Сценарій Свята Букваря ( за програмою НПП "Інтелект України")

Про матеріал
Вашій увазі пропонується сценарій свята Букваря для 1 класу НПП "Інтелект України". Разом з улюбленими героями Мудрою Совою, Знайком, Незнайком, Кнопочкою та Центавриком діти пригадають в ігровій формі пройдений матеріал ( піктограми, вікторина,естафета, загадки) . В сценарії багато пісень.
Перегляд файлу

Сценарний хід

Дійові особи

  1. Знайко                            
  2. Квіточка                         
  3. Кнопочка                       
  4. Незнайко                        
  5. Мудра Сова                    
  6. Кеша                               
  7. Червона шапочка          
  8. Центаврик                      
  9. Учні класу                      

 

                                    Під музику  на сцену виходять казкові герої

 

Знайко:  Добрий день! Раді вас вітати на нашім урочистім святі! Ну, що усі зібрались в залі?

Кнопочка: Та ні, когось не вистачає.

Знайко: Кого?

Кнопочка:  Самі  відгадайте, а потім ще і  привітайте.

До школи радо хто спішить?

Старанно хто уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читать, й писать?

Усі завжди їх пізнають,

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Казкові герої разом: ШКО-ЛЯ-РІ !

Квіточка:   Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,

Родину щастям зігріва?

Усі завжди їх пізнають,

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Казкові герої разом:  ШКО-ЛЯ-РІ!

Знайко:  Що ж, вітайте! Ось він – наш  1- Б клас!

 

                                                   Заходить перший клас

 Лунає пісня «Ми першокласники»

 

Мудра Сова : Сьогодні тут зібрались первачки

     І в школі вони вже не новачки.

                          - Добридень! – ми звертаємось до вас,-

                         Наш дружний, наш  веселий перший клас!

  1. Зовсім, зовсім ще недавно

Вересневої пори

Мами в школу нас за руки

Несміливих привели.

А сьогодні ми вже справжні,

Справді, справжні школярі!           

 

  1. Бо читати і писати

Ми навчитися змогли

І задачу розв’язати,

І відняти, і додати…

Словом, успіхів всіляких

Ми, нарешті, досягли!                       

 

  1.  Що за диво – корабель

Нас везе навкруг земель?

Пливемо морями знань

Серед хвиль важких – питань.

 

За шкільні роки буремні

Знань набудем – будьте певні!

Обігнемо Землю з часом

З нашим дружним першим класом.     

 

  1. Нас робота не лякає.

Треба вчитись – кожен знає!                

Тож чекаєм побажань

Під вітрилом в морі знань!                  

 

                           Звучить пісня «Вчать у школі»

 

Мудра Сова: (ніби читає книгу) Не за високими горами, не за далекими морями, а в казковій країні Першокласнії  було Квіткове місто, де мешкали крихітні чоловічки — «коротульки».  У місті росло багато квітів, і навіть вулиці мали квіткові назви: вулиця Дзвіночків, алея Ромашок, бульвар Волошок.

 

А ще в Квітковому місті була одна  особлива вулиця – вулиця Шкільна. Всі коротульки з задоволенням відвідували будиночок Алфавіт, де вони вивчали літери, і будиночок чисел. (закриває книгу)

 

  1. Будинок любий Алфавіт,

          Тобі  сьогодні наш привіт!

         До нього нам лягає путь —

         У ньому літери живуть.                   

 

  1. Живуть там літери в словах,

         А кожне слово — звір чи птах,

         Давайте ж букви ті згадаймо

         І гарну пісню заспіваймо!                

 

                              Лунає «Пісня про алфавіт».

 

(Чути кричить Незнайко)

Знайко: Ой, а хто це до нас іде?

Незнайко: Добрий вечір!

Знайко: Який вечір? Адже зараз день.

Незнайко: А я не знаю, чи вечір, чи день.

Знайко: А чого це ти так кричав?

Незнайко: Та то я від злодія тікав.

Знайко: Від злодія? Від якого злодія?

Незнайко: Від звичайного,  який хотів у мене мого капелюха вкрасти.

Знайко: Твого капелюха? А навіщо йому капелюх?

Незнайко: Як це навіщо? Ви хіба не знаєте? Чим більший капелюх, тим розумніша голова.

Кнопочка: Ой, Незнайку! Не сміши нас! Це в тебе розумна голова? Ось ми зараз перевіримо, що ти знаєш, що ти вмієш. Ось яка це літера? (Показує букву «К»)

Незнайко: Пів жука.

Кнопочка: А точніше?

Діти. Буква К

Квіточка:А оце? (Показує букву «О»)

Незнайко: Та це ж яйце!

Квіточка: А ви ,діти, що скажете?

Діти: Це буква «О».

Папуга Кеша: Ех, Незнайку, нам тебе шкода. Літер ти не знаєш, тому й книжок не читаєш.

Незнайко: Хто? Та я всі книжки в світі перечитав! Ось послухайте! Я знаю казку про те, як  Карлсон втік від діда і баби. А ще про те, як дід загубив шкарпетку…

Папуга Кеша: Усе ти, Незнайку, переплутав. Таж ці казки навіть зовсім маленькі дітки знають. А тепер послухай,  як добре наші учні знають казки.

 

Вікторина «У світі казок»

1.  «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба»)

2. «Уліз ведмідь – семеро стало…» («Рукавичка»)

3. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю.» («Колобок»)

4.  «За вікном літали сніжинки, і одна з них, найбільша, упала на краєчок ящика з квітами.» («Снігова королева»)

5. « У нашому будинку страшні велетні оселилися.» («Бременські музики»)

6. «З корабля лунали музика і співи…» («Русалонька»)

7. «Навіть батько, глянувши на неї, злякався і сказав, що це не його дочка». («Дикі лебеді»)

8. «Відведи дівчину в ліс, щоб мої очі більше не бачили її». («Білосніжка»)

9. « Я принесла вам пиріжка і горщичок масла.» («Червона шапочка»)

 

 

                                Звучить «Пісня про казочку»

 

Папуга Кеша: Молодці, із цим завданням упорались.

 

                         Заходить Червона шапочка і співає пісню

 

Червона шапочка:

Якщо довго,  довго,  довго,  якщо довго по доріжці,

Якщо довго по стежинці бігать, тупать і стрибать,

То напевно, то напевно, то звичайно, то звичайно,

То можливо, то можливо можна в школу нам прийти!

А-а — вчаться там діти великі й малі.

А-а — знань їм багато дають вчителі.

А-а — там навчаються читати,

А-а — і писати, й рахувати.

А-а — там цікаво всім завжди.

 

Червона Шапочка: Привіт усім. Я дуже рада  бути  на вашому  святі. Але крім вітання, у мене для вас є сюрприз. Відгадайте, що в моєму кошику?

 Незнайко: Звісно, що: пиріжки несеш  від бабусі.

Червона Шапочка: А от і не вгадав! Ніякі там не пиріжки, а загадки для першокласників.

Незнайко: О, я так люблю відгадувати загадки! Це для мене дрібниці. Можна я теж буду відгадувати твої за­гадки?

Червона Шапочка: Гаразд. Але слухай уважно!

Не кущ, а з листочками, не сорочка, а зшита. Не лю­дина, а розповідає.

Незнайко: Що ж це таке? А, я здогадався. Не кущ, зна­чить дерево. Так, на дереві... Що ж на дереві? А, на де­реві торбинка, зшита з клаптиків, а в торбинці... О, а в торбинці телевізор! Правильно? Все підходить. Ну як, я вгадав? Правда, я молодець?

Червона Шапочка:  Ой, Незнайко! Ну й нагородив! Діти, що це? (Книга)Молодці! Ти, Не­знайко, краще помовчи та послухай, як діти відгадують за­гадки.

Носики в нас кольорові:

Білі, чорні та бузкові,

Жовті й сині на кінці.

Це, звичайно, … (олівці)

 

Всі малюнки вмить зітре, якщо в хід вона піде. (Гумка)

 

Олівці Петрусь узяв, швидко щось намалював.

Хоч крути, а хоч верти, має тільки три кути. (Трикутник)

 

На одній нозі стоїть,

Крутить-вертить головою,

Гори, ріки, океани

Нам показує з тобою. (Глобус)

 

 

У портфелі є хатинка —

ручки там живуть, резинка,

клей, лінійка, кутники? —

школярів помічники. (Пенал)

Незнайко:  Ой, які молодці! І звідки вони про все зна­ють? Такі розумні діти!

Кнопочка: Це тому, Незнайко, що вони люблять чи­тати книжки. А ще діти вивчали такий цікавий предмет як «Навчаємось разом». Вчилися розгадувати ребуси, тренували пам`ять, увагу. Дуже всім подобалося створювати піктограми.

Незнайко: Пік…Пік… Пік…хто?

Мудра Сова: Піктограми!  А давайте перевіримо, хто краще складе піктограми – діти чи батьки?

                   

                                                

Слова для піктограм (на ватмані малюють) : посмішка, дятел, тривога, грати, лелека, океан, жолудь.

 

Незнайко: Знаєте, що я вирішив? Я теж буду багато чи­тати, гарно вчитися і тоді стану розумним!

                                   Звучить «Пісня  про мага»

 

Папуга Кеша:  А пам`ятаєте Будиночок Чисел ? Найчарівніше місце на Шкільній вулиці.  Восени цей будиночок мав лише декілька поверхів, а протягом року виріс і в висоту, і в ширину!

Знайка : Дійсно, а це тому, що  до будиночка весь час заселялися нові мешканці-числа. Сьогодні там живуть аж сто чисел! Вони весь час додають, віднімають, вимірюють. А ще числа люблять ходити на карнавал і грати в перегони. Незнайко, а давай-но  разом з дітками пограємо в  математичний  волейбол.

 

( Діти стають в коло, вчитель в центрі. Він кидає м`яча дитині  і називає приклад з таблиць додавання і віднімання )

                                  Лунає «Пісня про математику»

                            Звучить космічна музика, виходить  Центаврик

 

Центаврик: Добрий день, друзі! Цілий рік я мандрував планетою Земля. Дізнався багато цікавого про материки, океани, тварини та рослини. Тут все таке незвичне! На Альфа-Центавра нічого подібного немає. Коли я повернуся на рідну планету , все-все розкажу своїм  друзям, і наступного разу ми прилетимо разом до вас у гості.

Вчитель:  Центаврику, а давай-но разом з дітками пригадаємо, з якими тваринами нашої планети ти познайомився!

Центаврик: Із задоволенням!

                                      Естафета «Царство тварин»

                                

На магнітну дошку  діти по черзі розподіляють тварин по класах: КОМАХИ, ПЛАЗУНИ,  ПТАХИ, ЗВІРІ.

В кожній групі є зайва тварина.( Метелик, сонечко, коник, павук; ящірка, черепаха, змія, вугор; сорока, качка, пінгвін, синиця; вовк, білка, лев, слон. )

                                  

                                 Лунає «Пісня про Центаврика»

 

7.Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читати книги.

Ми стаємо не просто діти,

А учні школи – школярі!                         

 

8.Учитись в школі ми готові,

Вже вміємо читать.

Ми мамі й тату дали слово

Відмінниками в школі стать.                        

 

9.Буде свят у нас багато-

І серйозних, і смішних.

Але це – найперше свято,

Найважливіше з усіх.                               

 

10.Наймолодші серед всіх,

Будем разом вчитися.

Крокувати у світ знань

Вчитись, не лінитися.                               

 

11.Ми не просто малючки,

А вже справжні першачки.

А за років так дванадцять

Підростем на всі сто двадцять.                

 

12.Будем вчитись ми сумлінно

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що в них  гарні такі діти.                        

 

13.Будем добре ми учитись,

І співать, і веселитись,

Щоб раділи мами милі,

Що такі ми в них щасливі.                           

 

14. Цілий рік разом із нами

Вчилась вся родина.

Додавала, віднімала,

Правила учила.                                                                  

 

15.Вдячні ми вам без кінця,

В ніжності терпне душа.

Ми перед вами в боргу,

Хочем сказати : «Люблю».                         

 

 

Вчитель:

Дитинство веселковими мостами,

Як в казці, швидко – швидко пролетить,

А потім юність росами – стежками …

Всі роки в школі – найсвітліша мить!

Тому у дружбі, радості зростайте,

Хай сонце щастя світить вам щораз.

І перше свято це запам’ятайте.

Нехай щастить вам в добрий час.

 

16. Ми всі - діти українські,

Український славний рід!

Хай про нас усіх маленьких

Добра слава йде у Світ.                

 

17. І нехай той скарб любові,

Що нам Бог в серця вселив,

Рідну землю й рідну мову

Збережемо назавжди!                   

 

18.Наше небо синє-синє,

Наше сонце золоте,

Хай любов до України

В кожнім серці проросте!                        

 

19.Все що рідне, хай нам буде

Найдорожче і святе!

Рідна віра й рідне слово

У майбутнє нас веде!                          

 

20.Щоб ніколи не забули

Ні на хвилю, ні на мить,

Хай Господь святий із неба

Нас, малих, благословить!                   

 

Привітальне слово директора школи

 Лунає «Пісня про Україну»

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данканич Тамара Ісаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Середюк Олена
Додано
7 квітня 2021
Переглядів
1113
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку