До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Сценарій родинного свята з елементами гуманної педагогіки Ш.О.Амонашвілі "Щаслива родина-щаслива дитина"

Про матеріал

В житті родини, як відомо, буває всяке: і сміх, і сльози, і любов.

Скрізь і завжди для наших дітей найрідніші і наймиліші тато, мама, бабуся, дідусь.
Навіть уві сні згадують милі рідні слова.

Саме сценарій цього свята допоможе Вам запалити в серцях всіх присутніх і рідних і близьких і просто знайомих почуття любові та турботи за близьких!

Перегляд файлу

 

 

 

СВЯТО З ЕЛЕМЕНТАМИ ГУМАННОЇ ПЕДАГОГІКИ  НА ТЕМУ:

« Щаслива родина-щаслива дитина»

Ведуча :

Сьогодні у нас зібрались разом уся велика родина. А в житті родини, як відомо, буває всяке: і сміх, і сльози, і любов.

Скрізь і завжди для наших дітей найрідніші і наймиліші тато, мама, бабуся, дідусь.

Навіть уві сні згадують милі рідні слова.

(Звучить колискова пісня, діти засинають).

Репліки уві сні.

-Мамочко, де ти ?

-Мамусю, в мене горлечко болить !

-Бабусю, накрий мене. Мені холодно.

-Татку, мені страшно без тебе.

-Дідусю, зірви мені яблучко.

Дитина :

Прокиньтесь, вставайте !

В дорогу вже час!

Чудові пригоди

Чекають на нас !

(Під музику діти прокидаються, утворюють півколо, обличчям до глядачів).

Ведуча :

Знаю я слово, у цілому світі

Краще й тепліше від сонця і квітів.

Слово це пестить, голубить і гріє,

В душу дитячу вселяє надію.

Слово лягло в родинну основу,

Стало початком рідної мови.

Помандрувало від роду й до роду,

І освітило людину й природу.

Хай же це слово завжди буде святом

Будемо маму свою шанувати.

Учитель: Дорогі гості! Радо вітаємо Вас на нашому родинному святі.

я хочу, щоб саме сьогодні у душу кожного з нас лягла зернина, яка проросте добротою, щедрістю, любов’ю одне до одного. Хочеться, щоб наше свято ви не сприймали як концерт. А щоб саме зараз кожен подумав: чи все ми робимо для того, щоб у нашій сім'ї панували довіра, розуміння і злагода?

Чи віддаємо ми своїм батькам ту теплоту, увагу і повагу, на яку вони заслуговують?

Можливо на нашому святі прозвучать і не дуже веселі нотки, але в житті так часто межують радість і сльози, злагода і негаразди. Мені дуже хочеться, щоб у нашому родинному колі, напередодні славного свята всіх жінок, панували щирість і добро. То ж зберемо тепло своїх сердець і послухаймо наших діток.

Бачу, тут сидять із нами

Наші татусі і мами

Бабусі й дідусі -

Всі прийшли на свято, всі!

Рідна мамо, рідний тато,

Я вітаю вас із святом!

Я люблю вас щиро - щиро,

Вам бажаю щастя й миру.

Ви мене любіть, рідненькі,

Бо я ще такий маленький.

Хочу бути на вас схожий,

Як і ви такий же гожий.

Що то є за днина, що то є за свято,

Що сюди зійшлося людей так багато?

Знаю що за днина, це всім треба знати:

 

Всі: То прийшли всі люди мамам честь віддати.

ПІСНЯ «МАМА І Я»

Учитель: У ваших батьків завжди вдома  багато турбот. Тому потрібно їм допомагати. Пропонуємо інсценізацію вірша А. Костецького «Домашній твір». Можливо, хтось із вас впізнає себе?

Автор: Вітько - бідак  страждає так, аж дригає ногами.

Він за столом, він пише твір: «Я помагаю мамі».

Старанно олівець гризе, та супить брови грізно,

Але нічого, - хоч умри! – до голови не лізе.

Та ось тихесенько зайшла  в його кімнату мама.

Мама:   Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.

Син:     Ідея!

Автор: Вигукнув синок, а мамі:

Син:   Ну й морока! Сама іди! Я твір пишу, роблю важкі уроки.

Автор: І мама вийшла, а Вітько швиденько пише в зошит:

Син:    Я в магазин  завжди ходжу, коли мене попросять…

Автор: Хвилин  за десять мамам знов  з’являється  у дверях.

Мама:  Вітюнь,  картопельки  начисть,  а я зварю вечерю.

Син:    Сама  начисть!

Автор: Кричить Вітько, та так, що ледь не лопне.

Син:     Я твір пишу, я зайнятий! Сама вари картоплю!

Автор:  Виходить мама, а синок писати знов сідає:

Син (пише): Я мамі сам варю обід, вечерю та сніданок.

Автор:    Радіє син.

Син:        Не твір, а люкс!

Оцінка буде гарна.

Автор:     І геть не думає про те,

Що він радіє марно

 

Учитель: Старі люди кажуть, що все на білому світі має свій початок. Якщо хочеться пізнати людину, то завжди питають, якого ти роду і хто батьки твої. Звичайно, початок роду дає мама. Мати - берегиня, турботлива і ласкава. Вона на свої тендітні плечі завжди бере найважчу ношу.

В радості і в смутку, завжди з діточками,

Все, що тільки маємо, - маємо від мами.

У стрічках віночок й вишита сорочка

Матуся придбала, бо я її дочка.

Та не тільки одяг і ці черевички -

Від мами ось коси та ще рум’яні щічки.

І носик курносик, і ніжки проворні,

Та й вушка в сережках, та оченьки чорні.

І навіть ці губки, щоб їв і сміявся,

Я маю від мами, бо я в маму вдався.

А чуєш, як в грудях нам б’ється серденько

Те серце дала нам мама дорогенька.

Перше слово сказали ми - мама,

І вона посміхнулась ласкаво,

Колискову тихенько співала

Коли спати мене вкладала.

А скільки не спала ночей

І не змикала очей,

Коли ми хворіли, бувало,

Спасибі тобі...

 

Всі: Моя Мамо!

 

І коли перші кроки робили,

За нами ти завжди ходила,

За руку тримала легенько.

Спасибі тобі...

Всі: Моя ненько!

 

До школи мене проводжала,

Портфель залюбки ти збирала,

В житті ти мене виручала,

Спасибі тобі...

 

Всі: Моя мамо!

Провини мої пробачаєш,

Хоч іноді і палаєш,

І впевнено в світ я дивлюся

Уклін тобі...

 

Всі: Люба матусю!

Ви, мами у дитинство поверніться,

І зараз пригадайте своїх мам.

А ми для вас бадьоро затанцюєм.

Цей танець ми присвячуємо вам!

Танець ФЛЕШ МОБ
 

Ведучий: Діти! А чи не траплялося вам конфліктувати зі своїми батьками? А як ви з положення виходили? Ось як це вдалося зробити героєві вірша Анатолія Костецького «Батьки  - « Чомучки»…

- Ну і мама! Ну і тато!

Наче справжні дошкільнята!

Нічогісінько не знають                                                                                                            Смішно і  сказать  комусь! -                                                                                                    Бо щодня мене питають                                                                                                           Лиш одне: «Чому? й «Чому?» …                                                                                        - Ти чому образив Вітю?                                                                                                        - А чому отримав двійку?                                                                                                      - А чому прийшов так пізно?                                                                                                 - Ти  чому  в  шкарпетках  різних?                                                                                       - Ти чому такий непослух?

- А  чому  не  стелиш  постіль?

- Ти чому це вірш не учиш?

- А чому портфель без ручки?

-  І чому такий синець?

Ох, настане мій кінець!

Не поясниш їм ніколи –

Хоч би й дуже захотів…

Треба їх  віддать  до школи –

Хай питають вчителів!

 

Учитель: Ми сьогодні діти багато говоримо про наших мам. Які ж вони наші мами? (Найкращі, наймиліші, найталановитіші, найлюдяніші і найрозумніші) А тому, з усіма питаннями, які виникають, ми звертаємось до мам.

 

 

Мама з сином (діалог):

Розкажіть мені, мамо про вишні,

їх було так багато в саду.

Були, синку, морози невтішні.

А вони кого хочеш зведуть.

Розкажіть мені, мамо, про зорі,

Чи такими були і колись?

А той, синку, хто виріс у горі,

Він не часто на зорі дививсь.

Розкажіть мені, мамо, про долю,

Чи підвладна людині вона?

Наша доля, мій сину, як море,

Той пливе лиш, хто має човна.

Розкажіть мені, мамо про роки

Чи повільно спливають вони?

Роки, сину, помітні допоки

Матерів пам’ятають сини

 

Учитель. Чи нам -5ть, чи- 25ть, чи- 45ть. У будь якому віці ми хочемо мати батьків, прийти до них за порадою, прийти за сповіддю, прийти з радощами і турботами.

Учитель: А тепер послухайте таку історію: У натовпі великого міста загубилася маленька дівчинка. Вона ходила поміж людей і голосно плакала.

Чого ж ти плачеш, дівчинко?

Я маму загубила.

А яка твоя мама?

Моя мама та, що найдобріша і найкраща в світі.

І мама дуже скоро найшлася.

Учитель: Дітки, уважно подивіться на усіх наших мам. Чия ж мама найкраща?

Гарна мама у Христинки, ще гарніша у Сашка,

Та з усіх мамів найкраща й наймиліша - це моя!

Учитель: Звичайно, для кожної дитини її мама найкраща. І для матерів також їхні діти - це найкраще, найдорожче, що є на Землі. Зрештою, давайте послухаємо одну із наших мам.

Мама Насті: Цвітуть личка ніжні, мов маківочки.

Немов цвіт навесні процвітає мені моя донечка.

Розсипає щебет, мов птах з гілочки.

Усю журбу, весь сум розганяє щебет перепілочки.

Ось шле привіт мені з віконечка

Очками, мов блакить. Моє щастя, мій світ, моя донечка.

Настя: Мене моя мама у травах купала,

Любистком квітчала, тихенько співала:

- Рости моя доню, моя помічниця,

Та будь така гарна, як в небі зірниця.

 

 

Учитель: Ми почули, стільки любові і теплоти у словах мами до донечки. І це закономірно, адже кожна мама вбачає у своїй кровинці себе, своє продовження.

Пісня “АНЖЕЛА ОРЕСТІВНА»

Учитель: Дітям завжди хочеться, щоб батьки більше вільного часу проводили з ними. Але не завжди так виходить…

Послухайте вірш А. Костецького «Новий Закон»

Коли б начальником я став

Хоч на одну годину,

То я б одразу наказав

Закон ввести єдиний:

У дні святкові й вихідні

Батьків не допускати

Без нас у парк, на стадіон,

До цирку й до театру.

Ще й всюди входи спорядив

Словами охоронними:

«Вхід без дітей для всіх батьків

Суворо заборонено!»

 

Учитель: Але ж крім матусь на святі присутні ще й бабусі. Бабуся, бабусечка. Ніжне і красиве слово. Запитаєте, чому?Та тому, що бабуся - то мамина або татова мама. Біля неї добре, тепло, затишно і дуже надійно.

Бабуся моя дорогенька, матуся моєї матусі,

Присядь біля мене близенько, я ніжно отак пригорнуся.

Накину тобі я на плечі хустину тепленьку пухову

Як гарно з тобою малечі, бабуся, завжди будь здорова.

 

Згадав! Це було тоді, коли я забруднив чоботята,

І що сховатись від тата, - до бабусі утікав.

А вона помовчить, поцілує, та й мовить.

Чи сюди, чи туди, чи то хліба, чи води

Чи сорочку, чи штанята - все до бабці, не до тата –

Там безпечно від біди.

 

І щасливо той живе, в кого бабця люба є.

Щоб вам світло стало на душі

І щоб ви щиро посміхнулись нам,

Від всього серця і на довгу згадку

Ми ці частівки подаруєм Вам!

 

Учитель: Дітки уважно подивіться в очі своїх бабусь. Скільки у них ласки, тепла і радості! Бабуся не має часу на спочинок, на слабкість, бо вічно живе турботами дітей, онуків. ЇЇ руки завжди у роботі і пахнуть ці натруджені руки...

 

Пахнуть руки її паляницями, кропом, борщиком і пшеницею.

Пахнуть рученьки м'ятою-рутою, пахнуть хатою незабутою.

Пахнуть руки огірочками, свіжовипраними сорочками,

Пахнуть руки ніжною ласкою, онучаток маленьких колискою.

 

Бабуся рідненька, ти моя квіточка,

Ти ніжна і тепла, неначе літечко,

Ти щира, ти щедра, як теє сонечко.

Я - твоя внучка, а мама донечка.

 

Для тебе, бабусю, ходжу я до школи,

Для тебе не плакатиму вже ніколи.

Для тебе я пишу, для тебе читаю,

Для тебе, рідненька, задачки рішаю.

І точно я знаю й усім тут скажу,

Що дуже і дуже тебе я люблю.

 

А в мене пра бабця Валя - неповторна,

Бо така вона у нас моторна!

Хату завжди тримає в порядку,

Вчасно копаю й засаджує грядку,

Та ще і танцює, та ще і співає.

Ще й вчитись мене щодня заставляє.

 

Із святом тебе бабцю і всіх бабусь ми вітаєм.

Для всіх вас ми гумореску веселу зіграєм.

 

ГУМОРЕСКА 2. (Дідусь, бабуся).
Зубрить дід англійську мову,
Хоч йому вже близько ста.
З словником казки дитячі
Помалесенько чита:
- Пліз, гет май шюз, мендід, бабо! –
Раз повів він мудру річ.
Баба злиться: що це значить?
- Постав валянки у піч.
Вранці бабадіда будить:
- Гей, о’кей! Шурлей-мурлів!
Дід питає: - Що то значить?
- Правий валянок згорів.

 

Матусі і бабусі,

Ми для вас

Ліпили, майстрували, фарбували,

Прийміть сьогодні

Подарунки ці,

Ми їх зробили власними руками.

(Вручення подарунків) під музику.

Учитель: На нашому родинному святі присутні також і наші любі татусі. Батько! Татусь. Це слово для кожної дитини означає: сильний, рішучий, надійний, ласкавий. І тому роль батька у вихованні дитини особлива і дуже важлива.

Мій любий татусь. Він найкращій у світі.

Ось погляд ласкавий ловлю.

І щиро признаюсь, хай знають всі діти,

Що я його дуже люблю.

Мій добрий татусь і задачку розв’яже,

І намалює кумедних звірят,

Ще й найкращі слова для матусеньки скаже,

Коли ідемо ми гуляти у сад.

Мій сильний татусь,

Він і лікар і шофер,

І найкращій у світі спортсмен,

Любить маму, машину, газету,

Та найбільше він любить мене.

ГУМОРЕСКА 1. (Батько, син).
- А ти татку, в школі вчився?
- Учився, Сергійку.
- А то правда, що ти, татку,
Був одержав двійку?
- Було таке, траплялося...
Малий засміявся:
- Тоді мама правду каже,
Що я в тебе вдався.

А зараз пісня для ВАС НАІШ РІДНІ МАТУСІ І ТАТУСІ:

1.Тече вода каламутна,

Наш Сергій сьогодні смутний.

Я не смутний, а сердитий,

Бо учора був я битий.

2-ий.Била мамка мене з ночі,

Що уроки вчить не хочу,

Що бігаю і гасаю,

За уроки не сідаю.

3-ий.Ой , мамо, не треба бити,

Що урок не хочу вчити,

А бігати швидко треба,
Бо солдатом буду в тебе.

4-ий.Тато лаявся, що на гілці

Я штанами завісився.

Потім впав ще й у калюжу

І прийшов увесь у жужі.

5-ий. Тату, тату, ти не лайся, бо порвав штани на гілці.

Я ж до служби готувався, як десантник я спускався.

 

6-ий.Мамо, мамо мила, за що ж ти мене била?

Я ж так сильним хочу стати й Батьківщину захищати.

Всі. Тече вода каламутна, всі буваємо ми смутні,

І сердиті, й неслухняні. Вибачайте, тато й мами.

8-ий.Батько розуму навчає, мати приголубить,

Ніхто мене так на світі як вони не любить.

Дай же Боже, щоб я виріс, в школі гарно вчився,

Щоб і таткові і ненці добре пригодився.

 

Учитель: І ось напередодні свята усіх жінок, татусі з дітьми хочуть зробити щось приємне, цікаве, особливе для жінок своєї родини. А що і цього інколи буває, послухаємо...

Частівки хлопців:

Не впізнати сьогодні татка,

Він прийшов і ще в дверях

Ні не кинув на стіл шапку,

А повісив як в гостях.

Він сказав: Здоров, синочку!

І приємно усміхнувсь,

Цілував він маму в щічку,

Ще й бабусі поклонивсь.

Був хороший він і добрий,

Чай у чашку наливав,

І бабусю вже не «теща»

Вперше мамою назвав.

Учитель: А зараз ми побачимо які наші татусі вправні господарі вдома. Як вони вміють разом із дітьми долати труднощі, коли мами не має вдома.

ГУМОРЕСКА 4. (Батько, донька).
На дивані сидить тато, розгадує кросворд. Входить донька.
- Тату, допоможи розв’язати задачу.
- Прийде мама - допоможе.
Донька виходить, знову входить.
- Тату, там на кухні кран прорвало, вода тече.
- Прийде мама - відремонтує.
Донька виходить, батько встає. Водить носом, входить донька.
- Що це паленим пахне?
- А, на кухні білизна горить.
- А чому ж ти мовчиш?
- Прийде мама – погасить

Конкурс тата з дітьми.

Ми вам даруєм посмішки і ласку

І щоб повірили іще словам,

Для серця вашого від серця нашого

Цю пісню ми даруєм вам.

ПІСНЯ «ХАЙ В ВАС І В НАС»
 

Ведуча 1 : Шановні батьки, дорогі діти! Дуже швидко промайнув час нашої зустрічі. дозвольте побажати вашим родинам щастя, миру і злагоди! Хай будуть ваші руки сильними, а душі - зрячими. Хочу вам побажати словами народної мудрості: «Дай вам Боже терпіння прийняти те, що не в змозі ви змінити. Дай вам Боже мужності, щоб змінити те, що можна змінити. І дай вам Боже мудрості, щоб ви могли відрізнити одне від одного».

Ведучий 2: Свій рід потрібно пам’ятати:

Від діда й баби, мами й тата.

Та родовід не тільки треба знати,

Їх цінувати й щиро поважати.

Щиро дякую всім за те, що взяли участь у нашому святі. І хочу побажати всім – дорослим і дітям – завжди пам’ятати про тих, хто дав нам життя. Тож бережіть батьків, діти, будьте їхньою опорою та надією! Бажаю вам усім любові від батьків, поваги від дітей, а щастя і здоров’я від Бога.

ДОДАТОККОНКУРСИ ДЛЯ БАТЬКІВ)

 

Конкурс для мам (викликаються дві мами) «Забий цвях»
Оскільки зараз – дуже непростий час, і інколи жінки змушені замінювати дітям і батьків, вони повинні вміти володіти молотком і цвяхами.
Ось ваше завдання: хто швидше заб’є цвях у дерев’яний брусок. Перевіримо, наскільки в наших мам точна рука і гостре око.

4 конкурс для мам «Угадай дитину по руках»
Діти ( 6 – 7 учнів) стають у коло. Мамі зав’язують очі. Вона повинна по руках впізнати свою дитину.

 

5 конкурс «Кольорові кульки»
Ваше завдання: сісти на кульку, щоб вона лопнула, дістати папір, на якому записане завдання, і виконати його.
Заспівати куплет улюбленої пісні
Розказати улюблений анекдот
Назвати осінні квіти
Назвати українські страви на літеру «м»
Зробити комплімент сусіду праворуч від вас

Конкурс «Сімейний бюджет». Викликаються дві родини, дається однакова кількість монет (по 1 та 2 копійки) у сумі 99 коп. Завдання: хто швидше порахує.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
12 лютого
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку