Сценарій свята "Дивосвіт природи, друзі , збережем"

Про матеріал
. Природа! З дитячих років ми звикаємо до навколишнього світу. Любимо бувати в лісі, у полі, біля річки. Дивимося на квіти, дерева. Радіємо спілкуванню з природою. Дуже часто почуття любові до рідної землі приходить до нас через природу та її красу.
Перегляд файлу

«Дивосвіт природи, друзі ,  збережем »

Вступ, фонфари

Ведучий.  Увага!

Ведучий.  Увага!

Ведучий. (разом).  Увага!

Ведучий.  Сьогодні іскристо вирує наснага.

Ведучий.  І щедрість природа дарує всякчас.

Ведучий.  Ви слухайте!

Ведучий.  Слухайте!

Ведучі (разом). Слухайте нас!

 

2-ий учасник.  Скарби зелені – це святині.

1-а учасниця.  І хвилі сплеск Дніпра, і шум трави.

2-а учасниця.  Ой, як потрібні всім нам нині.

Всі (разом).   Святі духовні острови!

3-ій  учасник. Шаленіє морок бездуховний,

                            Плачуть ріки, і ставки, й земля..

3-я учасниця.   Крає, роздирає світ безмовний

                   Вже тужлива пісня журавля.

1-ий учасник.  Нації спустошення духовне

 Свій початок з не поваг бере.

 Святістю життя хай буде повне,

                            Бо матінка – природа - це все.

 Джерельце, струмочок, річка…

 Ними зневажати нам негоже,

 Варварство таке екологічне

                            Велич і красу цю знищить може!

Ведуча.  Природа! З дитячих років ми звикаємо до навколишнього  світу. Любимо бувати в лісі, у полі, біля річки. Дивимося на квіти, дерева. Радіємо спілкуванню з природою. Дуже часто почуття любові до рідної землі приходить до нас через природу та її красу.

Ведуча.     Гарна, велика країна моя.

                       В ній і озера, річки і моря,

                       Гори високі, степи та ліси,

                       Стільки багатства і скільки краси!

Ведуча.      Батьківщини рідної сади

               Нахилились цвітом до води,

                        Кожна гілка – в сонці, у теплі,

                        Щедро пахне соками землі. 

Ведучий.   Батьківщини рідної гаї  

                       Кличуть мене в затінки  свої,

 Зупинись, і слухай солов’я,

 І відчуй, що це – земля твоя.

1-ий учасник. Нашу голубу планету часто порівнюють з величезним кораблем, який летить просторами Всесвіту. А людство – екіпаж цього  корабля.

1-а учасниця. Красиве  і мудре порівняння. Але ми всі повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу.

 2-ий учасник.  За цими словами гірка істина. Людство стоїть на порозі екологічної катастрофи.

1-ий учень.  Парниковий ефект.

 1-а учениця.  Озоновий шар потоншав над Україною  на 10%, особливо за останні 10 років. Як наслідок – можливі засухи, зниження родючості  ґрунтів, збільшення онко захворювань.

                        ( фонограма дзвонів)

Ведуча.  Ми атомні заложники прогресу,

                Вже в нас нема ні лісу, ні небес.

                Так і живем від стресу і до стресу,

                Абетку смерті маємо – АЕС.

2-а учениця.   Ні для кого не є секретом, скільки лиха накоїла аварія на Чорнобильській атомній електростанції. Люди різних країн відчули на собі гіркий подих Чорнобиля – полину.

3-ій учень.  Дзвони Чорнобиля будуть болем відлунювати в серцях ще не одного покоління. Привиди обгорілих дерев, запустілих полів і лугів довго нагадуватимуть про цю страшну трагедію.

3-я учениця.    Разом з ними душа матері – Природи схилилась у тузі над своїми необачними дітьми.

Ведучий.  Не менш болючою проблемою планети Земля є проблема води.

Ведуча.  Адже вода – початок всіх початків, в ній зародилося  життя. Справжній гімн воді у прозі створив Антуан де Сент Екзюпері: «Вода в тобі не має ні смаку, ні кольору, ні запаху. Тебе не можна описати. Тобою насолоджуються, не знаючи, що ти таке. Не можеш сказати, що ти необхідна для життя, ти – саме життя… Ти найбільше багатство на світі…»

1-ий учень. 

Пам’ятайте, люди, назавжди

Неможливо жити без води!

Це – життя колиска, це – дощі,

Це – роса і квітка на межі,

Це – тумани, ріки і моря,

Джерело у спеку, це -  життя,

Це кришталь озер і джерело,

Це – хмарки у небі, це – село,

У тополях й вербах над ставком.

Це – криниця, квітка за вікном,

Зелень трав, веселки кольори,

Пам’ятайте, люди, назавжди.

Ведучий.  Людина знаходиться на вершині екологічної піраміди екосистеми біосфери.  Давайте  подивимось, який внесок може зробити кожен із нас в охорону та поліпшення екологічного стану планети Земля.

2-ий учень.  Основні завдання щодо поліпшення екологічного стану Землі.

1-ий учень.  Сортувати сміття.

1-а учениця.  Економити енергію.

2-а учениця.  Економити воду.

3-ій учень.  Садити дерева.

3-я учениця.  Підвищувати рівень екологічної освіти.

1-ий учень.  Брати участь у заходах з охорони довкілля.

1-а учениця.  Привернути увагу представників  місцевої влади до локальної екологічної ситуації (написання листів).

2-а учениця.  Вивчати законодавство та заходи щодо довгострокового захисту навколишнього середовища, доводити цю інформацію до уваги людей.

 2-ий учень. Писати лідерам різних країн про важливі аспекти глобальної екологічної ситуації.

3-ій учень.  Відповідальна поведінка кожного.

Ведуча.  Жодна людина не може стояти осторонь проблем довкілля, оскільки кожен з нас – частка природного світу. Ми всі залежимо від середовища, яке нас оточує, а воно залежить від нас.

Учні (разом).

Якщо ти віриш у майбутнє.

В його прийдешність, у життя,

Дзвони у дзвони, кричи людям,

Бо більше не буде вороття.

 

Віддай забуту свіжість травам,

Вимий від бруду всі хмарки,

Від реставруй  нам синє небо,

І дощ крізь сито проціди.

Хай оживе вода річок,

Правічні височать дуби,

І хай полин, трава – чорнобиль,

Не стане іменем біди.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бибик Ирина
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Сценарії
Додано
25 травня 2020
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку