але у скрині була качечка, в якій було яєчко, в якому була голка на кінці якої знаходиться моя смерть! Яка ж це гадюка поцупила скриню? А ви, раптом, шановні, не бачили Бабу Ягу? А то вона на мої дзвінки не відповідає, «поза зоною» бачиш, вдома її також немає: стукаю, грюкаю – тиша. А ступа й мітла в гаражі стоять. Що ж це вона, на таксі вояжирує? А за  які такі гроші, я вас запитую? За які гроші, за які гроші…Стоп, та за мої гроші! Це ж  вона в мене прихватизірувала мій скарб! Оце подружка, оце так! Діти, може ви її бачили?

(Вигуки учнів)

До згорьованого Кощія підходять сестрички – Серпантинки: Так, тут була якась Снігурка, яка зовсім на Снігуроньку не схожа. Якась розмальована, розфарбована, хвалилася одягом, голлівудською усмішкою, про Дідуся Мороза говорила, що він жадібний, загадки загадувала якісь перевернуті, не зрозумілі, а також говорила, що гроші поцупила у Вас, а потім, нібито, пошуткувала. Дуже сумнівна дама!

Кощій:  Так, все зрозуміло, це Баба Яга! Ах ти хитрюща нечиста сила, всіх обдурила! А  де ж вона?

Серпантинки: Та десь тут була!

Кощій: Допоможіть мені її знайти, скажіть їй, що я навіть згоден з нею одружитися, відмовляюсь від зазіхань на Снігуроньку. Нехай бере собі моє золото, купує собі що хоче, але нехай віддасть мені скриню з качечкою, в якій яєчко, а в яєчку голка, а на кінці голки моя смерть! Я на все згоден!

Учні разом із Серпантинками й Кощієм знаходять Снігурку – Ягу.

Снігурка – Яга: Так, любязний мій наречений, я все чула, про що ти тут говорив. І хоч минулого року мені не вдалося тебе упіймати в мої тенета,  то цього року все чудненько вийшло! Свідків скільки завгодно! Але тепер я ще подумаю, чи погоджуватись на шлюб із тобою! По – перше, затанцюй для нас, потім пограй із дітьми в  ігри та розваж їх. А там подивимося.

Кощій спочатку танцює, потім проводить ігри (ігри продумати)

Снігурка – Яга обіймається із Кощієм і віддає йому чарівну скриньку.

Добре вже, живи, Чахличку мій, тобі життя, а мені золото.

Серпантинка: А зараз, дорогі дітки,  давайте погукаємо справжню Снігуроньку і Дідуся Мороза.

( Учні разом із Серпантинками, Снігуркою – Ягою й Кощієм гукають Снігуроньку і Діда Мороза. До зали заходять Дід Мороз і Снігуронька.

Дід Мороз: Добрий день вам, любі друзі,

Всіх зі святом вас вітаю,

І в Новому році щиро щастя й радості бажаю!

Я прийшов я із заметіллю, хуртовинами, снігами,

З подарунками, піснями і для тата і для мами.

Снігуронька:

На веселім карнавалі

Вас  зі святом ми вітаєм,

І в Новому році щиро

Щастя й радості бажаєм!

Дуже хочемо узнати,

Хто тут самий найспритніший,

А хто, може, хоче, діти,

Розказать напамять віршик?

(Дід Мороз і Снігуронька пропонують дітям пограти в ігри, розказати віршик, потім усі разом водять новорічний хоровод. В іграх, розвагах, хороводі приймають участь всі учасники свята: «Музичний посох», «Сніжки»).

Далі Дід Мороз і Снігуронька вручають учням подарунки. Потім дискотека.

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку