Сценарій профорієнтаційного заходу

Про матеріал
Сценарій профорієнтаційного заходу в рамках проведення предметного тижня з технологій (трудового навчання)
Перегляд файлу

Наші мрії – в дію


 


Мета. Довести учням, що вибір професії -алгоритм найважливішого вибору. Дуже не­просто розібратися у великому розмаїтті про­фесій. Важливо прийняти правильне рішен­ня - надати перевагу тій професії, яка най­більше відповідає здібностям учнів і потребам суспільства, максимально корисна для розвит­ку економіки. Розвивати бажання самостійно робити правильний безпомилковий вибір, щоб черпати в своїй професії радість, задоволен­ня, матеріальну користь, знайти своє місце в житті. Виховувати свідомість, впевненість, ін­терес до професій, почуття відповідальності, самостійність, цілеспрямованість, прагнення досягти певної мети.

 

Вчитель. Світ професій надзвичайно великий. Професія - це наше життя. Ми ще не замис­люємось, яке то є щастя - мати хорошу роботу, займатися улюбленою справою, одержувати до­стойну зарплату.

Ми вже усвідомили, що вибір професії у наш час - велика справа. Головна складність - надто багато шляхів, надто широкі можливості.

Важливо прийняти правильне рішення. Усвідомити формулу вибору професії

ХОЧУ + МОЖУ + ПОВИНЕН + БУДУ = ПРОФЕСІЯ

А зараз повернемося в далеку давнину.

(Розповіді учнів про історію будівництва житла первісними людьми та про незвичайне житло, яке будувалося зі снігових плит в дале­ких північних краях).

І. Історія архітектури.

  1-й учень. Археологи встановили, що архі­тектура з'явилася приблизно 7 тис. років тому назад у Стародавньому Египті.

2-й учень. Грецька архітектура почала фор­муватися приблизно 6 тис. років до н.е. і утво­рила прекрасний стиль, зразком якого є Акро­поль в Афінах.

3-й учень. Приблизно у 800 році н.е. в Європі розпочався романський період архітектури, за ним пішов період готики.

4-й учень. Приблизно у 1400 році в Іта­лії виник стиль ренесансу. Поступово такий стиль розповсюдився по всій Європі. Архі­тектори ренесансу звертали велику увагу не тільки на красу споруд, але й на створення зручного житла для людей, враховуючи по­всякденні потреби.

II. Засідання акціонерів.

1-й учень. Я, директор Національної буді­вельної компанії «Ми будуємо комфорт» за­критого акціонерного товариства, відкриваю засідання акціонерів.

Інформаційно-довідкове бюро

ЗАТ - акції розподіляються між засновни­ками і не можуть розповсюджуватися шля­хом підписки або купівлі-продажу на біржі.

ВАТ - акції можуть розповсюджуватися як шляхом відкритої підписки, так і шляхом купівлі-продажу на біржі.

Я пропоную початок будівництва нового су­часного житлового комплексу. Хочу повідоми­ти, що міська рада надає земельну ділянку і дозвіл на виготовлення проекту. Звертаюся в рекламне агентство щодо виготовлення бренду нашої компанії.

III. Рекламне агентство.

 1-й учень. Рекламне агентство бере замовлен­ня і повідомляє про нашу діяльність.

 2-й учень. Реклама - це найрізноманітніші заходи, мета яких - сповістити про щось, зро­бити популярним і привабливим. Існує декілька видів реклами: теле-

бачення, радіо, газети, журнали. Спецлітература - проспекти, листів­ки, бренди.

 3-й учень. Наше спеціальне рекламне агент­ство виконує будь-яку рекламу.

4-й учень. Перш ніж почати рекламу, ми ретельно продумуємо назву, стиль, дизайн, а потім за допомогою комп'ютерної програми перевіряємо, чи не застосовувалася вона в іншій сфері. Реклама важлива, необхідна, по­трібна, надійна.

Інформаційно-довідкове бюро

Буде помилкою думати, що рекламу при­думали наші сучасники. Реклама з'явилася в давні часи. Свідком є античний мудрець Луцій Серенка, який жив 2000 років тому.

Перші вивіски про послуги з'явились у Гре­ції та Єгипті майже 5тися-

чоліть тому. Дав­ні торговельники займалися рекламою своїх товарів. Навіть існувала професія закликали. Вони запрошували зайти в лавки. Реклам­ні тексти вибивалися на кам'яних дошках, стінах.

Сьогодні реклама не тільки мистецтво,а й наука. Проводяться дослід-

ження, вивчаються смаки, звички, потреби. Рекламні оголошен­ня тестуються та перевіряються.Продовжуємо наше засідання і звертаємося в архітектурно-будівельне агентство.

IV. Архітектурно-будівельне агентство.

1-й учень. Ми вам представляємо проекти, розроблені колективом архітекторів та інжене­рів. Проекти виконані з урахуванням нового со­ціального замовлення, яке виникло з переходом до ринкової економіки і повністю відповідає су­часним нормативам і будівельним стандартам.

2-й учень. Найважливішим у сучасних по­требах є дотримання нормативів енергозбе­реження та підвищення екологічної безпеки житла. У наших проектах застосовуються теплі стіни, енергоефективні вікна, сучасна система опалення.

  3-й учень. Важко уявити сучасну архітек­туру без новітніх оздоблюючих матеріалів. Керамічна черепиця має давню історію, але протягом багатьох століть вона продовжує за­лишатися найпопулярнішим архітектурним матеріалом. Тренд останнього часу – металочерепиця, яка надає широкий вибір колірної гами й різного профілю, що імітує фактуру керамічної черепиці.

4-й учень. Але я хочу наголосити, що для будівництва будинків проекту недостатньо. Необхідна прив'язка до реальної ділянки. Тут враховується водозабезпечення, каналізація, електрозабезпечення.

5-й учень. Ділянки зі складним рельєфом потрібно досліджувати за допомогою геологіч­ної служби.

V. Конструкторське бюро.

1-й учень. Ми пропонуємо розглянути ма­кет житлового комплексу нового мікрорайону міста.

2-й учень. Наші відділи реалізації пропону­ють такі послуги:

Монолітно-каркасні будинки. Лічильники води, тепла, газу та електро­енергії. Вентиляція.

Підключення до ефірного супутникового та кабельного телебачення. Телефонна та інтернет-мережа. Охоронна служба та служба консьєржа. Зручна транспортна розв'язка. Паркова зона відпочинку «Юність». Побутовий комплекс. Офісні торгові при­міщення.

Паркінг автомобілів.

  3-й учень. Ось ми й отримали ліцензію.

НАШІ МРІЇ - В ДІЮ!!!

 


                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

docx
Пов’язані теми
Технології, Сценарії
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку