Про матеріал

Естафети, конкурси з батьками та дітьми. Розраховані на учнів 5 - 7 класів

Перегляд файлу

Зміст

  1. Вступ…………………………………………………………………..6
  2. Сценарій спортивного свята «Тато, мама, я – спортивна сім’я»…8
  3. Сценарій спортивного свята «Веселі старти»……………………20
  4. Сценарій свята «Малі Олімпійські ігри».
  5. Сценарій інтелектуально-спортивного шоу для учнів старших .32

класів «Розумники і розумниці»……………………………….….38

  1. Спортивна вікторина…………………………………………….….43
  2. Олімпійський урок «Ігри, що підкорили світ»……………………47
  3. Література……………………………………………………………65


 

 

 

 

 



Вступ

Освоєння навчального предмета «Фізична культура» здійснюється не тільки на уроках, а й у процесі фізкультурно-спортивних заходів у режимі навчального дня,заняття у спортивних секціях, гуртках, під час проведення спортивних свят. Весь цей процес досить складний, зумовлений всебічною підготовкою в питаннях вікової фізіології, психології, анатоміЇ, методики викладання фізичних вправ.

 Велике значення у фізичному розвитку, освіті та вихованні школярів мають змагання та фізкультурні свята. Будь-яке свято – це завжди визначна подія у житті дитини. Його  з нетерпінням чекають,до нього наполегливо готуються, воно надовго запам’ятовується.

 Фізкультурні свята проводяться приблизно 2-4рази на рік. Такі свята потребують  барвистого оформлення, музичного супроводу, зразкової організації та дисципліни.

 Залежно від місця і часу проведення добирається тематика свята і складається його сценарій, у зміст якого входять різноманітні змагання. Але бажано не перетворювати такі свята лише на змагання.

  Основні завдання фізкультурних свят:

 

- забезпечити задоволення, радість від фізичних вправ;

- надати можливість показати свої найкращі досягнення;

- оздоровити дітей шляхом збільшення рухової активності;

- виховувати естетичні почуття.

 Виходячи з викладеного вище, окрім ігор і фізичних вправ, у сценарій свята вносяться концертні номери(пісні, танці), а також яскраві емоційні комплекси ритмічної гімнастики. Ігри та естафети добираються залежно від тематики свята. До організації, проведення, а також для участі у святах і змаганнях активно залучаються батьки.

 Щоб фізкультурне свято успішно відбулось, треба заздалегідь скласти план роботи з підготовки і проведення фізкультурно-масової роботи в школі.

 

План підготовчої роботи з організації фізкультурного свята

 

Види роботи

Час викон.

Відповідальний

1

Визначити склад організаційного комітету

 

 

2

Написати сценарій свята, або положення про змагання

 

 

3

Організувати наочну агітацію(афіші, плакати та ін..)

 

 

4

Визначити склад учасників свята або прийняти заявки від учасників змагань

 

 

5

Визначити склад суддівської комісії(журі)

 

 

6

Оголосити про свято батькам

 

 

7

Забезпечити медичне обслуговування

 

 

8

Скласти перелік інвентарю, потрібного для проведення змагань. Забезпечити ним захід

 

 

9

Оформити і підготувати місце для проведення свята. Підготувати призи, грамоти для учасників змагань

 

 

10

Визначити і підготувати ведучого свята

 

 

 

 

 


 

 

Сценарій спортивного свята Тато, мама, я – спортивна сім’я!

 


 

Мета:  пропаганда масово-оздоровчої і виховної роботи та заохочення до занять фізичною культурою і спортом дітей та батьків, зміцнення їхнього здоров’я.

Інвентар: м’ячі б/б, скакалки, обручі, ракетки тенісні, мати гімнастичні, нестандартний інвентар, секундомір.

Свято проходить в спортивній залі школи.

1-й ведучий: В нашій школі знову свято

  Чути музику і сміх.

  На спортивнім святі нині

  Ми вітаємо усіх!

2-й ведучий: Обіцяєм, що не буде

  Ніхто сьогодні сумувати

  Всіх ми кличем разом з нами

  Участь в конкурсі узяти!

1-й ведучий: Визначати переможців

  Буде в нас журі поважне,

  Воно буде, знаєм точно

  Об’єктивне і уважне.

Вчитель представляє журі:

Гімн школи.

1-й ведучий: А якщо хтось і програє,

  Що ж на то воно і гра

2-й ведучий: Дуже вже розговорився

  Починать давно пора!

Вчитель: До залу запрошуються команди

  7-А класу! (назва команди)

  7-Б класу! (назва команди)

Команди привітайте один одного!

Розпочинаєм наше свято!

Естафета №1 Втримай м’яч (приймає участь вся команда)

Два гравці тримають м’яч животами, пробігають дистанцію, оббігають навколо стійки і повертаються на місце. Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\foto\тато, мама,я\DSCN5774.JPG

Естафета №2 Тунель з м’ячем (приймають участь усі учасники)

Учасники стоять в колону по одному на відстані витягнутої руки. За сигналом вони передають м’яч над головою в кінець колони. Останній отримавши м’яч, стає першим. Виграють гравці команди, яка швидше займе своє вихідне положення. Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Изображение 114.jpg

Естафета №3 Саджання картоплі (приймають участь всі учасники)

За 2 м. від стартової лінії знаходяться 4-5 картоплин (м’ячики). Через 10 м. позначені 4-5 гнізд для саджання картоплі. За сигналом учасники беруть відра з картоплею і садять її по одній картоплині в гніздо, потім повертаються на своє місце і біжать в кінець колони. Наступні гравці беруть відра і збирають картоплю,повертають відра на місце і стають в кінець колони. Приймають участь усі учасники команд. Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Изображение 120.jpg

Естафета №4 Тачка (приймає участь вся команда)

За допомогою двох гімнастичних палок треба провести футбольний м’яч навколо стійки і так само повернутися назад. Перемагає команда, яка прийшла першою. Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Изображение 129.jpg

 

Естафета №5 Неслухняна кулька

Гравці команд по черзі переносять тенісний м’ячик на ракетці до позначеного місця і назад. (м’яч не підбивати) Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Люба Калиничева\Изображение 135.jpg

Естафета №6 Принеси друга

Тата переносять всю команду до зазначеного місця. Перемагає команда, яка першою виконала завдання. Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Изображение 139.jpg

Естафета №7 Сильні та спритні

Приймає участь вся команда.

Тато – виконує вправу згинання розгинання рук в упорі лежачи.

Мама – виконує стрибки зі скакалкою.

Діти – виконують піднімання тулуба з положення лежачи.

Час виконання вправ 15 секунд.

Перемагає команда, яка за визначений час виконає найбільше вправ. (кількість всіх виконаних вправ сумується). Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Изображение 158.jpg

E:\Оксана\Изображение 155.jpg

E:\Оксана\Изображение 154.jpg

Музична пауза.

Слово журі.

 

Конкурс №8 Кращий бомбардир

Приймає участь вся команда. Кожному з учасників надається одна спроба вдарити м’ячем по воротах. Перемагає команда, яка більше влучила по воротах. Кожне попадання 1 б.

E:\Оксана\Изображение 162.jpg

Велика заключна естафета №9

Всі учасники поетапно виконують такі вправи:

  1. Пересування по гімнастичній лаві, лежачи на животі за допомогою рук.
  2. Пролізти крізь тунель.
  3. Стрибки “по купинах” (обручах)
  4. Кинути баскетбольний м’яч в кільце. (попадання додатковий 1 б.)

E:\Оксана\Люба Калиничева\Изображение 177.jpg

E:\Оксана\Изображение 180.jpg

Музична пауза

 

Конкурс Перетягування канату

Перемога 2 б. Програш 1 б.

E:\Оксана\Люба Калиничева\Изображение 192.jpg

E:\Оксана\Изображение 193.jpg

1-й ведучий: Ось закінчились старти

  Ця весела  наша гра

2-й ведучий: Переможців визначати

  Наступає вже пора!

Слово журі.

Нагородження.

E:\Оксана\Изображение 202.jpg

E:\Оксана\Изображение 203.jpg


 

 


Мета: Розвивати рухову активність, яка є основою розвитку людського організму. Вчити дітей, що активний відпочинок – це запорука здоров’я та гарного настрою.

 

Обладнання: лави гімнастичні, м’ячі тенісні, обручі, м’ячі футбольні, м’ячі баскетбольні, канат,ворота футбольні, нестандартне обладнання(тунелі, відра)

 

Ведуча: «Доброго дня усім присутнім в цьому спортивному залі! Сьогодні ми зібралися на спортивне свято «Веселі старти», щоб позмагатися у силі,спритності, винахідливості і просто гарно відпочити.

 

1 Ведучий:     О спорт, о спорт!

  Це просто клас!

  Дружіть із ним завжди.

  Здоров’я, юність, силу дасть

  І творчої снаги.

 

2 Ведучий:     Лиш прокинувся – вставай

  Ліні волі не давай,

  Хто починає день з зарядки

  У того справи всі в порядку!

 

Ведуча: Друзі змагання вже починати пора. І ми із задоволенням запрошуєм наші команди. Команда 6-А класу (назва капітан), команда 6-Б класу (назва капітан), команда 6-В класу (назва капітан). Привітаємо їх!

 

А підбиватиме підсумки конкурсу – четверта команда, звичайно ж наше шановне, імените журі. Це ----------------------------------------------------------------------У них сьогодні нелегке завдання – з спритних, сильних, винахідливих вибрати найсильніших, найспритніших, найвинахідливіших най-най-най…

А зараз привітання команд. (Кожна команда представляє себе, назва,девіз)

Команди представлені, журі теж. І ми можемо розпочинати. Оцінюватись естафети будуть за трибальною шкалою.  І місце -3 бали, ІІ місце -2 бали, ІІІ місце – 1 бал.

 Шановні вболівальники! Вболівайте за свої команди!

 

1 естафета «Саджання картоплі»

G:\фото старти\IMG_3732.JPG

За 2 метри від стартової лінії знаходиться 4-5 картоплин(м’ячики). Через 3 метри позначені 4-5 гнізд для «саджання» картоплі. За сигналом учасники беруть відра з картоплею і садять її по одній картоплині в гніздо, потім повертаються на своє місце і біжать в кінець колони. Наступні гравці беруть відра і збирають картоплю, повертаючи відра на місце і стають в кінець колони. Перемога – 3 бали, друге місце – 2 бали, третє місце – 1 бал.

 

2 естафета «Хвиля»

Гравці стоять в колону по одному. За сигналом вони передають м’яч у кінець колони. Перший гравець передає м’яч над головою другий під ногами і т.д. Останній отримавши м’яч біжить на місце першого. Вся команда робить крок назад і т.д. поки перший не стане першим. Перший підіймає м’яч над головою. За перемогу -3 бали, друге місце  2 бали, третє місце – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3739.JPG

3 естафета «Біг по серпантину»

Від  лінії старту-фінішу розставлені кеглі (8-10шт). За командою ведучого гравці кожної команди оббігають кеглі то справа то зліва і так до останньої кеглі. Так само треба рухатись і назад. В руках  у гравців 2 м’яча. Перемога – 3 бали, друге місце – 2 бали, третє місце – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3763.JPG

4 естафета «Тунель з м’ячем»

Всі учасники команди стоять один за одним,ноги на ширині плечей. Перший котить м’яч останньому і стає у вихідне положення. Останній, отримавши м’яч, біжить на місце першого. Вся команда робить крок назад і т.д. Поки перший не стане першим. Перший підіймає м’яч над головою. За перемогу – 3 бали, друге місце – 2 бали, третє – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3766.JPG

5 естафета «Біг на трьох ногах»

Учасники команд стають парами.  Дві ноги зв’язуються. Ваше завдання пройти дистанцію. Якщо учасники впали, то продовжують змагання з того місця, що впали. Перемога -3 бали, друге місце – 2 бали, третє – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3773.JPG

6 естафета «Сума стрибків»

Перші гравці відштовхуючись обома ногами стрибають з місця. Другі стрибають з того місця де приземлились перші і т.д. Виграє команда гравці якої відстрибали далі – 3 бали, друге місце – 2 бали,третє – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3784.JPG

7 естафета «Переправа в обручах»

Перший гравець біжить в обручі,  оббігає стійку, вертається назад забирає другого. Перший лишається на фініші. Другий біжить забирає третього і т.д, поки не переправиться вся команда. Перемога – 3 бали, друге місце – 2бали, третє – 1 бал.

G:\фото старти\IMG_3785.JPG

Музична пауза (виступ шкільної групи підтримки)

C:\Users\seruy\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_3813.jpg

Слово журі (попередні підрахунки)

 

8 естафета «Конкурс капітанів»

«Хто найвлучніший»

Кожен з капітанів 5 разів б’є по воротам футбольним м’ячем. Кожне попадання -1 бал.

G:\фото старти\IMG_3796.JPG

9 Інтелектуальний конкурс.

Кожній команді задається по 5 питань на спортивну тематику. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

 

    Запитання.

6-А клас

  1. Який м’яч найважчий: футбольний, баскетбольний, волейбольний?(баскетбольний)
  2. Член команди в спортивних іграх… (гравець)
  3. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  4. Назвіть основні фізичні якості ( сила, спритність, швидкість, гнучкість,витривалість)
  5. Що зображено на емблемі Олімпійських ігор? (п’ять переплетених кілець)

6-Б клас

 

  1. Які з основних видів вправ входять в змагання з легкої атлетики?(біг, ходьба, стрибки, метання)
  2. Як називається кінцевий пункт дистанції? (фініш)
  3. Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
  4. В якій грі користуються самим маленьким м’ячем? (настільний теніс)
  5. Підготовка тіла до негативного впливу температур…(загартування)

 

6-В клас

  1. Скільки гравців в баскетбольній команді? (5)
  2. Бадьорий початок нового дня…(зарядка)
  3. Як називається момент  початку змагань з визначеного місця?(старт)
  4. Як називається спортивна споруда для безпечної стрільби? (тир)
  5. Як називають людину, яка керує спортивними змаганнями і слідкує за тим щоб вони проходили в рамках встановлених правил? (суддя)

 

10 Велика заключна естафета.

  1. Пересування по гімнастичній лаві, лежачи на животі за допомогою рук.
  2. Пролізти крізь тунель.
  3. Стрибки по купинах (обручах)
  4. Кинути баскетбольний м’яч в кільце. (влучне попадання додатковий 1 бал)

Назад бігом.

 

G:\фото старти\IMG_3801.JPG

Музична пауза (виступ шкільної групи підтримки)

C:\Users\seruy\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_3815.jpg

Слово журі.

 

11. Перетягування канату.

 Викликаються капітани для проведення жеребкування. Та команда жеребок в якої пустий в першому етапі не приймає участі, а змагаються дві інші.  Та команда, яка виграє бере участь у другому етапі. Перемагає команда, яка виявляється найсильнішою. Журі відповідно виставляє оцінки кожній з команд.

 G:\фото старти\IMG_3821.JPG

 Підведення підсумків. Слово журі. Нагородження.

 

Ведуча: «Ось і закінчилось наше свято «Веселі старти». Бажаємо всім міцного здоров’я, удачі, наполегливості, спортивних і не тільки перемог. До побачення! До нових зустрічей!

G:\фото старти\IMG_3832.JPG

G:\фото старти\IMG_3836.JPG

 


 

 

 

 

Малі олімпійські ігри

 

 


Ведучі:  вчитель фізичного виховання 

Команди учнів: 5 команд по 5 учнів кожна.

Судді: учні старших класів, вчитель фізичного виховання

Головні судді: директор школи, заступник директора з НВР, педагог організатор

Обладнання: мати гімнастичні, кубики, медбол, перекладина, секундомір.

Урок проводиться методом колового тренування.

 

На початку уроку чотири учасника змагань вносять Олімпійський прапор.

 

Ведучий:" На прапорах не пишуть слів , але й чоловіки , й жінки , дорослі й діти ,

люди всієї Землі знають , що п"ять різнокольорових переплетених кілець - це символ миру й дружби. Вони символізують чесну спортивну боротьбу закликають спортсменів змагатися тільки на стадіонах і ніколи не зустрічатися на полях війни."

Ведучий: " Капітани команд , до прапору! Підняти прапор!"

( звучить державний гімн України)

Капітани команд піднімають прапор. На майданчику з'являється спортсмен з факелом у руках. Він проходить повз команди і вболівальників.

Ведучий: " Довгу дорогу долає Олімпійський вогонь. Його запалюють грецькі дівчата біля руїн Древньої Еллади. Багато разів переходячи із рук в руки, поспішав факел через весь світ , щоб досягти Олімпійського стадіону. Сьогодні
також запалюємо Олімпійський вогонь - символ миру й дружби народів планети."

(Юний спортсмен запалює вогонь).

E:\foto\Олімпійській тиждень 004.jpg

Ведучий: " Учасники Олімпійських ігор перед початком змагань завжди давали урочисту клятву , в якій зобов'язувались дотримуватись правил ігор і чесно боротись за першість"

(До мікрофону запрошується учасниця змагань, яка дає клятву від імені спортсменів.)

E:\foto\Олімпійській тиждень 005.jpg

Учасниця: "Від імені всіх учасників Малих Олімпійських ігор обіцяю, що будемо

чесно змагатися, поважаючи правила, за якими вони проводяться, у дійсно спортивному дусі, на славу спорту України, в ім'я своїх команд. "

(Після цього ведучий оголошує про початок змагань. Змагання проводяться методом колового тренування. Після завершення вправ команди шикуються і по свистку переходять до наступної станції. Судді заповнюють протоколи.)

 

Станції:

  1. станція : човниковий біг.

E:\foto\Олімпійській тиждень 011.jpg

  1. станція : кидки медбола в положенні сидячи.

E:\foto\Олімпійській тиждень 009.jpg

  1. станція : піднімання тулуба за 1 хвилину.

G:\foto\Олімпійській тиждень 008.jpg

  1. станція : вис на зігнутих руках.

E:\foto\Олімпійській тиждень 012.jpg

 

5  станція : стрибки в довжину з місця (3 спроби кращий результат)

E:\foto\Олімпійській тиждень 013.jpg

 

(Судді підраховують результати змагань. Ведучий оголошує результати змагань.)

 

Ведучий: Ось і добігло до кінця наше свято. Ми чуємо як лунають фанфари , судді готові оголосити імена переможців. Лунають фанфари, судді оголошують і нагороджують переможців).

 

E:\foto\Олімпійській тиждень 029.jpg


 

 

 

 

Сценарій спортивного свята „Розумники і розумниці"

(спортивно - інтелектуальне шоу)


 

Беруть участь 3 команди.

Конкурс № 1. "Розминка".

Кожній команді почергово задається по 10 питань на спортивну тематику. Ціна 1-го питання –1бал. Музична пауза.

Конкурс № 2. "Практикум".

Хлопчики віджимають від підлоги, дівчата качають прес.

Час виконання - 1 хв.

Команда, яка набрала більшу загальну суму, отримує 3 бали, друга за сумою команда отримує 2 бали, третя - 1 бал.

Музична пауза.

Конкурс № 3. „Картинки".

Один із учасників описує те, що зображено на картинці, а другий, не дивлячись

на картинку, намагається за описом вгадати, що на ній зображено.

Час на виконання завдання - 1 хв.

Кожна правильна відповідь - 1 бал.

Музична пауза.

Конкурс № 4. "Музичний".

Команди повинні згадати як найбільше пісень про спорт.

Кожна пісня - 1 бал.

Музична пауза.

За підсумками чотирьох конкурсів у фінал виходять дві команди.

Конкус "5 Дуель".

Учасникам задаються питання на спортивну тематику.

Хто пешим дає правильну відповідь, отримує 1 бал.

 

 

 

Питання до конкурсу, "Дуель"

  1. Як часто проводяться Олімпійські ігри. (1 раз на 4 роки).
  1. Назвіть хоча б двох відомих футболістів України. (Шевченко, Воронін, Шовковський).
  2. Які ви знаєте фізичні якості, (Сила, спритність, витривалість, гнучкість, швидкість ).
  1. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  2. Скільки гравців в баскетбольній команді (5)
  1. Який м’яч важчий: футбольний, баскетбольний, волейбольний (баскетбольний)

7.  В якій грі користуються самим маленьким м'ячем (наст, теніс)

  1. Назвіть хоча б три види спорту, які входять в програму літніх Олімпійських ігор, (футбол, легка атлетика, плавання, гімнастика)
  2. Назвіть хоча б три види спорту, які входять в програму зимніх Олімпійських ігор, (хокей, біатлон/фігурне катання)
  1.          Хто був ініціатором проведення Олімпійських ігор сучасності (П'єр де Кубертен)
  2.          Який вид спорту називають "королевою спорту" (Легка атлетика)
  1. Чи існують вікові обмеження для учасників Олімпійських ігор? (Ні)
  2. Що зображено на емблемі Олімпійських ігор. (П'ять переплетених кілець)
  3. Як називається двомісний велосипед? (Тандем)
  4. Що означає абревіатура „МОК"? (Міжнародний Олімпійський Комітет)
  5. Скільки гравців в волейбольній команді? (6)
  6. Ритмічні рухи під музичний супровід називається ... (аеробіка)
  7. Член команди в спортивних іграх ... (гравець)
  8. Змагання велосипедистів, лижників називаються ... (гонки)
  9. Засіб для розуму, здоров'я, краси... (біг)
  10. Олімпійський девіз ... (вище, швидше, сильніше)
  11. Бадьорий початок нового дня ... (зарядка)
  12. Підготовка тіла до негативного впливу температур ... (загартування)
  1. Що таке "біла Олімпіада"? (Зимові Олімпійські ігри)
  2. Якого кольору Олімпійські кільця? (Блакитний, червоний, чорний, жовтий, зелений).

26. Назвіть декілька ігрових видів спорту (хокей, футбол, кьорлінг)

27. Назвіть водні види спорту (плавання, водне поло, стрибки в воду,
синхронне плавання)

28. З якими предметами виступають в художній гімнастиці (булава, м'яч, стрічка, скакалка, обруч)

  1. Семиметровий, пенальті, буліт. Що спільного між цими термінами? (це все - штрафні - у гандболі, футболі, хокеї)
  2. Яка гора є символом Олімпійських ігор,  де вона знаходиться. (Олімп в Греції).
  3. Що означають 5 кольорових кілець в Олімпійській емблемі. (Символи 5-ти континентів)
  4. Які види основних вправ входять в змагання з легкої атлетики? (біг, ходьба, метання, стрибки)
  5. Назвіть самого титулованого спортсмена України з л/а? (Сергій Бубка).
  6. Назвіть самого титулованого спортсмена світу з футболу. (Пеле);
  7. Назвіть самого титулованого спортсмена світу з баскетболу. (Майкл Джордан)
  8. Яка різниця між футболом і гандболом (в гандбол грають руками, в футбол - ногами.)
  1. Назвіть стилі плавання. (Кроль, брас, на спині, батерфляй)
  2. Яка довжина марафонської дистанції (42 км 195 м)
  3. Скільки білих фігур в шахах? (16)
  4. Як називається кінцевий пункт дистанції? (фініш)
  5. Як називається момент початку змагання з визначеного місця? (старт)
  6. Як називається приміщення для занять фіз. вправами, спортом (спортзал)
  7. Як називається споруда для проведення конно - спортивних змагань, (іподром)

44. Змагання з академічної греблі, греблі на байдарках та каное, парусному спорту називається ... (регата)  

  1. Скільки гравців в гандбольній команді? (7)
  2. Як називається спорт. споруда для безпечної стрільби? (тир)
  3. Як називають людину, яка керує спорт. змаганнями і слідкує за тим, щоб вони проходили в рамках встановлених правил (суддя)
  4. Акробатичні вправи на воді, які виконуються під музичний супровід, називаються ... (синхронне плавання)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://ped-kopilka.ru/images/25%2810%29.jpg

 


  1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (1 раз на 4 роки)
  2. Назвіть хоча б двох відомих футболістів України(Шевченко,Воронін,Шовковський)
  3. Які ви знаєте фізичні якості?(сила,спритність,витривалість,гнучкість,швидкість)
  4. Скільки гравців у футбольній команді?(11)
  5. Скільки гравців у баскетбольній команді?(5)
  6. Який м’яч важчий:футбольний,баскетбольний,волейбольний?(баскетбольний)
  7. В якій грі користуються самим маленьким м’ячиком?(наст. теніс)

  1. Назвіть хоча б три види спорту,які входять в програму літніх Олімпійських ігор.(футбол,легка атлетика,плавання,гімнастика)
  2. Назвіть хоча б три види спорту,які входять в програму зимніх Олімпійських ігор.(хокей,біатлон,фігурне катання)
  3.          Хто був ініціатором проведення Олімпійських ігор сучасності?(П’єр де Кубертен )
  4.          Який вид спорту називають «королевою спорту»?(Легка атлетика)
  5.          Чи існують вікові обмеження для учасників Олімпійських ігор?(ні)
  6.          Що зображено на емблемі Олімпійських ігор?(П’ять переплетених кілець)
  7.          Як називається двомісний велосипед?( Тандем)
  8.          Що означає абревіатура «МОК»?(Міжнародний Олімпійський Комітет)
  9.          Скільки гравців в волейбольній команді?(6)
  10.          Ритмічні рухи під музичний супровід називається…?(аеробіка)
  11.          Член команди в спортивних іграх …(гравець)
  12.          Змагання велосипедистів,лижників називається…(гонки)
  13.          Засіб для розуму,здоров’я,краси…(біг
  14.          Олімпійський девіз…(вище,швидше,сильніше)
  15.          Бадьорий початок нового дня…(зарядка)
  16.          Підготовка тіла до негативного впливу температур…(загартування)
  17.          Що таке «біла Олімпіада»? (Зимові Олімпійські ігри)
  18.          Якого кольору Олімпійські кільця?(блакитний,червоний,чорний,жовтий,зелений)
  19.          Назвіть декілька ігрових видів спорту.(хокей,футбол, кьорлінг)
  20.          Назвіть водні види спорту.(плавання,водне поло,стрибки в воду,синхронне плавання)
  21.          З якими предметами виступають в художній гімнастиці?(булава,м’яч,стрічка,скакалка,обруч)
  22.          Семиметровий,пенальті,буліт. Що спільного між цими термінами?(це все – штрафні – у гандболі,футболі,хокеї)
  23.          Яка гора є символом Олімпійських ігор і де вона знаходиться?(Олімп,Греція)
  24.          Що означають 5 кольорових кілець в Олімпійській емблемі?(Символи 5 - континентів)
  25.          Які види основних вправ входять в змагання з легкої атлетики?(біг,ходьба,метання,стрибки)
  26.          Назвіть самого титулованого спортсмена України з л/а?(Сергій Бубка)
  27.          Назвіть самого титулованого спортсмена світу з футболу.(Пеле)
  28.          Назвіть самого титулованого спортсмена світу з баскетболу.(Майкл Джордан)
  29.          Яка різниця між футболом і гандболом?(в гандбол грають руками,в футбол-ногами)
  30.          Назвіть стилі плавання.(кроль,брас,на спині,батерфляй)
  31.          Яка довжина марафонської дистанції (42км 195м)
  32.          Скільки білих фігур в шахах?(16)
  33.          Як називається кінцевий пункт дистанції?(фініш)
  34.          Як називається момент початку змагання з визначеного місця?(старт)
  35.          Як називається приміщення для занять фіз.. вправами,спортом?(спортзал)
  36.          Як називається споруда для проведення конно – спортивних змагань(іподром)

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://akpanh.ru/wp-content/uploads/2010/06/18631.jpg

 

 


ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Олімпійський рух – грандіозне явище,що об’єднує народи всіх континентів. Краса і велич,боротьба і сила духу,вирій почуттів – усе це чудовий,багатогранний олімпійський світ. Сучасні Олімпійські ігри перетворилися на істинно епохальні заходи – свята миру ,дружби і прогресу,гармонії тіла й духу,величі розуму і справедливості,вони стали школою освіти і виховання,способу життя та самоствердження,до якої долучаються всі країни світу. Сьогодні ми пригадаємо олімпійську історію – від Олімпійських ігор Стародавньої Греції до сучасних Ігор Олімпіад.

 

C:\Users\admin\Desktop\H6bs0lfP9js лорлщгор.jpg

 

Ви дізнаєтесь як і де зародились Олімпійські ігри ,як ушановували переможців,чому припиняли проведення Ігор,а також про те,як славетний П’єр де Кубертен відродив ці спортивні змагання.

Ви відкриєте для себе значення найголовніших Олімпійських принципів та ідей,сутність прапора та емблеми Ігор. Історія Олімпізму рясніє іменами видатних спортсменів, які прославили свої країни та дали гідний приклад для наслідування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розкаже нам про стародавні Олімпійські Ігри Олійник Яна.

 

СТАРОДАВНІ ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ

У далекі часи,близько трьох тисячоліть тому,коли більшість території сучасної Європи було заселено дикими племенами,на півдні  Балканського півострова та на прилеглих до нього островах процвітала дивовижна держава – Еллада,населенням якої був вільний і талановитий народ – елліни.

На зміну попередньому родовому ладу прийшли поліси – міста-держави зі своїм політичним устроєм,структурою господарства,культурою,освітою та вихованням.

Найважливішим елементом культури стародавніх греків була агоністика – принцип змагальності. Його втілювали в різних сферах життя – роботі,мистецтві та атлетиці – з метою досягнення найкращого результату,визнання,прославлення сфер діяльності,примноження особистого престижу і слави міст-держав.

Змагання надавали людині можливість повірити у свої сили,усвідомити найвищі цінності життя. Переможці змагань уособлювали образ божества,оскільки боги у греків були наділені людськими рисами.

Стародавні греки вбачали у красі людини не тільки зовнішні форми,а й такі якості,як сміливість і силу,благородство і доброту,спритність і витривалість,поєднання фізичної досконалості з моральними переконаннями та здатність до творчої діяльності.

Цей морально – естетичний ідеал давньогрецької культури,який поєднував гармонію тілесної,розумової та духовної досконалості,мав назву – калокагатія.

Тілесна досконалість,розумова і духовна сила для греків були основними принципами,які втілювались і на спортивних святах.

http://cs7010.vk.me/c301702/v301702653/63ba/RjGquOSCVas.jpg

ЗАПОЧАТКУВАННЯ

Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у 8 ст. до н.е. і регулярно проводилися понад тисячу років. Зародження Олімпійських Ігор пов’язують із легендарними іменами міфічного героя Геракла, царя Пелопса,спартанського законодавця Лікурга та елідського царя Іфіта.

Уважають,що перші Олімпійські Ігри Стародавньої Греції відбулися у 776р. до н.е.,коли офіційно було зафіксовано ім’я першого переможця Ігор – пекаря з Елліди – Коройба.

Олімпійські Ігри не мали точної календарної  дати проведення. Вони відбувалися кожні 4 роки на честь найвеличнішого з богів Олімпу,володаря усіх богів і людей – Зевса Олімпійського.

Стародавні Олімпійські Ігри відбувалися у селищі Олімпія,яке для греків було священним місцем,у державі Еліда на півострові Пелопоннес. Воно розташовувалось на правому березі річки Алфей,біля підніжжя Кронос. У ті часи Олімпія була релігійним ,культурним і торговим центром Стародавньої Греції. В Олімпі священними місцями вважали гору Кронос,оливовий гай Алтис,курган Пелопса,вівтаря Геракла,Геї й Гіпподамії.

Проте найбільш значущим місцем покоління стародавніх греків був вівтар Зевса,споруджений у 10ст. до н.е. За легендою ,Зевс спрямував свою блискавку з Олімпу,якою вказав місце встановлення вівтаря.

Триста років проводились Олімпійські ігри у селищі Олімпія і тільки у 742р. до н.е. було прийнято рішення збудувати найвеличніший храм володарю богів та людей – Зевску Олімпійському.

http://cs7010.vk.me/c301702/v301702653/6469/m2Si93VC4kQ.jpg

Неповторною окрасою цього храму , одним із семи чудес стародавнього світу була статуя Зевса Олімпійського. Вона розміщувалась всередині храму Зевса,мала висоту 17м і була виготовлена із цінних порід дерева,слонової кістки,золота.

Стародавня Олімпія була загальновизнаним культовим центром усієї Греції,оскільки тут розташувалося багато святилищ. Значна кількість священнослужителів постійно перебувала в Олімпії. Для них було збудовано Теоколейн,який слугував їхньою резиденцією.

Вишуканою окрасою Олімпії був Філіппейон.розташований біля священного гаю Алтис. Єдина споруда в Алтисі округлої форми була збудована на замовлення імператора Філіппа Македонського на честь перемоги при Хероні в 338р. до н.е.,тому і названа на його честь. Цією будівлею імператор бажав віддячити Зевсові за перемогу.

У 150р. до н.е. в Олімпії Герод Аттичний на честь своєї дружини спорудив водогін та будівлю.Ця унікальна для тих часів споруда мала назву – Німфеон.

До наших днів дійшла галерея під назвою колонада Ехо,розташована у священному Алтисі. Завдяки своїм акустичним властивостям відлуння в ній повторює проголошений звук 7 разів. Це було використано для підсилення виголошених імен олімпійських чемпіонів,щоб їх чули глядачі,які спостерігали за змаганнями.

На території Олімпії розташовувались і спортивні споруди,що дозволяло проводити грандіозні спортивні змагання. Тут були побудовані гімназій- споруда,що являла собою відкритий простір,оточений колонадою,де було відміряно доріжку,довжина якої дорівнювала олімпійській дистанції – одному стадію;палестра,у внутрішньому дворі якої атлети займалися боротьбою,панкратіоном та кулачними боями.

Перший стадіон в Олімпії було побудовано у 6 ст. до н.е. На вході до олімпійського стадіону стояли статуї богині Немезиди,яка крала хитрунів та обманщиків. Вхід прикрашала мармурова арка – крипт,через який входили тільки учасники ігор,жреці та судді.

Бігова доріжка стародавнього стадіону дорівнювала одному стадію – 192,28м. Міфи свідчать,що він був відміряний самим Гераклом і дорівнював 600 його стопам.

Бігових доріжок на стадіоні тоді не розмічали. Проте , за свідченнями істориків,відстань,що розділяла атлетів під час старту,дорівнювала чотирьом олімпійським футам(стопам)- 1,25м

За змаганнями на давньогрецькому стадіоні могли спостерігати 45000-5000 глядачів,які розташовувались на пагорбах,що оточували долину.

УЧАСНИКИ ОЛІМПІЙСЬКИХ ІГОР

Учасниками ігор могли бути вільні греки – чоловіки та юнаки. До ігор не допускали варварів,рабів та жінок. Той,хто бажав змагатися,був зобов’язаний прибути до Еліди за місяць до ігор. Перш ніж отримати дозвіл на виступ в Олімпії,атлет повинен був провести тридцяти денне тренування в Еліді. Елланодики – судді – були присутні на всіх заняттях атлетів перед іграми.Вони складали остаточний список учасників ігор і встановлювали послідовність їхніх виступів. Під час ігор елланодики в пурпурних шатах урочистих розміщувались на спеціальних підвищеннях і стежили за дотриманням правил і порядку проведення змагань. Таким чином організатори забезпечували цікаві і захоплюючі змагання.

Майбутній учасників Олімпійських ігор давав клятву перед статуєю Зевса. Він повідомовляв. Що за своїм походженням є греком,народженим від вільних батьків,не перебував під судом,обійяв змагатися чесно,не порушуючи правил і не застосовуючи нечесних прийомів для досягнення перемоги над суперником.

Жінкам,за винятком однієї – жриці храму богині Деметри,категорично заборонялось бути присутніми на Олімпійському стадіоні. Проте,діви царського походження мали право виставляти своїх коней для участі у перегонах. Цим правом скористалась донька спартанського царя Агесилая Кініска. Її колісниця прийшла першою на іграх 96-ої Олімпіади 396р. до н.е. Кініска стала першою жінкою – переможницею Олімпійських ігор. В олімпії їй було споруджено пам’ятник.

Для жінок кожні 4 роки в Олімпії проводились ігри на честь богині Гери,які відбувались за місяць перед Олімпійськми іграми або через  місяць після них.

Програма Олімпійських ігор у Стародавній Греції

Перші Олімпійські ігри тривали один день. Їхня програма містила один вид змагань – біг на один стадій (192,27 м.). для давніх греків результати, котрих досягли атлети, не мали значення. Їх захоплювала тільки перемога, першість на змаганні чи на змаганнях кількох олімпіад. У ту епоху приладів для вимірювання часу не існувало,а перемога у забігу фіксувалась у пам’яті  глядачів.

Із розквітом і зростанням популярності ігор на території Греції програма змагань поступово розширювалась. На наступних іграх до програми входили боротьба і бокс, а також поєднання цих видів спорту,яке мало назву пакратіон.

Програма Олімпійських Ігор у Стародавній Греції в період розквіту час від часу доповнювалася новими видами змагань.

 

А зараз ви дізнаєтесь про відродження Олімпійських Ігор. Запрошуємо Гедз Ірину.

 

Відродження Олімпійських ігор

Олімпійські ігри Стародавньої Греції лишили яскравий слід у світовій культурі. Тому цілком природно, що у різні часи робилися спроби їхнього відродження. Історія свідчить, що ідея відродження Олімпійських ігор виникала неодноразово й своє втілення знаходила в організації спортивних свят на зразок Олімпійських : у Швеції,Канаді,Великій Британії,Угорщині,США,Німеччині,Греції.

Так,у XVIIст. на основі ідей Роберта Дувра почали проводити Котсволдські ігри,що своїми принципами нагадували олімпійські змагання. Перші такі ігри відбулися під час святкування Трійці у Котсволдс Хілз(Велика Британія). Про ігри говорили, що вони відроджують славу «золотого віку». Ці ігри проводили майже 200 років.

До історії увійшли й Олімпійські ігри, які організовував Вільям Брукс у містечку Мач Венлок(Велика Британія),проведення яких почалося з 1850р. Ці ігри мали значний вплив на формування світогляду та діяльність ініціатора відродження сучасних Олімпійських ігор П’єра де Кубертена.

Ще одні ігри,на зразок давньогрецьких , у XIXст. започаткували ченці семінарії Рондо неподалік від Гренобля(Франція). Їх проводили в останній день лютого кожного високосного року,починаючи з 1832р.

Усі ігри,що проводили у період XVIX ст. були передвісниками ідеї відродження Олімпійських ігор на зразок давньогрецьких. Та реалізувати ідею відродження вдалося видатному французькому просвітителю та гуманісту XIXст. баронові  П’єру де Кубертену.

Кампанію з відродження Олімпійських ігор П’єр де Кубертен розпочав у 1887р.,зумівши залучити до неї багатьох видатних людей того часу, серед яких був і наш співвітчизник генерал Олексій Дмитрович Бутовський.

П’єр де Кубертен прагнув масового залучення молоді до активної участі у спорті. Він та його соратники сприяли проведенню змагань атлетів, ґрунтуючись на ідеалах,які нині відомі як олімпізм. У прагненні відродити Олімпійські ігри на сучасному етапі  П’єр де Кубертен багато запозичив із історії організації й проведення ігор Стародавньої Греції. Він вважав,що стародавні звичаї мають стати джерелом натхнення та краще слугувати сучасному світові. За ініціативи Кубертена у червні 1894р. в Парижі відбувся Міжнародний атлетичний конгрес, кульмінацією якого стало прийняття рішення про відродження Олімпійських  ігор. Сімдесят дев’ять делегатів від 49 спортивних організацій із 12 країн світу одностайно ухвалили провести такі ігри в афінах у 1896 році. Було створено Міжнародний олімпійський комітет на чолі з Димитріусом Вікеласом із Греції як президентом та Кубертеном як генеральним секретарем.

На конгресі комітет затвердив основний документ олімпійського руху – Олімпійську хартію.6 квітня 1896 року король Греції у присутності 70 тис. глядачів оголосив Ігри І Олімпіади відкритими. 245 атлетів із 14 країн світу змагались з 9 видів спорту. Зимові Олімпійські ігри вперше офіційно були проведені 1924 року в Шамоні (Франція). У них взяли участь 258 спортсменів з 16 країн світу. Зимові олімпійські ігри регулярно проводять один раз на чотири роки. З 1994року зимові та літні ігри проводять з інтервалом у 2 роки.

 

Про головні олімпійськи символи і церемонії нам розповість Мурє Михайло.

 

ОЛІМПІЙСЬКІ СИМВОЛИ І ЦЕРЕМОНІЇ

До олімпійської символіки належать олімпійські кільця,олімпійський прапор,олімпійське гасло,олімпійська емблема,олімпійський гімн,олімпійський вогонь та олімпійський смолоскип.

Олімпійські кільця

Символом Олімпійських ігор є п’ять переплетених олімпійських кілець. Олімпійські кільця символізують ідеали й мету олімпійського руху,який більше ста років надихає людей. Ви бачите їх скрізь у місті, де відбуваються Олімпійські ігри : на вулицях,у вітринах магазинів, у телевізійній рекламі,яку замовляють компанії,котрі підтримують Олімпійські ігри. Олімпійські кільця мають синій,жовтий,чорний,зелений і червоний колір і переплітаються зліва направо. Кольори верхніх трьох кілець – синій,чорний і червоний. Нижче – жовте і зелене кільця. Вся фігура є правильною трапецією. Олімпійські кільця символізують толерантність і дружбу між усіма,хто бере участь в Олімпійських іграх із п’яти континентів нашої планети.

Олімпійське гасло

Олімпійським гасло є три слова : Citius*Altius*Fortius. Ці слова, у перекладі з латині, означають – швидше,вище,сильніше. Олімпійське гасло закликає всіх учасників олімпійського руху до вдосконалення та гармонії відповідно до духу олімпізму. Ці слова належать французькому священнику Анрі Дідону. Ця мудра людина одна з перших зрозуміла позитивний вплив спорту на душі людей, особливо молоді. Під час відкриття змагань у коледжі, де він працював, Анрі Дідон спробував визначити цими слова сенс чесної боротьби.

Олімпійська емблема

Олімпійська емблема чітко визначена в Олімпійській хартії – правовому документі олімпійського руху. Основний її елемент – п’ять кілець,поєднаних з іншими елементами.

Олімпійський прапор

П’ять кольорових кілець – синє,чорне,червоне,жовте,зелене – на чисто-білому полотнищі – це олімпійський прапор. Він урочисто підіймається в олімпійському місті на високій щоглі олімпійського стадіону, там, де майорять прапори всіх держав – учасниць Олімпійських ігор. Уперше прапор з’явився на Іграх VII Олімпіади 1920року в Антверпені(Бельгія). Олімпійський прапор використовують під час церемоній відкриття та закриття Олімпійських ігор. На церемонії закриття мер міста – господаря минулих Ігор передає прапор мерові міста-господаря наступних Олімпійських ігор.

C:\Users\admin\Desktop\yTQNmZ6MvLA.jpg

 

 

Олімпійський вогонь

Олімпійським вогнем є вогонь,котрий запалюють в Олімпії під егідою МОК. Він долає свій шлях до міста, в якому відбудуться Олімпійські ігри, за допомогою смолоскипової естафети та закінчує подорож у великій чаші олімпійського стадіону. Олімпійський вогонь,запалений на урочистій церемонії відкриття Олімпійських ігор,горить до церемонії її закриття. Уперше олімпійський вогонь запалили на Іграх IX Олімпіади 1928 року в Амстердамі(Голландія)

http://static.thetimesnews.ru/images/m146306.jpg

 

   А про міжнародну Олімпійську систему розкаже Пудровський Максим.

 

 

 

       МІЖНАРОДНА ОЛІМПІЙСЬКА СИСТЕМА

МОК  - найвищий керівний орган олімпійського руху,постійно діюча міжнародна неурядова неприбуткова організація,яка володіє всіма правами на Олімпійські ігри. Його місцезнаходження – місто Лозанна,Швейцарія. МОК сприяє поширенню олімпізму в усьому світі. Для пропаганди олімпізму Міжнародний олімпійський комітет:

- співпрацює в прагненнях поставити спорт на службу людству;

- бореться проти будь-яких форм дискримінації в олімпійському русі;

- підтримує і заохочує пропаганду спортивної етики;

- спрямовує свої зусилля на утвердження чесної спортивної гри і засуджує будь-яке насильство;

 - веде боротьбу із застосуванням допінгу в спорті;

- вживає всіх заходів для запобігання небезпеки здоров’ю спортсменів;

- виступає проти будь-яких політичних чи комерційних зловживань у спорті і серед атлетів;

- прагне, аби Олімпійські ігри проводились за умов, які виховують відповідальне ставлення до збереження довкілля;

- підтримує Міжнародну олімпійську академію;

- підтримує інші організації,які здійснюють олімпійську освіту.

 

Міжнародна олімпійська академія

Із метою пропаганди олімпізму і впровадження в життя молоді олімпійських ідеалів з 1961року діє Міжнародна олімпійська академія. Основне її завдання полягає у створенні міжнародного культурного центру для збереження і поширення олімпійського духу, у вивченні і реалізації суспільних  і виховних принципів Ігор,об’єднанні навколо олімпійської ідеї згідно з принципами,яких дотримувалися стародавні греки, і відродженні сучасного олімпійського руху за ініціативи барона Кубертена. Сьогодні в світі діє 143 національні олімпійські академії,які здійснюють олімпійську освіту.

Національні олімпійські комітети

Кожна країна,яка бере участь в Олімпійських іграх,має Національний олімпійський комітет(НОК). Кожен НОК розвиває і захищає олімпійський рух у своїй країні:

- пропагує основні принципи олімпізму через установи освіти,національні олімпійські академії,культурні програми тощо;

- заохочує розвиток спорту на всіх рівнях;

- вживає запобіжних заходів до проявів будь-яких форм шахрайства,дискримінації та насильства у спорті;

- запобігає вживанню речовин і здійсненню процедур,заборонених Всесвітньою антидопінговою агенцією(ВАДА);

- представляє свої країни на Олімпійських іграх.

 

Соловійчук Ярослав розповість де і коли проходили літні і зимові Олімпійські ігри. І про види спорту які включені в програму Олімпіад. 

ІГРИ,ЩО ПІДКОРИЛИ СВІТ

Ігри Олімпіад і зимові Олімпійські ігри – важливі спортивні фестивалі сучасного світу. Вони є грандіозним яскравим святом світового масштабу,де,незважаючи на гостру конкуренцію й запекле спортивне суперництво,панує атмосфера дружби і солідарності. Вони привертають увагу мільярдів телеглядачів і залучають на розвиток спорту величезні кошти країн-організаторів,численних фірм та компаній,спонсорів та партнерів. У всіх країнах здобуття олімпійської медалі є вершиною спортивних досягнень атлета.

      Чому Олімпійські ігри стали такими популярними в сучасному світі?Мабуть,тому,що вони ґрунтуються на комплексі ідеалів та принципів,яких мають дотримуватися люди,котрі організують Олімпійські ігри і беруть участь у них. Цей комплекс ідеалів,що має назву олімпізм,пропагується не лише спортсменами та офіційними особами,а й багатьма працівниками освіти,бізнесменами та організаціями,які підтримують ці принципи. Вони проголошуються в Олімпійській хартії,що є основним документом Міжнародного олімпійського комітету(МОК). Історія сучасних Олімпійських ігор налічує 26 ігор Олімпіад і 21 зимові Олімпійські ігри. Тричі (у 1916,1940,1944) Олімпійські ігри не проводилися через світові війни. Найближчі XXII зимові Олімпійські Ігри відбудуться  в 2014 році у Сочі(Росія),а за ними,у 2016 році – Ігри XXXI Олімпіади у Ріо-де-Жанейро(Бразилія).

 

Цікаві факти про Олімпійські ігри в Лондоні 2012 році.

Ось і закінчилася олімпіада в Лондоні. У загальному командному заліку перемогу здобула команда США вигравши 104 медалі (46 золотих, 29 срібних, 29 бронзових), друге місце за збірною Китаю 88 медалей (38 золотих, 27 срібних, 23 бронзових) і на третьому місці господарі Олімпіади - збірна Великобританії 65 медалей (29 золотих, 17 срібних, 19 бронзових). На Олімпійських Іграх в Лондоні збірна України завоювала 20 медалей (6 золотих, 5 срібних, 9 бронзових), посівши тим самим 14 місце в загальному командному заліку.

Людина-блискавка Усейн Болт знову порадував усіх - не залишивши шансів своїм суперникам на дистанціях 100 і 200 м, а Збірна Ямайки в естафеті 4 по 100 м ще й встановила новий світовий рекорд. Крім того на Олімпіаді в Лондоні з'явилася нова Легенда Олімпійських Ігор. Самим титулованих спортсменом в історії Спорту став американський плавець Майкл Фелпс, який на олімпіаді у Лондоні виграв 4 золотих і 2 срібних медалі і, включаючи виграні ним 16 медалей на олімпіадах в Пекіні і в Афінах він зібрав 22 (18 золотих, 2 срібних, 2 бронзових ) олімпійські медалі, і тим самим побив рекорд відомої радянської гімнастки Лариси Латиніної - 18 медалей (9 золотих, 5 срібних, 4 бронзових). А також викликає захоплення виступ на Олімпійських Іграх в Лондоні Південноафриканського спринтера Оскара Пісторіуса - людини на протезах, який, вдумайтеся, пройшов кваліфікацію і пробився в півфінал забігу на 400 м, волі цього спортсмена може позаздрити будь-яка здорова людина. Багато емоцій принесла нам Олімпіада в Лондоні, але все хороше як відомо закінчується і Лондон передав Олімпійську естафету Ріо-де-Жанейро, де в 2016 році ми знову зможемо відчути дух боротьби і волю до перемоги, побачити сльози радості і розчарування, побачити сяючі посмішки нових героїв - нових Олімпійських Чемпіонів! Дуже сподіваємося що серед них будуть і наші, українські атлети. А поки дякуємо нашим спортсменам за їх перемоги на Лондонській олімпіаді 2012 і бажаємо їм подальших успіхів.

 

 

 

Слово вчителя :

 

ОЛІМПІЙСЬКИЙ МУЗЕЙ

Ідея створення олімпійського музею належить П’єру де Кубертену. Але реалізувати її вдалося лише сьомому президенту МОК Хуану Антоніо Самаранчу.

Олімпійський музей побудовано з білого мармуру,який  нагадує про грецьке походження Олімпійських ігор. Щоб зберегти природну красу місцевості,два його поверхи із п’яти побудовано під землею. Урочисте відкриття музею,присвячене 100-річчу сучасного Олімпійського руху,відбулося 23 червня 1993 року і стало даниною пам’яті та поваги до його організаторів,і передовсім,П’єра де Кубертена,а також спортсменам п’яти континентів,об’єднаних олімпійською ідеєю. Усі експонати в музеї розташовано за принципом поєднання спорту та культури.

Олімпійський музей у Лозанні (Швейцарія) розташований в дивовижному зеленому парку,що містить багато витворів мистецтв подарованих МОК різними країнами.

 

 


Література:   

 

  1. О.І Ламкова, С.В Романова «250 рухливих ігор та естафет»

ТОВ Видавництво «Ранок» Харків 2005р.

  1. О.Дубограй «Навчання в русі» Видавничий дім «Шкільний світ» Київ 2005р.
  2. Ю.Р Кохалевич «Маленькі секрети, або азбука руху» Видавнича група «Основа» Харків 2009р.
  3. В.В Григораш «Фізичне виховання школярів» Видавнича група «Основа» Харків 2009р.
  4. В.В Григораш «Фізична культура в школі» «Основа» Харків 2009р.

1

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
7 червня 2019
Переглядів
1008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку