СЦЕНАРІЙ СВЯТА "МИ МАЛЕНЬКІ ДОСЛІДНИКИ ПРИРОДИ"

Про матеріал
СЦЕНАРІЙ СВЯТА " Ми - маленькі дослідники природи" ( матеріали на тиждень початкової школи) Зміст свята 1. Проект «Збережімо природу, збережімо наш рідний край» (створення екологічних плакатів ) Конкурси : 2. Пазли «Тварини» 3. Загадки про природу 4. Танцювальна хвилинка 5. Пантоміма 6. Гра – вікторина «Що ми знаємо про природу?» 7. Музична хвилинка 8. Гра «Знайди дім!»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МИ МАЛЕНЬКІ ПОМІЧНИКИ ПРИРОДИ! РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ підготувала вчитель початкових класів Ситник Валерія Володимирівна

Номер слайду 2

Люби цей світ, моя дитино, Свій рідний край, ліси, поля. Турбуйсь про нього кожну днину Бо рідна це твоя земля.

Номер слайду 3

- Вирубати ліси. - Встановлювати водоочисні фільтри на заводах і фабриках. - Виловлювати рибу під час нересту. - Встановлювати повітроочисні фільтри на заводах і фабриках. Гра “ ПЛЕСНИ В ДОЛОНІ”

Номер слайду 4

- Забруднювати водойми. - Для вилову риби використовувати вибухівку, сітку. - Взимку прорубувати ополонки у водоймах. - Вбивати змій і жаб. - Підгодовувати птахів взимку, влаштовувати для них годівниці на підвіконні чи на деревах.

Номер слайду 5

- Руйнувати гнізда та забирати яйця птахів. - Розвішувати в лісі, на городах, в садах шпаківні. - Забирати пташенят з гнізда. - Полювати на птахів і звірів у період розмноження та вигодовування малят. -Насаджувати кущі і дерева.

Номер слайду 6

Правила поведінки у природі

Номер слайду 7

Не ламайте гілки дерев та кущів

Номер слайду 8

Не знищуй пташині гнізда

Номер слайду 9

Не шкодь кору дерев

Номер слайду 10

Не руйнуй мурашники

Номер слайду 11

Не ображай диких тварин і не забирай їх додому

Номер слайду 12

Не збирай багато квітів

Номер слайду 13

Не можна палити вогонь у лісі

Номер слайду 14

Не залишайте сміття після себе

Номер слайду 15

МОЛОДЦІ!!!!

Номер слайду 16

НЕПОВАЖНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ПРИЗВОДИТЬ ДО ПОГАНИХ НАСЛІДКІВ!

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

МИ – КОМАНДА!!!

Номер слайду 23

Номер слайду 24

1 команда

Номер слайду 25

2 КОМАНДА

Номер слайду 26

3 КОМАНДА

Номер слайду 27

4 КОМАНДА

Номер слайду 28

5 КОМАНДА

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

КОНКУРС-ВІКТОРИНА “МАЛЕНЬКІ ДОСЛІДНИКИ В КРАЇНІ ТВАРИН”

Номер слайду 32

ЕТАП ГРА “ЗНАЙТИ ТВАРИНКУ”

Номер слайду 33

ЕТАП ГРА “Загадки”

Номер слайду 34

ЕТАП ГРА “ПАНТОМІМА”

Номер слайду 35

ЕТАП ГРА “У СВІТІ ТВАРИН”

Номер слайду 36

Підведення підсумків

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЕСКІМОЕСКІМОЕСКІМОЕСКІМОЕСКІМОЕСКІМО

Номер слайду 2

Кексики. Кексики. Кексики. Кексики. Кексики. Кексики

Номер слайду 3

Карамельки. Карамельки. Карамельки. Карамельки. Карамельки. Карамельки

Номер слайду 4

ТОРТИКТОРТИКТОРТИКТОРТИКТОРТИКТОРТИК

Номер слайду 5

ЕМЕМДЕНСИЕМЕМДЕНСИЕМЕМДЕНСИЕМЕМДЕНСИЕМЕМДЕНСИЕМЕМДЕНСИ

Номер слайду 6

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Чисте довкілля – чисте сумління!

Номер слайду 12

Ми за чисту ПЛАНЕТУ!!!

Номер слайду 13

Ми любимо нашу рідну домівку!

Номер слайду 14

Обирай в якому світі ти хочеш жити!

Номер слайду 15

Збережемо дивосвіт Землі!

Перегляд файлу

Premium Vector | Cartoon funny camel with saddlery

Загадка про слона (Александра Напреева) / Проза.ру

 

 

Милый мультфильм жираф | Премиум векторы

кенгуру картинки, Фотографии и изображения - 123RF

носорог векторные изображения, графика и иллюстрации - 123RF

Картинка пингвина для детей в школу и в детский сад.

КОНСПЕКТ ООД по рисованию «Дикие животные. Медведь» | План-конспект занятия  по рисованию (подготовительная группа) по теме: | Образовательная  социальная сеть

shutterstock_139655375.png | Олень картины, Олень искусство, Олень рисунок

Для дітей

Оригинал - Схема вышивки «Зайка» - Автор «galochkakondor» - Авторы -  Вышивка крестом

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тварини Тварини 1. 1.Вовк 2.Лисичка 3.Слон 4.Лев 5.Ластівка 1.Зайчик 2.Тигр 3.Носоріг 4.Кабан 5.Півень

Номер слайду 2

Тварини Тварини 1. 1.Їжак 2.Ведмідь 3.Олень 4.Жаба 5.Верблюд 1.Павук 2.Крокодил 3.Порося 4.Мавпеня 5.Коза

Номер слайду 3

Тварини 1. 1.Змія 2.Риба 3.Корова 4.Жираф 5.Кріт

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Перегляд файлу

Картинки по запросу рамка осеньСценарій свята

День природи:

«Маленькі дослідники

            в країні

           природи»

     тиждень початкової школи

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Ситник В.В.

 

Зміст свята

  1. Проект «Збережімо природу, збережімо наш рідний край» (створення екологічних плакатів )
  2. Конкурси:
  1. Розподіл команд
  2. Пазли «Тварини»
  3. Вікторина про природу
  4. Танцювальна хвилинка
  5. Пантоміма
  6. Гра – вікторина «Що ми знаємо про природу?»
  7. Музична хвилинка
  8. Гра «Знайди дім!»
  1. Підведення підсумків

 

 

 

 

Сценарій свята

Мета:

  • прищеплювати вихованцям любов до рідного краю, до краси і гармонії навколишнього світу;
  • розширювати знання дітей про "зелений дім", його мешканців;
  • забезпечувати більш різноманітну діяльність учнів по вивченню та охороні навколишнього середовища;
  • розвивати творчі здібності і самостійність;
  • вчити бачити закони природи і виконувати правила друзів природи рідного краю.
  • розвивати логічне мислення, спостережливість, увагу;
  • прияти духовному розвитку дітей.

Обладнання: проектор, екран, комп’ютер, мультимедійна презентація, музичні   

                        колонки, відеоролики, солодкі призи, грамоти, кольорові конвертики,   

                        картки, пазли «Тваринки», емблеми кожної команди, комплект аплікації 

                        до проекту, карта світу, фішки, ілюстрації тварин, набір кожної команди  

                       (  ножиці, клей, кольорові олівці, фломастери, скарбничка для фішок)

 

Вчитель : Добрий день, любі діти. Ось і промайнула більша половина осінніх днів. Сьогодні я пропоную вам прийняти участь в осінній вікторині, де всі конкурси, запитання та загадки так чи інакше будуть пов’язані з осінню. Готові? Тож, починаємо.

Вчитель: Для початку ви повинні поділитися на команди. Відгадайте загадку:

У неї кольорова обгортка,
А сама вона смачна та солодка.
(Цукерка)

Вчитель: Молодці! Так, це солодка цукерка. Сьогодні ви поділитесь на солодкі команди і у кожної команди буде своя емблема. Будь ласка , капітани команд, заберіть свої конвертики та прикріпіть кожному учаснику команди емблему.

  • Ескімо
  • Кексики
  • Карамельки
  • Тортики 
  • Емемденси

(Додаток 1 )

Вчитель: На протязі всього свята кожна команда буде отримувати фішки, перемагає та команда, яка на кінці свята назбирає більше за всіх.

Вчитель: Люби цей світ, моя дитино,

Свій рідний край, ліси, поля.

Турбуйсь про нього кожну днину

Бо рідна це твоя земля

1. Гра « Плесни в долоні»

- Вирубати ліси.
- Встановлювати водоочисні фільтри на заводах і фабриках.
- Виловлювати рибу під час нересту.
- Встановлювати повітроочисні фільтри на заводах і фабриках.

- Забруднювати водойми.

-  Для вилову риби використовувати вибухівку, сітку.

- Взимку прорубувати ополонки у водоймах.

- Вбивати змій і жаб.

- Підгодовувати птахів взимку, влаштовувати для них годівниці на підвіконні чи на деревах. 

- Руйнувати гнізда та забирати яйця птахів.

- Розвішувати в лісі, на городах, в садах шпаківні.

- Забирати пташенят з гнізда.

- Полювати на птахів і звірів у період розмноження та вигодовування малят.

-Насаджувати кущі і дерева.

2. Гра «Відгадай правила поведінки у природі»

1. не ламайте гілки дерев та кущів.

2. Не знищуй пташині гнізда.

3.Не шкодь кору дерев.

4. Не лови диких тварин і не забирай додому.

5. Не рви багато квітів.

6. Не можна палити вогонь в лісі.

7.Не залишай сміття після себе.

Вчитель : Молодці!

Вчитель: Зверніть увагу, що неповажне ставлення до природи призводить до поганих наслідків:

  • Знищення грунту
  • Забруднення водойм
  • Забруднення повітря
  • Загибель лісів
  • Знищення рослин і тварин

Вчитель: Сьогодні ми з вами попрацюємо справжніми дослідниками і проведемо творчу роботу над створенням екологічних плакатів. У кожної команди на парті знаходиться ряд предметів , які знадобляться для створення гарного малюнку. Перевірте : ватман, файл з вирізками, ножиці, клей, фломастери, олівці. Для кожної команди буде своє завдання на різні проблематичні ситуації.

(Додаток 2)

1 команда: Забруднення природи заводами і станціями

2 команда: Забруднення природи сміттям.

3 команда: Поглинання ресурсів нашої планети.

4 команда: Забруднення річок, морів і океанів.

5 команда: Вирубка та забруднення лісу. 

Вчитель: Молодці! У кожної команди вийшли дуже гарні і змістовні плакати. А зараз час , щоб трішки відпочити.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Гра – вікторина

«Маленькі дослідники  в світі тварин»

  1. Гра «Знайди тваринку»

Вчитель: У кожної команди на парті знаходиться конверт, де сховані 3 картинки різноманітних тварин. Найбільшу кількість балів набирає та команда, яка першою створить картинки. Максимальний бал 5, 4, 3, 2, 1.

(Додаток 3)

  1. Гра «Загадки»

Вчитель: А зараз час для того , щоб перевірити наскільки ви гарно знаєте тваринок. Кожна команда по черзі відповідає на загадку та отримує бал .

  1. Я руда, низького росту,
    Хитра я і довгохвоста.
    На курей я вельми ласа –
    В них таке смачненьке м'ясо…
    (Лисиця)
  2. Гостроносий і малий,
    Сірий, тихий і незлий.
    Вдень ховається. Вночі
    Йде шукать собі харчі.
    Весь із тонких голочок.
    Як він зветься?...
    (Їжачок)
  3. Я веселенький звірок,
    Плиг з ялинки на дубок.
    (Білка)
  4. Буркотливий, вайлуватий,
    Ходить лісом дід кошлатий:
    Одягнувся в кожушину,
    Мед шукає і ожину.
    (Ведмідь)
  5. Довгі ноги  - довгий ніс.
    Прилетів – обід приніс.
    Смачних жабеняток
    Для своїх маляток.
    (Лелека)

  6. Звірята рогаті,
    Та ще й бородаті,
    Ходять пастись в лози.
    Хто? Вгадайте!
    (Кози)
  7. Сірий, ікластий,
    Хоче вівцю вкрасти.
    (Вовк)
  8. Дуже товсті ноги маю,
    Тихо їх переставляю.
    Височезний я на зріст,
    Біля рота маю хвіст!
    (Слон)
  9. Хоч годинника не має,
    Вранці він нас піднімає.
    Кожен прокидається –
    З сонечком вітається.
    (Півень)
  10. Він такий смугастий,
    Він такий ікластий,
    Найстрашніший у тайзі,
    Перед ним тремтять усі,
    (Тигр)
  11. Маленьке, сіреньке,
    А хвостик як шило.
    (Миша)
  12. Куди повзе –
    За собою хату везе.
    (Черепаха)
  13. Не ходжу я,  а скакаю,
    Бо нерівні ноги маю.
    Через поле навмання
    Перегнав би я коня.
    (Заєць)
  14. Швидко скрізь цей літає,
    Безліч мошок поїдає,
    За вікном гніздо будує,
    Тільки в нас він не зимує.
    (Ластівка)
  15. Крізь зимові заметілі
    Пташенята прилетіли.
    В них червоні гарні груди –
    Ніби яблука усюди
    Хтось розвісив у дворі.
    Звуться пташки…
    (Снігурі)
  16. Хто це землю вигортає,
    Мов купини навертає?
    То підземний хід
    Риє, риє…
    (Кріт)
  17. Тіло як у черв’ячка,
    Вуса наче у жучка,
    Крила гарні, кольорові,
    Наче квіточки казкові.
    (Метелик)
  18. У кого біле черевце
    І чорна-чорна спина?
    Всі діти знають відповідь:
    Звичайно, у …
    (Пінгвіна)
  19. Він ікластий і сердитий,
    Дуже любить землю рити.
    Жолуді весь час шукає
    Й малюків смугастих має.
    (Кабан)
  20. Очі гарні. Пишні вії.
    Має дуже довгу шию.
    Добре це, бо зручно їсти
    Із дерев зелене листя.
    (Жираф)
  21. Ану, хто з дітей вгадає,
    Що за звір ніг вісім має?
    Снує з ниток тонкі сіті,
    Щоб мушки в них ловити?
    (Павук)
  22. Уночі гуляє,
    А вдень спочиває,
    Має круглі очі,
    Бачить серед ночі.
    (Сова)
  23. Ходить диво по рівнині,
    Дві гори несе на спині.
    (Верблюд)
  24. Непроста у нього роль —

Між звірей він, як король:

Грива жовто-золота,

Має довгого хвоста.

(лев).

25. Велетенське сіре тіло,

Всю травичку свіжу з’їло,

Розлякає геть усіх

Його грізний носик-ріг!(носоріг)

26. Дуже товсті ноги маю,

Тихо їх переставляю.

Височезний я на зріст,

Біля рота маю хвіст!(слон)

27.На дереві все грається, угору піднімається,

Кривляється, чіпляється, на хвостику гойдається,

А зветься це малятко — веселе… (мавпенятко).

28.Величезний цей хижак

На людей наводить жах.

Проживає в річці

Ніл Небезпечний… (крокодил).

29.У савані проживає,

Чорно-білі смужки має.

І весела, і пригожа,

На конячку нашу схожа. (зебра)

30.Люблю в воді купатися,

На сонечку валятися.

Маю я великий рот,

А звуть мене… (бегемот).

Вчитель: Молодці діти! Видно , що всі добре знають тваринок.

  1. Гра «Пантоміма»

Вчитель: Знаходимо на парті білий конверт. Його може переглянути лише капітан . Перемагає та команда , яка за швидший час вгадає тваринок. Максимальний бал 5, 4, 3, 2, 1

(Додаток 4)

  1. Гра – вікторина «Що ми знаємо про світ природи?»

Вчитель : Опитування буде проходити у вільній формі, відповідь даватиме той учень, який першим підніме руку і дасть повну відповідь на запитання. Цей учень і отримає бал для своєї команди. Ну що ж поїхали!

  • Якою буває природа?
  • Які явища природи ви знаєте?
  • Назвіть 5 тварин , які впадають в сплячку.
  • Назвіть 10 птахів , які відлітають у теплі краї.
  • У якому стані може знаходитися вода?
  • Назвіть правила поведінки на воді
  • Назвіть правила поведінки в лісі
  • Назвіть 5 рослин , які занесені до Червоної книги України
  • Назвіть 5 тварин, яких занесено до Червоної книги України

Вчитель: Розумнички! А зараз давайте трішки відпочинимо і заспіваємо пісеньку про осінь.

Пісня «Диво-осінь»

1.Гарні дні, ласкаве диво,

Осінь тепла, золота!

Кольорове і красиве

Листя тихо обліта.

 

Приспів:

Осінь, осінь, осінь,

Ти - ласкава казка!

І в осінню днину

Годі сумувать!

Осінь, осінь, осінь,

Ти - остання ласка!

Здрастуй, диво-осінь! -

Буду я співать!

 

Сонечко ще гріє добре

І гуляють дітлахи,

Та летіти ген, за обрій,

Вже збираються птахи...

 

Приспів.

 

Птах летить в краї далекі,

Осінь каже: В добру путь!

До побачення, лелеко,

Повернутись не забудь!..

 

Приспів

 

  1. Гра « Знайди будинок тварин»

Вчитель: Для кожної команди на парті знаходяться спеціальні карти. Вашим завданням буде допомогти дітям у їх подорожі. Вони відправляються на казкові острови через океан в пошуках скарбів. Ви повинні розказати їм , які тварини можуть жити в країні Сонця, а які в країні Криги. Розмість тваринок правильно по карті. У вас є рожеві конверти , де заховалися різні тваринки . Не забуваємо про тих тваринок, які проживають у воді. Всім удачі! Цей конкурс також на час.

(Додаток 5)

Вчитель : Ну ось, скінчилась наша гра

                  Сподобалось вам , дітвора?

                  Як ще раз схочете  пограти ,

                  Ми будем раді вас вітати!

Вчитель: Настав час підвести підсумки нашого сьогоднішнього свята. Ви всі працювали дуже активно і кожен з вас приймав участь у змаганні . Молодці!

(вчитель вручає кожній команді солодкі призи та грамоти за активну участь у святі)

 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Правознавство, Сценарії
НУШ
Додано
23 листопада 2020
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку