Наші мрії – в дію
Мета. Довести учням, що вибір професії -алгоритм найважливішого вибору. Дуже непросто розібратися у великому розмаїтті професій. Важливо прийняти правильне рішення - надати перевагу тій професії, яка найбільше відповідає здібностям учнів і потребам суспільства, максимально корисна для розвитку економіки. Розвивати бажання самостійно робити правильний безпомилковий вибір, щоб черпати в своїй професії радість, задоволення, матеріальну користь, знайти своє місце в житті. Виховувати свідомість, впевненість, інтерес до професій, почуття відповідальності, самостійність, цілеспрямованість, прагнення досягти певної мети.
Вчитель. Світ професій надзвичайно великий. Професія - це наше життя. Ми ще не замислюємось, яке то є щастя - мати хорошу роботу, займатися улюбленою справою, одержувати достойну зарплату.
Ми вже усвідомили, що вибір професії у наш час - велика справа. Головна складність - надто багато шляхів, надто широкі можливості.
Важливо прийняти правильне рішення. Усвідомити формулу вибору професії
ХОЧУ + МОЖУ + ПОВИНЕН + БУДУ = ПРОФЕСІЯ
А зараз повернемося в далеку давнину.
(Розповіді учнів про історію будівництва житла первісними людьми та про незвичайне житло, яке будувалося зі снігових плит в далеких північних краях).
І. Історія архітектури.
1-й учень. Археологи встановили, що архітектура з'явилася приблизно 7 тис. років тому назад у Стародавньому Египті.
2-й учень. Грецька архітектура почала формуватися приблизно 6 тис. років до н.е. і утворила прекрасний стиль, зразком якого є Акрополь в Афінах.
3-й учень. Приблизно у 800 році н.е. в Європі розпочався романський період архітектури, за ним пішов період готики.
4-й учень. Приблизно у 1400 році в Італії виник стиль ренесансу. Поступово такий стиль розповсюдився по всій Європі. Архітектори ренесансу звертали велику увагу не тільки на красу споруд, але й на створення зручного житла для людей, враховуючи повсякденні потреби.
II. Засідання акціонерів.
1-й учень. Я, директор Національної будівельної компанії «Ми будуємо комфорт» закритого акціонерного товариства, відкриваю засідання акціонерів.
Інформаційно-довідкове бюро
ЗАТ - акції розподіляються між засновниками і не можуть розповсюджуватися шляхом підписки або купівлі-продажу на біржі.
ВАТ - акції можуть розповсюджуватися як шляхом відкритої підписки, так і шляхом купівлі-продажу на біржі.
Я пропоную початок будівництва нового сучасного житлового комплексу. Хочу повідомити, що міська рада надає земельну ділянку і дозвіл на виготовлення проекту. Звертаюся в рекламне агентство щодо виготовлення бренду нашої компанії.
III. Рекламне агентство.
1-й учень. Рекламне агентство бере замовлення і повідомляє про нашу діяльність.
2-й учень. Реклама - це найрізноманітніші заходи, мета яких - сповістити про щось, зробити популярним і привабливим. Існує декілька видів реклами: теле-
бачення, радіо, газети, журнали. Спецлітература - проспекти, листівки, бренди.
3-й учень. Наше спеціальне рекламне агентство виконує будь-яку рекламу.
4-й учень. Перш ніж почати рекламу, ми ретельно продумуємо назву, стиль, дизайн, а потім за допомогою комп'ютерної програми перевіряємо, чи не застосовувалася вона в іншій сфері. Реклама важлива, необхідна, потрібна, надійна.
Інформаційно-довідкове бюро
Буде помилкою думати, що рекламу придумали наші сучасники. Реклама з'явилася в давні часи. Свідком є античний мудрець Луцій Серенка, який жив 2000 років тому.
Перші вивіски про послуги з'явились у Греції та Єгипті майже 5тися-
чоліть тому. Давні торговельники займалися рекламою своїх товарів. Навіть існувала професія закликали. Вони запрошували зайти в лавки. Рекламні тексти вибивалися на кам'яних дошках, стінах.
Сьогодні реклама не тільки мистецтво,а й наука. Проводяться дослід-
ження, вивчаються смаки, звички, потреби. Рекламні оголошення тестуються та перевіряються.Продовжуємо наше засідання і звертаємося в архітектурно-будівельне агентство.
IV. Архітектурно-будівельне агентство.
1-й учень. Ми вам представляємо проекти, розроблені колективом архітекторів та інженерів. Проекти виконані з урахуванням нового соціального замовлення, яке виникло з переходом до ринкової економіки і повністю відповідає сучасним нормативам і будівельним стандартам.
2-й учень. Найважливішим у сучасних потребах є дотримання нормативів енергозбереження та підвищення екологічної безпеки житла. У наших проектах застосовуються теплі стіни, енергоефективні вікна, сучасна система опалення.
3-й учень. Важко уявити сучасну архітектуру без новітніх оздоблюючих матеріалів. Керамічна черепиця має давню історію, але протягом багатьох століть вона продовжує залишатися найпопулярнішим архітектурним матеріалом. Тренд останнього часу – металочерепиця, яка надає широкий вибір колірної гами й різного профілю, що імітує фактуру керамічної черепиці.
4-й учень. Але я хочу наголосити, що для будівництва будинків проекту недостатньо. Необхідна прив'язка до реальної ділянки. Тут враховується водозабезпечення, каналізація, електрозабезпечення.
5-й учень. Ділянки зі складним рельєфом потрібно досліджувати за допомогою геологічної служби.
V. Конструкторське бюро.
1-й учень. Ми пропонуємо розглянути макет житлового комплексу нового мікрорайону міста.
2-й учень. Наші відділи реалізації пропонують такі послуги:
Монолітно-каркасні будинки. Лічильники води, тепла, газу та електроенергії. Вентиляція.
Підключення до ефірного супутникового та кабельного телебачення. Телефонна та інтернет-мережа. Охоронна служба та служба консьєржа. Зручна транспортна розв'язка. Паркова зона відпочинку «Юність». Побутовий комплекс. Офісні торгові приміщення.
Паркінг автомобілів.
3-й учень. Ось ми й отримали ліцензію.
НАШІ МРІЇ - В ДІЮ!!!