Сценарій свята "День коханих"

Про матеріал
Сценарій свята для привітання всіх закоханих. Виховний захід у вигляді конкурсно - розважальної програми.
Перегляд файлу

Сценарій «Ідеальна пара» до Дня Святого Валентина.

Мета: розвивати творчі здібності  студентів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.

Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття, презентація.
Технічні засоби: музичний центр, мікрофони, акустична система.

Слайд 1

Вед. 1. Мудрець повідав істину людині:
«Кохання й миле серце – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз’єднає.»

Вед.2. Добрий вечір, дорогі друзі! Вітаємо всіх закоханих!

Вед.1. Уже 17 століть поспіль закохані всього світу відзначають найромантичніше свято року - День св. Валентина. Цей день називають днем закоханих.

Вед.2.  Цього дня навіть повітря сповнене коханням. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом і допомагають зустрітися половинкам, які загубилися серед юрби.

Вед.1. Любов’ю «хворіли» в усі епохи. Тому про неї так багато написано. Але повторень немає, бо неповторні самі люди і кожна особа велична.

Вед.2.  Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, тобто ідеальну пару.

Вед.1.  Ми вдячні всім, хто завітав до нас на вечір. Бо саме ви, дорогі друзі, своєю підтримкою та гучними оплесками допоможете нашій парі як найкраще себе показати.

Вед.2. Кожна з пар отримає нині почесний титул. Розподілити їх доручено шановному журі.

Вед. 1. Отже, зустрічайте наше компетентне журі!

(знайомство з журі)

Вед. 1. У нашому святі виявили бажання брати участь п'ятеро юнаків і п'ятеро дівчат. Вони ще не знають, хто з них складе ідеальну пару. Однак це наша задача - вибрати з цих претендентів найкращу, ідеальну пару.

 

Вед.2. А зараз, давайте привітаємо гучними оплесками наших учасників.

 

Слайд №3-4

Вед.2. Як казав персонаж відомого фільму, ми не будемо покладатися на випадок. Стати ідеальною парою насправді дуже важко. Адже це зовсім не те ж саме, як сісти один з одним за парту. За парту можна сісти з ким завгодно. А от, щоб стати ідеальною парою, потрібно докласти великі зусилля.

 

Вед.1. Учасники, ви готові спробувати і вибрати собі другу половинку? Попереджаю, буде важко. Може хтось вже сумнівається у своїх здібностях і хоче самоусунутися? Ніхто не хоче? Тоді починаємо нашу програму, в ході якої ми виберемо найкращу пару сьогоднішнього дня.

 

Вед.2. Формально все просто, але цікаво те, що учасники пар будуть обрані шляхом жеребкування. Зараз ми пропонуємо всім учасникам витягнути з капелюха картку з номером. Ті, хто вибрав картки з однаковими номерами,  будуть становити пару.

(Запрошення кожної пари)

Пари виходять під музику

Вед.1. Пара №1________________________________________________

Вед.2. Пара №2________________________________________________

Вед.1. Пара №3________________________________________________

Вед.2. Пара №4________________________________________________

Вед.1. Пара №5____________________________________________________
 


Вед.2. Познайомимося з умовами конкурсу: кожна пара повинна пройти 5 етапів, набираючи бали в кожному з них. Після останнього конкурсу журі оголосить результати. Та пара, яка набрала найбільшу кількість балів, стане ІДЕАЛЬНОЮ!

Вед.1. Отже, переходимо до  першого конкурсу «Любов з першого погляду».

Умови конкурсу: станьте навпроти один одного. Уважно подивіться один на одного (10 секунд). А тепер поверніться спинами так, щоб дівчата стояли обличчям до залу. Я буду задавати по 1 питанню кожній парі спочатку хлопець повинен написати свою відповідь на аркуші, а дівчина повинна потім сказати свою відповідь вголос. Якщо відповідь співпала, журі зараховує 1 бал.

Вед. 1.  Питання для дівчат:

- Якого кольору волосся?

- Чи є годинник на руці?

- Яка марка автомобіля до вподоби вашому хлопцеві?

- Який вид спорту найбільше подобається вашому хлопцеві?

-  Яку страву найбільше любить смакувати ваш хлопець?

 Вед.2.  А тепер міняємося місцями, до залу обличчям стають хлопці, умови ті ж самі, спочатку відповідає дівчина на аркуші, а потім відповідь дає хлопець.

 Питання для юнаків:

  • Якого кольору очі в вашої дівчини?

 - Які улюблені квіти вашої дівчини?

- Чи є каблучка, сережки у дівчини?

- Який колір до вподоби вашій дівчині?

- Яка музична група подобається вашій дівчині?

Вед.1.  Поки журі оцінює результати конкурсу, ми маємо можливість переглянути танець у виконанні ____________________________________

 

Вед. 2.  Всі вже знають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих.   Але хто знає  що-небудь про “найдавнішу валентинку”?
   Наприкінці ХІІІ ст. набуло популярності надсилати романтичні послання коханій людині. Найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом  у 1415 році. Водночас, він був ув’язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині.

Вед. 1. А наступний наш конкурс №2 має назву «Подарунок».

Вед. 2. Ви, як справжній джентельмен, обов'язково повинні піднести своїй дамі подарунок. Але від краси своєї подруги у вас відібрало мову, і тому вам належить пояснити їй, що ви хочете подарувати, використовуючи лише жести. А що саме ви будете дарувати, вирішить жереб. Хлопці повинні витягнути з капелюха назву подарунку, і показати  подарунок своїй дівчині, яка стоїть обличчям до залу. Якщо дівчина відгадує, то пара отримує 1 бал, а якщо, ні, то право показати свій подарунок переходить до наступної пари.
 

Учасники тягнуть з капелюха жереб.

Вед. 1. А поки журі підраховуватиме бали за конкурси ми б хотіли провести конкурси із залом.

 

Назвiть художнi твори українських письменникiв, в назвi яких є жiночi iмена.

  1. Загребельний П. «Роксолана». «Євпраксiя»
  2. Костенко Л. «Маруся Чурай»
  3. Квiтка-Основ'яненко Г. «Маруся»
  4. Малишко А. «Ярина». «Марися»
  5. Рильський М. «Марина»
  6. Сосюра В. «Марiя»
  7. Старицький М. «Маруся Богуславка»
  8. Шевченко Т. «Катерина». «Марiя»

 

Вед.1. Наступний конкурс для залу має назву щасливий випадок! Та людина, місце якої зараз з’явиться на екрані отримує приз. Просимо забрати приз!

 

Виступ журі.(за 2 конкурс)

Вед.1. Як ти вважаєш, що основне у стосунках між людьми?

Вед.2. Я думаю взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людино, яка тобі посміхається і добре до тебе ставиться.

Вед.1. Я з тобою абсолютно згоден. І пропоную дізнатися, чи можуть наші конкурсанти похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти своїм співрозмовникам.

Вед.2.  Переходимо до третього конкурсу. Він має назву «Компліменти».

Наші хлопці беруть своїх дівчат і стоять навпроти один від одного на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі дарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. Перемагає той лицар, що не повториться, не помилиться і без пауз виголосить найніжніші слова, але є одна умова: перший  учасник буде говорити компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад: квіточка, пелюсточка, трояндочка...; другий - компліменти, пов'язані з тваринами: зайчик, пташечка, ластівочка; третій - компліменти, пов'язані з неживою природою: сонечко, зіронька...; а четвертий - компліменти-прикметники: дорога, люба, мила, ніжна....; а п’ятий  - компліменти які нихто согодні не казав.

Вед.1. Поки журі підраховує бали за всі конкурси пропонуємо конкурс для вболівальників. Правильна відповідь 1 бал, який ви можете подарувати будь-якій команді.

Конкурс:“Питання на засипку”.

1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)

2. Що знаходиться в середині коледжу? (Буква е)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішла кожна коза? (По землі)

4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)

5. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З

кропиви)

6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)

7. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)

10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)

11. Хто має найбільший хобот? (Слон)

12. Яку команду дає вартовий? (Стій)

13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

15. Чим заправляють салат олів’є? (Майонезом)

16. У який горщик не можна налити води? (У повний)

17. Якого каменя немає у морі? (Сухого)

18. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

19. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)

20. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

Вед.1. Отже, послухаємо наше шановне журі ...

Виступ журі

Вед.2. Ідеальна пара повинна бути ідеальною в усьому, в тому числі і в інтелектуальних заняттях, іграх. Зараз перевіримо, хто з юнаків і хто з дівчат блисне своїм незвичайним розумом, здивує нас знаннями в різних областях.

 

Конкурс №5 «Ерудит».

 

Вед.1.Умови прості. На лівій стороні сцени стають хлопчики, на правій - дівчата. Це не означає, що хлопці будуть змагатися з дівчатами! Просто ми зараз по черзі будемо задавати питання, спочатку хлопцям, а потім дівчатам, і кожен з вас матиме можливість отримати бал для своєї пари.

(Ведучі розставляють учасників потрібні місця, хлопців навпроти дівчат)

 

Вед.2. Ми задаємо питання або хлопцям, або дівчаткам - по черзі. Всі п’ятеро дають свої варіанти відповіді. Відповідати на це питання потрібно тільки, ТАК, або НІ. Ви отримуєте таблички зеленого кольору зі словом «так» і червоного  «ні». Після того, як ведучий задасть питання ви всі разом піднімаєте таблички того кольору, відповідь яку ви вважаєте правильною. За вами будуть слідкувати наші члени журі. У кого відповідь співпаде з моєю, той отримує бал.

Учасникам дають в руки таблички з відповіддю так або ні, ведучий після того, як учасники показали свої відповіді, сам показує правильну відповідь, а журі дивиться за учасниками, і перевіряє, хто дав правильну відповідь.

Отже, питання до ХЛОПЦІВ:

  1.                   Носили стародавні римляни штани? (Юнаки по черзі відповідають «так» або «ні»). Правильна відповідь: ні, вони носили тоги і туніки.

Вед.1.

  1. ДІВЧАТА тепер вам  питання , якщо бджола вжалить кого-небудь, то вона загине? Так, або ні?  (Правильна відповідь: так.)

Вед.2.

  1. ХЛОПЦІ, на зиму пінгвіни відлітають на північ? (Ні, вони не вміють літати.)

Вед.1.

  1. ДІВЧАТКА, скажіть, миші, підростаючи, стають щурами? (Ні, це два різних загону гризунів.)

Вед.2.

  1. ХЛОПЦІ, скажіть будь-ласка, чи можуть діти чути вищі звуки, ніж дорослі? (Так, це так.)

Вед.1.

  1. ДІВЧАТА, а правда, що людське око наповнений повітрям? (Ні, очі наповнені рідиною.)

Вед.2.

  1. ХЛОПЦІ, а правда, що сови не можуть обертати очима? (Так, це чиста правда.)

      Вед.1.

  1. Згадайте, ДІВЧАТА, старий мультик. Чи Правда, що щаслива монета Скруджа Мак-Дака була гідністю в десять центів? (Так, це правда.)

      Вед.2.

  1. ХЛОПЦІ, чи правда, що справжнє ім'я Ганса Хрістіана Андерсена було Свенсен? (Ні, його звали Ганс Християн.)

Вед.1.

  1. ДІВЧАТА ,чи правда, щоб отримати зелений колір фарби, потрібно змішати жовтий і синій колір?  (Так)

 

Вед.1. І останній Конкурс №6 має назву «Стріли амура».  Цей конкурс є не тільки останнім, а й вирішальним для кожної пари, адже він може змінити хід гри взагалі, аутсайдери можуть стати несподівано лідерами нашого заходу.

 

Вед.2. Отже, зараз кожна пара по черзі підходить до наших сердець, їх всього 15 і в кожному з них приховані бали від 1 до 5. Кожна пара має по 2 спроби, хто їх виконуватиме, вирішуйте самі.

 

Вед.1. Але якщо ви не влучите в серце, то воно не відкривається. То ж вперед, до перемоги!

(пари по черзі стріляють)

 

Вед.1. Ну що ж, це був наш останній конкурс. І зараз просимо журі підбити підсумки.

 

Вед.2. Поки журі підбиває підсумки запрошуємо переглянути сценку у виконанні групи ЕРГО 18 1/9.

 

Сценка

 

Вед.2. Ну а зараз оголосимо загальну кількість балів та дізнаємося, хто ж ця ідеальна пара. Тож надаємо слово журі.

 

(оголошення результатів, нагородження учасників)

 

Вед.1. Кохати — то не в губи цілувати

Й слова красиві говорити.

І ними людину найдорожчу гріти.

 

Вед.2. Кохати — то не треба поруч бути,

Гуляти разом в срібно зорі ночі

Кохати — це ніде і ніколи не забути

В цілому світі наймиліші очі.

 

Вед.1. Любов – не кара, але й не гра.
Вона не квітка, що зів’яне швидко.
Любов – це дар. І Бог сам вибира,
Хто заслужив оце пізнати диво!

 

Вед.2. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька,  любов до рідної землі, любов одне до одного. Чекайте світлого, чистого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.

1

 

docx
Додано
17 лютого 2021
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку