Сценарій виховного заходу "Посвята в козачата"

Про матеріал

Сценарій виховного заходу "Козацькі забави. Посвята в п՚ятикласники". Приурочено до Дня захисників і захисниць України та до Дня козацтва.

Перегляд файлу

Сценарій виховного заходу

"Козацькі забави. Посвята в п՚ятикласники"

Вед 1. Доброго дня Вам, добрі люди! 

Щиро просимо до нас!

Раді Вас у нас вітати, 

Щастя та добра бажати. 

 

Вед 2: Наша вільна Україна,

Наше щастя і наш рай!

Чи на світі є країна

Ще миліша за наш край?

 

 Вед 1: Добрий день вам, друзі щирі,

Хай живеться вам у мирі.

Не минайте нашу хату,

Бо у нас сьогодні свято!

 

 Вед 2: Сьогодні свято в шкільній родині

І все козацтво тут як тут.

У цьому залі радість лине.

Козацькі ігри всіх вас ждуть!

 

Вчитель. Доброго дня всім присутнім в цьому залі! Слава Україні!

Цього року 1 жовтня (вчора) Україна відзначала свято Покрови Пресвятої Богородиці, День захисників і захисниць України, День створення УПА, а також День українського козацтва.

І так уже повелося, що в нашій школі є традиція, за якою кожен наш клас ‒ це певний гурт, який має свою назву, емблему і девіз. У спадок нашим п՚ятикласникам від випускників минулого року перейшла назва гурту ‒"Козачата". Але козаки, перш ніж їх приймали на Січ, проходили випробування. І ми теж хочемо сьогодні перевірити наших п՚ятикласників: чи вони сміливі і розумні, чи кмітливі і вправні, чи талановиті і веселі, чи можуть носити звання козака ‒ тож проведемо сьогодні посвяту в «Козачата»!

Привітайте наших пʼятикласників!

(під звуки козацького маршу заходять пʼятикласники: всі по парах, а попереду один з прапором. Закладає прапор в трибуну і всі стають на сцені. )

Вед 1. Розселив Господь людей по всьому світу і кожному народові дав землю. Богом дана земля є святою і рідною, тому її захист – це найперший обов’язок народів.

Вед 2. Для українців такою землею є Україна. Вона полита потом і кров’ю наших героїчних предків. Шануймо героїчну історію нашого великого народу! Вшануймо хвилиною мовчання памʼять всіх захисників і захисниць, які в боротьбі за нашу землю віддали своє життя.

                  (Хвилина мовчання).    ДЯКУЮ!

 

Вед 1. Запорозька Січ! Мабуть немає жодної людини в нашій Україні, яка б не знала про славну Січ, про січове лицарство, про героїчні звитяги, про інші походи і подвиги славних козаків.

 

Вед 2. А чи є у цьому залі козаки веселі і сміливі, що силою та завзяттям можуть похвалитись та мови рідної не цураються? Які співи й танці полюбляють та мудрість народну не забувають?

(Пятикласники всі разом : Є!)

 

Вчитель. Звичайно, що є! Отже, зараз Вам доведеться пройти через випробування. І щоб ваш клас довів, що ви всі гідні бути гуртом «Козачата», потрібно бути дружніми і згуртованими, допомагати і підтримувати один одного, бо лиш у єдності наша сила!

 Ну що ж, ви готові??

Для того щоб захищати свою країну, треба бути перш за все розумним і кмітливим. Давайте перевіримо, чи це так!

 

(1.Вікторина)

1) Наука, що вивчає минуле людства (історія)

2) Прізвищем якого гетьмана назване місто в Україні і ціла область?(Хмельницький)

3) Якщо б Україна була людиною, то яке день народження святкувала б вона у цьому році? (32)

4) Назвіть щонайменше 5 назв, як називають у різних регіонах України картоплю (ріпа,бульба, бараболя, барабуля, мандибурка)

5) Якого поета називають Кобзарем? (Шевченка)

6) Назвіть найдовший духовий музичний інструмент (трембіта)

7) Найвідоміший козацький танець (гопак)

8) Продовжіть українські приказки:

Вискочив як…(Пилип з конопель)

Не кажи гоп, …(поки не перескочиш)

Кожна жаба… (своє болото хвалить)

Робота не вовк, … (в ліс не втече)

Як «на» - то чує, …(а як «дай» - то глухий).

9. Що стане більше, якщо його перевернути догори ногами? (Число 6).

10. Хлопчик розповідає: "Вчора був такий жахливий дощ, а мій батько не взяв ні парасольки, ні капелюха. Коли він з'явився в дверях, вода лилася з нього струмками, але жодна волосина на його голові не змокла. Сховатися від дощу в радіусі милі від нашого будинку ніде - навколо голий степ". Чому жодна волосина на голові чоловіка не промокла (Батько хлопчика був абсолютно лисим).

11. Які зуби у людини з'являються останніми? (Штучні).

12. Хто може підняти і пересунути і коня, і слона?(Шахіст)

13. Росте в саду береза.
У неї 5 великих гілок.
На кожній великій гілці по 10 маленьких гілочок,
на кожній маленькій гілочці — по 1 яблуку.
Скільки всього яблук росте на цьому дереві? (А хіба яблука на березі ростуть?)

14. Якою рукою потрібно розмішувати чай?(Рукою не потрібно, потрібно ложкою)

15. Що станеться з білою хустинкою, якщо її опустити в Чорне море? (Намокне).

 

 

 

 

 

Вчитель. Дякую вам за відповіді, усі ви ‒ розумники!

А ще козаки любили у вільний час веселитись! Ви, діти, вмієте жартувати? 

(Хором: так!)

Запрошуємо веселунів на сцену!

( Гуморески – 5 хлопців:_____________________________________________________________)

 

 

1. Петрик Коржик,

той, що ходить

до шостого класу,

листа в село накарлякав

дядькові Панасу.

«Добрий день вам,

дядьку й тітко!

Я ходжу до школи

й чув, що ви на тому тижні

свиню закололи.

Ми вас просимо у гості ‒

татко, я і мати,

і всі разом на вокзалі

будем зустрічати.

Я вас перший на пероні

між людьми побачу:

держіть в руках банку смальцю

і ногу свинячу!

 

2. Хто там, сину,

в двері стукав?

То якийсь дідок.

Зовсім лисий, у куфайці,

у руках ціпок.

Він говорить, що приїхав

із села до нас,

що колись ходив з тобою

у четвертий клас.

-Йди кажи: немає татка.

То якесь брехло.

У четвертім нашім класі

Лисих не було.

 

 

 

3. Батько з малим сином обідають. Тато повчає:

-Коли я їм, я глухий і німий.

-А я ‒ нормальний, ‒ відповідає хлопчик.

 

4. На розпеченому пляжі

лає дама даму:

-Та яке ж це виховання?

Та яка ж ви мама?!

Та скажіть же ви що-небудь

вашому синочку ‒

він же кидає грязюку

на мою сорочку!

‒ То якраз не мій синочок,‒

дама гордо мовить.‒

Мій он вашим капелюшком

жабеняток ловить.

 

5. Де взялися ми? ‒ онуки

спитали в бабусі.

А бабуся пояснила

в старовиннім дусі:

‒ Тебе знайшли у капусті,

тебе ‒ в бараболі.

Тебе знайшли під вербою,

Тебе ‒ на тополі.

Тебе знайшов на соломі

біля клуні татко…

І тут раптом обізвалось

якесь онучатко:

‒ От сімейка, так сімейка!

Хоч тікай із дому!

Хоч би одне появилось

на світ по-людському…

 

(оплески)

 

Вчитель. Що козаки вміли неперевершено танцювати ‒ це загальновідомий факт. Але й наші майбутні козачата і козачки мають хист до танцю. Запрошуємо на сцену для третього, танцювального випробування!

 

(танець у виконанні дівчаток)

 

Вчитель. Дякуємо нашим дівчаткам! Четверте випробування має на меті перевірити вправність і силу духу. Потрібні 5 хлопців, виходьте до нас
___________________________________________________________________ .

 

Завдання полягає в тому, щоб за 1 хвилину надути не менше 10 великих кульок. Таймер ‒ починаймо!

 

Вчитель. Козаки любили співати, співали вони й у будні, й на свята, й навіть у походах. А ви, майбутні козачата, вмієте пісень співати? …. То заспівайте нам пісню, це й буде вашим останнім сьогоднішнім випробуванням.

 

(співають пісню_______________________________)

 

Вчитель. Наші пʼятикласники сьогодні свої знання показали, жартували, й танцювали, навіть пісень співали, силу духу свого показали. То ж чи можемо ми назвати їх «Козачатами»?

Слово надається директору школи____________________.

 

(вітає, під музику дарує їм значки)

 

Виходять ведучі.

Вед  1:Ось і закінчилося наше свято. Всі ви були молодці. Пам'ятайте, ви  майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею, здобутками повинні підносити її культуру. 

Вед  2:Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю так, бережіть волю і незалежність нашої держави, поважайте свій народ і нашу мелодійну мову. 

Вед 1: До­рогі друзі! Хай же козацькому  роду не буде переводу!

   Хотілося б вам усім побажати:

   Добра, і злагоди, й краси,

   щоб для України ви  росли.

 

Вед 2. Хай вам щастить завжди й у всьому,

   Не піддавайте серце злому.

    Хай Бог нам усім допомагає

    І рідний край оберігає!

      Слава Україні!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Петрик Коржик,

той, що ходить

до шостого класу,

листа в село накарлякав

дядькові Панасу.

«Добрий день вам,

дядьку й тітко!

Я ходжу до школи

й чув, що ви на тому тижні

свиню закололи.

Ми вас просимо у гості ‒

татко, я і мати,

і всі разом на вокзалі

будем зустрічати.

Я вас перший на пероні

між людьми побачу:

держіть в руках банку смальцю

і ногу свинячу!

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

 

2. Хто там, сину,

в двері стукав?

То якийсь дідок.

Зовсім лисий, у куфайці,

у руках ціпок.

Він говорить, що приїхав

із села до нас,

що колись ходив з тобою

у четвертий клас.

-Йди кажи: немає татка.

То якесь брехло.

У четвертім нашім класі

Лисих не було.

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

3. Батько з малим сином обідають. Тато повчає:

-Коли я їм, я глухий і німий.

-А я ‒ нормальний, ‒ відповідає хлопчик.

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

4. На розпеченому пляжі

лає дама даму:

-Та яке ж це виховання?

Та яка ж ви мама?!

Та скажіть же ви що-небудь

вашому синочку ‒

він же кидає грязюку

на мою сорочку!

‒ То якраз не мій синочок,‒

дама гордо мовить.‒

Мій он вашим капелюшком

жабеняток ловить.

 

 

 

5. Де взялися ми? ‒ онуки

спитали в бабусі.

А бабуся пояснила

в старовиннім дусі:

‒ Тебе знайшли у капусті,

тебе ‒ в бараболі.

Тебе знайшли під вербою,

Тебе ‒ на тополі.

Тебе знайшов на соломі

біля клуні татко…

І тут раптом обізвалось

якесь онучатко:

‒ От сімейка, так сімейка!

Хоч тікай із дому!

Хоч би одне появилось

на світ по-людському…

 

docx
Додано
12 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку