25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Сценарій свята "День Вчителя"

Про матеріал
Сценарій свята "День Вчителя" на допомогу класному керівнику випускних класів, або педагогу організатору. Осіннє свято нікого не залишить байдужим, а вчителі будуть в захваті.Сценарій збирала "по крихтах", сподіваюсь сподобається.
Перегляд файлу

День вчителя

 

Звучать фанфари. На фоні красивої мелодії звучать слова…

 

Вальс надії виколисує осінь.

А у памяті плаче чутлива струна

«Дорогі педагоги! Ми Вас любимо і ввічливо просимо

Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна»

 

Вальс

 

Прекрасний день осінній наступив,
Він стелиться до ніг багряним листопадом,
Це - день усіх Учителів,
І гріє душу урочисте свято!

Усі турботи, біди та печалі
Сьогодні за дверима залишімо.
Всміхаючись ласкаво й щиро,
Із святом привітати вчителів спішімо!
 

Багряним листом зацвітає осінь... Учителю... це вам вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, ваших дітей.

 

Блищать ранкові роси... Учителю... Це вам  вони дарують свої перли краси – прийміть їх.

 

Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це вам вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

 

Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це вам  воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдіться по ньому, і ви відчуєте, що таке щастя.

 

Мерехтять зорі... Учителю...Це вам вони дарують свої ясні ночі.

 

Світить місяць... Учителю... Це для вас він готовий не спати цілу нічку.

 

Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить у вас пробачення від імені усіх учнів, які образили вас.

 

Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує вам за знання, які ви даєте учням.

 

І як  шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято, як День Учителя, ваш день.

 

А, може, це й на краще?

 

І як би там не було б, яка б загадка не ховалась за горизонтом сьогодні ви, учителю прийміть найтепліші та найщиріші вітання від своїх учнів, у серцях яких вогником Віри, надії та Любові вічно палатиме ваша Мудрість, Турбота, Ласка, Любов.

 

(пісня)

 

Ми, цьогорічні випускники, хочемо привітати сьогодні вас, наші дорогі наставники, із професійним святом – Днем учителя і найкращі слова привітання адресуємо вам:

суворим і ніжним, мудрим і чуйним,

 - тим, хто кожен день відкриває нам шляхи таємниць,

- тим, хто за будь – якої погоди приходить до нас у клас,

- тим у кого сивина на чолі,

- тим, хто зовсім недавно закінчив педагогічний вуз,

- тим, хто є нашим другом та порадником у скрутну хвилину,

- тим, хто все ж таки нас любить, хоч інколи говорить протилежне,

- всім тим, кому горде це імення „ Вчитель” - ми присвячуємо сьогоднішнє свято.

 

Учителю! В тобі живуть і доброта, і мудрість.

Краса думок твоїх захоплює завжди!

Ти сієш зерна знань в дитячі душі.

Щоб розквітали мрії на землі.

Привітний, ніжний, відданий, дбайливий,

Спокійний, доброзичливий в житті

Ти з легкістю переконати вмієш,

Розрадити й пробачить вмієш ти.

В своїй натхненній праці ти щасливий.

Ти бачиш в учнях кожен день себе.

У творчій долі ти знаходиш сили,

учителю, ми любимо тебе!

 

Сьогодні – День учителя й тому

Ми кажемо звичайними словами:

Людського щастя вам, нових ідей,

Хай доля добра завжди буде з вами.

Шлях пошуку, науки і дерзань –

Таку обрали ви в житті дорогу.

Тож здійснення усіх ваших сподівань,

Щоб ви відчули радість перемоги.

Високих злетів, творчих перемог

Ми щиро вам усі бажаєм нині.

І ще багато літ хай дасть вам Бог

Трудитись у шкільній нашій родині.

 

Учень 1: Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?
Учениця 2: Справжній учитель - той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
Учениця 3: Справжній учитель - ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить - прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
Учень 4: Так-то воно так, та чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які повернули б їх у дитинство, налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій?                      Учень 5: Ну, тоді нам потрібна підтримка залу!                                                                                              

Коли вчителі маленькими були                                                                                                                           (Звучить мелодія пісні «Кіндер-сюрприз», на сцену виходять малюки).

Дитина 1. Дорогі вчителі! Вітаємо вас з вашим найулюбленішим святом -з днем вас!
Дитина 2. Тобто з Днем учителя!

Дитина 3: Нехай ми ще зовсім маленькі учні, але ми вже багато про вас знаємо.

Дитина 4: Ми знаємо, що колись давно ви теж були маленькими, як ми.
 

Дитина 5: Ось, наприклад, _________________________, коли її вкладали спати, потай під ковдрою читала книжки.
Дитина 6: Але одного разу, коли їй потрапила дуже цікава книжка і зовсім незручна ковдра, вона вирішила вилізти з-під неї і читати цікаві книжки разом із дітьми на уроках.

Дитина 1:А ________________________ вивчили англійську мову раніше, ніж українську.
Дитина 2: Першим словам їх навчили хлопчаки у дворі, і тільки набагато пізніше вона дізналася, що ці слова були не англійськими.


Дитина 3: А маленькі ________________________ , озброївшись совочками, разом ходили до пісочниці на свої перші археологічні розкопки.
Дитина 4: А коли починався дощ, вони сідали під грибком і розказували один одному страшні історії.

Дитина 3: Тому, коли вони виросли, то стали істориками.


Дитина 5:А ___________________ любила в дитинстві малювати портрети Менделєєва.
Дитина 6:Та тільки дорослі думали, що то дід Бабай, і від жаху розбігалися.
Дитина 5: А їй самій це так подобалося, що вона вирішила стати вчителькою хімії.

Дитина 1: А маленька ____________________ в дитинстві любила рахувати до десяти.
Дитина 2: А потім вона підросла, і їй дозволили рахувати до одинадцяти. Так вона і стала вчителькою математики.


Дитина 3 : Коли вчителі були маленькими вони часто демонстрували свій характер.

Дитина 4: Приміром, маленький __________________ любив шикувати дітей і командувати: «Налі-во!»
Дитина 5: Усі діти поверталися наліво. Тільки маленький ________________ - направо.
Дитина 6: Тому __________________ став учителем права, а _____________________ - учителем фізвиховання.


Дитина 1: А маленька _______________________ з дитинства відзначався відповідальністю і принциповістю. Вона дуже любила перевіряти журнали .

Дитина 2: Спочатку вона перевіряла тільки журнали «Мурзилка» і «Барвінок», а коли вона подорослішала, їй почали довіряти перевірку інших журналів - «Космополітен» і «Плейбой». І щоб не позбутися цієї звички, їй довелося стати завучем.

Дитина 3:Але ми все одно раді, що ви нарешті виросли і працюєте в нашій рідній школі.
Дитина 4: І зараз давайте дізнаємось, що про вас говорять учні нашої школи? Увага на екран!

(відео «Думки учнів про вчителів»)

Іспит для молодих учителів

1 ведучий:  Цього року наша школа поповнилась молодими вчителями, але вступний екзамен вони ще не складали. І сьогодні у нас є нагода це виправити.

 

2 ведучий:   Для складання вступного екзамену запрошуються:

 

    (Витягають білет, зачитують запитання, а потім витягають білетик з відповіддю).

Запитання:

 

  1. Чи будете Ви писати записки батькам про погану поведінку їхніх дітей?
  2. Чи будуть у вас любимчики у класах?
  3. Чи розбудете Ви учня, що заснув на Вашому уроці?
  4. Чи будете викликати батьків до школи?
  5. Чи будете Ви час від часу розповідати анекдоти на уроках?
  6. Чи дозволите Ви учням користуватися шпаргалками?
  7. Чи збираєтесь Ви використовувати указку, як холодну зброю?
  8. Чи будете Ви приходити на уроки без поурочного плану?

 

                                          Відповіді:

  • Соромно задавати такі питання, знаючи мій характер.
  • Поговоримо без свідків.
  • Можливо. Я над цим ще подумаю.
  • Не дочекаєтесь!
  • Звичайно, інакше  не цікаво було б жити.
  • Так! Я про це давно мрію.
  • Можливо! Це буде залежати від мого настрою.
  • А чому б і ні? Комусь можна, а мені ні?

 

1 ведучий:   Усім молодим учителям.

      Ми бажаємо щастя й долі,

      Діток  в класах, щоб було доволі,

      Щоб навчали ви сотню літ

      Багато поколінь як слід.

 

2 ведучий:   Життєва дорога хай повниться світлом,
Цілющі джерела здоров'я дають.
Вам многії літа з калиною й хлібом,
Зозулі хай щастя й добробут кують.

 

3 ведучий:   Хай діти цінують, хай люди шанують,
Хай дім ваш наповниться щедрим добром,
Троянди горять зачарованим цвітом
І щастя зоря спочива під вікном.
 

 

Сценка, або інший художній номер

 

 

 

 

 

Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій  школі і саме у цих вчителів.

Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати гордістю нашої школи.

Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто  обіцяємо:

І учень. Ніколи не приходити в школу…

ІІ учень. … з невивченими уроками.

І учень. Ніколи не вітатися з учителями…

ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.

І учень. Ніколи не розкривати підручники…

ІІ учень. …брудними руками.

І учень Ніколи не розв’язувати задачі…

ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.

І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…

ІІ учень. …на уроці фізкультури.

І учень. Ніколи не чергувати в класі…

ІІ учень. …як-небудь.

І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.

І учень. Ніколи не закінчувати семестр…

ІІ учень. …з поганими оцінками.

І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

І учень. І не лише в день свого професійного свята.

ІІ учень: А завжди! А зараз, увага на екран!

 

(відео-інтерв’ю)

 

Ми останній рік навчаємось у школі. І на правах старшокласників, створили нові посадові інструкції для вчителів. Тож до вашої уваги нові…

Обов’язки вчителів

Учитель зобов’язаний:

  1. Говорити учню, який запізнився на урок:
  • Від 1 до 15 хвилин: - Заходь, будь ласка, сідай, ми без тебе не починали!
  • Від 15 до 30 хвилин: - Пів-уроку пройшло вже, що тобі тут дарма сидіти? Йди краще біля лоточку посидь, кави попий!
  1. Якщо на уроці вчителя побачать, що він читає книгу, її заберуть і віддадуть в кінці навчального року, При повторному порушенні книга буде вилучена, і передана в подарунок бібліотеці.
  2. Учитель зобов’язаний носити шкільну форму, не одягати прикрас, і не користуватися косметикою – Ви все ж таки в школу прийшли!
  3. Учитель зобов’язаний повністю вилучити із своєї мови фрази, які травмують психіку учнів, а саме:
  • Щоденник на стіл, негайно!
  • Завтра в школу з батьками!
  • Відповідь невірна!
  • Оцінка незадовільна!
  1. Інші фрази, важкі для дитячих вух, потрібно замінити більш милозвучними. Наприклад, замість слів:
  • Сьогодні пишемо диктант, завтра – контрольну з математики, а в середу у вас підсумковий тест з теми!

Учителям слід говорить так:

  • Хто хоче, пише сьогодні диктант. Інші можуть іти додому.
  • Хто бажає, може залишитись на контрольну роботу. Інших не затримую.
  • Любителі ребусів, шарад і тестів можуть в середу перевірити себе в підсумковому тесті. Ті, хто надає перевагу іншим видам головоломок, можуть бути вільними.
  1. На всі запитання батьків, як там їх «оболтус», вчитель зобов’язаний відповідати, що хлопчик талановитий до геніальності, а генії часто залишались незрозумілими навіть своїм батькам.
  2. А на ваше власне запитання, чому одні обов’язки  і де є права, відповідь така:
  3. Шановні вчителі! У вас завжди є одне беззаперечне право – бути ЛЮБИМИМИ УЧИТЕЛЯМИ своїх учнів! Використовуйте це право на всі 100!

 

(музичний номер)

(звучать фанфари)

Дорогі вчителі! Увага! Запрошуємо на церемонію нагородження шкільного конкурсу «Учитель року»!  Оголошуються переможці конкурсу в наступних номінаціях:

  • Переможцем в номінації «Королева - мати» за владність, притаманну і королеві і матері, а також за королівське терпіння і материнську турботу оголошується ____________________________, директор школи.

 

  • В номінації «Я мову рідну люблю» за вміння переконати, що це нам дійсно потрібно, нагороджуються:
  •   __________________________,
  •   __________________________,
  •   _____________________________,
  •   _______________________________

 

  • В номінації «Муза словесності » за артистичне володіння словом та мовою і за вміння переконати,  що в людині повинно бути все прекрасне нагороджуються вчителі зарубіжної літератури:

______________________________________________________________________

  • В номінації «Представники Британської імперії» – за те, що навчили нас перекладати незрозуміле в зрозуміле - перемагають:

_____________________________________________________________________

  • Переможцем в номінації «Значить, діло було так…», за вміння піднести історичні факти як свої власні, нагороджується

______________________________________________________________________.

 

  • В номінації «Місіс Х» за те що намагаються нас переконати, що калькулятор добре, а голова краще – нагороджуються

         _________________________________________________________________________

А номінацію «Містер Х» отримує  ___________________________

  • В номінації «Обженемо Біла Гейтса» нагороджується  _______________ він переконаний, що потрібно не тільки вміти користуватись комп’ютером, але й знати, як його відремонтувати.

 

Вітаємо вас дорогі наші вчителі!

Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.


Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай учні шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!

 

         (музичне вітання)

 

Продовжуємо церемонію нагородження:

 

  • В номінації «Навчимо хімічити швидко і якісно» за вміння переконати в тім, що знать, що таке С2Н5ОН необхідно, але вживати не обов’язково, нагороджується _____________________ та її помічницю лаборанта_________________________

 

  • В номінації «Сумніватися не доводиться» перемогу одержую

_____________________Ви нам довели, що людина походить від мавпи, а не навпаки.

 

  • Наступна номінація «Ногами по м’ячу не бити і за лінію не заступати» перемагають вчителі фізичного виховання, за бадьорість духу та бережливе відношення до інвентаря, а саме:

_______________________________________________________________

  •  В номінації «Очумілі ручки» за впевненість, що золоті руки звісно добре, але лиш тоді, коли вони ростуть звідти звідки потрібно, нагороджуються

__________________________________________________________________

  • Наступна номінація «Перші зорі» нагороджуються перші вчителі, за перші букви і перші слова, за те, що нам шлях до знань показали:

_____________________________________________________________________

 

  • Переможцями номінації «Золоті голоси» стають

____________________________________________________________________

за вміння відкривати навіть дуже глибоко зариті таланти.

 

  • В номінації «Леді Грація» переможцем стає   ________________, вона переконана, що танцюристу нічого не заважає, було б тільки бажання навчитись танцювать.

 

 

  •  В номінації «За вміння працювати в зоні підвищеної напруги» нагороджуються наші класні керівники:

_____________________________________________________________________

 

 

  • Переможцями в номінації «Трудової слави» стали учителі, які багато років навчали нас, але в цьому році, вони пішли на заслужений відпочинок. Це…

____________________________________________________________________

 (музичне вітання)

 

Продовжуємо церемонію нагородження.

  • В номінації «Я не поняла» перемагає завгосп школи ____________________. Вона так завжди каже, коли ми не поприбираємо свою територію.

 

  • Переможцем номінації «Справ паперових майстер» стає  _______________________ Вона зажди нам випише довідку, що ми тут навчаємось. 

 

  • Номінацію «Володар пароля від вай-фая» отримує  ___________________. Ми з Вами дружимо….

 

  • Номінація «Леді Легка Рука» присвоюється шкільній медсестрі, за вміння робити уколи та прививки такими приємними, що з-за них постійно хочеться прогуляти урок. Вітаємо  _____________________________.

 

  • В номінації «Володарка світом» стає переможцем  ________________________. Хтось з видатних людей сказав: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». А в бібліотеці зберігається найбільше інформації.

 

  • «Королеви пиріжків та булочок» - цією номінацією нагороджуються працівники їдальні, за своєчасне спасіння голодуючих учнів. Вітаємо:

_____________________________________________________________________________

  • Номінація «Місіс Мускул» відходить до працівниць технічного персоналу – за підтримку чистоти і порядку в школі. Нагороджуються:

_____________________________________________________________________________

  •  Номінацію «Шкільний дзвіночок» отримує  __________________________

Ми Вас дуже просимо, звоніть на перерву раніше, а на урок пізніше.

 

  • Номінацію «Бійці невидимого фронту» отримують

______________________________________________________________________

 

(музичне вітання)

 

  1. І на останок любі наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як безжально плине час.

 

  1. Усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою правдою наших сердець.

 

  1. Розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.

 

  1. Але саме сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.

 

  1. Дорогі педагоги! Любіть нас такими, якими ми є!

 

  1. Недовченими і заученими!

 

  1. Веселими і засмученими!

 

  1. Окриленими і замученими!

 

  1. Ледачкуватими і непередбачуваними!

 

  1. Непрощенними і пробаченими!

 

  1. Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!

 

  1. Дорогі, шановні наші наставники! Земний уклін вам, невтомні трудівники і терпеливі вихователі. Знайте, що всі ваші учні, де б ви не були, люблять вас і несуть у своїх серцях золоті зерна, які ви засівали своїми руками день в день, з року в рік.

 

  1. Добра вам, щастя, слухняних учнів і сонячних днів. Віри, Надії, Любові!

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Петренко Тетяна
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Кондратюк Людмила Мирославівна
    Дякую, мені було цікаво читати Ваш сценарій. Можете переглянути мій варіант свята - навіть з фото, що полегшить уяву.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
1713
Оцінка розробки
4.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку