Сценарій ранкового кола на тему «Світ кольорів та емоцій»

Про матеріал
Сценарій ранкового кола на тему «Світ кольорів та емоцій» допоможе дітям дослідити зв’язок між кольорами та почуттями, буде розвивати емоційний інтелект ,стимулювати творче мислення та уяву через гру та малювання, навчить виражати свої почуття через кольори ; покращить комунікативні навички дітей. Навчить дітей використовувати кольори для вираження своїх почуттів. Сформує навички саморегуляції через гру та творчість.Такий сценарій допоможе дітям навчитися краще розуміти себе та інших, що сприятиме комфортній взаємодії учнів в класі.
Перегляд файлу

Сценарій ранкового кола «Світ кольорів та емоцій»

Мета:

  • Формування емоційного інтелекту дітей.
  • Розвиток уміння розпізнавати та висловлювати свої почуття.
  • Ознайомлення з асоціаціями кольорів і емоцій.
  • Створення позитивного настрою на день.

Матеріали:

  • Картки з різними кольорами.
  • Велике кольорове колесо.
  • Картки із зображеннями емоцій.
  • Фарби, фломастери, олівці, папір.

Очікувані результати:

  •       Діти навчаться розпізнавати та асоціювати кольори з емоціями.
  •       Покращиться їхнє вміння висловлювати почуття.
  •       Зміцниться позитивна атмосфера в класі.

Хід заняття:

1. Привітання (5 хвилин)

Мета: створити дружню атмосферу.

 Привітання:
"Доброго ранку, діти! Сьогодні у нас незвичайне ранкове коло, адже ми помандруємо у світ кольорів та емоцій! Кожен колір має свою енергію, настрій і навіть характер. Давайте розберемося разом, які кольори відповідають нашим почуттям."

Гра «Передай усмішку»

  • Діти стають у коло та по черзі передають усмішку сусідові, встановлюючи зоровий контакт.

 Запитання:
"Як ви себе почуваєте цього ранку? Який у вас настрій? Якби ваш настрій був кольором, то яким?"

2. Вступна бесіда (5-7 хвилин)

Мета: навчити дітей асоціювати кольори з емоціями.

 Вчитель  показує різнокольорове колесо або картки з кольорами та запитує:
"Що вам нагадує цей колір? Які почуття він викликає?"

Діти висловлюють свої асоціації, після чого вихователь пояснює загальноприйняті значення кольорів:

  • Червоний – енергія, радість, сила, але також гнів.
  • Жовтий – щастя, тепло, світло.
  • Синій – спокій, сум, довіра.
  • Зелений – гармонія, природа, спокій.
  • Оранжевий – активність, сміливість.
  • Фіолетовий – таємничість, творчість.
  • Чорний – зосередженість, серйозність, іноді смуток.

3. Гра «Кольорові емоції» (10 хвилин)

Мета: навчити дітей розпізнавати емоції та виражати їх через кольори.

 Вчитель називає різні життєві ситуації, а діти вибирають відповідний колір картки та пояснюють свій вибір.

Приклади ситуацій:

  1. Ти отримав подарунок (Який це колір? Чому?)
  2. Ти загубив улюблену іграшку  (Який це колір?)
  3. Ти граєшся з друзями на майданчику ‍ (Який це колір?)
  4. На вулиці йде дощ  (Який це колір?)
  5. Ти відпочиваєш у лісі (Який це колір?)

 Вчитель  заохочує дітей пояснювати свій вибір і порівнює відповіді між собою.

4. Руханка «Веселкова хвиля» (5 хвилин)

Мета: активізувати дітей, розвинути уяву.

 Вчитель  пояснює:
"Уявіть, що ми всі – кольорові фарби! Кожен колір має свій характер і рухається по-своєму."

Правила:

  • Червоні – швидко бігають по кімнаті.
  • Жовті – весело стрибають.
  • Сині – плавно гойдаються, наче хвилі.
  • Зелені – повільно ходять, як дерева.

Діти виконують рухи, змінюючи кольори за сигналом вчителя.

Малювання настрою (10 хвилин)

Мета: навчити дітей виражати свої почуття через кольори.

 Вчитель  роздає дітям папір і фарби (або олівці, фломастери) та пропонує:
"А тепер намалюйте свій настрій кольорами. Який у вас настрій зараз? Якими кольорами він наповнений?"

 Після завершення малювання діти показують свої роботи і коротко розповідають:

  • Чому вони вибрали ці кольори?
  • Які емоції вони хотіли передати?

6. Підсумок (5 хвилин)

Мета: закріпити знання, підбадьорити дітей.

Вчитель підсумовує:

  • Кольори можуть передавати емоції та почуття.
  • Ми можемо використовувати їх, щоб розповідати про свій настрій.
  • Кожен колір важливий і має свій характер!

Діти бажають один одному гарного дня, використовуючи кольори.
"Я бажаю тобі сьогодні багато жовтого – радості!"
"Нехай у тебе буде зелений день – спокійний і гармонійний!"

Вчитель  дякує дітям за участь і завершує ранкове коло.

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку