Напередодні 8 березня завжди у школах відбуваються конкурси для дівчаток. Мій сценарій "Намисто Роксолани" розраховано для різноманітної вікової категорії. В конкурс входять і практичні завдання, і творчі, і танцювальні. Саме те, що є цікавим для молоді. Я намагалась створити сценарій таким, щоб він був сучасним та цікавим.
Намисто Роксолани
Мета: розвивати практичні знання, навики та вміння в певних життєвих ситуаціях; зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій рідного народу; виховувати естетичний смак, повагу в особистих стосунках, почуття колективізму та взаємодопомоги; розвивати у дітей фантазію і творчі здібності, вміння публічно виступати перед великою аудиторією.
Обладнання: ватман, маркери, фломастери, ножиці, кольоровий папір, клей, заготовки зі скоромовками, протокол.
Хід конкурсу
Ведучий 1
Добрий день! Ми раді Вас вітати в нашому залі!
Ведучий 2
Ми раді бачити посмішки та зацікавленість на ваших обличчях!
І мені здається, що це все не випадково.
Ведучий 1
Звичайно. Отже, сьогодні ви станете свідками унікальної події – конкурсу краси і чарівності - "Намисто Роксолани"
Ведучий 2
Прийшла довгоочікувана весна, сніг вже давно розтанув. - І так хочеться свята...
Ведучий 1
А хто ж як не прекрасна половина людства здатна створити справжнє свято?
Ведучий 2
Так, ми дуже любимо свята!
Ведучий 1
Жінка з давни-давен вважається вінцем Божого творіння завдяки своїй незрівнянній красі, грації, гармонії душі і тіла.
Ведучий 2
Лише жінка може кожен день повторювати: "Я - неповторна".
Ведучий 1
Лише жінка на чистій палітрі небес може написати: "Я - щаслива".
Ведучий 2
І лише жінці може підкоритися світ, якщо вона цього захоче.
Ведучий 1
Отже, зустрічайте шаленими оплесками найгарніших, найрозумніших, найчарівніших дувчат нашої школи!
Разом: Зустрічайте! Учениця 11 –А класу…
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(ведучі по черзі оголошують учасниць, після чого відбувається жеребкування)
Ведучий 2
Тож давайте побажаємо нашим учасницям успіху, а нам терпіння. Хоча, дійсно, не терпиться дізнатися, хто ж стане переможницею нашого конкурсу.
Ведучий 1
Одне можемо сказати з упевненістю: всі учасниці без винятку гідні цього звання!
Ведучий 2
А зараз настав час представити наше шановне журі! Це:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ведучий 1
Отже, журі представлено.
Ведучий 2
Учасниці на сцені.
Разом: А це означає, що свято починається!
Ведучий 1
Нашим першим конкурсом для дівчат є «ПРЕЗЕНТАЦІЯ» І це не випадково! Адже саме час познайомитися з нашими часрівними учасницями трохи ближче. Дізнатися про їхню вдасу, звички та захоплення. У конкурсі оцінюватиметься змістовність виступу, манера викладу, оригінальність і вміння презентувати себе. Максимальна оцінка – 5 балів.
Ведучий 2
До цього конкурсу вони довго готувалися. І ми вважаємо, що їм є що нам розповісти про себе.
Ведучий 1
Першою свою "Візитну картку" буде показувати учасниця під №1……
(і так по черзі)
Ведучий 2
Отже, з першим завданням наші учасниці впоралися без проблем.
Ведучий 1
Дівчата! Ви малювати любите? А себе намалюєте?
Ведучий 2
Хто з вас правша? А хто лівша?
Ведучий 1
А тепер послухайте наступне завдання.
На столі для кожної учасниці ми підготували по одному аркушу паперу та фломастери. Вам треба намалювати свій АВТОПОРТРЕТ. Але є одна умова -якщо учасниця правша, то малювати необхідно лівою рукою, і навпаки. На виконання завдання дається 2 хвилини.
Ведучий 2
У цьому конкурсі найбільшу кількість балів (а це 5) отримає та учасниця, яка на розсуд журі буде "найталановитішим" художником.
Ведучий 1
Займайте місця і на рахунок 3 починайте малювати,
Раз! Два! Три! Почали!
(змагання)
Ведучий 2
Ну що? Справились з завданням?
Ведучий 1
Не важко було малювати? Ану покажіть!
Молодці!
Ведучий 2
А тепер давайте взнаємо, як оцінило їхні творіння наше журі.
Ведучий 1
У кожної квітки своя чарівність. Так само і у кожної дівчини. Треба лише вміти бачити, треба лише вміти дивитися. Якщо ви переконані, що володієте цим даром, тоді не можете не помітити, що кожна з учасниць нашого конкурсу своєрідна та неповторна!
Ведучий 2
А зараз ми перевіримо, які ж ви господині?
Ведучий___________:
Оголошуємо наступний конкурс "ЮНІ ГОСПОДИНІ"
Ведучий 1
Вам буде задано 10 питань і 3 відповіді до кожного. Вам потрібно обрати правильну. Одна правильна відповідь - 1 бал. На відповідь дається 2 хвилини.
1. Виготовлення якого продукта ніколи не вдається з першої спроби?
А) омлет
Б) млинець
В) плов
Відповідь: блин ("перший блин комом")
2. Яке італійське місто подарувало світу піцу?
А) Неаполь
Б) Рим
В) Венеція
Відповідь: Неаполь
3. Назвіть овоч, який вирощували на Русі з давних пір, а назва походе від
латинського слова "голова"
А) Цибуля
Б) Капуста
В) Картопля
Відповідь: капуста
4. Що означає цей значок?
А) сильне нагрівання праски
Б) середнє
В)слабке
Відповідь: слабке нагрівання праски
5. Що потрібно додати у воду для того, щоб зелений горошок під час варіння зберіг свій колір?
А) сіль
Б) полію
В) цукор
Відповідь: цукор
6. Що означає цей значок?
А) не можна прати
Б) не можна відбілювати
В) не можна прасувати
Відповідь: не можна відбілювати
7. Яка француженка, разом з модою на духи та штучні пердини ввела в моду засмагу та коротку зачіску?
А) Одрі Тоту
Б) Коко Шанель
В) Софі Марсо
Відповідь: Коко Шанель
8. Що означає цей значок:
А) при пранні необхідно використовувати уксус
Б) речі можна сушити на морозі
В) можна відбілювати
Відповідь: можна відбілювати
9. Що зайве
А) супниця
Б) яєчня
В) салатниця
Відповідь: яєчня.
10. У якому напрямку правильно чистити рибу?
А) від голови до хвоста
Б) від хвоста до голови
В) обидва напрямки
Відповідь: від хвоста до голови
Ведучий 2
Тепер давайте підрахуємо, скільки балів заробили наші учасниці у конкурсі "Юні господині".
Ведучий 1
Ох, співає моя душа! Ноги самі йдутьу танок! Отже, наступний конкурс «Танцювальний». Протягом 3-х хвилин будуть грати різни мелодії. Наші учасниці мають якнайкраще продемонструвати свої танцювальні вміння. Максимальна оцінка – 5 балів.
Ведучий 2
А зараз журі оцінить, як вміють танцювати наші дівчата.
Ведучий 1
Жінка володіє світом, щоразу перевтілюючись, стукаючи у безліч дверей. Вона спокійна, терпелива і багато чого досягає у своєму житті.
Ведучий 2
Свої бажання вона скеровує вмілою рукою, як слухняного коня, то натягуючи, то послаблюючи попругу. У неї орлиний погляд полководця і легко стає підкореним серце, в яке вона зуміла проникнути.
Ведучий 1
Якщо ти стомився, то знайдеш спочинок на її грудях. Якщо впав, вона підтримає тебе. Якщо ти маєш честолюбиві думки, вона підкаже тобі шлях до слави і перемоги.
Ведучий 2
Наш наступний конкурс називається «Хто я?». Дівчата отримають по 1 листку на якому щось зображено, і повинні за 1 хвилину вгадати, в якому образі вони там є. Для цього вони мають задавати питання, а глядачі казати ТАК чи НІ. Правильна відповідь – 1 бал.
(Відгадують)
Ведучий 1
Одна з грецьких легенд розповідає про прекрасну богиню краси – Афродіту, яка одного разу, спустившись з Олімпу, бродила босоніж по запашній траві, знявши свої туфельки біля смарагдового струмка.
Ведучий 2
Непомітно біля туфельок проросли білі квіти, схожі на них своїми пелюстками. Так на світ з’явилися орхідеї, ароматні символи краси!
Ведучий 1
Кажуть, що дівчина подібна до квітки!
Вона красива, як орхідея!
Витончена немов камелія!
Горда, ніби біла лілея!
Ніжна, мов гірський едельвейс!
Ведучий 2
Отже, наступний конкурс «Творчий». На столах для кожної учасниці приготовлено кольоровий папір, клей та ножниці. Завдання – зробити композицію, головним компонентом якої є квітка. Оцінюється творчий підхід та оригінальність. На виготовлення шедевру дається 5 хвилин.
Ведучий 1
На рахунок 3 починайте працювати. Один! Два! Три! Почали!
(змагання)
Ведучий 2
А зараз, доки наші дівчата створюють свої шедеври, для вас музичний подарунок від ______________________________________________________________
(ПІСНЯ)
Ведучий 1
Все! Час вичерпано! Тепер давайте подивимось, як справились з роботою наші учасниці.
Передаємо роботи нашому вельмишановному журі для оцінювання.
Ведучий 2
Ти вмієш читати скоромовки?
Ведучий 1
Зараз спробую.
Ехал грека через реку, видит грека в реке рак.
А тепер ти спробуй!
Ведучий 2
Ехал грека..(не виходе)
Ведучий 1
Знаю в кого добре вийде!
Ведучий 2
В кого?
Ведучий 1
У наших вболівальників.
Ведучий 2
Запрошуємо на сцену по одному вболівальнику від кожного класу. Бажано, щоб це були хлопці.
(виходять вболівальники)
На цих листочках написано по одній скоромовкі. Зараз кожен по черзі підійде і витягне свою. На підготовку у вас 1 хвилина. Оцінюється правильність, швидкість та чіткість вимоги. Усі бали, які зароблять вболівальники підуть на рахунок тієї учасниці, з якого класу є вболівальник. Ідіть готуйтеся!
Ведучий 1
Ну що, хто спробує?
(виходять 4 вболівальника, читають скоромовки)
Ведучий 2
Журі вже готове поставити 1 бал тому, хто найгарніше справився із завданням. Цей бал автоматично переходе тій учасниці, представником якого класу є вболівальник.
Ведучий 1
Зараз до вашої уваги останнє випробування для наших любих учасниць.
Ведучий 2
А хіба це випробування? Зараз наші дівчата покажуть свої захоплення, а захоплення – це завжди улюблена справа, яку вони роблять з великим задоволенням! Отже, конкурс «Світ моїх захоплень»!
(учасниці показують свої таланти)
Ведучий 1
У сиву давнину траплялись різні дива. Наприклад, скульптор Пігмаліон створив з мармуру чарівну дівчину - Галатею. ЇЇ врода і його любов створили чудо - дівчина ожила.
Ведучий 2
Заради жінки вели війни, чоловіки заради неї витрачають свої сили. Багатство, а вона дивиться на все, загадково посміхаючись, мов Джоконда, і ще ніхто не розгадав цієї посмішки, як і не відкрив таємниці жіночого серця.
Ведучий 1
Вона - першооснова сяйливої ніжності.
Вона - першооснова краси незрівняної.
Вона - предмет нашого довічного захоплення.
Давайте ще раз привітаємо наших учасниць!
(оплески)
Ведучий 2
Ми підійшли до найбільш хвилюючого моменту нашого конкурсу, коли журі оголосить результати і назве переможниць
(художній номер)
Ведучий 1
Бачимо, наше шановне журі вже підрахувало бали і готове оголосити ім'я переможниці. Отже починаємо церемонію нагородження! І саме час передати слово журі,
(виступ журі, нагородження)
Ведучий 2
Вітаємо всіх учасниць конкурсу "Намисто Роксолани"!
(оплески)
Ведучий 1
Нехай вам щастить у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев'янучої вроди.
Ведучий 2
Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас - найкраща!
Разом: До побачення! До нових зустрічей!
1