Інтегроване підсумкове заняття в молодшій групі Тема заняття: «Весела подорож»

Про матеріал

Продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну, стільки — скільки; закріплювати знання дітей про геометричні фігури; вчити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; формувати уміння порівнювати предмети, різні за шириною, користуючись прийомами накладання і прикладання; закріпити кольори; Учити дітей описувати об'экти, явища природи, складати оповідання за допомогою вихователя. Учити міркувати, висловлювати свої думки, сприяти розвитку мовлення дітей; Продовжувати вчити дітей підбирати епітети, пестливі слова,узгоджувати іменники з прикметниками, числівниками, дієсловами у роді, числі та відмінку; Сприяти розвитку емоційної сторони мовлення, інтонаційної виразності,вміння передавати настрій. Почуття; Розвивати мислення, уяву, фантазію;

Перегляд файлу

                                             Хід заняття:
Вихователь: малята, сьогодні ми подорожуватимемо до лісу. Ось погляньте на цю доріжку. Вона приведе нас до самого лісу.

Рух.гра « Рівненькою доріжкою»

Вихователь каже «рівненькою доріжкою, крокують наші ніжки, раз-два, раз-два, по камінцях, камінчиках, в яму - бух». При словах «Рівненькою доріжкою..» діти йдуть кроком. «По камінчиках» - стрибають на двох ногах злегка просуваючись вперед. «В яму бух» - сідають навпочіпки. Вилізли з ями – діти піднімаються. Після 2-3 повторень вихователь вимовляє «рівненькою доріжкою втомились наші ніжки, ось наш дім –ми живемо в нім».


Вихователь: Як довго ми йдемо, навіть стомилися.

А чи бачите ви ліс? (Ні) І я не бачу.
Давайте ми його самі створимо, вигадаємо.

 Не простий, а чарівний. Хочете? (Так).
(Вихователь збирає дітей навколо столу, на якому розміщено аркуш ватману.
Починає малювати, діти коментують і по можливості самі домальовують).
Коментоване малювання.
Вихователь: Що я намалювала? (малює сонце) Чому я намалювала сонце? Що воно нам дає?(світить, зігріває)

 Сонце,сонечко,дружок!
Подивись:сумний лісок.
То,щоб стало веселіше,
Грій частіше і тепліше.

Ось сонечко зігріло аркуш, і почали з’являтися дерева. Які дерева ростуть у лісі?(діти називають, вих.. малює ялинку) Яка вона?
Чи є у неї листочки? На що схожі голочки? Яка ялинка взимку? А яка весною?
Скільки ялинок в лісі? Намалюємо ще. Скільки тепер? Чим вони
відрізняються?(розміром) Скільки великих? Скільки маленьких? А ще на
галявині росло дуже гарне дерево. Я почну малювати, а ви здогадайтесь
яке(берізка). Яка вона? Куди тягнуться гілочки? Що ще росте у лісі?(кущі,
квіти, гриби…) Чим кущ відрізняється від дерева? (слухаємо рев ведмедя) – чуєте діти хтось плаче? Одного разу у лісі трапилась пригода

 

 В лісі є зелена хата,
Там поснули ведмежата,
А найменший — вереда.
Сивій мамі набрида.
Каже: “Я не хочу спати,
Утечу вночі із хати,
Коли меду не даси,
Риби, сала, ковбаси”.
“Люлі-люлі, треба спати, —
Над синком шепоче мати, —
Як заснеш — тобі усе
Сон в корзині принесе”.

Тише діти не шуміть

Там у лісі спить ведмвдь

-Діти який ведмедик? (маленький, волохатий, клишоногий, вайлуватий)

Ведмедик заблукав і потрапив до нас в гості, давайте ми пригостимо ведмедика продуктами якими любе ласувати ведмедик. Але одне завдання ,в назвах цих ласощів повинен бути звук  «М».

-А тепер давайте проведемо ведмедика додому.

Весною, я знаю, в лісі надзвичайно красиво, мов у казці. Разом з цим ми маємо бути уважними, щоб ніхто не заблукав.

-А в яких казочках ми можемо зустріти  ведмедика?

— Ой, хто це? Це ж сова — мудра голова.

Вона оберігає казковий ліс і нікого до нього не пускає.

А що ж нам робити? Сова підказує, що в скриньці у неї малюнки з части нами доби, але вона їх всі переплутала. Допоможемо сові?

Дидактична гра «Частини доби»

-Що ви робите вранці?

- Що ви робите вдень?

-Що ви робите в ночі?

- Сова приготувала нам ще одне завдання давайте ми їй допоможем

Дидактична гра «Що зайве»

— Ось і допомогли ми сові і можемо мандрувати далі.

Тож дивіться: он лісок,
А за ним уже струмок.
А в струмку вода холодна.
Можна замочити ноги.
Ми його перестрибнемо,
Потім далі всі підемо.

Діти один за одним перестрибують

 

 (На килимі лежать квіти різного кольору, але лише з однією пелюсткою, решта пелюсток — під стільцями дітей.)

— Що ж це трапилось у лісі? Які гарні квіти тут росли, але кудись всі пелюстки поділись? Як ви гадаєте?

Чутно, як кричить сорока.

— Скре-ке-ке! Скре-ке-ке!

— Сороко, ти всюди літаєш, все знаєш. Що трапилося з квітами?                   Де пелюстки поділись?

— Злий вітер прилетів, сильно подув — всі пелюстки розлетілись.    Можливо, ми зможемо допомогти, відшукаємо всі пелюстки і повернемо їх на місце.

 

Дидактична гра «Добери пелюстку до квітки»

1-а дитина

Я — пролісок синенький
І перший навесні.
Сказати вам раденький:
«Кінець, кінець зимі!»

2-а дитина

Розквітають у траві
Сонечка маленькі —
Це кульбабки золоті,
Зірочки кругленькі.

3-я дитина

У лісочку ми зростаєм,
Дзвоном сонце зустрічаєм.
Маєм гарні, сині очка,
Називаємось дзвіночки.

 

Умова. Пелюстки добираються за кольором до кожної квітки.

— Які гарні квіти! Ви відчуваєте, який у них аромат? А тепер по порядку порахуйте, скільки тут квітів.

— Якого кольору квітка третя? Яка за порядком синя квітка?

— Навколо квітів літають метелики. Як ви гадаєте, чого більше — квітів чи метеликів?

— Скре-ке-ке! Більше квітів.

— Як же нам перевірити? Давайте покладемо кожного метелика на квітку такого ж кольору, як і метелик.

— Скільки їх? (Порівну)

— Отже, скільки квітів, стільки ж і метеликів.

Вихователь забирає одного метелика.

— А тепер — чого більше? На скільки? Чому?

— Чуєте, хтось тут на галявині є? Хто це там під ялинкою ховається? вони чомусь сумні. Що сталося, як ви гадаєте, діти?

Вони просять нас допомогти знайти їхні хатки, бо оселі в них такі схожі, що їх важко розрізнити.

Допоможемо равликам? Але ми це можемо зробити, лише відгадавши загадки.

Він не круг і не квадрат, і не прямокутник,
Має тільки три кути, звуть його… (трикутник).

Ні кутів, ні сторін зовсім він не має,
А тому ми його… (кругом) називаєм..

Він давно знайомий мій, 
Кожен кут у нім прямий. 
Всі чотири сторони 
Однієї довжини.
(Квадрат)

 

У наших равликів хатинки теж схожі на геометричні фігури їх треба викласти од великого до маленького. А як узнати яка фігура більша?

-Діти дивіться там за річкою хатинка в якій живе ведмежатко.

( І вода в річці холодна, і перестрибнути не можна. А чому через струмок ми могли перестрибнути? (Бо він вузький-вузький.)

— А чому через річку не можна перестрибнути? (Бо вона широка.) Покажіть, яка вона.

— Як же нам потрапити до хатки? (Місточок зробити.)

— Погляньте, чи нічого поряд немає? (Є дві дощечки.)

— Вони однакові за довжиною? (Ні, довга і коротка.)

— Яку візьмемо, щоб перейти через річку? (Довгу.) Отже, обережно перейдемо і ведмежа переведемо.

— Дякує ведмежатко, каже, що відпочити зараз ляже але перед сном хоче з нами погратися в гру

Дидактична гра «Скажи навпаки»

Діти нам час повертатися до садочку, а дорога була легка ведмежатко передав нам ось такі гостинці.


Іменники 
день — ніч 
сонце — місяць 
темрява — світло 
тиша — галас 
зима — літо 
радість — горе 
сміх — сльози 

Прикметники 
високий — низький 
тонкий — товстий 
великий — маленький 
широкий — вузький 
м'який — твердий 
білий — чорний 
солодкий — кислий 

Прислівники
холодно — тепло
темно — світло
добре — погано
радісно — сумно
твердо — м'яко
мокро — сухо
високо — низько

 

 

 

 

 


Діти нам час повертатися до садочку, а дорога була легка ведмежатко передав нам ось такі гостинці.


     Нікопольський міський відділ освіти та науки

 

 

 

 

      Інтегроване  підсумкове заняття в молодшій групі

 

     Тема заняття: «Весела подорож» 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             КДНЗ № 47

                                                                                 Вихователь:

                                                                                 Вареникова І. М.

                                                                                 Група № 8

 

 

 

                                          м. Нікополь

                                              2016 рік                                                                                                                                                                                                                                                        

 

                                   

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів за кількістю, користуючись словами більше, менше, порівну, стільки — скільки; закріплювати знання дітей про геометричні фігури; вчити розрізняти й називати частини доби: день, ніч, ранок, вечір; формувати уміння порівнювати предмети, різні за шириною, користуючись прийомами накладання і прикладання; закріпити кольори; Учити дітей описувати об’экти, явища природи, складати оповідання за
допомогоювихователя.
Учити міркувати, висловлювати свої думки, сприяти розвитку мовлення
дітей;
Продовжувати вчити дітей підбирати епітети, пестливі слова,
узгоджувати іменники з прикметниками, числівниками, дієсловами у
роді, числі та відмінку; Сприяти розвитку емоційної сторони мовлення, інтонаційної виразності,вміння передавати настрій. Почуття; Розвивати мислення, уяву, фантазію;

Матеріал: сова; сорока; скринька з картками «частини доби»; квіти зі збірними пелюстками різного кольору; метелики; ведмідь; метелики. Мольберт; Аркуш ватману; Контурні малюнки

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Махоріна Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 липня 2018
Переглядів
14056
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку