Родинне спортивне свято
Тема: У моїй сім'ї люблять спорт усі
Мета:популяризувати здоровий спосіб життя; розвивати інтерес до заняття фізкультурою та спортом; виховувати в учнів бережливе ставлення до своїх батьків, рідних; прищеплювати почуття єдності та колективізму і бажання в чесній боротьбі здобувати перемогу.
Обладнання: святково прибраний спортивний зал, п'єдестал для нагородження,медалі переможцям,грамоти, цінні подарунки батькам,емблеми для команд , плакати підтримки, два столи для суддівської команди і музиканта, музичне оформлення, солодощі та призи для глядачів.
Інвентар: 3вірьовки, 15 тенісних м'ячиків, 3 тенісні ракетки , 3 скакалки , 3 рулони туалетного паперу, 3 стільці , 3 волейбольні м'ячі, , кеглі - 6 шт. , 3 пари ласт, 3 маски , 18 м'яких іграшок різної величини, 3 мішки для іграшок, 2 косинки, 2 фартушки, 3 шароварів, 2 піджачки із густо нашитими ґудзиками, 2 пар перчаток, 3 клюшки, 3 шайби, 3 мішки для стрибків, 3 баскетбольні м'ячі, 3 обручі,3 відерця, 15 пластикових стаканчиків,4 чистих листки і 2 ручки.
Родинне спортивне свято
Тема: У моїй сім'ї люблять спорт усі
Мета:популяризувати здоровий спосіб життя; розвивати інтерес до заняття фізкультурою та спортом; виховувати в учнів бережливе ставлення до своїх батьків, рідних; прищеплювати почуття єдності та колективізму і бажання в чесній боротьбі здобувати перемогу.
Обладнання: святково прибраний спортивний зал, п’єдестал для нагородження,медалі переможцям,грамоти, цінні подарунки батькам,емблеми для команд , плакати підтримки, два столи для суддівської команди і музиканта, музичне оформлення, солодощі та призи для глядачів.
Інвентар: 3вірьовки, 15 тенісних м’ячиків, 3 тенісні ракетки , 3 скакалки , 3 рулони туалетного паперу, 3 стільці , 3 волейбольні м’ячі, , кеглі - 6 шт. , 3 пари ласт, 3 маски , 18 м’яких іграшок різної величини, 3 мішки для іграшок, 2 косинки, 2 фартушки, 3 шароварів, 2 піджачки із густо нашитими ґудзиками, 2 пар перчаток, 3 клюшки, 3 шайби, 3 мішки для стрибків, 3 баскетбольні м’ячі, 3 обручі,3 відерця, 15 пластикових стаканчиків,4 чистих листки і 2 ручки.
Хід заходу
Учні у спортивній формі під музику Руслани «Українські діти» виходять в зал і шикуються на танець «Весела зарядка»
Спортивний танець « Весела зарядка»
Вчитель. Доброго дня, дорогі гості. Ми раді вітати всіх, хто сьогодні разом з нами. Сьогодні ми зібралися на свято «У моїй сім'ї люблять спорт усі» ,щоб позмагатися у силі, спритності, кмітливості, витривалості і просто відпочити, порозважатися та поспілкуватися з дітьми. Як відомо, спорт – запорука здоров’я. Кожна людина прагне бути здоровою, адже здоров’я є найдорожчим у кожного з нас.
Сьогодні наші команди ,змагаючись в конкурсах , спробують довести, що всі вони спортивні,сильні, спритні, здорові та веселі.
Отже, ми вітаємо всіх учасників, які вирішили присвятити сьогодні день своїм дітям , сім`ї та спорту!
Виступи учнів
Сім'я – це пристань і гавань,
Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,
Тут вічно панує любов.
Тебе тут завжди пам'ятають
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають
Увага, турбота, любов.
Родина, дорога родина!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Що може бути краще за вечерю в домі
За батьківським, міцним столом,
Де в шумнім гомоні і в кожнім слові
Все сповнене любов’ю, а не злом ?
Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім ніжнім слові,
Як з батька щедрої руки.
Отож: зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися родині
І побажати щастя всім.
Ми хочем радо привітати
Бабусь з дідусями, сестер, братів
Ну і, звичайно, наших любих
І дорогих усім батьків.
Давайте хоч би на хвилину
Забудем клопоти усі
І об’єднаємось в міцну родину
І заспіваємо забуті вже пісні.
Вчитель: Бути здоровим — це зовсім не означає хизуватися м’язами та доводити всім, що ти — найсильніший. Бути здоровим - це вести активний спосіб життя, правильно харчуватися та дбати про режим дня. Просимо послухати вірші у виконанні наших шестикласників про те, що у здоровому тілі — здоровий дух.
Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Тоді є радість, щастя, диво,
Краса у крапельці роси.
Тоді людина йде щасливо
Серед безмежної краси
Й чарівність світу відчуває.
Для неї в хмурість — дні ясні.
Вона всі труднощі долає
Й співає радісні пісні.
Вона — здорова! Це чудово,
Бо їй нічого не болить.
Вона добро творить готова.
І це прекрасно! Можна жить!
Головне — здоровим бути —
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий.
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька.
Все їй хочеться робити,
І сміятись, і радіти.
А як тільки захворіє —
Зразу й сонечко тускніє.
Тому це запам’ятай
Й про своє здоров’я дбай!
«…Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля», — писав Артур Шопенгауер. І справді, щастя починається з тілесного та духовного здоров’я. Завжди мати вигляд на всі 100 %, почуватися впевнено і щасливо допоможе спорт та пам’ятай: життя — це рух!
Несеш ти радість, щастя й мир,
Немов ріка — весняні води.
Під покривалом твоїх крил
Племена дружать і народи.
На ґрунті дружби і змагань
Фонтаном б’ють джерела чисті.
І п’ють ту воду без вагань,
І немічні і мускулисті.
То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир і надбання
Усіх народів на планеті!
Рух — це життя.
Він зміцнює здоров’я.
Клітинку кожну
Він зігріває кров’ю.
Без руху швидко
Стане кволим тіло.
Тож, склавши руки,
Не сиди без діла!
О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!
Вчитель:Сьогодні на нашому святі присутні сім’ї, які будуть брати участь спортивних змаганнях і намагатимуться довести, що їхня сім’я найспортивніша. Давайте під ваші оплески запросимо їх до зали. ( Команди у спортивному одязі та з емблемами під музику та оплески залу займають свої місця).
А зараз я із великим задоволенням представляю вам учасників сьогоднішнього свята :
Вчитель:А які спортивні змагання відбудуться без суддівської бригади?
Сьогодні цю місію будуть виконувати заступники директора з навчальної та виховної роботи : Лебединець В.І. та Саранцева Н.В. Будьте впевнені, що вони будуть судити чесно , неупереджено і справедливо. І обов’язково слідкуватимуть за дотриманням вами правил гри.
А зараз прошу послухати наших учнів з настановами і побажаннями для команд та всіх учасників заходу.
Спортивні сім’ї – це чудово,
Спортивні сім’ї – вищий клас,
До всіх учасників це слово,
Прийміть низький уклін від нас!
Живіть щасливо і багато,
Любов до спорту збережіть,
Хай кожен день вам буде святом,
Життям упевнено ідіть!
Любов до праці передайте,
Своїм нащадкам, й кожний день
Щораз зі спорту починайте,
Неначе із дзвінких пісень!
Нехай мов факел запалає
Любов до спорту у серцях
І хай ніколи не згасає,
Зігріє вам життєвий шлях!
Хай не буде суперечок
Серед нас ніколи!
Нехай спорт нас об’єднає
В нашій рідній школі.
Бажаємо, щоб ви спорт любили,
Сьогодні завтра і завжди,
Щоб перемагали та успіхами жили,
І щоб ні в чім не знали ви біди.
Бажаєм проявити силу й волю,
Усе віддати в чесній боротьбі.
Знайти удачу на спортивнім полі
Й принести задоволення нам і собі.
Пісня « Тата і мами»
1 конкурс «Привітання команд»
Вчитель: Завдання командам якнайкраще представити команду і озвучити свій девіз
«Сміливці»
Ми - Сміливці змагатись готові.
Прагнемо сім’єю бути здорові.
Перше місце хочемо мати, Бо ми звикли перемагати
« Переможці »
Перемогти не зможуть нас, так як ми команда – Клас !
«Оптимісти»
Ми згуртовано з перемогою,
На фініш готові прийти. А командам-відстаючим Раді ми допомогти
Вчитель: А зараз переходимо безпосередньо до спортивних конкурсів. Команди до старту готові?
2 конкурс «Парний біг» (Інвентар:3 вірьовки)
Капітану команди і мамі зв’язують по одній нозі. Вони пробігають дистанцію, повертаються назад, розв’язують вірьовку і зв’язують ноги наступного учасника і капітана. Команда, яка прибіжить на фініш першою приносить своїй команді 3 бали, та що другою перетне фінішну пряму – 2 бали і ,відповідно, останні приносять у скарбницю своєї команди 1 бал.
3 конкурс «Біжи обережно» (Інвентар:3 тенісні ракетки і 3 тенісних м’ячики)
Учаснику кожної команди дають у руки ракетку , на яку кладуть тенісний м’ячик . Ваше завдання: оббігти кругом стільця, не випустивши кульки і не допомагати рукою. Повернутись на своє місце і передати ракетку з кулькою іншому.
4 конкурс для татусів « Дартс» (Інвентар:дартс і 3 дротики)
Кожному татові надається 3 спроби кинути в дартс. Бали за 3 кидки сумуються і вносяться у вашу рейтингову таблицю.
5 конкурс для мамів «Стрибки зі скакалкою»
Мами одночасно під музику розпочинають стрибати через скакалку. Хто зупиниться першою – отримує 1 бал , хто найдовше проскакає отримує 3 бали.
Вчитель: Поки наші команди відпочивають, ми запрошуємо прослухати
пісню на вірменській мові «Футбол»
6 конкурс «Транспортування потерпілого» (Інвентар: 3стільці і 3 рулони туалетного паперу)
Тато з мамою складають руки у вигляді стільця. Син сідає їм на руки. Батьки переносять дитину до стільця, садовлять його, роблять перев’язку «пораненому» і відносять його назад.
Вчитель: Слово надається суддям.
7 конкурс «Мішень» (Інвентар:кеглі із номерами і 1 волейбольний м’яч)
На відстані 8 м від стартової лінії команд розміщені кеглі із цифрами від 1 до 6, які означають кількість балів. Завдання : м’ячем збити кеглі. Кожен учасник має лише 1 спробу. Перемогла команда, яка більше набере балів.
8 конкурс «Підводники» (Інвентар:3 пари ласт, 3 маски, або окуляри для пірнання)
Дитина у масці ,в тата і мами по 1 ласті на нозі. Пробігають дистанцію, тримаючи за руки . Хто швидше дійде до фінішу , той і переміг.
Вчитель: А зараз , поки наші команди відпочивають ,просимо послухати пісню « А що таке щастя».
Вчитель: Конкурс «Господині» для глядачів-дівчаток. (Інвентар:2 стільці, 2 косинки і 2 фартушки)
На стільці перед кожною із 2 глядачів лежать косинка і фартух. Необхідно все це правильно і швидко одягнути на себе.
9 конкурс «Малий і ще менший» (Інвентар:3 мішки і 18 м’яких іграшок різної величини)
Капітани команд отримують по мішку, у якому знаходяться по 6 м’яких іграшок різної величини. Капітан біжить до лінії, на відстані 10 метрів, висипає все із мішка, бере будь – яку іграшку , повертається і передає її іншому. Другий гравець бере іграшку і рухається по другу. Бере ще одну, передає вже дві іграшки третьому. Так триває, аж поки всі іграшки не будуть у руках у одного гравця на фініші.
10 конкурс « Вікторина» (Інвентар:3 прапорці)
Пам’ятаймо про правило піднятого прапорця:капітан команди тримає у руках прапорець, яка команда підняла його першою , та і має право відповідати. Якщо жодна команда не знає відповіді, допомагають глядачі і віддають свій бал улюбленій команді.
11 конкурс «Українські козаки» (Інвентар:3 шароварів)
Тато із дитиною одягають шаровари. Тато влазить в одну колошу, а дитина в іншу і так вони біжать до позначки і повертаються на фініш.
12 конкурс « Кенгуру» (Інвентар:3 волейбольні м’ячі)
Перший учасник затискає між ніг волейбольний м’яч. Біжить до фінішу назад повертається із м’ячем у руках. Передає м’ячик наступному учасникукоманди. Так проходить естафету вся команда.
Конкурс для глядачів «Піджачки» (Інвентар:2 піджачки із нашитими густо ґудзиками і 2 пари печаток)
Запрошуються 2 мами і 2 дитини. Діти тримають у руках піджачки, на яких нашили густо ряд ґудзиків. Мами одягають печатки на руки і розстібають ґудзики, одягають на дитину піджак і застібають ґудзики. Хто виконає завдання першим, той і переміг, за що отримає подаруночок.
13 конкурс «Хокеїст» (Інвентар:3 клюшки. 3 шайби, кеглі - 9 шт.)
Ваше завдання: провести клюшкою шайбу між кеглями і повернутися назад. Передати естафету наступному учаснику і так вся команда по черзі. Якщо кегля впала, її слід підняти і лише потім рухатися далі.Перемагає та команда, яка перша прибуде до лінії старту. Команди, готові? Почали!
Вчитель: Молодці сім’ї, ви вправно впорались із завданням. А поки журі працює, ми пропонуємо нашим учасникам перевести дух.
Уболівальники сьогодні прийшли підтримати свої команди.
Гра з уболівальниками «Бліц - турнір про олімпійські ігри»
1. Хто міг бути учасником олімпійських ігор? (Чоловіки, які не порушували закону)
2. Кому було заборонено брати участь в олімпійських іграх? ( Жінкам, рабам і чужоземцям)
3.Що не відбувалося, коли тривали олімпійські ігри, або що припинялося? (Війни)
4.Що означає символ олімпійських ігор - Олімпійські кільця? ( (Толерантність і дружбу між усіма, хто бере участь у Олімпіаді із 5 континентів)
5.Чому 1916, 1940 і 1944 рр. не проводилися Олімпійські ігри? (Через світові війни)
6.Де проходила олімпіада в 2016 році? (Бразилія, місто Ріо-де-Женейро)
7.Назвіть першу олімпійську чемпіонку незалежної України і вид спорту (Оксана Баюл, фігурне катання)
8.Яку українську багаторазову олімпійську чемпіонку називають «золотою рибкою»? «Яна Клочкова, плавчиня)
9 .У якій країні цього року (2018) відбуваються зимова Олімпіада? ( Південна Корея )
10.Хто здобув олімпійське золото на цій Олімпіаді і в якому виді спорту? ( Олександр Абраменко з фрістайлу)
Вчитель: А зараз запрошуємо до виступу наших дівчаток, які підготували пісню «Дякую ,бабусю»
14 конкурс «Стрибки у мішку» (Інвентар:3 великі мішки)
Кожен учасник команди має пробігти якнайшвидше дистанцію у мішку.
15 конкурс «Баскетболісти» (Інвентар:3 баскетбольні м’ячі)
Капітани отримують баскетбольный м’яч. Потрібно довести м’яч до обруча , не змінюючи рук, повернутися до команди і передати естафету мамі, а мама потім татові.
16 конкурс «Посадка картоплі і збір урожаю» (Інвентар:15 паперових стаканчиків. 15 тенісних м’ячиків, 3 маленькі відерця)
Тата отримують по 5 паперових стаканчиків, мами - відерця з 5 тенісними м’ячиками. Необхідно покласти м’ячик в маленькі лунки (стаканчики) на підлозі, розташовані по всій трасі на відстані одного кроку і повернутися на фініш. Діти м’ячики виймають із стаканчиків і кладуть їх у відерце. На фініш діти прибігають із повним відеречком і стаканчиками.
Вчитель: Нарешті конкурсна програма завершилася. Просимо команди присісти на свої місця і відпочити. Поки судді підбивають результати і визначають переможців я оголошую конкурс: «Чи знаєте ви одне одного?» ( Інвентар:4 чистих листки і 2 ручки)
Я запрошую до себе із залу дві подружні пари .
Я ставлю запитання — спочатку для батьків (дружини пишуть, а чоловіки відповідають вголос по команді. Всі слідкують, чи співпадають відповіді пар. Виграє та пара, у кого відповідей зійшлося більше, тобто , вони знають одне одного краще)
Запитання до конкурсу (для батьків)
1. Скільки років Ви вже разом?
2 .Коли день народження у Вашої тещі?
3. Якби Ваша дружина виграла в лотерею, то вона купила б:
а) корову; б) нову шубу; в) інше (написати що).
4. Яким квітам віддає перевагу Ваша дружина?
5. У якій сукні була Ваша дружина під час першої зустрічі?
6. Яку страву Ваша дружина готує найкраще?
7. Скільки у Вашому господарстві курей?
8. Назвіть по черзі дні народження Ваших дітей.
9. Яку річ у Вашій родині вважають найціннішою?
10. Чи задоволена Вами Ваша дружина?
11. Якою була погода в день Вашого весілля?
12. Назвіть найулюбленішу пісню своєї дружини.
13. Уявіть ситуацію: Ви прийшли додому раніше за дружину, усе прибрали, наварили їсти, випрали та випрасували одяг. І ось повертається з роботи Ваша дружина. Що вона зробить:
а) здивується; б) нічого не помітить, бо так буває щоразу;
в) інший варіант (який?)
Вчитель: Запрошуємо двох тат або мам з дитиною. (батьки пишуть, а діти відповідають вголос).
Запитання до конкурсу (для дітей)
Дочці. Якими інструментами твій татусь дорожить найбільше?
Сину. Коли день народження у твоєї мами?
Дочці. Коли і де ви були разом усією родиною?
Сину. Яким квітам віддає перевагу твоя матуся?
Дочці. Назви найулюбленішу книгу та кінострічку твого татуся.
Сину. Що тобі слід зробити, щоб твоя матуся радо посміхнулася?
Вчитель: Ми пересвідчилися, що наші сім’ї добре знають звички та інтереси одне одного, обізнані щодо родинних пам’ятних! Молодці!
Поки журі ще працює ми часу не гаймо. У нашій школі навчаються талановиті учні, які підготували цікавий фінальний танець. Отож, зустрічайте учнів 6 класу із танцювальною композицією «Непосиди»
Вчитель: Ну і нарешті настав час істини. Напевне вже всі з нетерпінням чекають результатів наших змагань. Перед тим, як оголосять підсумки. Я б хотіла сказати, що сьогодні переможцями є всі 3 команди, які не полінувалися, знайшли час, прийшли і змагалися із віддачею на всі 100 %.
Увага! Слово надається суддям змагання.
(Судді підводять підсумки змагань, оголошують переможців. Капітани займають місця на п’єдестал, батьки поряд дітей. Журі одягають на капітанів медалі , вручають мамам подарунки і татам грамоти).
Вчитель: Ось і закінчилися наше родинне спортивне свято
Здорові діти – нація здорова,
Багата Україна і чудова.
Тож, діти, ви здоровими ростіть,
В майбутнє добрими ідіть!
Ми дуже вдячні нашим батькам і дітям , які змагалися у спортивних конкурсах, всьому колективу 6 класу за активну участь у підготовці та проведенні свята. І хочеться побажати, щоб у ваших сім'ях було все гаразд, щоб ви всі були здорові. До нових зустрічей!