Сценарій позакласного заходу з інформатики "12-й урок в житті сучасної людини"

Про матеріал
Сценарій позакласного заходу-батлу між учнями 11-го класу та вчителями. Цікава, сучасна гра сподобається і учням і учителям. Презентація додається.
Перегляд файлу

Буковинський ліцей-інтернат

з посиленою військово-фізичною підготовкою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготували вчителі інформатики

 

Кулик Аліна Валеріївна

Пов’язане зображеннята

Студена Роксолана Іванівна

 

 

 

 


Ведуча:  Добрий день, любі друзі! Ми раді вітати Вас в кабінеті інформатики! Сьогодні ми з вами зібралися на традиційне щорічне святкування тижня інформатики. Але пройде воно в незвичайній формі а у вигляді конкурсу

«12-Й КЛАС В ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ»

Отож, наше свято ми проведемо у формі уроків-змагань між командами вчителів 12-А класу та учнів 12-Б класу.

Тож дозвольте оголосити програму нашого вечора. Повідомляємо: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає, і сприймати все близько до серця не рекомендується. 

Ведучий: Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Уявимо, що ви трошки помолодшати і відвідаєте зараз наші уроки. Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді. Отож, за розкладом у нас сьогодні  уроків. Оцінювати ваші старання буде журі в складі :

_________________________________________________________________________

Що ж, нехай продзвенить дзвінок на перший урок

Дзвінок 1

Урок Інформаційний

Ведуча: На першому уроці клас має придумати презентацію своїх учнів у віршованій формі. І так 12 – ті класи на це завдання відведено 3 хв. Бажаємо Вам гарної рифми.

Оцінка конкурсу 5 балів.

12 –А

12 – Б

__________________________________________________________________________

Дзвінок  2

Урок Перевірка Домашнього завдання

Ведучий:  Нашим командам пропонуються запитання, на які необхідно одразу давати відповідь.  Виграє клас, який заробить більшу оцінку.

10 питань, 1 питання – 1 бал

 

Запитання до уроку  для 12 – А класу

1. За допомогою якого пристрою можна зробити електронну копію графічної інформації? (Сканер)

2. У яких одиницях вимірюється розмір екрану по діагоналі? (Дюйм)

3. Який основний пристрій в комп’ютері називають «залізо, що думає»? (Процесор)

4. Як називають портативний комп’ютер, схожий на книгу? (Ноутбук)

5. Назвіть одиниці вимірювання оперативної пам’яті. (Мбайт)

6. Назва прикладної програми для створення тексту. (Word)

7. Для чого служить програма Power Point? (Для створення слайдових презентацій)

8. Значок, який є посиланням на існуючий файл чи папку. (Ярлик)

9. Як скопіювати в буфер обміну файл за допомогою клавіатури? (Ctrl+C)

10. У якій службовій програмі можна виконувати обчислення? (Калькулятор)

Ведуча:

Запитання до уроку  для 12 – Б класу

1. Для чого потрібен скроллер на миші? (Для швидкого переміщення по документу, для збільшення масштабу)

2. Яка клавіша призначена для копіювання поточного вигляду екрана у буфер обміну? (PrtScr)

3. Для чого потрібен плотер? (Для друку плакатів)

4. Який з пристроїв призначений для зберігання великих обсягів інформації? (Вінчестер або жорсткий диск)

5. Що зазвичай використовують в ПК для охолодження процесора? (Вентилятор)

6. Наведіть три різновиди операційних систем. (Windows, Linux, Unix)

7. Яка найменша складова частина байта? (Біт)

8. Інформацію якого обсягу можна записати на диск CD-R? (До 700 Мб)

9. Яку клавішу необхідно додатково натиснути під час побудови правильного кола та правильного квадрата? (Shift)

10. Назва системної утиліти, яка виконує обов’язки прибиральниці файлів з вінчестера. (Очистка диска)

 

Ведучий:

Бонусне завдання: «Дивоглядки». Переможцем цього конкурсу вважається та команда, учасник якої довше протримається не кліпнувши очима. Запрошуємо на центр зали по одному учаснику від команди

Переможець приносить 1 бал

__________________________________________________________________________

Дзвінок  3

Урок «Хто я?» (за картинкою)     на розв’язок завдання 1 хвилина

Правильна відповідь - 5 балів

Ведуча. Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині малюнок комплектуючого пристрою, який входить до складу ПК. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла. А почнемо ми спочатку і з нашого рідного 12 - Б класу (команда хлопців). Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене ( Ведуча чіпляє на спину малюнок, хлопець починає задавати питання команді..)

 

C:\Users\Вчитель\Desktop\ребус\1823384.jpg         C:\Users\Вчитель\Desktop\ребус\0044065_web-kamera-trust-exis-crna-002770.png
 

 

Ведучий:

Бонусне запитання:Скільки часу триває зарядка (12 хв 35с)(похибка 2хв)

Правильна відповідь - 1 бал

_________________________________________________________________________

 

Дзвінок  4

Урок «Постав в ряд»        

1 попадання – 1 бал

Ведуча: Вчителів – за захопленням в дитинстві (комп’ютерні ігри) .Вчителі теж хочуть відпочити, кожен по своєму. Представлені ігри якими захоплювалися наші вчителі тобто 12-А клас.

Учнів – за улюбленим уроком.

12 – А клас

Захоплення

12 – Б клас

Урок

Світлана Василівна

Тетріс

Гоцуляк В.

Історія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий:

Бонусне запитання: Який процент опитаних  ліцеїстів  любить  манну кашу (__%) (похибка 10%)

_ Правильна відповідь - 1 бал

__________________________________________________________________________

Дзвінок  5

Урок  «ОНЛАЙН-КВЕСТ»  ПЕРЕМОЖЕЦЬ - 5 балів

 

Ведуча:

На телефон одного із учасника прийшло повідомлення у вигляді ребусу. Алгоритм ваших дій:

  1. Команда розгадує ребус (об’єкт із області ІКТ)
  2. Один учасник  від команди за допомогою мережі Інтернет та сайту rozetka.com.ua повинен вибрати для нашого кабінету цей об’єкт вказавши його фото, ціну та основні характеристики
  3. Зібрану інформацію зберегти в документі MS WORD під назвою ТОВАР ДЛЯ КАБІНЕТУ.
  4. Відправити з власної пошти чи пошти іншого учасника з команди на пошту roksolanastu@ukr.net

 

Перемогу отримує команда, лист якої швидше прийде адресату.

 

Ведучий:

Бонусне запитання: Який процент опитаних дітей готовий для свого вихователя хоч зірку з неба дістати? (_____) 

_ Правильна відповідь - 1 бал

________________________________________________________________________

Дзвінок  6

«Інтерактивний урок»

Чотири співставлення – 4 бали

Ведуча: Одному учаснику від команди необхідно поставити у відповідність  імена вчених або видатних осіб з їхніми фотографіями за допомогою інтерактивної поверхні.

  • 12-А  -  Їх потрібно знати в обличчя!!!;
  • 12-Б  - Знайди вченого.

 

Ведучий:

Бонусне запитання: Скільки часу витрачає у середньому вчитель на підготовку до уроку  (____хв) (похибка    20 хв )

Правильна відповідь - 1 бал

______________________________________________________________________


Дзвінок  7

Урок «Пробне ЗНО»        

1 правильна відповідь – 3 бал

Кожен випускник 12 класу обов’язково має здавати ЗНО. От час пробного ЗНО настав. Ваше завдання дати відповідь на запитання з предмету, який Ви обрали для здачі ЗНО. Наступний учасник вибирає предмети, які залишились. Пропоную розпочати 12-А

Учні 12-А класу

Укр. Мова    Іменником є слово, виділене в реченні

А  На світанку подорожні вирушили в далеку путь.

Б  Із вершини пагорба мандрівники бачили чарівні долини.

В  За далекими долинами здіймалися рицарські замки.

Г  Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом.

 

Історія    У «Слові о полку Ігоревім» ідеться про

А  один із походів руських князів на половців.

Б  монгольську навалу на руські князівства.

В  розгром Хозарського каганату.

Г  набіги печенігів на руські землі.

Географія   Яке значення морських експедицій, очолюваних Х. Колумбом?

А  відкрито нову частину світу для європейців

Б  прокладено морський шлях з Європи до Індії

В  створено першу карту шести континентів

Г  пройдено каналом з Атлантики в Тихий океан

 

Математика

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/76/7623/1_matematika2015_2.png

 

Біологія  Прочитайте текст: «Лікар виявив у пацієнта руйнування емалі зубів. До таких наслідків могла призвести нестача (1). Лікар порадив уживати в їжу (2), які містять цей хімічний елемент». Замість цифр у тексті потрібно вписати слова, наведені в рядку. Укажіть правильний варіант.

 

А  1 - Флуору, 2 - молоко, морепродукти, шпинат

Б   1 - Йоду, 2 - бурі водорості

В  1 - Феруму, 2 - яблука, петрушку, яйця, печінку

Г   1 - Калію, 2 - картоплю, абрикоси, cливи

 

 

Учні 12-б класу:

Укр. Мова   Антонімами є слова

А  серйозний - стриманий

Б  делікатний - приємний

В  деградувати - відроджуватися

Г  акліматизований - пристосований

Д  асиміляція - уподібнення

 

Історія    Напередодні Першої світової війни національні та спортивно-фізкультурні організації «Сокіл», «Січ», «Пласт» активно діяли на

А   Буковині.

Б   Галичині.

В   Закарпатті.

Г   Волині.

Географія  Яри і балки утворюються внаслідок руйнівної роботи

А    річок.

Б   льодовиків.

В   підземних вод.

Г   тимчасових потоків води.

Математика

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/94/9427/matematika_2016_1_1.png

 

Біологія    Який вуглевод не розчиняється у воді й не має солодкого смаку?

А   глюкоза

Б   мальтоза

В   фруктоза

Г   целюлоза

_____________________________________________________________________

Ведучий:

Бонусне запитання: Скільки годин спить середньостатистичний виховалель в ліцеї  (7,2 год) ( похибка 20  хв)

Правильна відповідь - 1 бал


Дзвінок 8

Урок «Акторської майстерності»

Правильна відповідь – 5 балів

Ведуча: Зараз ви покажете, наскільки ви хороші актори. Вам необхідно буде показати без слів пісню, яка звучить у вас в навушниках, а вашій команді відгадати її.

Представник команди підходить до мене і одягає навушники в яких звучить хіт для показу. Перемагає та команда, учасники якої відгадають пісню.  

1 пісня (12-А) – Ю.Шатунов Детство

2 пісня ( 12-Б) – Гриби  Тает лед

3 пісня (12-А) – Олег Вінник Вовчиця

4 пісня (12-Б) – Казка Плакала

 

Ведучий:

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами сьогоднішніх уроків. Поки вчителі підраховують оцінки наших класів за сьогоднішній день, ми перенесемося у світ музики та відео…

Відеоперерва

Ведуча

От сім уроків пролетіло, як та сніжинка за вікном

І дзвоник кличе на перерву усіх ..хто за шкільним столом!

 

Так пролетять роки навчання і ми не знаємо куди

Тож вчіться і цінуйте все це..бо цифри 12 – вже не буде!

 

Дякуємо Всім за увагу!!

До нових зустрічей!!!

 

 

 

 

 


ТАБЛИЦЯ ОЦІНЮВАННЯ ДЛЯ   ЖУРІ

 

уроку

Назва уроку

К-сть балів

за 1 завдання

Максимальна

к-сть балів

1

Урок ІНФОРМАЦІЙНИЙ

5

5

2

Урок ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1

10

3

Урок ХТО Я

5

5

4

Урок «Постав в ряд»        

1

4

5

Урок  «ОНЛАЙН-КВЕСТ» 

5

5

6

Урок ІНТЕРАКТИВНИЙ

1

4

7

Урок «ПРОБНЕ ЗНО»        

3

12

8

Урок АКТОРСЬКОЇ

МАЙСТЕРНОСТІ

3

6

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ

1

 

РЕЙТИНГОВА ТАБЛИЦЯ

 

Назва уроку, туру

Проміжні обрахунки

ОЦІНКА 12-А

(вчителі)

ОЦІНКА 12-Б

(учні)

Урок ІНФОРМАЦІЙНИЙ

 

 

 

Бонусне запитання 1

 

 

 

Урок ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

 

 

 

Бонусне запитання 2

 

 

 

Урок ХТО Я

 

 

 

Бонусне запитання 3

 

 

 

Урок ПОСТАВ У РЯД

 

 

 

Бонусне запитання 4

 

 

 

Урок  «ОНЛАЙН-КВЕСТ» 

 

 

 

Бонусне запитання 5

 

 

 

Урок ІНТЕРАКТИВНИЙ

 

 

 

Бонусне запитання 6

 

 

 

Урок «ПРОБНЕ ЗНО»        

 

 

 

Бонусне запитання 7

 

 

 

Урок АКТОРСЬКОЇ

МАЙСТЕРНОСТІ

 

 

 

ЗАГАЛЬНА К-СТЬ БАЛІВ

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 11 клас, Сценарії
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку