Сценарій першого дня пришкільного табору: “Хай сонцю і квітам всміхаються діти”

Про матеріал

Розробка сценарію для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Цікава розважальна програма, яка містить різноманітні види завдань, конкурси. Також матеріал можливий для використання ранкових зустрічей по НУШ.

Перегляд файлу

“Хай сонцю і квітам всміхаються діти”

 

Сценарій першого дня роботи пришкільного табору

 

І. Організаційна робота.

    Прийом дітей в пришкільний табір.

 

ІІ. Знайомство з вожатими та дітьми

1. Знайомство з вожатими.

   - Хто запам’ятав, як звуть вожатих?

 

2. Знайомство-жарт з дітьми.

   - З нами ви вже познайомились. А тепер ми хочемо познайомитись з вами. Я рахую до трьох, на рахунок «три» кожний викрикує своє ім’я. (Вожаті намагаються відгадати, скільки Маш, Дім і т.д. у загоні.

   - От тебе звуть Вася.

   - Ні!

   - А як?

   - Маша!

   - Всі запам’ятали, що це не Вася, а Маша, і т.д.  (Сміються)

 

3. Гра для знайомства з дітьми «Сніжний ком»

  -  Ну, а тепер давайте серйозно познайомимось. Перша дитина називає своє ім’я, потім друга дитина повторює ім’я першої дитини та називає своє ім’я. Третій учасник називає імена попередніх двох та додає своє і т.д. Остання дитина повинна назвати всіх. Якщо когось не запам’ятали – можна повторити гру.

 

ІІІ. Основна частина.

1. Ігри на згуртованість колективу (на свіжому повітрі).

1.1 Гра «Що взяли з собою в табір?»

   - Рушничок взяли?

   - Хороший настрій не забули?

   - Очі взяли? А де їх поклали?

   - Мило не забули? А де його купували?

   - А смаженого бегемота? Куди його упакували?

   - Жовтий підводний човен? А є дозвіл на управління?

   - Запасні коліна не забули? А в кого ви їх позичили?

 

1.2 Вірш – луна

-  Уявіть, що ви загубились і починаєте звати на допомогу. А поруч нікого немає, вам відповідає луна…

      «Стих – эхо»

Сколько времени сейчас? (час)

Сколько будет через час? (час)

Нет, не правда, будет два, (а)

Думай, думай голова (а)

Как поёт в селе петух? (ух)

Да не филин, а петух (ух)

Вы уверены что так? (как)

А на самом деле как? (как)

Это локоть или глаз? (глаз)

А вот это что у вас? (нос)

Сколько будет дважды два? (два)

Верить вам совсем нельзя (зря)

Вы хорошие всегда? (да)

Или только иногда? (да)

Не устали отвечать? (нет)

Разрешаю помолчать.

 

1.4 Закони дитячого життя в оздоровчому таборі:

      1. Не сумувати, друзів звеселяти.

      2. Гігієна, спорт і труд завжди поруч ідуть.

      3. Повітря, сонце і травиця в лузі – ось найкращі наші друзі.

      4. Тут немає тат і мам, прибери усе ти сам.

      5. Старших себе поважай, малюків не ображай.

      6. Люби і знай свій рідний край.

 

1.5 Закони взаємовідносин у таборі:

Не забирати чужого, але й не все своє віддавати.

Не ображайся без причини.

Самому ні до кого не чіплятися.

Гратися чесно, а якщо керуєш грою не ображати інших.

Не дражнитися, не хникати, не вимагати нічого.

Ніколи двічі не просити. Не бути ябедою.

Ніколи не бути замазурою - таких не люблять.

Частіше посміхатись один одному.

 

  1.  Гра «Екстрим» 

Під час роботи пришкільного табору на нас чекає безліч різних цікавинок, ігор та забав, а головне – походів і екскурсій. Уявіть, що зараз ми опинилися на річці. Ось дуже небезпечне місце… Проходимо дуже обережно… (Всі проходять по уявній або намальованій лінії). Останній хлопчик опинився у воді. (Останній учасник імітує падіння). Нам треба терміново його врятувати! Зараз саме час потренуватися надати йому першу допомогу. (Діти передають «Рятівний круг» (м’ячик) тому, що впав у воду, а потім назад. Вожатий слідкує, щоб діти працювали дружно і злагоджено.)

  •       Але наш постраждалий все ж таки встиг наковтатися води… Тому терміново потрібно зробити йому штучне дихання. (Надувають по черзі повітряні кульки).
  •       Поки постраждалий знаходився під водою, він побачив там багато рибок. Яких саме, уявіть і намалюйте. (Конкурс малюнків).
  •       Молодці! Попрацювали дружно! Хочеться вам поаплодувати, привітати вас з музикою. Але вас багато, а нас зовсім мало. Та дружба нам допоможе! Давайте зробимо шумовий оркестр (Одні діти кричать «Ура!», інші хлопають у долоні, топають ногами, пищать від радості, кидають вверх панамки і т.д.)

 

2. Знайомство з табором

2.1.  Їдальня

- Всі знають, де знаходиться наша шкільна їдальня?

- Яке ваше найулюбленіше блюдо?

- Розкажіть, що входить до його складу та як його приготувати?

- Як треба поводитися у їдальні? (Повторення правил поведінки в їдальні. Див. додаток 1.)

 

2.2 Медпункт

- Коли потрібно звернутися до медсестри?

  Гра –пантоміма «Покажи, що болить» (Одна дитина показує, що у неї болить, а решта дітей відгадують).

 

2.3 Актова зала

- Тут будемо проводити конкурси, ігри та концерти.

- Як треба поводитись в актовій залі? (Повторення правил поведінки в актовій залі. Див. додаток 2.)

 

2.4  Спортивний майданчик

- Тут щоранку будемо проводити зарядку та лінійки, спортивні змагання та ігри. Ось перша з них - «Навпаки». (Вожатий подає команди, а діти роблять все навпаки: підніміть руки вгору (опускають руки вниз), опустіть вниз (піднімають вгору), візьміть дівчинку за руку (беріть хлопчика за ногу), візьміть хлопчика за ногу (беруть дівчинку за руку), доторкніться до правої ноги, закрийте ліве око, відкрийте очі ширше, заплющить очі, підійдіть до дівчинки, зробіть крок вперед і т.д.

 

2.5 Наша територія (клас)

      Ознайомити з класною кімнатою. Вибір назви та девізу загону  (Див. додаток 3.)

 

2.6 Наші гуртки. (Перелік та запис у гуртки).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Свято «1 червня - Міжнародний день захисту дітей»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вчитель: Щороку 1 червня, в перший день, літа відзначається Міжнародний день захисту дітей - прекрасне свято радості та одвічної надії. Адже саме в вас, діти, ми хочемо бачити здійснення своїх мрій і сподівань. Прагнемо, щоб ви росли здоровими та радісними, прославляли свої родини і рідний край.

Дитинство - це чудова пора сподівань на прекрасне життя та здійснення мрій.

 3.1 Гра «Сонечко!»

 

Хто зігріє вас, хто любить?        Хором:     Сонечко!

В кожен дім воно заходить.                 Сонечко!

Разом з ним тепло приходить.                 Сонечко!

Щиро й ніжно поцілує.                  Сонечко!

Рідну землю осяває.                   Сонечко!

Всю природу звеселяє.                  Сонечко!

 

— Дійсно, сонечко дарує життя кожній рослині, кожній тварині. Адже і рослини, і тварини мають право на життя, так само, як і кожна людина. Сьогодні 1 червня – перший день літа. А літо – пора канікул і розваг!

 

Пісня «Сонечко» (Муз. Михайла Катричка, сл. Володимира Кленца)

 

 

3.2 Слово вчителя

 

- День захисту дітей - одне із найстаріших міжнародних свят. Його започаткувала 1949 року на Московській сесії Міжнародна демократична федерація жінок, що заприсяглася “боротися за міцний мир як єдину гарантію щастя дітей”. Відтоді 1 червня було проголошено Міжнародним днем захисту дітей. А у 1959 році Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй прийняла Декларацію прав дитини.

Декларація — це просто 

Оголошення всіх прав,

Є права й в дітей, звичайно,

Треба, щоб усяк їх знав.

Знайте ж, що усі ви рівні

Від народження в правах.

І людина — змалку вільна,

Наче в небі синім птах...

Знайте, з малечку всіх діток

Треба вчить, оберігать,

І ніхто у всьому світі

Їх не сміє ображать!

Треба діткам всього світу

Не сваритись, а дружить,

І по правилах хороших,

По закону треба жить!

 

3.3 Виступ підготовлених учнів

  1. Сьогодні – 1 червня

     День захисту дітей,

     Нехай ніхто не плаче

     У цей чудовий день!

 

  1. Свято дитинства першочервневе –

Це свято для тебе і свято для мене.

Словом вітають вас, словом митця,

           Від щирого серця, юні серця.

 

  1. Захист дитинства у цілому світі –

Це місія честі, любові й добра.

Заради майбутнього треба нам жити,

Прекрасне і вічне нехай не вмира.

 

  1. Всміхається сонце привітно й ласкаво,

Цей день на планеті хай щастям сія!

Час радісно плине, змістовно й цікаво,

Добробутом повниться кожна сім’я.

 

  1. Ми всі родом з дитинства - це чудова країна,

Де співає безмежна дитяча душа,

Де немає ні зла, ні тривог, ні обману,

А навколо одне лиш – добро і краса.

 

  1. Країна дитинства – країна казкова

І часто дорослих вона вабить знову,

І часто дорослі літають у мріях,

Вернутись в дитинство живе в них надія.

 

  1. З дитинством, любі, не розлучайтесь,

В цю дивну країну щораз повертайтесь,

Вам серце завжди підкаже пораду

В дитинстві знайдете успіх й відраду.

 

  1. Дитинство щасливе в пісні злетом лине,

Вітер легкокрилий несе в майбуття.

Розкрива обійми рідна Україна

І живуть надії в дитячих серцях.

 

  1. Україно мила, ми живемо в мирі,

Затишно і гарно на рідній землі.

У дітей щасливих виростають крила,

Мрії в вирій кличуть – великі й малі.

 

10. Знаєш, скільки справ у літа?

Їх усіх не полічити!

Треба нам підсмажить спини.

Ніс убрати в ластовиння,

Накупати нас у річці,

Наперед на 3 сторіччя!

Та іще подарувати

Лісу й лугу буйні шати…

Словом, справ – не полічити!

Та найбільше треба літу,

Щоб зуміли я і ти

Набагато підрости.

 

Пісня «По сунички» (Муз. Миколи Ведмеденя, сл. Катерини Перелісної)

 

Вчитель: Але не в усіх країнах діти живуть так вільно і щасливо як ви. Понад 5 років тому дитячий фонд ООН ЮНІСЕФ оприлюднив шокуючі дані. Половина дітей у світі живуть у сім’ях, де фізичне і психологічне насильство повсякденна реальність. А кожна десята дитина регулярно стає жертвою агресивної поведінки дорослих. В слаборозвинених країнах більшість дітей щодня проходять випробування недоїданням та хворобами.

У малечі не повинно бути нещасливого дитинства, і за це маємо відповідати ми, дорослі, тому турбота про дітей, захист їхніх прав повинен стати одним з найголовніших наших обов'язків.

 

3.4. Бесіда «Права дитини»

- Які права має дитина?  (Перераховують вивчені раніше права дитини)

 

3.5 Вікторина «Права дитини не забудь, уважним завжди й всюди будь!»

Вчитель.

1) - Вгадайте назву і автора казки, які права дитини було порушено?

Объявили царску волю -

Ей и сыну злую долю,

Прочитали вслух указ

И царицу в тот же час

В бочку с сыном посадили,

Засмолили, покатили

И пустили в Окиян -

Так велел-де царь Салтан.    (А.С.Пушкин «Сказка о царе Салтане…». В казці було порушено право на життя, на батьківську любов та піклування.)

 

2) - Жила собі маленька дівчинка. Бабуся на день народження подарувала їй гарненьку червону шапочку. І відтоді усі стали називати дівчинку Червоною Шапочкою. Одного разу пішла Червона Шапочка навідати хвору бабусю. Її побачив вовк і побіг коротким шляхом. Підступом потрапив він у бабусину хатину й проковтнув стареньку. А сам приготувався до зустрічі з Червоною Шапочкою. Не встигла Червона Шапочка і охнути, як Вовк накинувся на неї і проковтнув.

- А як ви гадаєте, які права дитини порушено в цій казці? (Права дитини на життя.)

- З Червоною Шапочкою сталася біда, тому що дівчинка була дуже довірлива. До речі, коли Вовк проковтнув бабусю, він зайняв її житло. Чи мав Вовк на це право? (Кожна людина має право на житло. Ніхто не має право силоміць забиратись у наш дім. Дорослі і діти, мають почуватись у себе вдома у повній безпеці.)

 

3) - В якій казці була жінка, яка не любила дітей і погано до них відносилася. За це один малюк почав її називати «Домомучителька». Які права дитини вона порушувала?  (Казка «Малюк і Карлсон»,  там було порушено право на любов і захист дітей, на піклування – адже вона дитину закрила, а сама їла плюшки.)

 

4) -А тепер згадайте казку «Попелюшка». Зла мачуха весь час ображала Попелюшку, сестри не любили її. А чи мали вони право ображати дівчинку? Які саме права дитини порушені в цій казці? раво на любов і піклування, на сім’ю. Жодну дитину не можна примушувати до праці,  порушувалося право дитини на гру.)

 

5) - В якій казці одна жорстока особа вкрала хлопчика і залишила його жити в своєму льодовому замку? Як звали цього хлопчика? Які права дитини було порушено?  (Казка «Снігова королева», хлопчика звали Кай. В цій казці було порушено право на батьківську любов і піклування, право на вільний розвиток).

 

6) - Давно колись жила маленька принцеса на ім’я Білосніжка. Вона була лагідна, добра і гарна. Жила вона зі злою мачухою королевою. Чому мачуха наказала відвести Білосніжку до лісу? Які права дитини тут порушено? (Головне право – право на життя, А ще ми знаємо, що жодна дитина не може бути скривдженою і зневаженою).

Наша казкова подорож закінчилась. Я дякую вам за те, що ви виступили як справжні дорослі захисники дітей і правильно захищали права казкових героїв.

Проблема захисту і виховання підростаючого покоління ніколи не втратить своєї актуальності, адже діти - гарант самозбереження, здоров'я і процвітання нації. Забезпечення та дотримання прав дитини - необхідність і потреба не лише сучасного етапу розвитку України, але й пріоритетний напрямок політики нашої держави на майбутнє.

Діти – це майбутнє, і обов’язок дорослих в усьому світі – надавати дітям усе найкраще, захищати їх від усього жорстокого та злого. Саме від того, якими стануть діти, залежить майбутнє світу, кожної країни, кожного з нас. Цінуйте мир і спокій у нашій державі, відпочивайте на здоров’я!

 

Пісня «Сині дзвони» (Муз. Володимира Лепешка, сл. Емілії Саталкіної)

                                 

 

Задзвенiли дзвоники (3)

Синi, лiсовi.

Засюрчали коники (3)

У густiй травi.

 

Приспiв:

Там де синi дзвони,

Розлилось тепло,

Бо пiд синi дзвони

Лiтечко прийшло.

 

Зайченята граються (3)

В теплому вiвсi.

У ставках плескаються (3)

Срiбнi карасi.

 

Приспiв.

Ще й весела дудочка (3)

Зранку виграє,

А з грибка, як з блюдечка, (3)

Бабка воду п’є.

 

Приспiв.

 

Діти:

  1.  Ми – є діти українські,

      Український славний рід.

      Дбаймо, друзі, щоб про нас

      Дора слава йшла у світ.

  Все, що рідне, хай нам буде

  Найдорожче і святе –

  Рідна віра, рідна мова,

  Рідний край нам над усе.

 

  1. Дітвора ми українська,

Хлопці і дівчата,

 Хоч слабкі у нас ще руки,

 Та душа завзята.

 Бо козацького ми роду,

 Славних предків діти

 І у школі ми вчимося

 Рідний край любити.

 

  1. І для краю працювати,

І для краю жити,

І за рідний край в потребі

Життя положити.

Ми малі, і всі ми друзі,

Ми – одна родина,

І найкраща наша мати –

Рідна Україна!

 

  1. Хай світанки твої, Україно,

Сонце сяйвом мережить своїм.

Щира пісня земна в простір лине

І всміхаються щастям наш дім.

 

  1. Я щаслива, що в Україні родилась,

В світі кращої немає землі!

Я росою чистою умилась,

Хмарка личко витерла мені.

Вже тепло ясним промінням ллється

І земля поволі розцвіта.

Усміхнеться доля, усміхнеться,

Й поведе в щасливії літа.

 

  1. Кожну квітку я хочу відчути,

І стеблинку всім серцем своїм,

Щоб в житті найдорожче збагнути

І зробити прекрасним наш дім.

Щоб під сонцем моя Україна

Величавим розмаєм цвіла

Й працьовита, велика родина

У добрі і достатку жила.

 

3.6 Гра»Хвилинка-відпочинька»

Засиділись –  ну, вставайте,

Разом всі відпочивайте!

 

Добре те, що сонце світить!     Діти піднімають руки вгору

Добре те, що вітер віє!       Імітують хитання дерев від вітру

Добре те, що цей ось ліс     Присідають.

Разом з нами ріс і ріс!             Повільно підіймаються, показуючи, як  ростуть дерева

Добре те, що в нашій річці    Піднімають руки вперед, долоні назовні.

Синя, не брудна вода!   Імітують плавання.

І мене матуся рідна   Крокують на місці.

Після школи зустріча.   Плескають у долоні перед грудьми

Добре гратися надворі!  Стрибають.

Добре вчитися у школі!  Сідають за парти.

Добре плавати в ставку!  Імітують плавання

Добре те, що я живу!         На слово «я» руками показують на себе, потім підіймають руки вгору.

 

Вчитель:

                         Вірність шануйте, дружбу шануйте,

Не ображайте їх словом лихим.

Радість даруйте, в ногу крокуйте

Із другом щирим, вірним, палким.

 

Виконується пісня «Справжній друг»

 

1. Дружба віддана не зламається,
Не розклеїться від дощу і хуг.
Друг в біді не лишить,
Щирим словом втішить,
Отакий він, незрадливий,
Справжній друг. (Двічі)

 

2. Ми посваримось — і помиримось.

«Нерозлийвода» — кажуть всі на­вкруг.

Вдень чи в ніч негожу

Друг мені поможе,—

Отакий він, незрадливий,

Справжній друг. (Двічі)

 

3. Друг завжди мене прийде виру­чить,

Він не жде подяк і не жде послуг.

Буть комусь в пригоді,

В будь-якій незгоді

Отакий він, незрадливий,

Справжній друг. (Двічі)

 

Вчитель: Любі діти! Ви - майбутнє нашої держави, яке формується у сьогоденні. Тож наполегливо оволодівайте знаннями, творчо мисліть, розвивайте свої здібності, щоб стати гідним громадянином України.

Ми, дорослі, віримо, що ви знайдете своє покликання у житті, той єдиний вірний шлях, і Батьківщина, батьки, які дали вам життя, будуть пишатися вами.

Ви, діти, – наш найдорожчий скарб, наша радість і наше майбутнє. Бажаю всім вам, нашим маленьким громадянам, щасливого дитинства, розуміння з боку батьків та сяючих посмішок! Зичу вам, хлопчики та дівчатка, міцного здоров'я, успіхів, радісного та змістовного відпочинку під час літніх канікул!

4. Рухливі ігри на свіжому повітрі

 

 

 

Додатки

 

Додаток 1.

 

Правила поведінки учнів у їдальні

 

1.   Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.

2.   Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3.   Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.

4.   Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5.   Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

6.  Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

 

Додаток 2.

 

             Правила поведінки учнів в актовій залі 

1. Під час відвідування актової зали учень поводиться себе достойно, скромно й виховано, не ганьбить свою родину та школу. Не створює ситуацій, що загрожують життю й здоров'ю навколишніх і його самого.
2. Забороняється розмовляти під час різних дійств, шарудіти, користуватися мобільним телефоном, заважати присутнім.
3. Вказівки вчителя обов'язкові до беззаперечного виконання.
4. Учень має право самостійно виходити з актової зали тільки з дозволу вчителя.

 

 

Додаток 3.

 

        Кожний загін в літніх оздоровчих таборах має свою назву і відповідний їй девіз. Ось деякі з них:

 

«Водограй»

«Грай, співай, відпочивай,

 Хто найкращий? – Водограй!»

 

“Посмішка”

«Смійся з нами,

Смійся, як ми,

Смійся краще нас!»

 

«Сонечко»

«Любе наше сонечко,

Ми -  ніжні промінці.   

Стать хорошими людьми

Ти нам поможи!»

“Зернята”

“Хай у кожному серці,

Наче сонячна мрія,

Заспіває веселка

На добро і надію!”

“Барвінчата”

“До кришталевих криниць,

Де барвінковий гурт ступає,

Сяє сонце променисте,

Веселкові барви сяють”.

“Дружні”

“Дружба для малят,

Найвище всього -

Один за всіх

І всі за одного!”    

“Орли”

“Батьки орли, а ми орлята,

народилися, щоб перемагати!”

“Українці”

“Перешкод не бійся ані трохи,

За собою український край веди”.

 

«Сонечко»

«Гори, сонечко, ясно,

Відпочинемо прекрасно!

Один, два – не лінуйся,

Три, чотири – загартуйся!»

“Дружба”

Друг другу завжди допоможе,

Значить мир на землі переможе!”

“Соколи”

« У небесах ти високо літай,

Але про рідний край не забувай!»

“Помічники”

“Наш девіз завжди такий:

Більше діла, менше слів”.

“Прометей”

“Візьми своє серце,

 Запали його сміло,

 Віддай його людям,

 Щоб вічно горіло!”

 

«Світлячки»

«Ми – загін «Світлячки»,

Все ми робим залюбки:

Граємо, співаємо

І перемагаємо!»

“Переможці”

“Ні кроку назад, ні кроку на місці,

А тільки вперед, вперед і вперед!”

“Козачата”

“Козацькому роду – нема переводу!”

“Олімпійці”

“На Олімп зберемось разом,

У нас діти просто клас!

Всім навколо доведемо,

Що ми краще за всіх вас!”

“Калина”

“Без верби і калини –

Нема України!”

Хочуть бути всі здорові

У загоні калиновім!»

“Вікторія”

“Вікторія – це перемога, а ми

Народилися, щоб перемагать!”

“Посмішка”

“Хай небо ніколи не хмариться,

 Хай люди завжди посміхаються”.

 

«Кмітливі»

«Ми зумієм без вагання

виконати будь-яке завдання»

 

«Жваві»

«Ми всі браві,

у змаганнях  дуже жваві».

“Пізнайки”

“Ми все пізнати хочем,

Ми хочем все пройти.

Ми хочем все дізнатись

І всім допомогти”.

“Здоров’ятко”

“В здоровому тілі – здоровий дух.

Здоровя – це життя!”

 

Загін оздоровчого табору повинен мати не тільки власний девіз, а й речівку, наприклад:

 

«Невгамовні»

Девіз: «Невгамовні  ми малята,

           Ми всі дружні і завзяті!»

Речівка: - Раз, два, три, чотири в ногу!

      - «Невгамовним» дай дорогу!

      - Хто іде?

      - Ми йдемо!

      - Весело ми живемо!

      - Сумувати ніколи,

                  Бо їдуть канікули!

 

«Дивосвіт»

Девіз: «Дивосвіт, Дивосвіт,

             Ми шлемо усім привіт,

             Всі рівняйтеся на нас,

  Бо світ навколо – просто клас!»

Речівка: - Бум, Бум, Бум –

     - Проженемо ми весь сум!

     - Бам, Бам, Бам –

     - Буде весело всім нам!

     - Хай дивосвіт пізнає кожен,

                Сміх і радість переможуть!

 

«Капітошки»

Девіз: «Ми маленькі капітошки,

            Ми – одна сім’я.

            Дуже дружні і веселі,

           Радо носим це ім’я!»

Речівка: - Будь веселий!

               - Завжди так!

      - Будь бадьорий!

      - Тільки так!

      - Настрій – во!

      - Погода – клас!

      - Приєднайтеся до нас!»

 

 

 

 

Свято-розвага

Ой на Івана,

ой на Купала”.

Матеріал:

  1.    Гільце з верби – Купайло.
  1.    Солом’яна лялька – Марена.
  1.    Прикраси на гільці: стрічки, квіти, намисто, віночки.
  1.    Кропива, канупер, м’ята, любисток, папороть, жито.
  1.    Призи.
  1.    Парик для гри “Відьма”.
  1.    Напої: березовий, шипшина (для пригощання дітей).
  1.    Глечик.
  1.    Свічка.

Підготовча робота.

Протягом навчального року вивчити з дітьми: лікарські рослини свого краю; символи народних свят, зокрема купальськими;

Розучити прислів’я та погодні прикмети пов'язані з днем Івана Купала; вірші, ігри, хороводи.

Ведучий: Діточки, сьогодні, прийшло до нас давнє чарівне, повне магічного значення Івана Купала. Подивіться навкруги, яка красива природа навколо нас. В день на свято Івані Купала люди збираються біля річки, навколо вогнища, коли зійде на небі перша зірочка і веселяться, щоб прогнати все зле, набратися сил перед жнивами, бо вважалося, що вода і вогонь очищають, оздоровляють людину. Також цілющих властивостей набирають у цю ніч всі лікарські рослини, розцвітає таємнича квітка папороті. А хто знає, що говориться про день Івана Купала за народним календарем?

(Хто назве найбільше ознак – отримують призи: колоски жита, пшениці, ячменю, проса, вівса або вироби з природного матеріалу).

Діти: Після Купала не треба жупана

Земне Купало на землю упало,

Годуй бджолу до Івана, то зробить з тебе пана,

Коли до Івана просо в мішку, то буде і в ложці

На Івана нажала, а на Петра напекла

На Івана Купала баба муки не мала,

на свято Петра пирогів напекла.

Хлопці приносять джерельної води у глиняному посуді, або сік березовий, шипшини, пригощаючи всіх зустрічних, вітають: “Будьте здорові з Купайлом”.

Дівчинка:

Ой зійди дощик дрібнесенький,

Полий травицю-муравицю,

Ой вийди, Грицю на вулицю

Та принеси нам Купайлицю,

Бо наші шлопці-недбайлиці,

Не вирубали Купайлиці.

Дівчата: Ставлять у пісок Купайло – символ родючості прикрашають, дякуючи природі.

Наше Купайло з верби, з верби,

Котре краще прийди, прийди (2 рази)

Котре гірше, не йди, не йди.

Хлопці:

Купайло, Купайло, де ти ночувало?

Купайло, Купайло, де ти зимувало?

Дівчата:

Зимувало в лісі,

Ночувало в стрісі,

Зимувало в пір’ячку,

Літувало в зіллячку.

Пісня “Ой літечко теплесеньке”

(Див. журнал “Дошкільне виховання” № 5. 1989 р.)

Ведуча: Колись на Купайла прикрашали деревце стрічками, квітами, вінками. Це деревце називали Купайлом, Купайлицею, Мареною, гільцем. Найчастіше для купальського деревця обирали вербу. Навколо нього водили хороводи, співали пісні, грали в різні ігри. Ось і ми разом з вами прикрасимо наше деревце.

Дівчинка: (при допомозі вчителя встановлює деревце):

Поставлю я вербу

Сама стану збоку,

Біля верби стою, гукаю!

Дівчат на Купайла скликаю.

Ходіть-но, подружечки,

Не баріться,

На нашого Купайла подивіться.

Дівчинка: (з гурту):

Коло Купайла обметено,

Ще й барвіночком обплетено,

Ще й васильочком обтикано.

Всі діти: Нас на Купайла покликано!

Хоровод: “Коло Маренонька ходили дівоньки”

Хлопчик-Купайло (в українському одязі, на голові вінок із квітів).

Дівчата звертаються до хлопчика-Купайла:

Купайло Купайло,

Де ти зимувало?

Купайло: Зимувало в лісі,

Ночувало в стрісі,

Зимувало в пір’ячку,

Літувало в зіллячку.

Дівчинка: Ой Іванку-Купайлочку,

Не гордись,

А із друзями своїми

Разом веселись.

Ведуча: У вишневому садочку

Скопала я грядочку

Та посію квіточок,

На Купайла, на вінок.

Хлопці: Ой на Купайла Купайла,

Вийшла Маруся, як пава.

(Дівчата ведуть хоровод “Заплету віночок”. Хлопці викликають Купайла).

Дівчата (доганяють): Тут вам не бувати, нашого Купайла не брати.

Хлопці: Щоб був дощ. (Призкає водою на дівчат)

На щастя, на долю, на гарну вроду.

Ведуча: Водиця-студениця, ти обмиваєш каміння.

Хай у наших дітей здоров'я буде, як креміння.

(стрибають босоніж через кропиву).

Дівчата: (Дражнилки)

На Івана на Купала, що Іван діє?

Гречку сіє.

У нашої гречки гарні вершечки.

Що Іван діє? Пшеницю сіє?

У нашої пшениці жовті косиці.

Було б тобі Іванку, ж купатися,

Було б тобі, Іванку, з нами не гратись.

Хлопці: Ой на Івана, на Купалочка.

Не виспалась Наталочка.

Погнала бичка дрімаючи.

На пеньки ніжки збиваючи.

Приточі, Боже, більше ночі

На Наталотчині чорні очі.

Дівчинка: Ой сіно, дівчата, сіно.

Щось на наших хлопців насіло.

Понадувались як сичі.

Посідали з батьками на печі.

Хлопці: Йшли дівчата межею

Стріли “Відьму” з хвостом за нею.

Купальські ночі видрав чорт “Відьмі” очі,

Щоб жито не засівала, щоб корів не чарувала.

Хлопці: (ставить Марену – солом’яну ляльку).

Наша Марена Купалочка

Посеред річки купалася,

На бережечку сушилася,

Вийшла на вулицю, хвалилася!

Марена: У мене личко, як яблучко,

У мене брови чорнесенькі –

Зовсім я дівка гарнесенька.

Ведучий: Ну-мо в коло ставайте, хоровод розпочинайте.

(Хоровод “Марена”).

Дівчинка: Ой проведу я русалочку до броду,

А сама вернусь додому.

Ідіть, русалочки, ідіть

Та нашого житечка не ломіте,

Бо наше житечко в колосочки,

А наші дівочки у віночку.

Гра “Відьма”: Догнати “Відьму” що вирвалася з кола. Ходить “Відьма” по броду, та рве траву лободу,

В оберемки кладе, не чіпай же ти мене”.

Гра “Ой Іванку – Купайлочку”.

(Див. журнал “Дошкільне виховання” №5 1989 р).

Ведуча: На Івана Купала дівчата плели вінки і ворожили, кидаючи їх на воду у який бік попливе, туди дівка заміж піде.

Дівчинка: Піду я в садочок, нарву я квіточок,

Нарву я квіточок, сплету віночок,

Я свій віночок візьму, кину у ставочок.

Хто той віночок спіймає, той мене візьме.

(Дівчата кидають на воду, примовляючи):

Дівчинка: Пливи, віночку, за водою,

Пливе доля із тобою.

Дівчинка: Заплету віночок, заплету шовковий,

На щастя, на долю, на чорні брови.

Ведучий: Колись біля деревця над річкою, розкладали вогнище. Люди вірили в магічну його силу. Біля вогню продовжувались веселі ігри, забави, танці, жарти.

Діти, розповідають гуморески, смішинки-веселинки, жарти.

Хлопчик: “Летіла сова із чужого села”.

Летіла сова із чужого села

Окропом очі завішала.

Соломою вуха затикала

На тому люди дивилися.

Хлопчик: Не дивуйтеся ж сьому, люди!

Бо я бачила ще й дивніше:

Що щука-риба сукно ткала,

А рак-неборак цівки сукає.

Хлопчик: На Івана, на Купала.

Жаба в борщ упала.

Ведуча: Сходило Купало із долу, до долу

Час і вам, діточки, додому, додому!

Щоб душі ваші були чистими, добрими і росли ви здоровими, давайте тричі перестрибнемо через вогонь.

Ведучий: Здоров'я і щастя всій нашій родині

А цвіту і плоду моїй Україні!

Щоб був достаток на столі

У кожнім місті і селі.

Щоб працювали ми та мали,

І дарували, й пригощали!

Та хай не буде переводу

Українському людському роду!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій свята  відкриття зміни в літньому таборі

Лунає святкова музика. На майданчику вишикувалися загони. Фанфари сповіщають про  початок заходу.

Президент табору:Табір! Увага! Рівняйсь! Струнко! Головам загонів доповісти про готовність загонів розпочати лінійку, присвячену відкриттю табірної зміни у санаторії-профілакторії 

Голова 1 загону: Загін "Діамант”!

Наш девіз: 
У нашім загоні чудові дівчата!      
І кожен юнак – елегант!      
А звемося ми – "Діамант!”

Наша речівка:      
Раз-два! Три-чотири!       
Ми крокуємо всі в ногу!     
„Діамантам” дай дорогу!

Хто іде?-        
Ми йдемо! 
Весело ми живемо!       
Сумувати ніколи, 
Бо ідуть канікули!

Наша пісня:

Загонова пісня "Остров невезения"

А в наший області табір (назва) є,
Весь у квітах, травах – абсолютно весь!
Весь у квітах, травах – абсолютно весь!
Біля лінього парку табір (назва) єсть!

Тут живуть чудові діти, лікарі,
Лікуються, співають зранку до зорі!
Лікуються, співають зранку до зорі!
Тут живуть чудові діти, лікарі!

Середина канікул – забудь про навчання!
За школою і домом сумуємо дарма!
Повітря в таборі свіже, і гарний персонал!
Вам щастя і здоров’я бажає "Діамант"!

Голова загону урочистим кроком підходить до Президента табору

Голова 1 загону: Пані (пане) Президент! 1 загін на святкову лінійку  відкриття зміни вишикувано! Голова загону ___________________ (прізвище, ім’я)!

Повертається до свого загону

Голова 2 загону: Загін "Розбишаки”

Наш девіз:            
Хоробрим будь, часу не гай 
І близьким друзям допомагай!      
Не лінуйся працювати,     
Якщо хочеш дужим стати!

Якщо хочеш бути „клас”,     
То приєднуйся до нас!

Наша речівка: Наша пісня!

Наша пісня:

Загонова пісня "Ой є в лісі калина"

Любим ми відпочивати!
Це тому, що „Розбишаки”!
Любим ми співати гучно
І живемо дуже зручно!

Друзів любим, поважаєм,
На невдачі не зважаєм...
Всі приходьте ви до нас
Будь-коли в ранковий час!

Голова загону урочистим кроком підходить до Президента табору

Голова загону: Пані (пане) Президент! 2 загін на святкову лінійку  відкриття зміни вишикувано! Голова загону ___________________ (прізвище, ім’я)!

Повертається до свого загону

Голова 3 загону : Загін "Кока-Кола"

Наш девіз: 

Ми команда "Кока-Кола"!           
Жить не можем без прикола!

Наша речівка:  

Голова:
Будь веселий!
Всі: Завжди так!
Голова: Будь бадьорий!
Всі: Тільки так!
Голова: Настрій?
Всі: Во!
Голова: Погода?
Всі: Клас! Приєднайтеся до нас!

Наша пісня:

Загонова пісня  "Ярославские ребята"

Ми – команда „Кока-Кола”
Любим ми веселий сміх!
Будем тут відпочивати,
Підбадьорювати всіх!

Раз-два, раз-два – Весела дітвора!
Раз-два, раз-два – Гратися пора!

Не дарма нас у загоні„Кока-Колою” зовуть!
Ми хороші, ми веселі –
Таких скрізь і всюди ждуть!

Раз-два, раз-два – Весела дітвора!
Раз-два, раз-два – Гратися пора!

Голова загону урочистим кроком підходить до Президента табору 

Голова загону :  Пані (пане) Президент! 3 загін на святкову лінійку  відкриття зміни вишикувано! Голова загону ___________________ (прізвище, ім’я)!

Повертається до свого загону

Президент табору: Табір! Струнко! Підчас здачі рапорту начальнику табору стояти струнко!

Підходить до начальника табору

Президент табору: Пані начальник табору! Дитячий оздоровчий табір (Назва) на святкову лінійку відкриття табірної зміни вишикувнао! Табір, наш девіз!        
Всі: 
Ми все можем,            
Ми все вмієм!            
І збуваються надії!            
І летить у небо ластівкою мрія!

Президент табору: Президент табору _______________________ (прізвище, ім’я).

Президент табору стає поряд із начальником табору

Начальник табору: Святкова лінійка ,присвячена відкриттю табірної зміни у санаторії-профілакторії (назва) оголошується відкритою! Президенту табору та головам  загонів підняти прапор табору!        
Усім струнко!

Президент табору і голови загонів направляються урочистим кроком до флагштока і піднімають прапор табору. Звучить Гімн України

Начальник табору:  Табір, вільно!

Виходять троє дітей із наймолодшого загону

1 Дитина:
Що це є за днина?
Що це є за свято,
Що сюди зібрало
Так гостей багато?

2 Дитина: 
Знаю, що за днина!
Всім це варто знати!
То прийшли сюди ми 
Зміну відкривати!

3 Дитина: 
Ми любимо сонце і квіти,
І літо нам шле свій привіт!
Ми – табору (назва) діти,
Землі нашої цвіт!

Виходять

Начальник табору: Велику радість відчуває людина, коли відкриває в житті для себе  щось нове! Це радість відкриття і пізнання. Ви знаходите нових друзів, відкриваєте новий етап літніх  канікул – це відпочинок у нашому таборі! І, ми медико-педагогічний персонал закладу, щиро вітаємо Вас і Ваших батьків із початком  відпочинку у таборі (назва)!         
На нашому святі присутні гості (Представляє гостей та персонал табору )

Начальник табору:  І сьогодні ми зібралися для того, щоб стати повноправними жителями сонячної країни мрій! Ми з гордістю пов’яжемо усім жителям країни один із її символів – галстук кольору веселки! Несіть його гордо і весело! Ви станете постійними жителями і наступного року пов’яжете їх іншим!  Право пов’язати галстук країни мрій надається почесним гостям, вихователям!

Церемонія пов’язування галстуків, звучить музика
Після пов’язування всі займають свої місця, виходять двоє читців

1 Чтец: 
Я хвилююсь, як ніколи!
Я хвилююся весь час!
Адже я на відпочинку
В нашім таборі перший раз!

2 Чтец:
Все навкруг сміється!
Все навкруг буяє!
День такий знаменний
Раз в  житті буяє!

Звучить гімн табору:

Начальник табору: Увага! Табір! Рівняйсь! Струнко! Урочиста лінійка відкриття табірної зміни оголошується закритою!

Звучить Гімн України

Начальник табору: А зараз запрошуємо усіх перейти до нашої актової зали (літнього театру) на святковий концерт

Лунає музика.

Конкурси до урочистої лінійки

Конкурс малюнка на асфальті.
Конкурс проводиться до лінійки відкриття табірної зміни з метою познайомити дітей, об’єднати колективною творчою справою, виявити дитячі обдарування, прикрасити територію табору. Конкурс можна проводити й протягом  зміни. Якщо завадили погодні умови – перед закриттям.

Необхідно:

  • Заздалегідь визначити число учасників, щоб  усіх забезпечити необхідним приладдям;
  • Чітко визначити час і умови проведення конкурсу;
  • Обумовити термін на виконання;
  • Визначити тематику малюнків ("Моє літо”, "Я відпочиваю”, "Канікули – найкраща пора” тощо);
  • Призначити журі конкурсу.
  • І звичайно, кожна праця повинна бути винагороджена: призи усім учасникам, вітання переможців.

Веселого вам літа! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обладнання: художня література, народні костюми, віз, човен, пліт, коні. Одяг Нептуна і Русалок.

1 дівчина:

Слухайте люди, слухайте люди
Юності свято, сьогодні в нас буде.

2 дівчина:

Юності свято, краси і Кохання
Молоді нашій щире привітання.

3 дівчина:

Любо просимо Вас,
Завітайте до нас.

(Дівчата ведуть хоровод пісня “Як повіє теплий вітер”)

Як повіє теплий вітер
Як на Пруті крига скресне -
Все в Карпатах розільється
Все в Карпатах розів’ється
Розцвіте

Там знайде вродливу Мавку
Чорнобривий Перелесник
І в зелену полонину
І в зелену полонину
Поведе

Як на Пруті крига скресне
Люту зиму перекреслить
Оп’яніє від кохання
Оп’яніє від кохання
Голова

Перелесник обіймає
Та цілує не питає
Та питає, коли слати
Старостів

У такі зелені весни
Кожен хлопець Перелесник
Кожна дівчина як Мавка
Кожна дівчина як Мавка
Лісова

1 дівчина: Дівчата, дівчата, а де наші хлопці.
2 дівчина: Давайте покличемо їх.

Дівчата: Хлопці, хлопці, а йдіть до нас!Хлопці, хлопці, а йдіть до нас!

(Тишина)

Дівчата: Хлопці, хлопці, а йдіть до нас, як не прийдете дорікою, то привеземо теліжкою.

(Віз гарно прибраний, під’їжджає до сцени. Хлопець з опудалом підбігає до мікрофону).

1 хлопець: З святом вас дівчата.
2 хлопець: То ви дівчата, певно, не один раз кликали, тому ми вас почули і возом до вас прибули.
3 хлопець: Ходіть сюди хлопці та заспіваймо, щоб дівчата не поснули.

(Хлопці виходять на підмостки, співаючи)

Прийшов я до неї - був понеділок.
Не застав дівчини - поле барвінок.

Ага! Нема дівчини вдома - 2 р.

Прийшов я до неї - було у вівторок
Не застав дівчини - поле вона горох

Приспів

Прийшов я до неї - було у середу
Не застав дівчини - пішла на спацер

Приспів

Прийшов я до неї - була п’ятниця
Не застав дівчини - пішла на п’яницю

Приспів

Прийшов я до неї було у суботу
Не застав дівчини - робила роботу

Приспів

Прийшов я до неї - була неділя
І разом пішли ми на це гулянка

Ага! Вже дівчина моя - 2 р.

Дівчата, які стояли по боках почали сварку прислів’ями

(фонограма “Полька”)

1 дівчина: То вже й твоя! Як не віддашся, то й дома здалися!
2 дівчина: Кожна птиця, знайде свого Гриця.

Хлопець: І чим ми вам не догодили? На свято прийшли, опудало принесли, будемо ним махати, русалок від берега відганяти.
Дівчина: Так русалки і вас злякалися

(Звучить пісня човен хитається серед води)

По річці пливе човен, на веслах сидять два дужих молодці, кілька дівчат-русалочок, які опутали різними водоростями. На човні лозунг “Не знаєш броду - не лізь у воду”

Дівчина: Подивіться, подивіться, он русалки пливуть.
Хлопець: А, які гарні, ходімо до берега, може когось собі сподобаємо.

(Хлопці і дівчата біжуть до берега, викрикуючи: (До нас швидше), (Я хороший), (Я ще кращий), (А я ще не женився).

Човен причалює до берега, хлопці і дівчата роблять живий коридор. Русалки проходять повз них і промовляють:

  • З святом Нептуна Вас!”
  • Літа теплого”!
  • Дощу чистого”!
  • Здоров’я”!

Русалка: Вітаємо і поздоровляємо Вас із святом Нептуна!

(Роздають річкові лілії і піднімаються на сцену)

Русалка: Або вчасно ми прибули на свято?
Всі: Вчасно! Дякуємо!

Русалка: Вашу телеграму, ми одержали. Ось вона!

Цариці водяній, красуні молодій
Просять вас хлопці завзято
Не забувайте нашого брата
Просять вас дівчата

Вчасно прибути на свято
Просимо Нептуна з собою взяти

Бо хтозна-що маємо йому промовити,
Нептун вами гордує, бо
Пісень ваших не чує.

1 дівчина: А ми вже співали і хороводи водили.
1 русалка: Мало, мало. Що то за свято, що одним хороводом обійшлося.
2 русалка: Русалки-сестрички, зачнемо хоровод, самі веселімося і всіх гостей в ньому закружляймо.

(Русалки починають на сцені хоровод, опускаються на траву і починають танцювати, залучати всіх до танцю “Ой на морі хвиля”).

Ой, на горі хвиля
А в долині роса
Стороною дощ іде
Ой на горі жито,
А в долині просо
Стороною дощ іде
Щей дрібненький, та
На ньому траву молоденьку.

Опісля цього хороводу хлопці починають жартівливі ігри. Хлопці, жартуючи, хто найспритніший до сцени.

З глядачів входить 10 хлопців .

Гра перша

(Дівчата ділять на 2 групи і боліють за команду окремо)

Хлопці стають у 2 шеренги, лицем один до одного, рівна кількість. У кожної команди своя шапка.

По сигналу жартівник перший хлопець І і ІІ команди, надіває шапку на голову, говорить прислів’я на задану жартівником тематику, скидає шапку і передає слідуючому і так кожний учасник команди.

Жартівник вибирає собі 2 чоловік, які слідкують за тим, щоб прислів’я було сказано правильно. Команді, яка перемогла вручається приз: полумисок вареників та річкова лілія.

Гра друга

На вигоні на пагорбі вкопані 2 стовпи для кожної команди.

На самому вершечку - гачок. На гачку “котрийсь сувенір”, це може бути іграшка. Якщо І хлопець стоїть сам з палкою, він не може збити нею цю іграшку, якби не підстрибував. Для цього треба зробити живу піраміду. 4 хлопці роблять спинами міст на їх спини залазять ще двоє, їм на плечі стає ще один хлопець, в руках у нього палка, він нею збиває іграшку.

Спосіб, в котрий хлопці збивають подарунки, вони вибирають самі.

Всі разом: А де ж винуватець нашого свята? Давайте покличемо його.

Вийди, вийди, з глибини
Вийди, вийди діду водяний
Дозволь нам купатися!
Над водою гратися.
Прожектори освітлюють плесо води, по якій на плоті пливуть русалки з Нептуном.

Нептун: Хто тут бентежить тихі води?

Дівчина:

Сьогодні в нас свято,
Дозволь нам купатися!
Над водою гратися.

(Нептун виходить на берег, у святковому одязі)

Нептун:

Добрий вечір хлопці і дівчата.
Вітаю вас усіх із святом.
Нептун здавен ваш друг
І річка наша до ваших послуг.

Русалка:

Ви красні дівчата і хлопці
Візьміться за руки
Станьте в біля
Заспівайте та поведіть
Хоровод радісний
Нехай люди радіють
Нехай сміється сонце
Росте трава
Буяють красою квіти
Співайте, радійте

Дівчата ведуть хоровод, співаючи:

Вербовая дощечка, дощечка, дощечка
По ній ходить Настечка, Настечка, Настечка,
Де ж ти Настя бувала, бувала, бувала.

Як діброва палала, палала, палала.
Відром воду носила, носила, носила
Та й діброву гасила, гасила, гасила
Вербовая дощечка, дощечка, дощечка
По ній ходить Настечка, Настечка, Настечка.

1 хлопець: В цю чарівну ніч не завадилось би нам освітитися, покупатися, сили та здоров’я набратися. Запрошуйте дівчат до річки

Всі кричать, радіють, купаються.

2 хлопець: Шановий, Нептун, дозволь нам купатися.

Нептун: Що ж можна! Святая водице, чистая росице, скропи їхні лики, щоб росли великі. Умивайтеся дівчата гожі,Щоб цвіли як рожі.

(Починають умиватися. Усюди звучить “На щастя”, “На здоров’я”, “На долю”)

Нептун: Свято наближається до кінця. Масові танці тривають, звучать різні українські пісні.

Нептун і русалки веселяться разом з молоддю.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ 
ЗМІНИ

ЗАХОДИ

День 1

ЗАЇЗД. Знайомство з "Планетою дитинства". Проведення рольових ігор на знайомство. Знайомство зі спортивними майданчиками.

День 2

СКЛАДАННЯ КАРТИ "ПЛАНЕТИ ДИТИНСТВА". Вибори керівників країн. Іміджеве оформлення країн. Відкриття кінотеатру. Перший кіносеанс, вікторина. ДискусіЇ на теми "Шкідливі звички" та "Правила поведінки". Відкриття табірного радіо "Орлятко FM".

День 3

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ ТАБІРНОЇ ЗМІНИ. Сюрпризи для гостей. Святковий гала-концерт. Дискотека.

День 4

ДЕНЬ СПОРТУ. Відкриття олімпійських ігор. Веселі старти. Розпочинає роботу дитяча бібліотека. Похід. Перегляд фільму.

День 5

ДЕНЬ ТАНЦІВ. Великий танцювальний турнір. Ігри-конкурси по країнах. Тематична дискотека.

День 6

ДЕНЬ НЕПТУНА. Змагання з плавання. Різноманітні водні ігри та естафети. Перегляд фільму.

День 7

ДЕНЬ БАТЬКІВЩИНИ. Конкурси на знання національної символіки, історії України тощо. Перегляд відеофільму "До 600-річчя міста Чернівці". Виставка "Рідний край". Екскурсія. Дискотека.

День 8

ДЕНЬ ІНДІАНЦІВ. Будування вігвамів, вивчення мови жестів. Великий збір всіх племен. Посвята доньки верховного вождя. Перегляд фільму.

День 9

ДЕНЬ ЖУРНАЛІСТИКИ. Проведення радіопередач із кожної країни. Конкурс газет. Інтелектуальна гра "Брейн-ринг". Дискотека.

День 10

ДЕНЬ ІМЕНИННИКА. "Веселий підйом". Різноманітні забави з нагоди дня народження дітей. Масштабний пікнік з іменинним пирогом. Дискотека "на замовлення іменинників".

День 11

ДЕНЬ ТЕАТРУ ТА МУЗИКИ. Конкурс "Караоке". Підготовка та презентація театральних постанов. Перегляд фільму.

День 12

ДЕНЬ ТУРИСТА. Практичні заняття з пішохідного туризму. Проведення конкурсу на найкращого бойскаута. Працює "Зелена аптека". Екскурсія. Перегляд фільму.

День 13

ДЕНЬ ЗАКОХАНИХ. Працює "Пошта кохання". Проведення ігри "Любов з першого погляду" у кожній країні. Дискотека.

День 14

ДЕНЬ ШУКАЧІВ СКАРБІВ. Стратегічна гра з послідовними завданнями з пошуку головного скарбу "Планети Дитинства". Перегляд фільму.

День 15

ДЕНЬ РЕКОРДІВ. Проведення шоу незвичних талантів (по країнах та загальнотабірного). Дискотека.

День 16

ДЕНЬ СМІХУ ТА ГУМОРУ. Гумористично-спортивні естафети. Проведення гри "КВК". Перегляд фільму.

День 17

ДЕНЬ МОДИ. Виготовлення прикрас. Конкурс тату. Конкурс високої моди "Орля-кутюр". Костюмована дискотека.

День 18

ДЕНЬ ЗІРОК. Загонові справи. Масштабна гра "Стартінейджер". Перегляд фільму.

День 19

ДЕНЬ СТРАШЕННО СТРАШНИХ ІСТОРІЙ. Спортивні змагання. Конкурс "Чи боїшся ти темряви?". Чорно-біла дискотека.

День 20

УРОЧИСТЕ ЗАКРИТТЯ ЗМІНИ. Святковий гала-концерт. Велике вогнище табору. Обрання містера та міс табору. Карнавальна ніч. Дискотека.

День 21

ПРОЩАННЯ З "ПЛАНЕТОЮ ДИТИНСТВА". Працює «Магазин Плюшкіна».Від'їзд.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    ДУЖЕ-ДУЖЕ ДЯКУЮ!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслієнко Лариса
    Цікаво, захід пройде весело. Дякую за підказку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
4 травня 2018
Переглядів
13810
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку