Сценарій станційної квест-гри «Дружба починається з посмішки» був розроблений для організації дозвілля вихованців у тимчасовому таборі відпочинку «Вітерець». Архів містить всі необхідні матеріали з додатками і музичним оформленням. Доречно проводити квест-гру на початку табірної зміни, адже станції розраховані на знайомство колективу, створення позитивного настрою серед дітей і впливають на подальші колективні справи.
Станція 1. «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти»
-Доброго дня, діти! Вітаю вас на станції «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти»! Впевнена, що ви хороші діти і знаєте багато приказок і прислів'їв, тому вашим завданням на моїй станції буде знайти відповідності. До початку прислів'я знайти відповідне закінчення. Нагадую, що на виконання завдання у вас є рівно 5 хвилин. Час пішов!
Не той друг, хто медом маже, - |
а той, хто правду каже |
Дружба та братство –– |
найбільше багатство |
Дружба родиться в біді, |
а гартується в труді. |
Дерево міцне корінням, |
людина — друзями. |
Друга шукай, |
а найдеш — тримай. |
Нових друзів наживай, |
старих не забувай. |
Чого сам собі не зичиш, |
того і другому не жадай. |
Річ краще нова, – |
а дружба – стара. |
Людина без друга, - |
велика туга. |
Скажи мені, хто твій друг, |
і я скажу тобі, хто ти. |
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
** Примітка: якщо швидко впоралися з завданням, можна запропонувати учасникам згадати ще приказки про дружбу, або вірші про дружбу.
Станція 2. «Передай емоцію»
-Доброго дня, діти! Вітаю вас на найемоційнішій та найцікавішій станції. Для проходження даної станції вам необхідно стати в одну колону. Останньому із вас я передам певну емоцію. Коли учасник буде готовим передати її далі, він поплескає вас по плечу і, після того, як ви повернетесь, мімікою та жестами попередній учасник передасть вам показану йому емоцію. Інший гравець «зчитує» цю емоцію і аналогічним способом передає її наступному учаснику, який стоїть попереду.
Це не завдання, а скоріше, експеримент, наскільки добре ви розумієте один одного без слів. Оцінювати я буду вашу активність, не сором'язливість і, звісно ж, правильність передачі емоції.
Ви готові розпочати?
(емоції: стан огиди; страх; переляк; радість; голодний; подив)
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
Станція 3. «Знайди друга»
-Доброго дня, діти! Я знаю, що ви дуже полюбляєте мультфільми. Тому ваше наступне завдання буде пов'язане саме з ними. Перед вами знаходяться зображення героїв. З'єднайте їх за принципом – хто з ким дружить.
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
** Примітка: якщо швидко впоралися з завданням, можна запропонувати згадати ще друзів із мультфільмів і казок.
Станція 4. «Хто я»
-Доброго дня, діти! Вам відома гра «Крокодил»? Сьогодні ми в неї пограємо, аби отримати позитивні емоції і здружитися один із одним. Я загадуватиму вам слова, а вам необхідно без слів показати їх. Чим більше слів ви відгадаєте, тим більшим буде у вас бал.
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
** Примітка: якщо швидко впоралися з завданням, можна продовжити гру.
Станція 5. «Комплімент»
– «Добре слово і кішечці приємне» – всі чули таке прислів’я. А чи знаєте ви добрі слова?! Щоб бути добрим другом, потрібно бачити в людині гарні риси характеру. Дуже хочеться, щоб ви назвали якнайбільше гарних рис характеру свого сусіда. Рухаємося по годинниковій стрілці і слова не повинні повторюватися. Аще – незмінний атрибут нашого завдання – посмішка. Тому передавайте її разом із компліментами.
Починаймо ж!
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
** Примітка: якщо швидко впоралися з завданням, можна запропонувати пофотографуватися з посмішками.
Станція 6. «Треба вчитися дружити»
-Доброго дня, діти! На моїй станції вам необхідно трішки порифмувати. Заповніть пропуски словами, які, на вашу думку, повинні бути.
Щоб могли ми гарно жити,
Треба вчитися... (дружити).
А не кидатись словами,
Щоб не стати ... (ворогами).
І запам’ятай собі —
З другом легше у... (журбі).
Друг нас виручити може,
У біді він ... (допоможе).
А як пісня, жарт чи сміх —
Радість ділиться на... (всіх).
Друг нас може захистити
Може з класом ... (помирити).
Друг не стане кепкувати
І на людях нас... (повчати).
А як сварять всі навкруг —
Йде на захист справжній... (друг).
І ніколи не забудь!
Й ти для друга — вірним... (будь)!
Й ще одне запам’ятай:
Друзів ти... (не забувай)!
Знай, моя дитино мила,
Дружба — це велика... (сила)!
** Примітка: якщо швидко впоралися з завданням, можна запропонувати розгадати ще загадки (див. додаток №1)
Додаток №1. Загадки
Самотнє дерево і вітерець зламає,
А разом з ним у тебе сила є.
Без нього не прожити – кожен знає.
Без нього сіре все життя твоє.
(Друг)
Хто может бути старим, якщо йому тільки 9 років ? Чому?
(друг, тому що давно дружимо)
Дитина мого батька, а мені не брат. Хто це?
(Сестра)
Один шофер не взяв з собою водійські права. Був знак одностороннього руху, але він рушив у зворотному напрямку. Поліцейський це бачив, але не зупинив його. Чому?
(Шофер йшов пішки)
В 9-поверховому будинку є ліфт. На першому поверсі живуть 2 людини, на другому - 4 людини, на третьому - 8 осіб, на четвертому - 16, на п'ятому - 32 і т. д. Яка кнопка в ліфті цього будинку натискається частіше за інших?
(Кнопка першого поверху)
Коли чорній кішці найкраще пробратися в будинок?
(Коли двері відчинені)
В якому місяці 28 днів?
(У кожному місяці є 28-е число)
Що стане з червоним м'ячиком, якщо він впаде в Чорне море?
(Він намокне)
Якою рукою краще розмішувати чай?
(Краще все-таки розмішувати ложечкою)
Чи може страус назвати себе птахом?
(Ні, так як він не вміє говорити)
Що легше 1 кг вати або 1 кг заліза?
(Однаково)
Станція 7. «Що я бачив?»
-Доброго дня, діти! Дане випробування на увагу. Порахуйте, скільки разів я буду говорити нелогічні ситуації. Будьте пильні та уважні, за це вам будуть нараховані бали!
Я видел озеро в огне,
Собаку в брюках на коне,
На доме шляпу вместо крыши,
Котов, которых ловят мыши.
Я видел утку и лису,
Что плугом пашут луг в лесу,
Как медвежонок туфли мерил,
И как дурак всему поверил.
(С.Я. Маршак)
Ехала деревня мимо мужика,
А из-под собаки лают ворота,
Кнут схватила лошадь,
Хлещет мужика,
Чёрная корова
Ведёт девку за рога.
(К.С. Станиславский)
Из-за леса, из-за гор
Ехал дедушка Егор.
Он на пегой на телеге,
На дубовой лошади,
Подпоясан он дубиной,
Приопёршись на кушак,
Сапоги на растормашку,
На босу ногу пиджак.
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
Станція 8. «Весела посмішка»
-Доброго дня, діти! Вітаю вас на станції «Весела посмішка»! Гра наша математична, але весела і дуже незвичайна. Станьте в коло. І почнемо рахувати: перший, другий, а замість числа 3 робимо веселий вираз обличчя, дивуємо інших учасників. Далі – четвертий, п'ятий і знову повторюємо замість цифри «6» веселу емоцію, але вже іншу, відмінну від попередньої. Будьте уважні, адже замість кожного числа, яке кратне трьом, тобто замість чисел «3, 6, 9, 12 і т.д» вам необхідно буде показати веселий вираз обличчя.
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
Станція 9. «Сміхоголоволомка»
-Доброго дня, діти! Найвеселіша станція вже зачекалася вас! Я буду вмикати звуки, які вам необхідно буде повторити! Слухайте уважно! Точно передавайте те, що почуєте!
(Вмикаються по черзі звукозаписи)
* (Під час виконання Людина на станції робить відмітку в маршрутному листі.
Після виконання завдання або після закінчення часу діти йдуть до наступної станції, яка вказана в маршрутному листі.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
Щоб могли ми гарно жити, |
|
|
|
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції у вигляді «Веселого потягу».
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
2. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
3. |
«Знайди друга» |
|
10 |
4. |
«Хто я» |
|
15 |
5. |
«Комплімент» |
|
15 |
6. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
7. |
«Що я бачив» |
|
10 |
8. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
9. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, поклавши праву руку на плече сусіда; ліва рука – піднята вгору.
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
2. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
3. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
4. |
«Знайди друга» |
|
10 |
5. |
«Хто я» |
|
15 |
6. |
«Комплімент» |
|
15 |
7. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
8. |
«Що я бачив» |
|
10 |
9. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, взявшись за руки.
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
2. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
3. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
4. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
5. |
«Знайди друга» |
|
10 |
6. |
«Хто я» |
|
15 |
7. |
«Комплімент» |
|
15 |
8. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
9. |
«Що я бачив» |
|
10 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, зображуючи при цьому природне явище (на ваш вибір).
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Що я бачив» |
|
10 |
2. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
3. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
4. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
5. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
6. |
«Знайди друга» |
|
10 |
7. |
«Хто я» |
|
15 |
8. |
«Комплімент» |
|
15 |
9. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції підплигуючи.
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
2. |
«Що я бачив» |
|
10 |
3. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
4. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
5. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
6. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
7. |
«Знайди друга» |
|
10 |
8. |
«Хто я» |
|
15 |
9. |
«Комплімент» |
|
15 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, високо розмахуючи руками.
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Комплімент» |
|
15 |
2. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
3. |
«Що я бачив» |
|
10 |
4. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
5. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
6. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
7. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
8. |
«Знайди друга» |
|
10 |
9. |
«Хто я» |
|
15 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, співаючи хором пісню «От улыбки хмурый день светлей»
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Хто я» |
|
15 |
2. |
«Комплімент» |
|
15 |
3. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
4. |
«Що я бачив» |
|
10 |
5. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
6. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
7. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
8. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
9. |
«Знайди друга» |
|
10 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції стройовим кроком.
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Знайди друга» |
|
10 |
2. |
«Хто я» |
|
15 |
3. |
«Комплімент» |
|
15 |
4. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
5. |
«Що я бачив» |
|
10 |
6. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
7. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
8. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
9. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
Пам’ятка!
1. Дружба — це правда і чесність кожного.
2. Поважай тих, з ким дружиш.
3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.
4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.
5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.
6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.
7. Ти не кращий за всіх, але і не гірший за всіх!
8. Якщо вмієш добре грати, то навчи іншого.
9. Успіху можна досягти тільки разом, в колективі.
10. Ходи до школи. І хай вона буде тобі на радість!
Вітаємо на веселій грі «Дружба починається з посмішки». Пройдіть усі станції з посмішкою на обличчі, отримуючи від кожного виконаного завдання море позитиву. Але пам'ятайте: пересуватись від станції до станції потрібно так, як у вас вказано в маршрутному листі. І ще одне: шукайте і слідуйте на станції по порядку, який вказаний нижче. Це допоможе вам швидко прийти до фінішу.
Умова: переміщатися від станції до станції, вигукуючи кричалку:
«- Будь веселий! - Завжди так!
- Будь бадьорий! - Тільки так!
- Настрій – во! - Погода – клас!
- Приєднайтеся до нас!»
№ з\п |
Станція |
Кількість балів |
Макс. К-сть балів |
1. |
«Передай емоцію» |
|
15 |
2. |
«Знайди друга» |
|
10 |
3. |
«Хто я» |
|
15 |
4. |
«Комплімент» |
|
15 |
5. |
«Треба вчитися дружити» |
|
10 |
6. |
«Що я бачив» |
|
10 |
7. |
«Весела посмішка» |
|
20 |
8. |
«Сміхоголоволомка» |
|
20 |
9. |
«Скажи хто твій друг». |
|
10 |
Дружба, дружба над усе,
Дружба радість нам несе.
Дружба всім нам дорога,
Дружба жити помага.
Якщо друг у тебе є,
Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
Тож без друга не прожити.
Сценарій станційної гри «Дружба починається з посмішки»
Вступ
(Лунають пісні про дружбу)
Старша вожата: Доброго дня, «Вітерець»!
Наше коло, мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
-Добрий день, сусіду зліва.
-Добрий день, сусіду справа.
Ми – одна сім`я.
Наше коло, мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
Посміхнись сусіду зліва.
Посміхнись сусіду справа.
Ми – одна сім`я.
Наше коло, мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми – одна сім`я.
(Пісня-руханка «Ти і я»)
Старша вожата: Ми розпочинаємо веселу і захопливу гру по станціях: «Дружба починається з посмішки». Дотримуйтесь усіх правил, які вказані у вас в маршрутних листах, слідуйте чітко за вказаними по порядку станціями. На кожній станції ви повинні знаходитися не більше 5 хвилин. Дотримуйтеся умов пересування, за це вам будуть нараховані додаткові бали. Коли остання станція буде пройдена, вам видадуть пелюстку дружби, а кінцевою точкою гри буде це місце. Повертайтеся на каре школи після успішного виконання усіх завдань. А зараз, підійдіть по одному представнику від загону, для отримання маршрутних листів.
(Лунає весела музика, загони отримують листи і вирушають по станціях)
Завершення
Старша вожата: Ви великі молодці! Усі зібралися, як і домовлялися! Я бачу у вас в руках пелюстки, хутчіш несіть їх сюди!
(під музику кожен загін виносить пелюстку)
Зараз ми зберемо з вами чарівну квітку дружби.
(музика голосніше, пелюстки прикріплюємо до середини квітки, таким чином складаючи вірш)
Старша вожата:
Дружба, дружба над усе,
Дружба радість нам несе.
Дружба всім нам дорога,
Дружба жити помага.
Якщо друг у тебе є,
Життя радісним стає.
Разом можна все зробити,
Тож без друга не прожити.
Старша вожата: А як же без дружнього селфі з чарівною квіткою на згадку! Збираймося хутчіш!
(музика лунає голосніше, селфі на згадку. Лунають пісні про дружбу, учасники розходяться за розпорядком)