«ПОСВЯТА В СТАРШОКЛАСНИКИ».
Мета: під час проведеннящорічного вечора – конкурсу «Посвяти в старшокласники» в нестандартній і цікавій формі представити колективи учнів 8 класу, допомогти дітям усвідомити важливість і відповідальність бути старшокласником; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівських колективів; виховувати повагу до вчителів, бажання продовжувати вчитися у старших класах.
Ведучий 1. Журливо музика заграла, і закружляло в вальсі листя.
В країну осінь завітала, красива, сонячна, барвиста.
Ведучий 2. Відкриємо завісу ненароком і зазирнем в осінню пору року.
Вона тоді буває чарівна, коли стає золотокоса.
Отож, запрошуємо в осінь.
Ведучий 1. Де сходяться осінь і літо?
А там, де пожовклі сади
Гойдають на стомлених вітах
Румяні духмяні плоди.
Ведучий 2. Де сходяться літо і осінь?
А там, де в шкільному дворі
Тримають схвильовані діти
Новенькі іще букварі.
Ведучий 1. Скінчився жовтень, і менше вже тепла,
Та й дощик починає крапотіти.
До листопада осінь всіх нас привела…
То ж час іде, чого вже тут хотіти…
А вересень був гарним. Все було:
І дощ, і сонце, чарівні світанки.
І прохолода ввечері, й тепло,
Важка робота й пісеньки-співанки…
Ведучий 2. І в таку чарівну пору ми сьогодні зібралися на традиційний вечір – посвяту учнів 9 класу в старшокласники та молодіжну організацію «СТОП» Павлопільської ЗОШ I – III ступенів – Самостійна Талановита Організація Павлопілля,
девіз якої:
«Час! Він летить у безперервному русі
І все перебуває у стрімкому дусі.
Стоп! Мій друже, на мить зупинись.
Навкруги озернись.
Дивний і прекрасний наш світ!
Вивчай його, цінуй і люби людський рід».
Ведучий 1. Усі ми родом із дитинства,
Прийшли сюди колись малі.
І ось усі повиростали
І майже вже дорослі стали.
Ведучий 2. Ну а ми прийшли на свято
І дозвольте представити вам
Всіх, хто тут бешкетував,
Тих, хто шибки вибивав.
Ведучий 1. Хто одержував п’ятірки
І дванадцяти і трійки.
Хто на великах гасав,
Гол в ворота забивав.
Ведучий 2. Хто на коврі в директора бував,
Хто предмети добре знав,
В хорі голосно співав
І на сцені виступав.
Ведучий 1. Отож, запрошуємо учнів 9 класу та їх класного керівника.
(Під різні мелодії з-за куліс під аркою заходять учні 9 класу та їхній класний керівник)
(Ведучі зачитують віршики про кожного учня девятикласника по № виходу)
Ведучі по черзі:
Про дівчаток гарно дбає
Хоч по віку він маленький
Та велике серце має
Він роботи не боїться,
І на поміч завжди мчиться.
Проте він чемний, людяний, привітний.
Він мрій своїх блакитних властелін.
Він працьовитий, чесний, милий,
Будь, Вітя, ти в житті щасливим!
І на захист встать уміє
Від невзгод всіх збереже
Слово добрим всіх зігріє.
В ній буяє радість світла,
Символ тепла і доброти,
Кожному хоче допомогти.
Завжди гарна і привітна,
Любиш спорт, а він тебе
Людям радість ти несеш
Завжди будь такою ти!
Впевнено йди до мети.
Будь в житті завжди щаслива.
То це однозначно дівчина Настя
Ти розумна, успішна, красива,
Прекрасна дівчина — ну просто богиня!
Швидкий, енергійний, гарний,
Серце добре, має працьовиту вдачу,
Любу життєву вирішить задачу.
Розумний , добрий, справедливий
Завжди усміхнений і милий,
Ти все встигаєш на ходу
І завжди відведеш біду.
В ній краса, розум і честь.
Все на світі хочеться їй вміти,
Бо терпіння, золоті руки, працьовитість єсть.
Він для всіх вас як тато і мама.
До вас таких, як є, він звик
І любить вас усіх так само.
Усі роки веде в життя,
Вчить поважати і дружити,
Проводить він вас в майбуття,
Навчає жити і творити.
Міні-танець 9 клас
Вед.1. Сьогодні грандіозна подія в житті 9-ти класників. Ритуал посвяти в старшокласники, який був винайдений французькими школярами ще в ХІУ столітті.
Вед.2: Довідка: Старшокласником вважається особа чоловічої або жіночої статі, яка досягла 14-річного віку і без «хвостів» перейшла до 9-го класу, знає в обличчя, по імені, та по батькові усіх вчителів школи,повара, техпрацівників , а також добре знає центральний вхід в школу та чорний вихід з неї.
Вед.2. .Ось ви і перейшли на третю сходинку навчання. Це найвища сходинка шкільного навчання. Для вас це дуже важливий рубіж.
Сага про появу девятикласників.
Спочатку були діти і більше нічого не було…
І сказав Бог:
-Нехай будуть у них мозги!
І стало так.
І сказав Бог:
-Нехай же зберуться дев’ятикласники в одне місце
І створив 9-ий клас!
Вчителів у них не було, та і не просили вони їх.
І були діти хитріші всіх звірів польових,
І відправилися вони шукати собі пригод різних.
І знайшли вони їх.
Швидко виправився Бог і відправив їх у Павлопільську школу.
І створив їм учителів не по образу і подобію їх , а навпаки.
І навчатися їм тепер цілий рік разом.
І поставив Бог пароль на вхід і на вихід.
І стало паролем ключове слово АТЕСТАТ,
щоб отримати який їм ще працювати і працювати…
Вед.2: Всі ми знаємо, що головне завдання учня у школі - це вчитися, отримувати знання. З кожним роком учень відчуває себе впевненіше, має більший багаж знань. Пропонуємо вашій увазі
Виступ учнів 8 класу
В школі, як у родині,
Всі ми діти, всі ми єдині.
Вчителі, як ті батьки
Нас навчають залюбки.
Тут кожен учень - творча особистість,
І кожен педагог у нас – талант.
І школа наша є найкраща в світі,
Скрізь скромність, простота, порядок, лад.
Скільки нових дисциплін
І спецкурсів, і гуртків…
Нам цікаво тут навчатись
Всім приємно спілкуватись.
Моя ти школо! Найкраща школо!
Тобі вірність пронесем крізь життя.
І з кожним роком хай міцніє друзів коло -
До тебе стежка не порине в забуття.
Школо рідна! Моя ти родино!
Моя ти весела маленька країно!
Ти іскри радості даруєш нам,
Пориви нашим незвіданим стежкам.
Звучить пісня у виконанні учнів 6 класу «Школа»
(Одночасно відео «Школа»)
Ведуча 1. На старшокласників покладаються великі обов’язки і вони наділяються маленькими правами:
1. Прибігати до школи без запізнень на перший урок з палаючими від допитливості очима.
2. З вовчим апетитом поглинати всі знання, щоб достойно і без шпаргалок писати контрольні.
3. Знання – стають для вас основним багатством і є під пильною охороною батьків.
4. Ділитися з ближнім по парті не тільки їстівним припасами, а й розумною думкою, а у випадку гострої необхідності виконаним домашнім завданням.
5. Підтримувати вогонь любові і поваги до учителів та адміністрації, запалений 9 років тому.
- І ніколи не прикурювати від цього вогню.
6. Хлопцям не направляти свої полум’яні погляди на дівчат, а виключно на знання в цілях пожежної безпеки.
7. З достоїнством нести високе звання «Старшокласник Кумарівської школи» і ніколи не потрапляти в гарні списки РВВС, КРУ, ЦРУ і директора школи.
8. Пам’ятати про обов’язки перед батьками і старатися тільки днювати в школі, а ночувати вдома.
- Тобто, робити все, щоб вами гордилися і пишалися ваші батьки і вчителі.
Ведучий 1. Девятий – це перехрестя. Хтось сміливо піде за поріг школи і продовжуватиме навчання в училищі, технікумі, коледжі.
Ведучий 2: А хтось повернеться до школи, продовжить навчання в 10 класі, але це вже буде інша історія та інший клас.
Ведучий 1:А сьогодні ми зробимо коротку зупинку на цьому перехресті, поглянемо один одному в очі і пригадаємо роки, які провели в одному класі.
Ведучий 2: До нової життєвої події ви підійшли разом із своїм наставником – класним керівником Дискою Наталією Іванівною.
Ведучий 1: В хвилини радості й печалі
Для вас був вірний помічник.
Її ви руку відчували,
Поруч був ваш класний керівник.
Ведучий: Отож, до нашого колективу «Старшокласників» вступають учні 9 класу на чолі з класним керівником Дискою Наталією Іванівною.
Ведуча Вітаємо їх!
Ведучий:Постривай, не поспішай! Якщо девятикласникам потрібно пройти посвяту у старшокласники, то подивимося, як наші 9-класники готувалися до цієї посвяти.
Відеоролик 9 клас «Як 9 клас готується до посвяти у старшокласники»
Ведучий Шановні друзі! Не секрет, що третину доби ми спимо, а більшу половину дня проводимо де?
Ведуча: У школі!
Вед1: Тому тема сьогоднішньої посвяти у старшокласники «Прекрасні шкільні роки» команди девятикласників «Золота молодь».
Вед. 2. А старання, вміння і знання наших 9-класників оцінять наші «старійшини». Ми вам представляєм «Раду старійшин»!
Вед. 1. Наймудріша, найрозумніша пані Мудрість , в якої за плечима шкільна Академія Мудрості директор школи Госало Л.А.
Вед. 2. Найсправедливіша, найчесніша пані Суддя заступник директора школи з навчально- виховної роботи Мацько О.О.
Вед. 2. Найввічливіший, найвихованіший і найдотепніший президент шкільної країни «Доброград» Дейнека Дмитро.
Вед. 1. Найчарівніша, найпривабливіша пані Елегантність, яка вперше в історії школи закінчила курси дівочої чарівності і привабливості___________________
Вед. 2. Старійшини наші готові, і надіємось, що готові і наші учасники 9-тикласники, адже їм треба пройти ряд випробувань. Нічого страшного. Просто треба бути розумним, талановитим, кмітливим, вихованим, допитливим, активним. Це все про учнів нашої школи, на яких чекає перше випробування.
Ведучий Сьогоднішня зустріч почнеться з представлення учнів 9 класу «Наш дружний клас» пісня - візитка.
Виступ учнів 9 класу
Пісня 9 класу
Ведуча Дякуємо всім, а старійшин просимо підвести підсумки.
(слово журі)
Ведучий Після такої гомінливої (веселої) перерви пора нам розпочати урок.
(лунає дзвінок)
Ведуча А урок, як відомо, розпочинається із повторення вивченого матеріалу, тобто розминки.
Ведучий Отож, запрошуємо 9 клас до розминки.
Ведуча А що перший урок фізкультура?
Ведучий Та ні до розминки розуму, де учасники повинні показати свою ерудицію, гострий розум, почуття гумору.
Ведуча Просимо учнів 9 класу вийти до центру зали. Ви на протязі сьогоднішнього вечора будете змагатися за право стати старшокласниками. Тож, будьте уважними, кмітливими, розумними і всі перешкоди ви подолаєте з честю.
Ведучий Отже, перший конкурс «Розминка».
Ведуча Вам потрібно за 1 хвилину відповісти на якомога більше запитань. Правильна відповідь – 1 бал.
Ведучий Шановне суддівство! Будьте дуже уважні. Запитання для девятикласників:
1. Хто годує всю школу? (завідувачка їдальні)
2. Яке місце є самим гучним в школі? (коридори на перерві, їдальня)
3. Яке найприємніше час навчання (перерва)
4. Яке місце в школі можна вважати зоною екологічної катастрофи (туалет)
5. Коли дурень розумний (коли мовчить)
6. Який ювілей наша школа буде відмічати в цьому навчальному році? (50 років з дня заснування).
7. Епіцентр бублика. (Дірка.)
8. Частина тіла, яку пропонують в комплекті з серцем. (Рука.)
9. Установа, куди приймають неграмотних. (Школа.)
10. Домашній ілюмінатор. (Вікно.)
11. Скільки сходинок ведуть на другий поверх? (___)
12. Куди відкривається двері директорського кабінету? (назовні)
13. Якого кольору стіни в їдальні? (_____)
14. Який колір очей у вчителя фізкультури? (карий)
15. Частина обличчя, яку іноді вішають. (Ніс.)
16. Фотозйомка, при якій на знімку тільки ребра стирчать. (Флюорографія.)
17. Сорок п’ят і сорок п’ят — скільки буде? (80)
18. Одиниця виміру ковбаси. (Палка.)
19. Гуртожиток для коней. (Конюшня.)
20. Будинок для дров. (Сарай.)
Ведучий Журі підраховує результати. А ми всі подивимося вітання від дівчаток 10 класу.
Танець 10 клас
Ведучий : Надаємо слово журі.
Ведуча Молодці! Справились із завданням.
Ведучий: Я впевнений, і ви зі мною погодитеся, що успіх команди багато в чому залежить від капітана. Якщо команда розуміє свого капітана, як то кажуть, з пів - слова – то успіх їй гарантовано. Тож запрошуємо капітана команди «Золота молодь» і віримо, що наші команда розуміє свого капітана навіть без слів.
Ведуча Наступне друге випробування для винахідливих артистів – Конкурс капітанів. Команда отримує завдання, де записано уривок української пісні. Капітан команди за допомогою жестів, міміки демонструє зміст пісні, а команда – її впізнає та дружно співає.
«Несе Галя воду» , «Розпрягайте, хлопці, коней »
Пісні «Несе Галя воду» , «Розпрягайте, хлопці, коней »
Ведучий. Просимо капітана команди «Золота молодь» представити пісню, а членам команди її вгадати.
(Капітан команди представляє пісню)
Ведучий. Молодець, капітан, добре розуміється зі своєю командою.
Ведуча. Слово надається журі.
Ведучий Найбільше, а це всім відомо, учні школи «полюбляють» контрольні, залікові, самостійні роботи.
Ведуча А які з вище названих робіт без шпаргалки чи підказки.
Ведучий Тому пропонуємо визначити учасника з команди для проведення третього конкурсу «Підказка».
Ведуча А поки учні визначаються, художній номер.
Пісня 7 клас
Ведучий Дякуємо. І слухайте умови конкурсу «Підказка». На аркуші написані слова. Їх бачить тільки один представник вашої команди, якому своєю мімікою, жестами, але без звуків потрібно зобразити цей предмет, а іншим відгадати та назвати слово - іменник.
Ведуча Запрошуємо представників команди «Золота молодь» слова: (написані на ватмані)
портфель
спортсмен
указка
директор
ручка
кросівки
дошка
книжка
їдальня
швабра
шпаргалка
булочка
Ведучий Журі просимо підвести підсумки і оголосити результат.
Ведуча Наші 9-класники дуже полюбляють малювати.
Ведучий Особливо петриківським розписом по партах.
Ведуча Тому їм і відповідно четверте завдання: «Конкурс юних художників».
Ведучий Завдання: з теплотою, за допомогою дружнього шаржу зобразити свого улюбленого вчителя. Якщо зал впізнає та відгадає хто це, художник приносить бал своїй команді.
Ведуча Поки художники готують свої презентаційні роботи, ми просимо всіх присутніх подивитися
музичний номер від учнів 5-6 класів.
Ведучий А зараз свій вернісаж представлять художники .
Зал відгадайте чиї це портрети. За портрет,що впізнали та назвали ім’я вчителя – 1 бал.
Ведуча Дякуємо. Просимо журі підбити підсумки і оголосити результати.
Ведучий Кожного дня у клас заходить вона: яка знає про кожного учня де був, що їв, як спав, яка є і психологом, і банкіром, і касиром, і лікарем швидкої допомоги, і термінатором, і рефері, і мамою з татом в одному обличчі.
Ведуча Це ж звичайно вона – ваш класний керівник.
Ведучий Просимо класного керівника 9 класу Диску Наталю Іванівну піднятися на сцену і запросити одного учня.
Ведуча Пропонуємо вам гру «Чи знаю я своїх учнів?» І хоча Наталія Іванівна знає свій клас давно, але ми все ж перевіримо, чи вона вспіла вивчити своїх учнів.
Ведучий Шановний класний керівник і учень, просимо вас стати спиною один до одного. Класний керівник і учень відповідають одночасно на запитання ведучого, вибираючи одну з трьох відповідей «а»,чи «б», чи «в» і сигналізуєте про це картками. А уважне журі слідкує і підраховує кількість відповідей, які співпали і у класного керівника, і в учня.
Перше запитання:
1. Учню треба піти з уроків він:
а)підійде до дирекції,
б) підійде до класного керівника,
в) все одно піде.
2. В учня погана оцінка по історії:
а)класний керівник попросить вчителя з історії,
б) класний керівник залишиться байдужим,
в) буде діяти інакше.
3. Учитель – предметник вимагає викликати батьків учня до школи:
а) класний керівник викличе не розібравшись,
б) переконає учителя, що цього більше не повториться,
в) вчинить по – іншому.
4. Учень пішов з уроку і зустрівся з класним керівником:
а) учень повернеться до школи,
б) піде далі у своїх справах,
в) вчинить по-іншому.
5. Після уроків не прибраний клас
а) класний керівник візьме когось із класу і заставить прибрати,
б) прибире сама,
в) попросить батьків прийти на допомогу.
Ведуча Дякуємо нашим учасникам. І нарешті – останнє, завершальне завдання для всіх 9 – класників – Домашнє завдання – виконання танцювального флешмобу.
Розпочинає команда «Смайл»
Ведучий Дякуємо за відповіді, а продовжує команда «Драйв»
Ведуча Журі підводить підсумки, а для всіх
звучить пісня музичний номер
Ведучий: Слово членам журі.
Ведуча А тепер традиційне випробування від десятикласників. Надаємо їм слово.
Десятикласниця.
Тепер останне завдання,
Його даватиму вам я.
Ось сльози зібрані роками,
Їх старшокласники ночами
Після уроків проливали –
Тепер на пробу вам подали.
Отож, до сліз ви пригубіться,
Але ні разу не кривіться,
Бо пропадуть усі старання,
Не допоможуть і благання.
(Десятикласники пригощають учнів «сльозами старшокласників» - лимонний сік, розбавленний сіллю і перцем )
Фон музика
Ведучий: Наші девятикласники гідно справились із випробуванням і довели, що вони будуть активними, творчими, артистичними старшокласниками.
Ведуча: Тому ми з радістю приймаємо їх у старшокласники.
Ведучий: Ви з достойно подолали всі іспити. Сьогодні ви вступаєте до дружньої родини старшокласників Павлопільської ЗОШ І – ІІІ ступенів та молодіжної організації «СТОП» Самостійна Талановита Організація Павлопілля.
Ведуча:Старшокласником щоб стати,
Треба клятву вам прийняти.
Ось і настав хвилюючий момент нашого свята – прийняття клятви старшокласника. А цю церемонію доручаємо провести президенту шкільного самоврядування Дейнеці Дмитру.
Президент:
Старшокласники, до прийняття клятви стояти струнко.
(Клятва 9-тикласників)
Ведуча Ми врахували всі ваші старання
Ви подолали всі випробуванна
Не треба, друзі, вже переживати
Настав час вас привітати!
Вітаємо старшокласників 2019 року!
Президент школи Дейнека Дмитро та заступник президента Андрух Олександра вручають 9-класникам свідоцтва старшокласників.
(Вручення свідоцтв)
Музика «Нагородження»
Ведуча: Слово надається директору школи Госало Л.А.
Ведучий : Слово надається класному керівнику Дискій Наталі Іванівні:
Класний керівник: (виступ класного керівника)
Ведуча:
Ви старшокласники!
Здійснилась ваша мрія!
Ніколи не згасне у серці надія.
Все буде найкраще, і зможем ми з вами
Прославить країну своїми ділами.
Ведучий:
Ви – старшокласників надійна зміна
Дорожити будете усім, що маєте нині.
Підтримуйте всі шкільні традиції,
В навчанні – завжди приклад подавать.
Дружити вірно, вчитись – навідмінно
І школу нашу завжди прославлять.
Ведуча :
Вам доля всім доручення дала:
Оновлювати школу і свою країну
Ми знаємо – землі найкращої нема
Довірила себе нам Україна.
Ведучий: Надаємо слово 9-класникам для привітання вчителям.
Відео «Подяка вчителям»
Ведуча: Всі 9-класники запрошуються до фінальної пісні.
(Фінальна пісня «До зірок»)
Ведучий І нам, ведучим, хочеться побажати всім присутнім міцних знань, гарних підсумкових оцінок, легких контрольних і залікових робіт.
Ведуча І звичайно веселого настрою на дискотеці.
Ведучий А тепер вже як годиться
Будем разом веселиться!
Святкова дискотека!
1