Сценарій першого уроку для 1 класу на тему: " Гра - подорож до країни Знань"

Про матеріал

Сценарий першого уроку для самих маленьких учнів.

Перегляд файлу

Тема.  Гра – подорож до країни Знань.

Мета: формування ключових компетентностей:

вміння вчитися – зосереджено слухати вчителя, давати відповіді на запитання;

 громадянської – формування патріотичних почуттів, бережливе ставлення до природи;

соціальної – збагачення уявлень дітей про шкільну родину як об’єднання людей;

предметних компетентностей: розширити кругозір учнів про Україну, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну, готовності бути гідним громадянином України.

Обладнання: карта України; віночок; аудіозаписи пісень про Україну; повітряні кульки, які відрізняються кольором, розміром, формою; на партах у дітей кольорові олівці, прапорці  для малювання , штучні квіти.

Хід уроку

І. Організація класу.

Вранці сонце пробудилось

І над обрієм з’явилось.

Вереснева вже пора –

Йде до школи дітвора.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

- Чим незвичайний перший день вересня?

- Що змінилося у вашому житті?

- У якій школі будете навчатись?

- У якому класі?

ІІІ. Знайомство.

1. Вправа «Серце класу».

- Дорогі діти, сьогодні незвичайний день у вашому житті – перший справжній навчальний день. Від сьогодні ви вже не просто діти, а  школярі. Вас прийняла в свої обійми дружня шкільна родина. Усі ми разом – клас. У нашого класу є серце (вчитель показує контурне зображення серця на ватмані). Зараз ми познайомимося з вами і побачимо, як наше серце класу буде розквітати.

Тож давайте знайомитись. Я – ваша вчителька. Звати мене …. Мені подобається проводити цікаві уроки для дітей (вчитель представляється і прикріпляє штучну квітку до ватману).

Діти по черзі виходять до дошки, називають себе, кажуть, що їм подобається робити і за допомогою вчителя прикріпляють свою квітку до ватману.

- Ось і заквітувало, ожило серце нашого класу

2. Гра «Віночок дружби».

Вчитель пропонує дітям:

- стати в коло.

- протягнути руку сусіду справа;

- посміхнутися сусіду зліва;

- повторити хором:

Ми всі разом – це сім’я,

неповторні – ти і я,

будем міцно ми дружити,

добре вчитись, в мирі жити.

ІІІ.  Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.

  1. Слово вчителя.

Дітки,  а зараз я Вас запрошую вирушити в цікаву подорож до чарівної країни. Як називається ця країна , ви дізнаєтесь якщо правильно виконаєте всі завдання, які будуть вас чекати на зупинках.  А мандрувати ми будемо на повітряних кульках. Ви згодні?  Давайте пофантазуємо. Закрите всі оченята і уявіть, що ми зараз відлітаємо на першу станцію. Увага! Рахуємо: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3,2, 1. Пуск! Полетіли!

  1. Подорож по станціям.

А) Перша станція «Шкільна»

 

Щоб бути гарними школярами потрібно виконувати правила для учнів.  А ви їх знаєте? Зараз перевіримо і пограємо в гру «Так чи ні». Якщо «так» – плескайте в долоні, а якщо « ні» - сидіть мовчки.

Треба гарно вам читати? (Так)

Треба менших ображати? (Ні)

На перерві пострибати? (Ні)

А всі парти пописати? (Ні)

Друга треба виручати? (Так)

А треба слухати матусю? (Так)

Тоді дратуйте хоч бабусю? (Ні)

У школі вибийте шибки? (Ні)

Учительці робіть все навпаки? (Ні)

Брудне взуття носіть у школу? (Ні)

І книги кидайте додолу? (Ні)

Завжди старших поважайте! (Так)

І малюків не ображайте! (Так)

- Молодці! Всі правила для учнів ви знаєте.

Б) Друга станція « Загадкова»

А щоб нам не сумувати, Потрібно загадку відгадати».

1. Дає здоров’я – спорт,

    Вагу – солодкий торт.

    Мед – працьовиті бджоли.

    Знання глибокі -…(школа).

2. Щоб не спізнитись на урок,

    Нам голос подає …(дзвінок).

3. Цю найпершу в школі книжку

    Знає будь –який школяр.

    До усіх книжок доріжку

    Прокладає нам …(Буквар).

4. Ручки й олівці, щоб знали:

    Ми кладемо у …(пенали).

5. Що мовчить, а розуму вчить? (Книжка)

6. Довгі палички кругленькі –

    Сині, жовті, червоненькі.

    На папері походили,

    Кольори свої лишили…

    Звуться палички оці

    Кольорові …(олівці).

В) Третя станція « Казкова».

Казка стукає у двері —

Привітаємо її.

Дуже-дуже постарайтесь —

І впізнаєте її .

1. Я від баби втік, я від діда втік …(Колобок).

2. А хто буде зерно молотити? (Колосок).

3. «Цок та в лобок,та в мішок» (Котик і Півник).

4. «А хто – хто в цій рукавичці живе?» (Рукавичка).

5. Що загубила на балу Попелюшка? (Туфельку).

6. Де живе Карлсон? (На даху)

Г) Четверта станція « Математична».

- Подивимось, чи можете ви розв’язувати веселі задачки?

 Добрий лікар Айболит склавши руки не сидить.

 Черга вже на лікування: «Я за вами! Хто останній?»

 Всі приходять: дві пташини, черв’ячок і поранений жучок,

 Тигр, лев, їжак, щеня, мишеня і кошеня.

 Добрий лікар Айболит хворих вилікує вмить.

 Тож кажіть, мерщій, усім, скільки ж тут всього тварин ?( 10)

Д) «Галявина відпочинку»

Танцюємо під пісню.

Станція « Українська»

Скласти вірша про Україну.

Добери риму

На землі великій є одна країна:

Гарна, неповторна, мила … (Україна).

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й … (талановиті).

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші …(складають).

Щоб жила ц раділа кожная родина,

Щоб була щаслива наша…. ( Батьківщина)

_ Діти , як ви вважаєте,  як називається країна до якої ми потрапили?

. У кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною

Кожна держава має свою символіку: герб, гімн і прапор.

Герб – (вивішую малюнок із зображенням) найголовніший із символів; тризуб символізує мир і творчу працю.

Гімн – найголовніша пісня України, слухати яку потрібно  стоячи, мовчки.

Прапор – державний символ.

             Синьо – жовтий прапор маєм:

              Синє – небо, жовте – жито.

               Прапор свій оберігаєм,

                Він святиня – знають діти.

- Блакитний колір – це колір води, чистого неба, це символ миру.

- Жовтий – це колір зерна, хліба, сонця.

Практична робота. Малювання Прапора.

Підсумок уроку.

Учитель.  Отже,  Батьківщина –   це  та  земля,  де  ти  народився  і  живеш.

  Так  як   називається  наша  держава,  наша  Батьківщина?  (Україна)

 А ми  хто?  (українці)

 Ми  любимо  неньку – Україну  і  зробимо  все,  щоб  вона  процвітала.

 А  що  ви – маленькі  дітлахи  можете  зараз  зробити  для  України?  (Добре  вчитись,  добре  поводитись,  нести  радість  людям)

А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями.

- Любі першокласники, наш урок добігає кінця. Дякую всім за роботу!

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
2594
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку