Сценарій проведення Малих олімпійських ігор Девіз змагань: «Швидше, вище, сильніше!»

Про матеріал
Мета . Ознайомити дітей з історією виникнення Олімпійських ігор та їх символікою; поглибити знання про видатних українських спортсменів; формувати зацікавленість учнів до занять фізичними вправами та стійкий інтерес до олімпійського спорту – провідника миру, духовності, єдності. Розвивати фізичні уміння та навички, сміливість, бажання перемогти, почуття колективізму, дружби, взаємовиручки.
Перегляд файлу

 

Сценарій проведення

Малих олімпійських ігор

Девіз змагань: «Швидше, вище, сильніше!»

 

Мета . Ознайомити дітей з історією виникнення Олімпійських ігор та їх символікою; поглибити знання про видатних українських спортсменів; формувати зацікавленість учнів до занять фізичними вправами та стійкий інтерес до олімпійського спорту – провідника миру, духовності, єдності. Розвивати фізичні уміння та навички, сміливість, бажання перемогти, почуття колективізму, дружби, взаємовиручки. Виховувати моральні і вольові якості у дітей, почуття патріотизму, любові до Батьківщини.

 

       Хід урочистого відкриття малих Олімпійських ігор

 

(Учасники шикуються для урочистого відкриття малих Олімпійських ігор. Про початок свята сповіщають сурмачі).

 

Ведучий: Доброго дня, шановні пропагандисти фізкультури, спорту і здорового способу життя! Вітаємо всіх учасників малих Олімпійських ігор!

 

Ведучий: Олімпійські ігри виникли у Стародавній Греції. Існує така легенда про їх виникнення. Тяжкі війни розорювали грецькі держави. Люди хотіли покласти кінець війнам, але не знали, як це зробити. Вихід знайшов цар Іфрит, який  за порадою  мудреця організував ігри, угодні богам. Так в Греції був установлений звичай, завдяки якому один раз у чотири роки у розпалі воєн, всі складали зброю і відправлялись в Олімпію на ігри.

 

Ведучий: Першим видом змагань був біг, другим – метання списа, третім – боротьба, останнім – кулачні бої.

  По закінченні Олімпійських ігор переможців усіх видів змагань нагороджували лавровими вінками.

  Згодом Грецію завоювали римляни. Римський правитель заборонив проведення Олімпійських ігор. Відродились Олімпійські ігри лише у минулому столітті, завдяки ініціативі французького громадського діяча П’єра  де Кубертена. І знову це була Греція, місто Афіни.

Олімпійський девіз складається з трьох слів: «Швидше, вище, сильніше!»

 

Ведучий: Шановні учасники олімпіади! Сьогодні у нас відкриваються малі Олімпійські ігри, де ви позмагаєтесь  у силі, спритності, винахідливості і просто відпочинете. Раді вас бачити завжди здоровими, готовими до фізичних випробувань.

 

Ведучий: Капітанам команд приготуватися до здачі рапортів!

(Головний суддя робить перекличку: «Команда 3-го класу!»

Команда відповідає: «Є!» Капітан команди: «Наш девіз!»____

Команда! Рівняйсь! Струнко!

Товариш головний суддя змагань! Команда «________» до участі  в малих Олімпійських іграх готова! Капітан команди _________! Вільно.(говорить капітан команди, коли повертається до команди).

 

Вчитель фізкультури: Товариш голова малого Олімпійського комітету!

Учасники змагань на лінійку, присвячену відкриттю малих олімпійських  ігор вишикувались і готові до її проведення! Дозвольте внести олімпійський факел та підняти олімпійський прапор!

 

Директор школи: Дозволяю!

 

Ведучий: За традицією на церемонії відкриття Ігор запалюють олімпійський вогонь. Та спершу його запалює грецька жриця богині Вести в Олімпії від променів сонця. Переходячи з рук в руки, смолоскип перетинає багато країн, щоб досягти олімпійського стадіону. Сьогодні ми також запалюємо олімпійський вогонь – символ миру і дружби народів планети.

 

Ведучий: Увага! Внести Олімпійський факел надається кращому спортсмену нашого навчально-виховного комплексу, учню ____ класу  ___________________.

(Звучить урочиста музика. Олімпієць з факелом робить почесне коло та встановлює факел на спеціальну підставку.)

 

Ведучий: Олімпіада має свій прапор. Олімпійський прапор – це біле полотнище із зображенням п’яти зчеплених між собою кілець, що символізують п’ять континентів: Європу, Африку, Америку, Азію, Австралію. Європа зображена за допомогою кільця синього кольору, Африка – чорного кольору, Америка – червоного кольору, Азія – жовтого , Австралія – зеленого.

  Олімпійський прапор підіймається на відкритті Олімпійських ігор.

 

Ведучий: Увага! Право підняти Олімпійський прапор надається ____________________________________________________________.

(Звучить Гімн Олімпіади).

Ведучі: Свято оголошується відкритим!

 

Ведучий: Слово для привітання надається директору Федорівського навчально-виховного комплексу Погуляйло Т. І.

(або заступнику з навчально-виховної роботи Чернецькій О. Ф.)

(Виступ. Привітання.)

 

Ведучий: Ознайомити з порядком проведення малих Олімпійських ігор ми запрошуємо вчителя фізичної культури Безкоровайного В. І.

(Оголошується порядок проведення спортивних змагань).

 

Ведучий: А зараз настав час оголосити перший тур змагань.

 

Ведучий: Сьогодні ми проведемо олімпійські змагання серед учнів 3-4 класів.

Ведучий:  Тож сурмачі, гучніше ви заграйте

                  Та наші ігри починайте!

Ведучий: Запрошуємо команди зайняти свої місця.

                   Перший день змагань (3-4 класи)

          СПОРТИВНА  ВІКТОРИНА ДЛЯ   3-4-х КЛАСІВ

      І. Відгадайте загадки.

1. Із неба диво золоте                   2.  Що таке – живе і ллється,

    І світить нам, і гріє.                       Часом на камінь дереться,

    Ніщо без нього не росте,               Як немає – все всихає,

    І всяк йому радіє.                           Звір і птиця помирає.

                  (Сонце).                                              (Вода).

   3. Його ніхто не помічає, але воно є скрізь. Воно необхідне всім живим істотам. Без нього людина може прожити всього декілька хвилин.    (Повітря).

Всі ми знаємо, що сонце, повітря і вода – наші найкращі друзі. Чому?

4. Хлопці б’ють мене ногами,        5. З рогами, а не коза,

    А дівчата б`ють руками,                 Є сідло, а не кінь.

    Та від цього я не плачу,                  З педалями, а не рояль,

    А ще вище скачу. (М’яч).               З дзвоником, а не двері.   

                                                                             (Велосипед).

Види спорту:волейбол, баскетбол,   Види спорту: велогонки,велотрек.

футбол, теніс,хокей на траві.

6. Я на них з гори спускаюсь     7. П’ять на п’ять хлоп’ят летять,

    І на гору підіймаюсь,                  Глядачі їм щось кричать,

    По снігу, як вихор, мчу,              Вимагають щось забити,

    Наче птах лечу, лечу.                  До воріт не допустити.

    І нічого не лякаюсь -                   Як хлоп’ята називаються?

    За дві палиці тримаюсь.              Де усе це відбувається?

                           (Лижі).                   (Хокеїсти, льодове поле).

Види спорту:біатлон, лижні гонки,

гірські лижі.

8. Чорна мишка через лід            9. У зимову веселу пору

    Бігла, залишивши слід,                Ми кращі друзі дітвори.

    А за нею хлопець квапив             Вивозять діти нас на гору,

    Дерев’яну гнуту лапу.                  А ми веземо їх з гори.

   (Шайба та ключка).                                        (Санки).

   Вид спорту:хокей.                            Вид спорту:бобслей.

10. Приладнаю їх як слід, і вони вже ріжуть лід. (Ковзани).

Види спорту: хокей, фігурне катання, конькобіжний спорт.

11. Їду, їду, ні коліс, ні сліду. (Човен).

Види спорту: веслування, вітрильний спорт.

12. Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину,

   Усіх коней обжену, кого хоч наздожену. (Автомашина) «Формула-1»

 

ІІ. Дайте відповіді на запитання спортивної  вікторини.

 

  1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).
  2. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).
  3. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).
  4. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).
  5. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).
  6. Який м’яч найважчий, а який найлегший? (Найважчий набивний, найлегший – тенісний).
  7. Назвіть ігри, в яких грають в м’яч. (Водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві, теніс).
  8. Під час якої гри вболівальники кричать: «Олє-олє-олє»? (Футбол).
  9. Під час якої гри вболівальники кричать:»Шайбу-шайбу»? (Хокей).
  10.                    В якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс).
  11.                    Назвіть зимові види спорту. (Лижні гонки, біатлон, хокей, бобслей, фігурне катання, слалом).
  12.                    Назвіть літні види спорту. (Плавання, гімнастика, велогонки, футбол, пляжний волейбол, легка атлетика, веслування).
  13.                    Скільки гравців у футбольній команді? (11).
  14.                    Що захищає воротар? (Ворота).
  15.                    Хто такі Андрій Шевченко та Олег Блохін? (Видатні футболісти).
  16.                    Хто така Яна  Клочкова? ( Харків’янка, олімпійська чемпіонка з плавання).
  17.                    Хто такий  Міхаель Шумахер? (Гонщик, переможець «Формули-1».
  18.                    Скільки світових рекордів установив український стрибун Сергій Бубка? А) 15; Б) 24; В) 35       (35).

 

  1. Назвіть імена відомих братів-боксерів. (Віталій і Володимир Кличко).

 

Ведучий: Дякуємо командам за участь у вікторині, а зараз запрошуємо вас на веселі естафети.

1 естафета    «Біг каракатиць»

Пересування в упорі позаду ногами або спиною вперед.

 

2 естафета   «Хокей»

Ведення ключкою шайби з обведенням встановлених на одній лінії кеглів.

 

3 естафета   «Висаджування та збирання картоплі»

Діставання з відра почергово трьох картоплин і покладення їх на позначки на підлозі одним гравцем, а збирання іншим.

 

4 естафета    «Скачки на м’ячі»

Учень, сидячи на м’ячі, стрибає до позначки, що на відстані 6-8м, і, піднявши м’яч, бігом повертається до наступного гравця й передає йому м’яч.

 

5 естафета   «Колобок»

Пам’ятаєте, як в казці Колобок обійшов Зайця, Вовка, Ведмедя, але попався Лисиці.

  У нас замість перших трьох звірів будуть кеглі, а замість Лисиці – відро. Кожний учасник команди ногами проводить м’яч (Колобок) між кеглями, потім бере його до рук і старається попасти у відро. Після попадання біжить назад і передає м’яч наступному гравцю.

 

6 естафета  «Барон Мюнхаузен»

  Пам’ятаєте, як барон Мюнхаузен літав на ядрі? В цій естафеті ми теж допоможемо барону подолати відстань від однієї фортеці до іншої. Замість ядра у нас буде пожмакана газета.

  Учасники естафети по черзі «товкають» «ядро»: перший від старту до місця падіння, другий – від місця падіння до іншого місця падіння і т. д.

Виграє та команда, яка перша добереться до ворожої «фортеці» - лінії фінішу.

7 естафета  «Риболов»

  Ставиться відро води – озеро, в якому плавають звичайні сірники – рибки.

  Завдання кожного учасника естафети – добігти до «озера», піймати «вудочкою» (ложкою)  «рибку» і положити її до себе в «садок» (тарілку). Потім ложка передається наступному учаснику. Не забудьте, що рибок потрібно виловлювати з водою, інакше вони можуть померти.

Другий день змагань (5-6 класи)

СПОРТИВНА  ВІКТОРИНА ДЛЯ   5-6-х КЛАСІВ

                      І етап «Олімпійський»

1. Назвіть батьківщину Олімпійських ігор. (Олімпія, в Греції).

2. Назвіть символи Олімпійських ігор. (Олімпійський прапор, олімпійські кільця, олімпійський гімн, олімпійська присяга.)

3. Назвіть олімпійський девіз. (Швидше, вище, сильніше).

4. Скільки кілець зображено на прапорі Олімпійських ігор? (5). Що вони означають? ( 5 континентів).

5. Якого кольору ці кільця та які континенти вони символізують? (Блакитний – Європа, жовтий – Азія, чорний – Африка, червоний – Америка, зелений – Австралія).

6. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз на 4 роки).

7. Що таке «Біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри).

 

                      ІІ етап  «Спорт, спорт, спорт»

  1. Як називається початковий момент змагання? (Старт).
  2. Скільки гравців у футбольній команді? (11).
  3. У якій грі використовується найлегший м’яч? (Настільний теніс).
  4. Як називається місце для змагання у боксі? ( Ринг).
  5. Як називається гра з ключкою і шайбою? (Хокей).

 

ІІІ етап «Імена»

  1. Назвіть ім’я засновника сучасних Олімпійських ігор. (Француз П’єр де Кубертен).
  2. Назвіть ім’я першої української олімпійської чемпіонки. (Фігуристка Оксана Баюл).
  3. Назвіть імена видатних українських футболістів. ( Андрій Шевченко, Олег Блохін).
  4. Назвіть імена відомих українських олімпійських чемпіонок з художньої гімнастики. (Ірина Дерюгіна, Лариса Латиніна, Катерина Серебрянська).
  5. Назвіть ім’я  українського стрибуна, який установив 35 світових рекордів. (Сергій Бубка).
  6. Назвіть імена відомих братів-боксерів. (Віталій і Володимир Кличко).
  7. Хто зі спортсменів-харків’ян отримав золоту медаль з плавання на 27 літніх Олімпійських іграх у Сіднеї? (Яна Клочкова).

Естафети для 5-6 класів

 

 

1 естафета  «Пінгвіни»

   Правда, пінгвіни дуже цікаво пересуваються? Вони ще умудряються носити своїх дитинчат між ногами, щоб ті не замерзли.

   Попробуємо і ми: між колінками потрібно затиснути м’яч і нести таким чином до відмітки і назад (стрибати не можна, потрібно тільки йти).

 

2 естафета  «Триноги»

Триноги – це такі змагання в забігах, де у кожної пари бігунів ноги зав’язані шарфом. Виходить, що у кожної пари бігунів нібито три ноги, а не чотири.

  Від кожної команди потрібна пара учасників. Перемагає пара, яка перша прийде до фінішу. Дистанція 10м.

 

3 естафета  «Не впусти кульку»

 На лінії старту кожен учасник отримує дві палиці, якими потрібно затиснути повітряну кульку і пронести її до відмітки  і назад. Потім інвентар потрібно передати наступному учаснику. Якщо кулька упала, потрібно зупинитися, підняти її, затиснути палицями і знову бігти.

 

4 естафета  «Парна чехарда»

 Всі діти знають гру в чехарду: один нахиляється, а інший стрибає через нього. Потрібно по 2 учасника від кожної команди.

   Для розгону дозволяється робити не більше трьох кроків. Перестрибнувши через товариша, зроби три кроки вперед, Щоб той міг розігнатися й стрибнути через тебе.

  Перемагає та пара, яка прийде до фінішу першою. Дистанція 10м.

 

5 естафета  «Піймай м’яч»

Команда шикується в колону. Перший гравець кидає м’яч тому учаснику (ведучому), який знаходиться на відстані 9м за лінією, і перебігає у «хвіст» команди. Наступний гравець ловить м’яч від ведучого і знову повертає йому.

  Виграє та команда, яка швидше закінчить кругову естафету. Не упустіть м’яч!

 

 

6 естафета   «Попелюшка»

 

     У команді повинна бути парна кількість гравців.  Члени команди шикуються в колону по одному. Перший гравець «Мачуха» стартує з відром, у якому знаходиться «сміття» - кубики. «Мачуха» розкидає кубики по всій дистанції, повертається назад і передає пусте відро наступному гравцю «Попелюшці», яка повинна зібрати у відро «сміття» - розкидані кубики.

 

 

7 естафета  «Черепаха»

 

 Відмінність цієї тваринки – хатка на спині і повільне переміщення.

Про це необхідно пам’ятати учасникам естафети. Панциром послужить таз, який потрібно надіти на спину, а щоб він не упав, треба повзти на четвереньках, причому дуже повільно.  Після повернення на старт «панцир» передається наступній черепасі.

 

8 естафета  «Стрибуни»

 

Кожен учасник стрибає, схрестивши ноги до лінії, а назад стрибає на одній нозі.

 

9 естафета  «Риболов»

 

  Ставиться відро води – озеро, в якому плавають звичайні сірники – рибки.

  Завдання кожного учасника естафети – добігти до «озера», піймати «вудочкою» (ложкою)  «рибку» і положити її до себе в «садок» (тарілку). Потім  риболовний інвентар (ложка и тарілка) передається наступному учаснику. Не забудьте, що рибок потрібно виловлювати з водою, інакше вони можуть померти.

 

10 естафета  «Стрибки по купинах»

 

На доріжці малюють кола діаметром 30см на відстані 100см одне від одного на ширині 50см. Учасники повинні подолати відстань етапу, стрибаючи з купини на купину.

 

Третій день змагань (7-8 класи)

СПОРТИВНА  ВІКТОРИНА ДЛЯ   7-8-х КЛАСІВ

 

І. Знайди відповідність «Країна, в якій відбулись Олімпійські ігри – її столиця».

1. Афіни                                Фінляндія

2. Берлін                                Росія

3. Гельсінкі                           Великобританія

4. Лондон                              Греція

5. Мехіко                               Китай

6. Москва                               Німеччина

7. Париж                                Мексика

8. Пекін                                  Швеція

9. Рим                                     Японія

10. Стокгольм                       Франція

11. Токіо                                 Італія

 

ІІ. Закресли зимові Олімпійські види спорту

 

1. Баскетбол                              12. Дзюдо

2. Вільна боротьба                   13. Бобслей

3.Фігурне катання                    14.Футбол

4. Лижний спорт                       15. Кьорлінг

5. Волейбол                               16. Біатлон

6. Стрибки з трампліну            17. Стрибки на батуті

7. Бокс                                        18. Тріатлон

8. Фрістайл                                 19. Веслування

9. Гірськолижний спорт            20. Художня гімнастика

10. Ковзанярський спорт           21. Хокей

11. Кульова стрільба                  22. Настільний теніс

 

 

 

 

 

                               ВІКТОРИНА  (7-8 кл.)

 

 

1. Хто мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?           (Вільні грецькі громадяни).

2. Хто не мав право брати участь в Олімпійських іграх Стародавньої Греції?              (Жінки і раби).

3. З яких видів спорту проводилися змагання на Олімпійських іграх у Стародавній Греції?  (Біг, метання списа, боротьба, кулачні бої).

4. Хто із видатних математиків був олімпійським чемпіоном з кулачного бою?   (Піфагор).

5. Хто є ініціатором відновлення Олімпійських ігор і засновником сучасного олімпійського руху? (Французький громадський діяч та просвітитель П’єр де Кубертен).

6. Як називається поетичний твір П’єра де Кубертена, в якому він висловив свої погляди на призначення олімпійського спорту, його гуманістичні ідеали та принципи?  Ода спорту»).

7. Що таке «Фейр Плей»?  (від англ. «Fair Plau” – «чесна гра») - збірка  правил, яких повинні дотримуватися спортсмени, тренери, вболівальники – всі ті, хто пов'язаний зі спортом.

Головні з них:

  • не жадай перемоги будь-якою ціною;
  • зберігай честь і гідність на спортивних аренах;
  • головне – вдосконалення своєї особистості, подолання особистих слабостей, а не перемога над суперником).

8. Яка довжина марафонської дистанції?       (42км 195см).

9. Звідки пішло слово «стадіон»?  Що воно означає?  ( З давньогрецької мови, воно означає 600 ступнів Геракла – це 192м 27см – «стадія».)

10. Що таке МОК?  (Міжнародний  Олімпійський комітет).  

11. Який із зимових видів спорту першим був включений у програму олімпійських змагань? (Фігурне катання, Лондон, 1908 рік).

12. У якому році збірна спортсменів України виступила незалежною командою?  (У 1996 році, в Атланті, посіла 9 місце в командному заліку).

13. Назвіть імена відомих українських спортсменів.

14. Що таке параолімпійські ігри та коли вони проводяться? (Це міжнародні спортивні змагання для людей із обмеженими фізичними можливостями. Традиційно проводяться після Олімпійських ігор).

 

 

Естафети для 7-8 класів

 

1 «Баскетбольна естафета»

   Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 15м перед колонами ставлять фішки у 3-х метрах одна від іншої, у першого учасника кожної команди у руках баскетбольний м’яч. По сигналу перший учасник починає ведення м’яча, обводячи фішки, обвівши останній орієнтир, кидає м’яча у баскетбольний кошик. Після влучення у кошик, учасник, тримаючи м’яча у руках, по прямій вертається до команди  й передає його з рук у руки наступному учаснику.

Основні правила:

  • учаснику, який не влучив у кошик, дається друга спроба, якщо гравець знову не влучив, команді додається штрафний час – 5 секунд.
  • м’яч передається учасникам за лінією старту з рук у руки.                                    2.   «Човниковий біг»

  Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 9м від старту встановлюються орієнтири (кеглі). Кожний учасник по сигналу пробігає дистанцію з обов’язковим оббіганням орієнтиру-повороту і повертається до команди, передаючи естафету торканням руки.

  1. «Естафета у мішках»

Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією. На відстані 15м  перед колонами ставлять орієнтир. По команді учасник у мішку просувається стрибками до лінії орієнтира й вертається назад до лінії старту, після чого передає мішок наступному учаснику.

Основні правила:

  • учасник одягає мішок тільки за лінією старту;
  • допомога учасників команди допускається.
  1. «Комбінована естафета-1»

Комбінована естафета складається з 3-х етапів.

1-й етап – починають дівчата.

Команди шикуються у колону по одному перед стартовою лінією.

 У руках першої     учасниці гімнастичний обруч. По сигналу з лінії старту учасниця починає перекочувати обруча до орієнтиру-повороту, розташованого на відстані 15м . Оббігаючи орієнтир, повертається назад, виконуючи перекочування, передає обруча наступній учасниці.

 

2-й  етап – юнаки.

  Учасник стрибає через скакалку, приземляючись на майданчик з ноги на ногу за лінією орієнтиру і повертається у зворотному напрямі, передає скакалку наступному учаснику за лінією старту.

3-й  етап – уся команда.

  Два учасника стають у гімнастичний обруч, при пересуванні один учасник веде баскетбольного м’яча, інший тримає обруча. У зворотному напрямку учасники міняються виконанням завдання.

Основні правила:

  • перекочування обручу вперед здійснюється постійним його торканням рукою;
  • старт дається один раз, а час фінішу фіксується після проходження всіх трьох етапів усіма учасниками.
  1. «Комбінована естафета -2»

  Зі старту учасник виконує перекид вперед на гімнастичному маті, лягає на гімнастичну лаву і здійснює підтягування тулуба руками вперед, оббігає орієнтир і по прямій повертається на лінію старту, передавши естафету наступному учаснику.

  1. «Біг з підбиванням повітряної кульки ракеткою для бадмінтону»

 

УРОЧИСТЕ ЗАКРИТТЯ МАЛИХ ОЛІМПІЙСЬКИХ ІГОР

 

(Грають сурми)

Ведучий:Увага!Увага! Приготуватись до заключного параду!

Ведучий: Настає урочиста мить, коли будуть оголошені підсумки трьохденних змагань.

Ведучий: Для оголошення підсумків змагань запрошуються головний суддя змагань  ________________________.

(проводиться нагородження переможців)

Ведучий: Увага! Право спустити прапор малих Олімпійських ігор надається  __________________________________________.

Ведучий: Малі Олімпійські ігри оголошуються закритими.

(Під звуки спортивного маршу діти залишають спортивний зал).

 

 

 

 

      РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі в малих Олімпійських  іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !

( підійшовши  назад  до команди, капітан говорить:)

Вільно!

 

                  РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі в малих Олімпійських  іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !

( підійшовши назад до команди, капітан говорить:)

Вільно!

 

 

                  РАПОРТ     КАПІТАНА    КОМАНДИ

(після того, як головний суддя назве команду, стоячи на місці)

Команда!  Наш девіз!........................

Команда! Рівняйсь! Струнко!

(капітан крокує до головного судді і здає рапорт)

Товариш головний суддя змагань!

Команда  «_________________»  до участі в малих Олімпійських  іграх готова!

Капітан команди __________________________________ !

( підійшовши назад  до команди, капітан говорить:)

Вільно!

 

 

 

 


Назва заходу

З ким проводиться

Відповідальний вчитель

Час і місце проведення

1

Урочисте відкриття Олімпійського тижня

5-11 класи

Антонова Н.А,

Янчук А.І.,

Потьомкін О.М.

07.09.15.

Шкільний майданчик

2

Виставка книг на Олімпійську тематику

1-11 класи

Бібліотекар Любінська Л.О.

07.09.15.

Бібліотека

3

Виховна година на тему: "Олімпійський урок"

2-11 класи

Класні керівники,

Антонова Н.А,

Янчук А.І., Потьомкін О.М.

08.09.15.

кл.кабінети,

актова зала

4

Спортивні змагання. Стрибки у довжину з місця.

5-11 класи, дівчата

Антонова Н.А.

08.09.15

Спортивна зала

5

Спортивні змагання Підйоми тулуба за 1 хв.

5-8 класи, хлопці

Янчук А.І.

08.09.15

Спортивна зала

6

Змагання з армреслінгу

9-11 класи, хлопці

Потьомкін О.М.

08.09.15.

Спортивна

зала

7

Конкурс «Знавці Олімпійських ігор».

2 – 4 класи

Любинська Л.О., Антонова Н.А.

08.09.15

бібліотека

8

Спортивні змагання

Підйоми тулуба за 1 хв.

5- 11 класи, дівчата

Антонова Н.А

09.09.15

Спортивна зала

9

Спортивні змагання

Стрибки у довжину з місця

5-8 класи, хлопці

Янчук А.І.

09.09.15

Спортивна зала

10

Змагання на брусах

9-11 класи, хлопці

Потьомкін О.М.

09.09.15

Спортивна зала

11

Проведення конкурсу малюнків з Олімпійської тематики

2 – 4 класи

Янчук А.І.

10.09.15

Спортивна зала

12

Спортивні змагання.

Стрибки зі скакалкою

5- 11 класи, дівчата

Антонова Н.А.

10.09.15

Спортивна зала

13

Спортивні змагання.

Віджими від підлоги.

5-8 класи, хлопці

Янчук А.І.

10.09.15

Спортивна зала

14

Підтягування на перекладині

9-11 класи, хлопці

Потьомкін О.М.

10.09.15

Спортивна зала

15

Закриття Олімпійського тижня. Нагородження переможців

2-11 класи

Антонова Н.А,

Янчук А.І.,

Потьомкін О.М.

11.09.15

Шкільний майданчик

 

 

дкриття Олімпійського тижня в школі

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_1.jpg

 День здоров’я до Дня фізичної культури
 і спорту

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_2.jpg

 Спортивні змагання учнів 1-4 класів
 «Олімпійська надія»

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_3.jpg

 Спортивні змагання учнів 5-7 класів

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_4.jpg

 Спортивні змагання з ігрових видів
 Учні 8-11 класів

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_5.jpg

 Конкурс малюнків на спортивну тематику

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_6.jpg

 Конкурс стіннівок:
 1-5 кл. – «Фізкультура і спорт
 у нашому житті»

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_7.jpg

 9-11 кл. – «Історія олімпійських ігор»

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_8.jpg

 Виставка літератури з питань здорового
 способу життя, фізичної культури
 та спорту

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_9.jpg

 Проведення зарядки 1 – 11 класи

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_10.jpg

 Олімпійські велоперегони

http://hozki-school.ucoz.ua/Novunu_2015/OT_11.jpg

Заходи

Дата

Класи

відповідальний

1

Лінійка «

07.09

1-11

Рада клубу

2

Відеолекторій « Зірки спорту»

09.09

5-9 класи

Вчителі фіз. культури

3

Змагання «Олімпійське лелеченя»

10.09

5-6

Овчаренко І.В.

4

Конкурс малюнків, газет

7-14. 09.

1-11

Вчителі

5

Зустріч « Моя незабутня мить у спорті»

 

9-11

Трондін О.П.

6

Зустріч з тренерами ДЮСШ

7-14.09

5-9

Вчителі

7

Поновити стенд

«Олімпійська арена»

7-20.09

5-11

Вчителі

8

Відкритий урок

«Олімпійська символіка»

12.09.12

4

Щербина І.О.

9

Олімпійські уроки:

 

«Ми юні Олімпійці»

 

«Будь активним-живи спортивно»

 

«Історія розвитку Олімпійських ігор»

 

 

13.09.12

 

13.09.12

 

 

11.09.12

 

1

 

 

7

 

 

5

                                                  Нечитайло В.В

 

 

Бурим Л.М.

 

 

Овчаренко І.В.

10

Лінійка «Підсумки тижня олімпійського спорту»

14-11.09

1

Вчите

 

Вчитель. Шановні діти! Перш ніж отримати пере­пустку до країни Спортляндії, ви повинні дати від­повідь на такі запитання:

  1. Для чого ви всі займаєтесь спортом?
  2. Які види спорту ви знаєте?
  3. Чи робите ви щодня ранкову зарядку?

 

Зупинка перша

Під ритмічне читання вірша Л. Колосок «Весела зарядка» діти виконують вправи.

  •      Що ж, діти, до подорожі ви готові!
  •      Стійте, зачекайте! (Вибігають дві дівчинки). Візьміть і нас із собою.
  •      А ви хто?

 

1-а дівчинка.

Я Ре

 

2-а дівчинка.

Я —жим.

А разом ми Режим.

Хто по хвилинах вміє жити,

Цінує власний час,

Того не треба нам будити,

По п'ять чи десять раз.

Не стане, друзі, він казати,

Що зранку жаль йому вставати.

Прийде у клас ще до дзвінка.

Режим супутник школяра.

 Що ж, такі друзі нам у подорожі необхідні. Візь­мемо їх з собою, діти?

 Візьмемо!

Зупинка друга. «Естафетна»

На цій  зупинці ми  перевіряємо  спритність і швидкість наших малят. А ще перевіряємо, чи друж­ний наш екіпаж.

Без таких якостей нам не можна далі подорожу­вати.

Діти поділяються на дві команди.

Перша гра-естафета «Жабки». Капітани команд присідають і беруть між ноги м'яч. Так стрибають до лінії фінішу, а назад поверта­ються з м'ячем у руках. Виграє та команда, яка швид­ше закінчить естафету.

Друга гра-естафета «Стриб-скок». Відразу виконують два гравці. Один переставляє фанерні квадратики, а другий стрибає по них так, щоб не ступити на підлогу.

 

Зупинка третя. «Спортивна веселинка» Діти читають вірші й виконують пісні про спорт.

 

 

Тенісист

От я в теніс добре граю!

Всіх майстрів перемагаю!

Від моєї гри щораз

У захопленні весь клас.

 Де ж він бачив загадкову

В теніс гру твою чудову?

Клас не бачив, як я грав,

Це я їм розповідав...

                     Г. Бойко

 

Про Юру і фізкультуру

Щось із Юрою не те:

Щось наш Юра не росте...

Він такий у нас тоненький,

Хворобливий і худенький,

Мов заморене курча,

Одноліткам до плеча.

Та чи знаєте ви те,

Чом наш Юра не росте?

Подивіться, він з дружками

Мчить по вулиці з книжками.

  •                        Звідкіля біжиш ти, Юро?
  •                        Я тікаю з фізкультури!

                    Г. Бойко

 

Запасний

Важкі змагання йдуть у нас:

Футбола граєм, клас на клас...

А я сиджу в запасі!

Рахунок проти нас росте,

Чому відомо всім про те,

Бо я сиджу в запасі!

Нам не дається гра, хоч плач,

Гравців не слухається м 'яч,

Бо я сиджу в запасі!

                    О. Старков

 

Зупинка четверта « Олімпійська »

Друзі, ви знаєте, що спорт це здоров'я, краса, сила і мужність. І кожен свій день ми розпочинаємо із зарядки. Не робили винятку і сьогодні. А тому ми бадьорі й веселі.

 Ви знаєте, що раз у чотири роки ми всі стаємо свідками надзвичайних подій. Раз у чотири роки відбуваються змагання, в яких беруть участь найк­ращі спортсмени світу.

А скажіть мені, де і коли відбулись XXVIII Олімпійські ігри?

  •     У Греції, м. Афіни.
  •    А я хочу розповісти вам про те, як стають олім­пійськими чемпіонами. Коли киянин Юрій Титов вчив­ся в 7 класі, він був найменшого зросту. На шкільному стадіоні кожен день Юрій бачив високих юнаків та дівчат. Він заздрив їм, але сам записатись у спортивну секцію соромився. І ось одного разу відважився. Дуже важко йому давалася стійка на голові. Він падав і підіймався, падав і підіймався, і зрештою, йому вдалося виконати цю вправу. Пройшло ще кілька років, і Юрій Титов став олімпійським чемпіоном із гімнастики.

Отже, як ви бачите, щоб стати чемпіоном, не­обхідна сила волі, наполегливість.

Це вам зрозуміло? То ж будьте такими сильними і сміливими!

 

Зупинка п'ята. Естафети

Проходять змагання з різних видів естафет.

Пере­можці нагороджуються грамотами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спортивне свято

 

Мета: формування здорового способу життя; виховання свідомого ставлення до занять фізичними вправами; зміцнення здоров᾽я .

 

Спортивний зал святково прикрашений, оснащений необхідною для музичного супроводу апаратурою. Лунає музика. Біля мікрофону з᾽являються ведучі

 

I – й ведучий. Увага! Увага! Запрошуємо Вас до Країни спорту шлях до якої відкривають міцні, кмітливі, сміливі.

II – й ведучий. Зустрічаємо учасників спортивного свята.

Команди заходять в зал під музику. Ведучий надає їм слово для привітання.

 

 

1. «Баскетбол – шоу»

 

 

I – й ведучий. Здоровеньки були, любі друзі!

                        Здоровеньки були!

                        Правда чудова ця фраза?

                        Вона нас зближує одразу,

                        Сьогодні гадаю, якраз, буде вчасно,

                        Щоб був у нас дійсно чудовий настрій,

                        Упоравшись з ділом, хіба не варто

                        Зустрітися з грою, змаганнями, жартом.

II – й ведучий. Запрошуємо на старт 1-го конкурсу «Баскетбол – шоу». Кожна команда отримує по одному м᾽ячу. По сигналу учасники ведуть м᾽яч до протилежної лінії, а назад котять по підлозі.

 

2. «Весела гра»

 

 

I – й ведучий. Ось і настав чудовий день,

                        Повен сонця і пісень

                        Повен пахощів для друзів

                        А для сміху і добра

                        Вигляда весела гра.

II – й ведучий. Оголошуємо наступний конкурс «Весела гра».

I – й ведучий. Члени команди стають парами так, щоб праву ногу одного учасника зручніше було б зв’язати з лівою другого. За сигналом зв’язана пара гравців починає рухатися, робить поворот навколо прапорця і повертається на лінію старту.

 

 

3. «Вікторина»

 

 

II – й ведучий. Показати хочем нині,

                          Як колись на Україні

                          Панували вікторини.

I – й ведучий. Змагаються капітани і кожна правильна відповідь надає змогу зробити один крок до перемоги.

  • Який м’яч найважчий?
  • Скільки гравців у футбольній команді?
  • Скільки білих фігур у шахах?
  • В якій грі користуються найлегшим м’ячем?
  • Як часто проводять Олімпійські ігри?
  • З якого виду спорту змагаються тільки жінки?
  • Чому Олімпійські ігри так називаються?
  • Що таке фальстарт?
  • Який девіз Олімпійських ігор?
  • Який Олімпійський прапор?

Вболівальники чи учасники виконують номер художньої самодіяльності.

Голова журі оголошує результати перших трьох конкурсів.

 

 

4. «Ми – одна сім᾽я»

 

 

II – й ведучий. Прокидаємося вранці,

                          Жваво робимо зарядку.

                          Любим спорт і фізкультуру,

                          Прагнем завжди до порядку.

I – й ведучий.   Всюди друзів ми знаходим

                          З ними, як одна сім᾽я

                           Але нам без друга – спорту

                           Не прожити ані дня

II – й ведучий. А зараз всім гравцям потрібно вишукуватись у колону, присісти, міцно взяти один одного за талію, пройти навколо гімнастичної лави і повернутись на своє місце. Виграє та команда яка не втратить учасників і швидше виконає завдання конкурсу «Ми – одна сім᾽я».

 

5. «Олімпійські кільця»

 

 

I – й ведучий. Щоб струнким ти зріс і сильним,

                         Навчись обруча крутити,

                         Легко, спритно і красиво

                         Вправи з ним щодня робити.

II – й ведучий. Ось червоний, жовтий, білий,

                          Хочеш – синього бери.

                          Руки вправо, руки вліво –

                          Разом з нами повтори.

I – й ведучий. От саме зараз ми і перевіримо ваші вміння крутити обруч. Запрошуємо вас на наступний конкурс «Олімпійські кільця».

II – й ведучий. Перший цчасник біжить до обруча один раз прокручує навколо своєї талії і повертається, після чого на старт виходить інший учасник.

 

 

6. «Біг у мішку»

 

 

I – й ведучий. Якщо хочеш бути здоровим – підтягайся.

                         Якщо хочеш бути здоровим – закаляйся.

                         Якщо хочеш бути здоровим

                         Ти частіше посміхайся.

II – й ведучий. Оголошуємо наступний конкурс «Біг у мішку».

I – й ведучий. Команди стають за капітанами в колону по одному. Капітани влізають ногами в мішок, оббігають кеглю і повертаються до своїх гравців, передають мішок другому гравцю.

Вболівальники чи учасники виконують номер художньої самодіяльності.

Голова журі оголошує результати. Команда переможець виконує традиційне коло пошани. Гравці обох команд дякують один одному.

 

 

I – й ведучий.  Спорт – наша горість і сила,

                          Любій країні наш труд,

                          Щоб завжди доля любила.

                          В спорті рости, новий люд.

II – й ведучий. Живіть щасливо і багато,

                          Любов до спорту збережіть,

                          Хай кожен день вам буде святом.

                          Життям упевнено ідіть!

I – й ведучий.  Любов до спорту передайте

                          Своїм нащадкам. Кожен день

                          Щораз із спорту починайте,

                          Неначе із дзвінких пісень.

II – й ведучий. Нехай, мов факел запалає

                          Любов до спорту у серцях,

                          І хай ніколи не згасає…

                          Зіграє ваш життєвий шлях!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                         

 

Сценарій спортивного свята

«Малі Олімпійські ігри»

Мета. Забезпечити відповідну рухову активність дггей; закріпити навички бігу, метання у ціль; вміння вести м'яч, вміння вести шайбу клюшкою; вчити дотримуватись правил гри у іграх - естафетах. Розвивати інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння значення  спорту у житті людини. Виховувати у дітей почуття дружби, співчувати, радіти сшльним результатам.

Обладнання. Для оформления спортивної  зали - кольорові кульки, малюнки і  ілюстрації  з  зображеннями  видів  спорту;   м'ячі,  кеглі, клюшки, шайби; емблеми, прапорці.

Місце проведения. Спортивний зал.

Ведуча. Добридень вам  усім:

Знайомим і незнайомим!

Всім великим і малятам!

Запрошуемо всіх на спортивне свято!

Воно у нас буде незвичне,

Щось чудове і  величие!

Прийшли на це свято багато гостей,

Бо хочуть вони бути сильними, спритними, мужніми.

(Виходять ведучі: хлопчики і дівчатка)

1 учень. В нашій  школі знову свято

Чути  музику і сміх

На  спортивнім святі нині

Ми вітаємо усіх.

2 учень. Обіцяємо, що не буде

Ніхто нині  сумувати

Всіх ми кличем разом з нами

Участь в конкурсах узяти.

3 учень. У хлопців наших

Характер спортивний.

Вони чемпіони майбутні  у нас,

I спритні, і дужі,

Тож зовсім не дивно,

Що з ними бадьорість

Приходить у клас.


4 учень. У наших дівчаток характер не гірший,

Вони полюбили скакалки, м'ячі

Вони відставати не звикли від інших, Тож спробуй на вулицях  їх дожени!

5 учень. Спортивний характер у нашого класу,

Ми друга плече відчували завжди.

I  всім нам давно уже ясно:

Хто дружить зі спортом -не знає біди.

6 учень. В наций школі

Весело зростати,

Мріють  учні

Спортсменами стати.

Бо   в здоровому тілі,

Кажуть, й дух здоровий.

Тож про Олімпіаду та про спорт

Поведемо мову.

Ведуча. Розповідь почнемо

               Про давні  часи,

                Про Грецію, Олімпію Почуете ви всі.

7 учень. Давним - давно зібрались

3 усіх усюд спортсмени, Щоб чесно позмагатись В спортивній  боротьбі.

Ведуча. I стало вже традицією,

              Раз на чотири роки

             Збирать спортсменів сильних В найкращій із  країн!

8 учень. Ми в Украні  нашій

Гостей сьогодні приймаємо,

 3 різних трьох континентів Спортсменів  зустрічаємо!

9 учень. Давайте ж дружно

Зустрінемо гостей. Олімпіаду нашу

3 параду ми почнем!


(До залу, по черзі, під відповідну музику, заходять команди, одягнуті у  спортивну форму, яку доповнюютъ емблеми. Попереду команди капітан несе  прапорець своєї  команди).

Ведуча. Спортсмени з Америки до нас завітали,

Мову ми їхню

У школі вивчаєм.

 Крикнем «Good morning»,

 Українською «Здрастуй»,

На наші змагання

Заходьте, будь ласка!

 (Команда заходить та шикуєтъся у шеренгу, капітан ставить прапор

10 учень. 3 Австралії  зеленої

Зустрінемо гостей, Від  кенгуру веселої Привіт прислали цей!

11 учень. Рідний блакитний

Колір ми бачим. Слов'яни в Європі Самі  найкращі

Ведуча. У нас здавна

Є традиція славна.

Воду взяти з чистої  криниці,

Борошно з яроі пшениці,

Руками добрими замісити,

I гостей на свято запросити.

Просимо на хліб, на сіль,

Та наше свято.

Вс1м щиро дякуєм,

Що приїхали до нас на свято.

I хочем побажати від  душі

Успіхів та перемог багато!

іти на рушнику заносять хліб - сіль).

Ведуча. Ну що ж, прапор міста Пора занести.

Величний цей прапор

Щоб бачили всі!

(Два учні  заносять прапор).


Ведуча. Друзі!  Спортивне змагання Починати пора,

               Нумо, дружно крикнем всі: «Фізкульт - ура!»

12 учень. Та перш ніж будемо змагатись,

Нам потрібно представитись і привітатись.

Ведуча. Команди! Шикуйсь! Рівняйсь! Струнко! Командир «Силачі»

Командир «Силачів».

Всі. Фізкультпривіт!

Командир. Наш девіз:

Всь Ми - сміливчики завзяті,

Позмагаємось на святі

Будем сміливо змагатись,

Щоб перше місце мати.

Ведуча. Командир команди «Рухливчиків». Командир «Рухливчиків».

ВС1. Фізкультпривіт!

Командир. Наш девіз:

Всь Ми - рухливчики рухливі,

I   завзяті   і сміливі

Будем дуже ми старатись, Щоб весь час перемагати.

Ведуча. Командир команди «Силачі!». Командир «Силачів».

ВС1. Фізкультпривіт!

Командир. Наш девіз:

ВС1. Ми силачі  сильніші  всіх

Переможемо усіх.

Ми  дружні, сильні і завзяті

Будем всіх перемагати.

Ведуча. Дякуєм вам за хороша слова.

Показову програму почати пора!

13 учень. Хто уважним, чесним буде,

Бал команді той здобуде. А хто буде пустувати, Думать іншим заважати -Бал з команди буде знято.


Ведуча.  Тому ви повинні бути гідними справжніх олімпійців,  і, на справжній Олімпіаді, змагання почнемо з клятви.

Всі разом: Я буду - …

1-а команда. Чесно дотримуватись правил.

2-а команда. Прагнути доводити боротьбу до кінця.

3-я команда. Не зазнаватися, досягнувши перемоги. Не плакати

поразки.

Всі разом: Клянуся! Клянуся! Клянуся!

Ведуча.   Отже,  розпочнемо   наші  змагання.   Дозвольте  оголосити склад  суддівської  колегії, яка буде уважно стежити за правильним виконанням завдань і чесно зараховувати кожній команді здобутки у змаганнях. Команди, на старт!

(Ведуча проводить інструктаж з техніки безпеки).

І естафета «Хокей»

Кожному учасникові треба провести ключкою шайбу «змійкою» між  кеглями до орієнтира, а назад вести шайбу по прямій лінії.

Ведуча. Молодці. Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати першої естафети).

II естафета «Кенгуру»

Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий  затискає  м'яч між ногами і за командою біжить до стійки і назад. Передає м'яч та стає  в кінець строю. Якщо м'яч упаде, потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.

Ведуча. Молодці, дякуємо. А тепер надамо слово нашим суддям. (Оголошуються результати другої естафети).

Ведуча. Для того, щоб наші команди відпочили, ми прослухаємо музичний  номер.

Ведуча. Команди, на старт!  Зараз команди покажуть себе у нас

естафеті.

III естафета «Передача м'яча над головою»

Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м'ячі. За командою м'яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. За  м'яч дійде до останнього учасника - той перебігає на початок строю і передає м'яч назад. Естафета продовжується доти, доки направляючий не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, направляючий якої  швидше займе своє місце.


Ведуча. Молодці! Надамо слово нашим суддям.

(Оголошуються результати третьої естафети).

Ведуча. Команди, на старт! Зараз команди покажуть себе у наступній естафеті.

IV естафета «Ведення м'яча»

Проти кожної команди на відстані 5-6 м від старту ставлять кеглі. За  командою вчителя капітани біжать уперед і ведуть м'яч. Вони оббігають кеглю і повертаються назад. Наступний гравець робить те саме. Перемагає  команда, яка швидше закінчить гру. За правилами гри з м'ячем бігти не можна, його треба вести однією рукою.

Ведуча. Просимо суддів оголосити результати четвертої естафети.

Ведуча. Наші уболівальники дуже гарно уболівають за свої команди. Тому спробуємо обмінятися місцями: уболівальники будуть гравцями, а гравці -  уболівальниками.

Вікторина.

  1. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  2. Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
  3. Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
  4. Скільки білих фігуру шашках? (16)
  5. Скільки чорних фігур у шашках? (16)
  6. Який м'яч важчий: футбольний чи волейбольний?
  7. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (4 рази на рік)
  8. Скільки хвилин триває футбольний матч?

Ведуча. Молодці! Ви гарно відповідали.

V естафета «Одягнися на прогулянку»

Учасники по черзі вибігають, добігають до стільця, одягають на себе шарф, рукавиці і сідають на стілець. Після цього знімають шарф і рукавиці, залишають їх на стільці і біжать до своєї команди, стаючи позаду. Виграє та  команда, яка швидше завершить гру.

Ведуча. Молодці! Ви гарно умієте одягатися на прогулянку. Слово надається суддям.

Ведуча. Прошу команди приготуватися до наступної естафети.


VI естафета «Хто більше кине сніжків»

Командам за певний відрізок часу треба кинути як можна більше сніжків і зазначене місце.

Ведуча. Дякуємо нашим командам. Поки наші судді підраховуватимуть очки  ми прослухаємо музичну композицію.

Ведуча. Команди запрошуються на підведення підсумків останньої естафети та оголошення загального результату змагань. Слово надається колегії  суддів. Команди, рівняйсь, струнко!

(Підведення результатів Олімпіади, нагородження команд медалями  подарунками).

Ведуча. Чемпіоном стать не просто, Тож нехай малі ви зростом,    Небагато літ пройде,

               Ваша черга підійде.

               Хай летить в усі кінці:

              «Ви, малята, молодці!».

Ведуча. Завершилося наше свято, але нехай у душі не згасає вогник бажання бігати, стрибати, плавати, метати! І щоб ми завжди пишалися чемпіонами  олімпійцями нашої школи.

Сценарій №1 проведення Олімпійського уроку

АВТОР KIEV_NOC | 11 ВЕРЕСНЯ 2012 | ПЕРЕГЛЯДІВ: 16,876

Олімпійський урок. Сценарій уроку.

Мета: сприяння гармонійному розвитку особистості дитини та розповсюдження гуманістичних ідеалів олімпізму.

Обладнання: плакати з олімпійської тематики, мультимедійна апаратура для демонстрації слайдів.

 

Ведучий 1:

У стародавні далекі часи

Біля священного підніжжя Олімпу,

Де славнозвісні всемогутні боги

Із Зевсом на чолі творили раду,

У тихім місті, вздовж ріки Алфей,

Олімпія знайшла притулочок собі.

І саме тут, свято миру, сили і краси

На Зевса честь славетно відбувалось.

Ведучий 2: Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у УПІ ст. до н.е. і регулярно проводились понад тисячу років. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор пов’язують із іменами легендарного грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта.

Ведучий 3: Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції почали свій відлік у 776 р. до н.е., коли офіційно було зафіксовано ім’я першого переможця Ігор Коройба, який за професією був пекарем.

Ведучий 4: Ігри у Стародавній Греції проводились кожні чотири роки на честь батька богів і людей Зевса. Всі змагання та конкурси проходили у давньогрецькому поселенні Олімпія, що було розташоване у північно-західній частині півострова Пелопоннес на півдні Еллади.

Ведучий 1: Під час Ігор дотримувались священного миру. Будь-які військові конфлікти та сутички в регіоні, де відбувались Олімпійські ігри, заборонялись.

Ведучий 2: Учасниками Ігор могли бути вільні греки – чоловіки та юнаки. Для жінок у Греції проводились Герії – Ігри на честь богині Гери.

Ведучий 3: Перші Олімпійські ігри тривали один день, а програма включала лише один вид спорту – біг. Із розквітом і зростанням популярності Ігор їх програма змагань поступово розширювалась. У період розквіту вони проходили протягом п’яти днів. Програма змагань включала біг на різні дистанції, панкратіон (поєднання боротьби з кулачним боєм), пентатлон (п’ятиборство, до нього входили стрибки у довжину, біг, метання диска, метання списа і боротьба), кулачний бій, перегони на колісницях.

Ведучий 4: Нагородження переможців відбувалося у п’ятий день мпійських святкувань. Переможців Олімпійських ігор увінчували вінком з гілок оливи, а також пов’язували вовняними стрічками навколо голови, рук.

Ведучий 1:

На світ олімпіоніки являлись

І перемогами своїми прославлялись,

Оливи гілку на чолі несли.

Ведучий 2: Проіснували Ігри декілька віків,

А потім римський імператор Феодосій

Заборонив їх існування, а роки,

І варвари й стихії

Знесли, прибрали з пам’яті людської

Славетне місто ритуалів і споруд.

Ведучий 3:

І ось людина – П’єр де Кубертен,

Французький педагог, барон, спортсмен,

З палким натхненням взявся за роботу,

Щоб відродити славу давніх днів,

Щоб олімпійське гасло засіяло всім.

Ведучий 4: У червні 1894 р. П’єр де Кубертен скликав у Парижі жнародний конгрес для вирішення питання про відновлення Олімпійських р. Це був історичний Конгрес, тому що на ньому було ухвалено рішення про введення Ігор І Олімпіади сучасності та створення Міжнародного мпійського комітету на чолі з Деметріусом Вікеласом, представником Греції, П’єром де Кубертеном як секретарем.

Ведучий 1: Ігри І Олімпіади сучасності відбулись в Афінах 1896 року. В них взяли участь 245 спортсменів із 14 країн світу, які змагались у 9 видах спорту.

Ведучий 2:

І сталося диво!

Вже друге століття

Священний вогонь олімпійський палає.

Мільйони атлетів з усіх континентів

На форум спортивний всіх разом збирає.

Щоб мірятись силою, знать, хто найшвидший,

Хто вищу за інших планку здолав.

Ведучий 3: Олімпійські ігри проходять кожні чотири роки, щоразу у них містах світу. Зимові Олімпійські ігри також проводяться кожні чотири роки. На них представлені види спорту, для яких потрібен сніг або лід. Перші офіційні зимові Олімпійські ігри відбулися у французькому містечку Шамоні 1924 року. В них узяли участь 258 спортсменів із 16 країн світу. З 1994 року зимові Олімпійські ігри та Ігри Олімпіад проводяться з інтервалом у два роки.

Ведучий 4: До олімпійської символіки належать олімпійська емблема, олімпійський прапор, олімпійське гасло, олімпійський гімн, олімпійський вогонь та олімпійський смолоскип.

Ведучий 1: Символом Олімпійських ігор є п’ять переплетених кілець, що символізують толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь в Олімпійських іграх, з п’яти континентів нашої планети.

Ведучий 2: Гаслом Олімпійських ігор є слова «Citius. Altius. Fortius», що означає «Швидше. Вище. Сильніше».

Ведучий 3: Олімпійська емблема визначена Олімпійською Хартією, правовим документом олімпійського руху. Основним елементом емблеми є п’ять кілець у поєднанні з іншими елементами.

Ведучий 4: П’ять кольорових кілець – синє, чорне, червоне, жовте, зелене на білому полотнищі – це олімпійський прапор. Він урочисто піднімається на головній спортивній арені міста-організатора на церемонії відкриття Олімпійських ігор.

Ведучий 1: Олімпійський вогонь запалюють в Олімпії. За допомогою естафети олімпійського вогню він закінчує свою подорож у великій чаші олімпійського стадіону, в якій палає протягом усіх олімпійських змагань.

Ведучий 2: Під час церемонії відкриття Олімпійських ігор атлет, представник країни-організатора Ігор, підходить до щогли, бере краєчок Олімпійського прапора, здіймає праву руку і виголошує Олімпійську присягу: «Від імені всіх учасників я обіцяю, що ми будемо брати участь у цих Олімпійських іграх, поважаючи та дотримуючись правил, за якими вони проводяться, в істинно спортивному дусі, в ім’я слави спорту та честі наших команд».

Спортивні арбітри також складають присягу про повагу до спортсменів та об’єктивне суддівство.

Щоб у дійсності спорт був таким, як у «Оді»,

Натхненно яку Кубертен написав.

ВедучийЗ:

Про те, що спорт – чесність,

Про те, що спорт – сила,

Про те, що спорт – миру посол на Землі,

Про те, що він – радість і справедливість,

І плідність, і виклик, й могутній прогрес.

Що він – благородство,

Що він – будівничий,

Що він – насолода для тіла й душі!

До спорту і ти приєднатись спіши!

Ведучий 4: Слово надається нашим шановним гостям_ . Виступи гостей.

Ведучий 1: Дорогі друзі! От і закінчився наш олімпійський урок. Сподіваємось, що ви отримали нові знання, познайомилися з___ . , дізнались про те, скільки необхідно докласти сил, здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль, особливо – олімпійську. Пам’ятайте, у кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов’язково її досягти! До нових зустрічей.

За бажанням теоретичну частину можна доповнити практичною, до змісту якої включити види рухової діяльності відповідно до інтересів та вікових особливостей школярів, стану матеріально-спортивного забезпечення.

Олімпійська листівка

Published 10.03.2013 | By andys

110313_1На сьогоднішньому уроці ми маємо разом виконати конкурсну роботу на тему «Олімпійська листівка». Наш конкурс малюнків на олімпійську тематику проводиться з метою пропаганди та поширення олімпійських ідеалів і цінностей, формування мотивації до здорового способу життя, систематичних занять фізичною культурою та спортом, утвердження загальнолюдських цінностей, розширення світогляду та розвитку творчих здібностей, використання можливостей спорту і фізичної культури для солідарності та співробітництва заради миру, зміцнення міжособистістних стосунків.
Для початку пропоную вам переглянути декілька слайдів із презентації, що демонструвалась на уроці.

110313_2
 

110313_3

А тепер домашнє завдання. Для його виконання вам необхідно:

1. Визначитись із темою роботи (переглянути різні матеріали, пов’язані зі спортом та Олімпійськими змаганнями).

2. Виконати ТРИ малюнки на форматах довільного розміру (2 стандартних листки, один стандартний листок, половина стандартноо листка). УВАГА! На кожному з малюнків у правому верхньому кутку має бути зображена олімпійська символіка (кільця). Як розфарбувати кільця вказано на першому слайді.

 

Сценарій спортивного свята

«У пошуках Олімпійського вогню»

 

Мета: Виховувати любов до фізкультури та спорту: розвива­ти руховий апарат, фізичні умін­ня та навички, зміцнювати здо­ров'я, виховувати почуття дружби, колективізму. Надати знання про Олімпійські традиції.

 

Місце проведення: спортивний майданчик школи

 

Обладнання: Олімпійський прапор та смолоскип, фішки та стійки, естафетні палички, обручі, тунелі, футбольні м'ячі, тенісні м'ячі,великі гумові м'ячі, лижі.

 

Система оцінювання: За перемогу у конкурсі команда отримує 2 бали, за поразку 1. Перемагає команда, що набрала більшу кількість балів.

 

Хід свята

1 Вед: Доброго дня, любі друзі!

 

2 Вед: Вітаємо вас на святі сили та краси!

 

Разом: Святі спорту!

 

1 Вед: Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до місця, де зародилися найвеличніші спортивні змагання – Олімпії.

 

2 Вед: Найбільш відомими і престижними змаганнями сучасності є Олімпійські ігри. Здобути олімпійську медаль – найвища мета кожного спортсмена.

 

1 Вед: А чи знаєте ви де виникли перші Олімпійські ігри?

Понад дві тисячі років тому, на заході Греції, в долині річки Алфей, було містечко Олімпія. В густій зелені оливкових гаїв були зведені чудові храми, названі на честь старогрецьких богів Зевса, Аполлона, Афродіти, Артеміди.

 

2 Вед: Стародавні греки створили багато легенд про виникнення Олімпійських ігор. Як переказують легенди, ці змагання греки запозичили у самих богів, життя яких було сповнене війнами, подвигами.

 

1 Вед: Щоб покласти край війнам грецький цар Іфрит організував ігри, де люди розв’язували суперечки не зброєю, а у чесних змаганнях на швидкість, спритність, силу.

 

2 Вед: З тих пір Олімпійські Ігри проводяться 1 раз на 4 роки. Основними символами Ігор є Олімпійський прапор та Олімпійський вогонь.

 

1 Вед: Прапор ви зараз бачите перед собою. А де ж наш вогонь?

 

2 Вед: А за вогонь вам доведеться поборотися!

 

1 Вед: Тож розпочнемо пошуки Олімпійського вогню!

 

2 Вед: Команда, що першою знайде Олімпійський вогонь та набере більшу кількість балів переможе.

 

1 Вед: Олімпійський девіз – Швидше! Вище! Сильніше!

А які девізи у ваших команд? Давайте дізнаємось.

 

1 Конкурс «Конкурс девізів»: Команди по черзі промовляють девізи. Перемагає команда, що найкраще, найчіткіше прочитала девіз.

 

2 Вед: Молодці! На один крок ви наблизилися до Олімпійського вогню.

Програма перших Олімпійських ігор складалася здебільшого із легкоатлетичних видів. Найпоширеніша бігова дистанція у Греції називалася стадією (приблизно 200 м). Спортсменів, що перемагали у змаганнях на цю дистанцію дуже поважали. Давайте і ми позмагаємося у бігові, але наша дистанція буде дещо меншою.

 

2 Конкурс «Найшвидший»: Кожний учасник має добігти до стійки на відстані 10 м від лінії старту, тримаючи у руках естафетну паличку, оббігти стійку, і повернутися назад. Забігши за лінію старту, передати паличку наступному. Перемагає команда, що швидше впоралася із завданням.

 

1 Вед: Ось і ще один крок до вогню подолано! На стародавніх Олімпійських іграх дуже популярними були перегони на колісницях. Давайте і ми спробуємо відтворити ці змагання. Але замість колісниць у вас будуть ось такі обручі.

 

3 Конкурс «Перегони на колісницях»: Перші номери команд (наїзники) мають обручі (колісниці). За командою наїзники з колісницею рухаються до позначки на відстані 10-15 м від них, оббігають її та повертаються назад. Беруть пасажира (другого гравця) і з ним вдвох у обручі рухаються до позначки. Там перший номер залишається, а другий (пасажир) стає наїзником і рухається за іншим пасажиром. Переможе команда, що першою перевезе команду за позначку.

 

2 Вед: Олімпійські ігри сучасності включають змагання з багатьох видів спорту. Давайте пригадаємо їх. Наступний конкурс інтелектуальний. Переможе команда, що назве якомога більше Олімпійських видів спорту.

 

4 Конкурс «Інтелектуальний»: Команди по черзі називають види спорту, що включені до програми Олімпіад. Повторюватися заборонено. Перемагає команда, що назве більше видів спорту.

 

1 Вед: Молодці. Пригадали багато видів спорту. Тож давайте тепер і позмагаємося у деяких з них.

 

5 Конкурс «Футбольний»: Гравці по черзі обводять футбольний м’яч між стійками, що розташовані на відстані 2 м одна від одної. Обвівши останню стійку, повертаються назад тим же чином і передають м’яч наступному. Перемагає команда, що швидше впорається із завданням.

 

6 Конкурс «Влучно в ціль»: Кожен гравець команди має по 2 м'ячі для великого тенісу. Задача кожного з них по черзі закинути м'ячі до корзини на відстані 3 м від них. Враховується швидкість та кількість влучень.

 

7 Конкурс «Лижні перегони»: Завдання кожного гравця пройти на лижах відстань до позначки за 10 м від лінії старту та повернутися назад. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.

 

2 Вед: А ми все ближче наближаємося до Олімпійського вогню. І на нашому шляху виникла ще одна перешкода, організована богами Олімпу. І ми маємо її подолати.

 

8 Конкурс «Смуга перешкод»: Перед командами розміщено по 3 обручі на відстані 50 см один від одного. Задача кожного гравця, стрибаючи на двох ногах, подолати цю перешкоду, пролізти крізь тунель, що знаходиться за 1 м від обручів, оббігти фішку на відстані 3 м від тунелю та бігом повернутися назад. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.

 

1 Вед: Від Олімпійського вогню нас відділяє усього 2 кроки! Тож давайте зберемося з силами та подолаємо їх!

 

9 Конкурс «конкурс «Стрибунці»: За сигналом 1-й гравець сидячи на великому надувному м’ячі стрибаючи рухається до фішки, обходить фішку і таким чином повертається назад. Передає естафету наступному гравцеві. Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.

 

10 Конкурс «Естафета з обручами»: Перед кожною командою стоять по три обручі. За командою «Руш!» учень підбігає до обруча, пролізає в нього, потім пробігає під двома іншими, оббігає фішку та біжить до своєї команди.

Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.

 

2 Вед: Ось і дісталися ми Олімпійського вогню! (виносить смолоскип). А першою до нього дісталася команда __________. Вітаємо їх!

 

1 Вед: Але сьогодні переможених в нас немає. Бо, як казав П’єр де Кубертен: «Головне не перемога, а участь!».

 

2 Вед: Бажаємо вам завжди бути здоровими! І нехай спорт стане невід’ємною частиною вашого життя. На цьому наше свято завершене.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
5881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку