Сценарій проведення заходу "Історичнйи квест"

Про матеріал
Сценарій проведння історичного квесту. Мета : - патріотичне виховання; - формування бажання вивчати історичне минуле свого народу, його культуру, традиції та звичаї; - виховання в дітей інтересу до української народної спадщини; - формування навичок працювати у команді.
Перегляд файлу

Професійно-технічне училище №36 смт. Новгородка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій  історичного квесту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

Викладач історії

Шпак В.О.

 

 

 

Новогородка 2024 рік

 

Мета :

-                                               патріотичне виховання;

-                                               формування бажання вивчати історичне минуле свого народу, його культуру, традиції та звичаї;

-                                               виховання в дітей інтересу до української народної спадщини;

-                                               формування навичок працювати у команді.

Аудиторія: команди з  учнів І курсу .

Тривалість свята: 45 хвилин.

 Місце проведення: приміщення та територія училища.

Обладнання: маршрутні листи, завдання.

Про що треба не забути під час підготовки до гри:

  • Кількість станцій має перевищувати кількість команд для того, щоб уникнути зіткнення команд на одній станції та витрачання часу.
  • На кожній станції має бути доросла людина - ведучий, який слідкує за виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання та віддає команді конверт з наступною загадкою.
  • Обов’язково має бути запасне завдання на випадок непередбачених ситуацій.

Хід гри:

На початку гри всі команди збираються в одному місці для одночасного отримання завдання, маршрутного листа, нагадування  умов та правил гри.

  Кожна команда має пройти за своїм, відмінним від інших команд,  маршрутом, розгадати загадки, в яких зашифровані місце знаходження  станцій, знайти усі станції, виконати завдання на кожній станції.

Переможцем вважається команда, яка правильно виконала завдання на всіх станціях та раніше інших прийшла до фінішу.

 

     І завдання (знаходиться у конверті)

Ведуча:  

    - Ой! Трапилась маленька неприємність, у посланні загубилися усі голосні. Але ж ви не злякаєтесь такої перешкоди))

 

  Д БР Г   ДН , Ш Н В Н   СТРК !  М СЦ   В Ш Ї   СТ НЦ     Ш К ЙТ  

С Р Д     Г Л Ш НЬ.

 

                                                                  ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!!!

 

    Пояснення для організаторів квесту:  У тексті вилучені голосні літери. Учасникам треба здогадатися,  які саме голосні відсутні, та прочитати текст, потім знайти потрібну підказку, в якій вказано місце потрібної їм станції.

  

    У закодованій фразі захована наступна інформація:

       ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ІСТОРИКИ! МІСЦЕ ВАШОЇ СТАНЦІЇ ШУКАЙТЕ  СЕРЕД ОГОЛОШЕНЬ.

 

   Учасники повинні серед оголошень, які зазвичай розміщені у фойє школи, знайти  таке послання:  

 

УВАГА!!!

ВПЕРШЕ У ПТУ№36!»»

НЕ ПРОПУСТІТЬ!

ЛИШЕ У НАС!!!!

БЕЗКОШТОВНО!!!

МЕРЩІЙ У КАБІНЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ!!!

 ТАМ НА ВАС ЧЕКАЄ ЗАВДАННЯ!!!

 

     Завдання на першій станції: (оголошує ведучий цієї станції). Команда має швидко та правильно зібрати історичне доміно.

 

Ведучий оцінює правильність та час виконання завдання, робить помітку у маршрутному листі і віддає учасникам конверт з наступною загадкою.

 

ІІ завдання: (знаходиться у конверті)

 

     Цей вірш, козаки, вам підкаже дорогу до потрібної вам  станції. Читайте та будьте УВАЖНИМИ!

 

   Браття, єдина вам подруга – воля,

   І честь козаку – то є рідна сестра.

   Буде, козаче, буде щасливою доля,

   Ланцюг розірвати настала пора.

   І сонце засяє промінням яскравим.

   Одна лише кличе в дорогу мета:

   То - воля, якій ми співаємо славу,

   Енергію нам подарує віра свята!

   Козаче, у тебе  країна єдина,

   А зветься вона  свята  Україна!!!

 

   Пояснення для організаторів квесту:  У цьому вірші закодоване слово «бібліотека» (читати по перших літерах кожної строки), тобто наступна станція, на який треба виконати завдання - це бібліотека.    

     

Завдання на другій станції: (оголошує ведучій цієї станції)

 

Учні мають відповіси на питання у формі бліц опитування:

1. Місто- столиця України?                    ( Київ)

2. Назвіть один із найдревніших знаків, який є малим гербом України? ( тризуб)

3. Урочист пісня, що є символом держави?                 ( Гімн)

4. Назва гімну України.                          (Ще не вмерла Україна)

 5. Автор слів гімну України.                          ( П.Чубинський)

6. Як називається Основний закон України?                 ( Конституція)

7. Який колір на державному прапорі України  вгорі?         ( синій)

8. Найвідоміший український поет?                   ( Т. Шевченко)

9. Назвіть діючого президента України.                 ( В.Зеленський)

10.У якій області ми живемо?                                   ( )

11.Як називалися воїни, що майже 300 років боронили Україну від зовнішніх ворогів?                                                                 (Козаки)

12.Як називався начальник козацького війська?                      (Гетьман)

13.Назвіть композитора, який поклав вірш Чубинського, що став гімном, на музику?                                                                                   (Михайло Вербицький)

14.Острів, де жили козаки?                            (Хортиця)

15.Вірний  друг  козаків                                    ( Кінь)

16. Козацька зачіска.                                       (Оселедець)

17.Козацький  човен.                                          (Чайка)

18. Що означає слово «козак»?                      (Вільна  людина)

Ведучий оцінює правильність та час виконання завдання, робить помітку у маршрутному листі і віддає учасникам конверт з наступною загадкою.

 

 

ІІІ завдання: (знаходиться у конверті)

 

    Немає нічого милішого аніж РІДНИЙ КРАЙ, нехай він допоможе та підкаже, де шукати не лише втіхи своєму серцю, а й завдання. Нехай образ українського генія покличе вас і вкаже вам правильну дорогу. Покаже чорним по білому де знайти те, що вам треба. 

 

Пояснення для організаторів квесту:   Учасникам треба здогадатися, що мова йде саме про портрет і цитату Тараса Шевченка у вестибюлі закладу.           Там на них чекає QR-код з посиланням на пазли ( на яких заховане зображення емблеми нашого училища).

 

         

Ведучий оцінює правильність та час виконання завдання, робить помітку у маршрутному листі і віддає учасникам конверт з наступною загадкою. 

 

Тут міста, країни, скелі,

Океани і пустелі,

Гори, ріки і моря —

Мандрувати буду я!

Щоб по світу мандрувати,

Не виходжу я із хати,

Не сідаю у автобус,

А беру у руки….

(Глобус)

 

 

Для виконання наступного завдання учні ідуть до кабінету географії

 

ЛОКАЦІЯ ГЕОГРАФІЧНА. Географічна вікторина «Моя Україна»                                  

А тепер перевіримо, наскільки добре ви знаєте географію України?

 Усна частина:

Р - А,     І - Г,     К - О,      А - Б,     О – Д

1. Водойма яка має витік, гирло, притоки.                                                        (ріка)

2. Форма рельєфу, що характеризується чіткою лінією підошви, різкими коливаннями відносних висот.                                                                          (гора)

3. Є чорна, біла, а є озонова.                                                                               (діра)

4. Опади у вигляді льодяних ядер сферичної форми чи часток криги?         (град)

5. Що вкриває стовбур дерева?                                                                          (кора)

6. Слово пагорб без префікса па?                                                                      (горб)

7.Земля обертається навколо своєї осі за (в називному відмінку)                  (доба)

 

Після цього завдання підбиваються підсумки квесту та визначаються переможці.

Учні залишилися задоволеними заходом, відзначили цікаві завдання та можливість проявити свої знання та навички. Було запропоновано організувати подібні заходи частіше.

Висновки:

Історичний квест пройшов успішно, всі цілі були досягнуті. Захід сприяв поглибленню знань з історії України, розвитку командної роботи та логічного мислення учнів. Позитивний зворотний зв'язок від учасників свідчить про високу ефективність подібних заходів для навчального процесу.

 

doc
Пов’язані теми
Історія України, Сценарії
Додано
10 червня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку